quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:
-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..
Waarom doen jullie dit zo?:P
als je de OP iets verder uitbreidtquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
En hier verder? (als Re het toelaat)
Sorry!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Re het volgende:
uhmmmm dus geen SC daar hebben we er al een paar van
Zou ik ook zeggen als ik van mezelf wist dat ik bij een vrouw van het kaliber rockabella geen kans maak.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik van mezelf wist dat ik bij een vrouw van het kaliber rockabella geen kans maak.
Ditquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik kan het niet langer meer voor me houden, maar...
Het mysterie der vrouwen...![]()
![]()
![]()
Iedere keer dat ideze TT mijn ogen passeert begin ik minstens te glimlachen tot hard te lachen...
That's a start!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Snowcold het volgende:
Ik ga hier serieus antwoord op geven. Gewoon omdat het kan!
-knip-
Zo kan ik nog nog wel ff doorgaan.. ---> Bring it on!
Ze weten dan zelf niet helemaal wat ze willen op dat moment. Ze willen je niet te veel kwetsen, en je graag in de koelkast zetten, mogelijk voor later. Ook verliezen ze aandacht wanneer ze je rechtstreeks afwijzen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Vraag aan de vrouwen: Waarom kunnen jullie nooit direct aangeven niet geïnteresseerd in iemand te zijn. Waarom altijd van die slappe excuusjes en er omheen draaien.
Voorbeeldje:
- Ik ben niet toe aan een relatie
- Ik heb door problemen andere dingen aan me hoofd.
- Mijn ex zus, mijn ex zo.
- Ik heb het te druk
Als ik niet geïnteresseerd, zeg ik het gewoon straight on. (wel subtiel natuurlijk)
Amenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Vraag aan de vrouwen: Waarom kunnen jullie nooit direct aangeven niet geïnteresseerd in iemand te zijn. Waarom altijd van die slappe excuusjes en er omheen draaien.
Voorbeeldje:
- Ik heb het te druk
Als ik niet geïnteresseerd, zeg ik het gewoon straight on. (wel subtiel natuurlijk)
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
That's a start!
Voorbeeldje:
- Ik heb het te druk
Dan kan ze DAT ook gewoon zeggen. Ipv een andere reden opgeven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dat is juist beleefd aangeven dat ze je niet MOET..
ja maar wij vrouwen(ikke dan)wil niemand kwetsen dus doe ik dat op zo een manier..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kan ze DAT ook gewoon zeggen. Ipv een andere reden opgeven.
Hoe kan je nou een persoon met een stoplicht vergelijken..een stoplicht heeft toch geen gevoelens..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Als het stoplicht op rood staat, zeg je dat het stoplicht op rood staat. Je zegt niet: Het stoplicht staat niet op groen en ook niet op oranje.
Dit is gewoon straight on als je ook maar een halve centimeter een idee hebt over vrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
Voorbeeldje:
- Ik heb het te druk
En door een smoesje te gebruiken, hem niet gewoon direct te vertellen wat er aan de hand is, aannemen dat hij de waarheid niet aan kan. Daarmee kwets je hem niet nog veel erger?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ja maar wij vrouwen(ikke dan)wil niemand kwetsen dus doe ik dat op zo een manier..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |