Ja dit topic kan weer op slot denk ik..helemaal verdwaalt zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:35 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn maar VBL is hier --> Voetbal
Nou die Kluivert was ik gelijk zat toen hij beschuldigd was van verkrachting..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:32 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
me2! Maradonna, Romario, Ronaldo: blijven gruwelijk
vroeger toen ik klein was ik ook een grote kluivert fan, liep altijd met zn shirt
Ik ben standaard voor Portugal!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Toen Zidane er nog was,was ik uiteraard altijd voor Frankrijk...was ook super toen hij de Ek en Wk hadden gewonnen.
Nu voor Brazilie..ik denk ook wel dat ze gaan winnen.
En jij??
ja maar hij was onschuldig, die vrouw wou gewoon media aandacht ofzo. was bij van persie ook zo en zelfs bij cristiano ronaldo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou die Kluivert was ik gelijk zat toen hij beschuldigd was van verkrachting..
Ik ben ook echt opgegroeid met voetbal..heb namelijk 8 broers om mij heen
Nadia, voetbaltopicje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja dit topic kan weer op slot denk ik..helemaal verdwaalt zo.
Ja daarom..daar zitten veel topvoetballers..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Ik ben standaard voor Portugal!
maar ik denk ook dat Brazilie wint gewoon weg omdat ze wel 5 elftallen kunnen opstellen met topvoetballers
Deal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja daarom..daar zitten veel topvoetballers..
Dus een wedje doen???
Hahah ja ik kan aardig voetballen voor een meisje..maar nooit op een club gezeten ofzo hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ja maar hij was onschuldig, die vrouw wou gewoon media aandacht ofzo. was bij van persie ook zo en zelfs bij cristiano ronaldo.
heb je zelf ook gevoetbald??
Geld natuurlijk!wat had jij in gedachten dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Deal.
waar zullen we om wedden?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Geld natuurlijk!wat had jij in gedachten dan?
Jij vroeg of ik je nu nog gekker ging vinden, en ik zei daarop 'ja, maar tegelijk ben je daardoor mijn favoriete moslima'. Zo duidelijker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
alles niet...in iets makkelijker nls graag??
Hahah een gekke moslima dus...ok dat is duidelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik je nu nog gekker ging vinden, en ik zei daarop 'ja, maar tegelijk ben je daardoor mijn favoriete moslima'. Zo duidelijker?
ok.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef Angelonfire23 het volgende:
ik moet tentamen maken, ik sprk je ernog wel over
hoe zullen we het doen?quote:
als ze ouder zijn dan 12 jaar valt het wel mee hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:
-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..
Waarom doen jullie dit zo?:P
Ze zijn allemaal gebrainwasht door bladen zoals de Cosmo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:
-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..
Waarom doen jullie dit zo?:P
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:39 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
hoe zullen we het doen?
mijn voorstel:
ik zeg Portugal wint het WK, jij zegt Brazilie wint het WK.
Wint Brazilie dan geef ik jouw een bedrag/etentje/voetbaltshirt van land naar keus/iets anders naar jou keuze
Wint Portugal dan krijg ik van jouw een bedrag/etentje/etc.
Winnen we allebei niet dan gaan we penaltys schieten tegen elkaar/een voetbalwedstrijdje tegen elkaar spelen om de winnaar te bepalen.
Wat zeg jij?
Als Brazilië wint, krijg je van mij een enkeltje naar Marokkoquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Mijn voorstel is:
Ik zeg Brazilie wint het Wk,en jij zegt Portugal wint het WK..
Wint portugal dan neem ik jou mee uit eten(op jou kosten uiteraad)
Wint Brazilie dan krijg ik van jou een retourtje Ticket naar Marokko
Winnen we allebei niet dan hebben we gewoon pech..
Neee ik heb nog er bij gezet retourtje!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Brazilië wint, krijg je van mij een enkeltje naar Marokko
In de rif gebergte zijn er genoeg leuke moslim-mannen voor je! Nederland is toch een kutland en autochtone Nederlanders zijn helemaal 3x niksquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Neee ik heb nog er bij gezet retourtje!!
Neeee JIJ bent 10 keer niks...er zijn genoeg lieve NL mannen..alleen niet hier op fok.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In de rif gebergte zijn er genoeg leuke moslim-mannen voor je! Nederland is toch een kutland en autochtone Nederlanders zijn helemaal 3x niks![]()
Ik zeg: win-win situatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |