No wayquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef griskay het volgende:
[..]
ik denk dat we hem met ze tweeën moeten aanpakkenen alsnog bekeren tot islam en buitenlandse vrouwen.
Ik houd je in de gatenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
No way![]()
Ik moest me vorige week ook al tot de Jehova's getuige bekeren
Jawel joh! Hollandse vrouwtjes zijn heerlijk. Geen donker haar op onbestemde plaatsen.. Prachtig blond haar.. Eigenlijk hebben en kunnen wij alles waar jullie alleen maar van dromenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Rockabella is toch niet mooi...
Zekers vooral die ogen! Jij bent volgens mij iets langer, dan je zus..je zou zo een miss verkiezing winnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahahah was ik en mijn zus..we lijken op elkaar toch??
komop zeg.. nadia is 1000000x knapper dan jequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Jawel joh! Hollandse vrouwtjes zijn heerlijk. Geen donker haar op onbestemde plaatsen.. Prachtig blond haar.. Eigenlijk hebben en kunnen wij alles waar jullie alleen maar van dromen.
Damn right girl!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Jawel joh! Hollandse vrouwtjes zijn heerlijk. Geen donker haar op onbestemde plaatsen.. Prachtig blond haar.. Eigenlijk hebben en kunnen wij alles waar jullie alleen maar van dromen.
Ja, die schrale dunne lippen en ingedeukte blauwe oogjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Doe es gauw emigreren jij!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
komop zeg.. nadia is 1000000x knapper dan je
Schrale dunne lippen? Wel dun, niet schraal, donaldduck bek is niet gewenst, past niet bij de mooie gezichtjes van Hollandse schonenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef griskay het volgende:
[..]
Ja, die schrale dunne lippen en ingedeukte blauwe oogjes![]()
grapje grapje, begint flauw te worden.
Ah, geen halve kilo make-up, maar Photoshop dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef BountyHunter340 het volgende:
Nadia post geen foto's hoor...en als ze dat doet zijn het photoshop pics. Dat hebben al heel wat users bevestigd.
Precies, het is een feit overigens. En onze angel "ik versier nadia echt niet hoor" on fire trapt erin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, geen halve kilo make-up, maar Photoshop dus.
1 woord/smiley voor jequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Schrale dunne lippen? Wel dun, niet schraal, donaldduck bek is niet gewenst, past niet bij de mooie gezichtjes van Hollandse schonen. Ingedeukte blauwe oogjes? Man ik heb gigantisch mooie grote blauwe kijkers!
Zegt er weer eentje zonder fobo!quote:
Afkomst, oh lieve Angelonfire23?quote:
jij bent echt een nerd gast, zij is moooiquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Precies, het is een feit overigens. En onze angel "ik versier nadia echt niet hoor" on fire trapt erin.
Jij moest eens weten wat ik wist... haha !quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
jij bent echt een nerd gast, zij is moooi
ik heb genoeg fobos rockaUGLYquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Zegt er weer eentje zonder fobo!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Afkomst, oh lieve Angelonfire23?
Je kan onmogelijk een Nederlander of Surinamer zijn in ieder geval
Ja, want hier is natuurlijk niets subjectiefs aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
jij bent echt een nerd gast, zij is moooi
Damn, origineel!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:03 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik heb genoeg fobos rockaUGLY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |