Het woord sommige daar heeft TS nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:56 schreef zeemonster het volgende:
Dat vinden sommige vrouwen nu eenmaal leuk om te doen .. net als dat sommige mannen voetbal kijken leuk vinden.
De eerste vrouw die op taalkundige oetlullen als TS valt ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:58 schreef TNA het volgende:
De eerste man die vrouwen snapt moet nog geboren worden.
Jij bent wel erg 2thepoint.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De eerste vrouw die op taalkundige oetlullen als TS valt ook.
Misschien moet je eens verder kijken dan de labiele meidengroep bestaande uit 16 jarige breezahs waar jij mee omgaat?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:
-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..
Waarom doen jullie dit zo?:P
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De eerste vrouw die op taalkundige oetlullen als TS valt ook.
Ik date eigelijk alleen met vrouwen die ff oud zijn als ik of wat ouder. Maar toch heb ik het..quote:Op zondag 3 januari 2010 19:56 schreef Pien85 het volgende:
Ga eens daten met een iets volwassener vrouw, dat helpt denk ik wel
Ja!??quote:Op zondag 3 januari 2010 19:55 schreef Haarlotion het volgende:
Wat is:''Geschrikken reageren.''?
Meestal doen we dit om jullie heren niet te kwetsen, en anders om geen raar figuur te slaan (uit onzekerheid ofzo). Moeilijk uit te leggen zonder voorbeelden.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
-A zeggen B bedoelen
-totaal niet 2thepointzijn
Ah, geschrokken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
nou gewoon zo een verbaaste reactie en dan ook zo een dwaaze blik erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |