abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76782614
En hier verder? (als Re het toelaat)

Oorspronkelijke OP:
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:

-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..

Waarom doen jullie dit zo?:P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:09:01 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76782659
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
En hier verder? (als Re het toelaat)
als je de OP iets verder uitbreidt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_76782689
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Re het volgende:

[..]

als je de OP iets verder uitbreidt
Done
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76782699
Da's heul niet nodig. Kom er maar weer gezellig bij.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:09:59 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_76782727
MeeErgerPost
Je moeder is een hamster
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:14:53 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76783054
uhmmmm dus geen SC daar hebben we er al een paar van
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_76783071
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Re het volgende:
uhmmmm dus geen SC daar hebben we er al een paar van
Sorry!

OT guys!
pi_76783351
In dat geval tvp
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_76783959
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Angelonfire23 het volgende:

[..]

1 woord/smiley voor je
Zou ik ook zeggen als ik van mezelf wist dat ik bij een vrouw van het kaliber rockabella geen kans maak.
pi_76784759
Ik ga hier serieus antwoord op geven. Gewoon omdat het kan!

- A zeggen B bedoelen: Weet je, ik heb geen idee. Dit gaat volkomen automatisch af en toe. Soms heb ik niet eens de intentie om mijn 'B' via een sluipweg toch te kunnen uiten. Maar als ik 'A' zeg omdat ik 'B' niet durf te zeggen komt het altijd toch wel naar buiten... Gelukkig zeg ik steeds vaker gewoon B.

- Rare signalen geven: Ligt eraan wat je er mee bedoeld. Maar ik vind het soms moeilijk om iets zelf te uiten, soms heb ik liever dat iemand het raadt. Dan schaam ik me minder, op een of andere manier.

- Spelletjes spelen, vieze mindgames: Ik zou het niet meteen vieze mindgames noemen. Wij hebben zo onze truucs om dingen voor elkaar te krijgen. Zolang niemand er echt bij benadeelt is vind ik het geen vieze mindgames. Gewoon slim en strategisch denken.

- Totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrokken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is: Valt wel mee, ik ben redelijk to-the-point. Maarja, soms kan ik wel schrikken van directheid. Is niet raar hoor, soms kan het heel hard en onverwachts overkomen. Sommige mensen (voornamelijk mannen) zien het verschil tussen 'direct' en 'bot' niet.

- Op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken: Kleur van sokken zal me een worst wezen, die zie je toch haast niet. Maar als je dan je broek onder je kont laat hangen, doe er dan tenminste een toonbare onderbroek onder. En bij sommige dingen heb ik idd wel zoiets van: '.. Ga je dat écht aandoen?' En dan geef ik advies, vaak zijn ze er wel blij mee moet ik zeggen.
Ligt eraan hoe je het brengt, sommige vrouwen zeuren iets teveel.

- Vragen om sms'jes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren: Mannen doen dit ook vaak zat, waarschijnlijk andere dingen aan het hoofd of gewoon niet op de telefoon gelet. Of per ongeluk op stil laten staan en in een handtas laten liggen.

Zo kan ik nog nog wel ff doorgaan.. ---> Bring it on!
pi_76784831
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als ik van mezelf wist dat ik bij een vrouw van het kaliber rockabella geen kans maak.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:48:53 #12
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76785067
Ik kan het niet langer meer voor me houden, maar...

Het mysterie der vrouwen...

Iedere keer dat ideze TT mijn ogen passeert begin ik minstens te glimlachen tot hard te lachen...
pi_76785106
tvpp
pi_76786035
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik kan het niet langer meer voor me houden, maar...

Het mysterie der vrouwen...

Iedere keer dat ideze TT mijn ogen passeert begin ik minstens te glimlachen tot hard te lachen...
Dit en tvp...
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_76786527
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Snowcold het volgende:
Ik ga hier serieus antwoord op geven. Gewoon omdat het kan!

-knip-

Zo kan ik nog nog wel ff doorgaan.. ---> Bring it on!
That's a start!

Vraag aan de vrouwen: Waarom kunnen jullie nooit direct aangeven niet geïnteresseerd in iemand te zijn. Waarom altijd van die slappe excuusjes en er omheen draaien.

Voorbeeldje:

- Ik ben niet toe aan een relatie
- Ik heb door problemen andere dingen aan me hoofd.
- Mijn ex zus, mijn ex zo.
- Ik heb het te druk

Als ik niet geïnteresseerd, zeg ik het gewoon straight on. (wel subtiel natuurlijk )
  donderdag 14 januari 2010 @ 06:37:06 #16
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76795340
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

That's a start!

Vraag aan de vrouwen: Waarom kunnen jullie nooit direct aangeven niet geïnteresseerd in iemand te zijn. Waarom altijd van die slappe excuusjes en er omheen draaien.

Voorbeeldje:

- Ik heb het te druk

Als ik niet geïnteresseerd, zeg ik het gewoon straight on. (wel subtiel natuurlijk )
Ze weten dan zelf niet helemaal wat ze willen op dat moment. Ze willen je niet te veel kwetsen, en je graag in de koelkast zetten, mogelijk voor later. Ook verliezen ze aandacht wanneer ze je rechtstreeks afwijzen...
pi_76795950
Precies, ze willen de achterdeur openhouden. Ze weten ondertussen ook wel dat als je direct bent tegen een man en zegt dat je em niet moet, dat die man dan ook echt niks meer doet.
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:00:05 #18
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_76796306
quote:

[..]

That's a start!

Voorbeeldje:

- Ik heb het te druk

Amen Voor mij hoeft het niet eens subtiel. Gewoon duidelijk zijn vrouwen
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:11:16 #19
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76796498
quote:

[..]

That's a start!

Voorbeeldje:

- Ik heb het te druk

Dat is juist beleefd aangeven dat ze je niet MOET..
pi_76796521
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:11 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Dat is juist beleefd aangeven dat ze je niet MOET..
Dan kan ze DAT ook gewoon zeggen. Ipv een andere reden opgeven.
pi_76796531
Als het stoplicht op rood staat, zeg je dat het stoplicht op rood staat. Je zegt niet: Het stoplicht staat niet op groen en ook niet op oranje.
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:16:16 #22
273257 nadiaschoonheid
pi_76796604
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan kan ze DAT ook gewoon zeggen. Ipv een andere reden opgeven.
ja maar wij vrouwen(ikke dan)wil niemand kwetsen dus doe ik dat op zo een manier..
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:17:19 #23
273257 nadiaschoonheid
pi_76796629
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Als het stoplicht op rood staat, zeg je dat het stoplicht op rood staat. Je zegt niet: Het stoplicht staat niet op groen en ook niet op oranje.
Hoe kan je nou een persoon met een stoplicht vergelijken..een stoplicht heeft toch geen gevoelens..
pi_76796631
quote:

Voorbeeldje:

- Ik heb het te druk

Dit is gewoon straight on als je ook maar een halve centimeter een idee hebt over vrouwen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_76796682
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

ja maar wij vrouwen(ikke dan)wil niemand kwetsen dus doe ik dat op zo een manier..
En door een smoesje te gebruiken, hem niet gewoon direct te vertellen wat er aan de hand is, aannemen dat hij de waarheid niet aan kan. Daarmee kwets je hem niet nog veel erger?
Trust me, dat doe je dan wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')