Inderdaad dont bother!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:48 schreef Domensino het volgende:
[..]
Nadia Nadia toch... dus als hij veel vrouwen generaliseert moet hij de fout bij zichzelf zoeken, maar het is wel prima dat jij zegt dat alle mannen leugenaars zijn?En je denkt niet dat je daarin misschien de fout ook bij jezelf moet zoeken, dat je misschien de verkeerde mannen om je heen verzamelt?
[..]
Why do I bother...
Precies, pleur gewoon op!quote:
Wat heeft het feit dat ik Nederlands ben er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jeetje!!! wat een stoere Nl jongen ben jij!
Hou het gewoon ontopic wil je..
Shame on you..quote:Op zondag 3 januari 2010 20:14 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik let nie echt op me taal als ik snel tik:P
Vanwaar al je frustraties Nadia? Een paar slechte ervaringen gehad?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee niet in mijn wereld maar in mannen de wereld..
Mannen zijn nou eenmaal geboren leugenaars..
Helaas is dat waar mannen liegen vaak omdat ze hun angst niet willen tonen. Maar vrouwen palmen mannen altijd in om handelingen te verrichten. En zijn daardoor geboren manipulators, enkelt gericht op het beschermen van de vrouw in moeilijke sitiuaties. Vrouwen willen niet toegeven dat ze kwetsbaar zijn. Maar het vreemde is dat bij beide sekse wel de top is om de eigenschappen kwestbaarheid en moedigheid te tonen. Hoewel er uiteraard zat mensen zijn die genoegen nemen met een flinke of kleine portie hiervan omdat het beter eerlijk vertelt kan worden dan onder de tafel geschoven. Maar het zijn ook tegenpolen van elkaar, op het moment dat een vrouw zich kwetsbaar opstelt hoeft een man niet meer moedig te wezen. Andersom als een man zich moedig opstelt, hoeft een vrouw zich ook niet kwestbaar op te stellen. Het dus allebei het beschermen van egoisme en het zeker stellen daarvan dat het niet meer voorkomt.quote:Vanwaar al je frustraties Nadia? Een paar slechte ervaringen gehad?
Elke normale man, op vadsige ICT'ers na, houdt van voetbal.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:56 schreef zeemonster het volgende:
net als dat sommige mannen voetbal kijken leuk vinden.
Zo is 't. Je gaat het pas zien als je het doorhebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:40 schreef Xeanor het volgende:
Tevens zijn vrouwen helemaal niet zo moeilijk te begrijpen, maar je moet het wel even doorhebben.
Nee hoor geen enkele...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:06 schreef Amabilis het volgende:
[..]
Vanwaar al je frustraties Nadia? Een paar slechte ervaringen gehad?
Voetbal, de latente homosport bij uitstek. Waar anders springen de kerels als een stel wilde bavianen op een hoopje als d'r ééntje het balletje in het net van de tegenpartij krijgt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Elke normale man, op vadsige ICT'ers na, houdt van voetbal.
Ga dat eens in een stadion roepen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:52 schreef Sander het volgende:
[..]
Voetbal, de latente homosport bij uitstek. Waar anders springen de kerels als een stel wilde bavianen op een hoopje als d'r ééntje het balletje in het net van de tegenpartij krijgt?
Je vindt het sexy als mannen van voetbal houden? Die had ik nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Iedere man moet wel van voetbal houden..ik vind dat iets sexsys hebben..
Ja ik vind het sexy als een man gek is op voetbal..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je vindt het sexy als mannen van voetbal houden? Die had ik nog niet gehoord.
je mag wel een keer op bezoek komen in de kleedkamer van ons voetbalteamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja ik vind het sexy als een man gek is op voetbal..
Alleen als Cristiano Ronaldo er tussen zit..dan wil ik best langs komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:41 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
je mag wel een keer op bezoek komen in de kleedkamer van ons voetbalteam
we hebben een look a like alleen is hij wat groterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Alleen als Cristiano Ronaldo er tussen zit..dan wil ik best langs komen.
Nee ik kom niet langs voor look a likes..alleen voor de enige echte.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:50 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
we hebben een look a like alleen is hij wat groter
Je weet dat C. Ronaldo geen moslim is hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee ik kom niet langs voor look a likes..alleen voor de enige echte.
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je weet dat C. Ronaldo geen moslim is he
haha mochten we ooit tegen hem spelen dan stuur ik je wel een berichtje;)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee ik kom niet langs voor look a likes..alleen voor de enige echte.
Misschien wilt ie zich wel bekeren voor jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja dat weet iken toch blijft ie lekker..
Hahaha nee hij is zo lekker dat IK wel tot zijn geloof wil bekeren..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien wilt ie zich wel bekeren voor je
Jij bent immers het knapste meisje op FOK!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha nee hij is zo lekker dat IK wel tot zijn geloof wil bekeren..
Ik weet onderhand wel wat een kloon is..en ik moet je helaas teleurstellenn ik ben gewoon ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Jij blijft mijn favoriete rel-kloon van FOK!
en hij kan goed voetballenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha nee hij is zo lekker dat IK wel tot zijn geloof wil bekeren..
Dat maakt het extra triestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik weet onderhand wel wat een kloon is..en ik moet je helaas teleurstellenn ik ben gewoon ik.
En het moet ook per se voetbal zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ja ik vind het sexy als een man gek is op voetbal..
Nou mijn favoriet is eigenlijk Messi maar cristiano is qua uiterlijk mooier..quote:
ja perse voetbal..begin je mij nog gekker te vinden??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En het moet ook per se voetbal zijn?
Zowaar een puntje waar ik volledig met je eens ben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou mijn favoriet is eigenlijk Messi maar cristiano is qua uiterlijk mooier..
Maar ook super jammer dat Zinidine Zidane er niet meer is
Ik vond het echt verschrikkelijk..heb echt moeten huilen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zowaar een puntje waar ik volledig met je eens ben.
Zidane was echt masterlijk ja. Ik vind Messi te iel voor voetbal, hij kan wel goed voetballen, maar geef hem een trap en hij ligt er al 3 maanden uit..ronaldo die staat er gewoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou mijn favoriet is eigenlijk Messi maar cristiano is qua uiterlijk mooier..
Maar ook super jammer dat Zinidine Zidane er niet meer is
Ja maar qua voetballen is gewoon Messi veel beter dan cristiano dan..vind ik dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:19 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Zidane was echt masterlijk ja. Ik vind Messi te iel voor voetbal, hij kan wel goed voetballen, maar geef hem een trap en hij ligt er al 3 maanden uit..ronaldo die staat er gewoon.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja maar qua voetballen is gewoon Messi veel beter dan cristiano dan..vind ik dan.
Mijn legende is en blijft Maradonna..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:26 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
't zal niet veel schelen qua kwaliteit. beide heel technisch
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Kan niet wachten tot het WK begint!!
Ik dacht ook niet dat het nog mogelijk was, Nadia. Maar daarmee ben je, paradoxaal genoeg, meteen ook mijn favoriete moslima.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ja perse voetbal..begin je mij nog gekker te vinden??
Huh??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat het nog mogelijk was, Nadia. Maar daarmee ben je, paradoxaal genoeg, meteen ook mijn favoriete moslima.
me2! Maradonna, Romario, Ronaldo: blijven gruwelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:28 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Mijn legende is en blijft Maradonna..
Toen Zidane er nog was,was ik uiteraard altijd voor Frankrijk...was ook super toen hij de Ek en Wk hadden gewonnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:29 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Voor wie ben je? en wie denk je dt gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |