Neheequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Rockabella het volgende:
Als Brazilie wint ga ik een hoofddoek dragen.
Eerst schelden jullie elkaar de de huid vol en nu beste voetbalmaatjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:39 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
hoe zullen we het doen?
mijn voorstel:
ik zeg Portugal wint het WK, jij zegt Brazilie wint het WK.
Wint Brazilie dan geef ik jouw een bedrag/etentje/voetbaltshirt van land naar keus/iets anders naar jou keuze
Wint Portugal dan krijg ik van jouw een bedrag/etentje/etc.
Winnen we allebei niet dan gaan we penaltys schieten tegen elkaar/een voetbalwedstrijdje tegen elkaar spelen om de winnaar te bepalen.
Wat zeg jij?
voetbal verbroederd. bovendien liggen haat & liefde dicht bij elkaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef griskay het volgende:
[..]
Eerst schelden jullie elkaar de de huid vol en nu beste voetbalmaatjes
(Sssst! Brazilie wint toch niet!quote:
Dan weet ik beter gemaakt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef Rockabella het volgende:
[..]
(Sssst! Brazilie wint toch niet!)
Je wil wel erg graag met me daten dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan weet ik beter gemaakt.
Als Brazilië kampioen wordt, gaan we daten
Als een Europees land kampioen wordt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je wil wel erg graag met me daten dus
Wat pffff rot op johh..eerst mij uitschelden voor achterlijk en god mag weten wat..en dan verwacht je dat ik jou een serieuze antw geef..quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is toch een normale vraag?
pfff
Jij wilt hier toch altijd de vrome moslima uithangen?
Kijk, je doet al wat meer moeitequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als een Europees land kampioen wordt?
waarom heb je de rest weggehaald??quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Als Brazilie wint ga ik me bekeren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Kijk, je doet al wat meer moeite
Nu bewijs je eens te meer waarom ik dat van je vindquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wat pffff rot op johh..eerst mij uitschelden voor achterlijk en god mag weten wat..en dan verwacht je dat ik jou een serieuze antw geef..
Haha hij gaat mijn ticket betalen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef griskay het volgende:
[..]
Eerst schelden jullie elkaar de de huid vol en nu beste voetbalmaatjes
Voor wat, hoort watquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Haha hij gaat mijn ticket betalen...
Lekker belangrijk wat jij vindtquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu bewijs je eens te meer waarom ik dat van je vind
Ik vond het iets te grof, maar als je er open voor staat dan kan dat natuurlijk altijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waarom heb je de rest weggehaald??
oeeehhh, ze is boosquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij vindt
Was inderdaad erggg grof ja..quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik vond het iets te grof, maar als je er open voor staat dan kan dat natuurlijk altijd.
Aaah, kusje dan maar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik ben ook boos vandaag..
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aaah, kusje dan maar?
Boze moslims doen namelijk wel eens rare dingen, en dat wil ik niet op me geweten hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |