Het woord sommige daar heeft TS nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:56 schreef zeemonster het volgende:
Dat vinden sommige vrouwen nu eenmaal leuk om te doen .. net als dat sommige mannen voetbal kijken leuk vinden.
De eerste vrouw die op taalkundige oetlullen als TS valt ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:58 schreef TNA het volgende:
De eerste man die vrouwen snapt moet nog geboren worden.
Jij bent wel erg 2thepoint.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De eerste vrouw die op taalkundige oetlullen als TS valt ook.
Misschien moet je eens verder kijken dan de labiele meidengroep bestaande uit 16 jarige breezahs waar jij mee omgaat?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:
-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..
Waarom doen jullie dit zo?:P
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De eerste vrouw die op taalkundige oetlullen als TS valt ook.
Ik date eigelijk alleen met vrouwen die ff oud zijn als ik of wat ouder. Maar toch heb ik het..quote:Op zondag 3 januari 2010 19:56 schreef Pien85 het volgende:
Ga eens daten met een iets volwassener vrouw, dat helpt denk ik wel
Ja!??quote:Op zondag 3 januari 2010 19:55 schreef Haarlotion het volgende:
Wat is:''Geschrikken reageren.''?
Meestal doen we dit om jullie heren niet te kwetsen, en anders om geen raar figuur te slaan (uit onzekerheid ofzo). Moeilijk uit te leggen zonder voorbeelden.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
-A zeggen B bedoelen
-totaal niet 2thepointzijn
Ah, geschrokken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
nou gewoon zo een verbaaste reactie en dan ook zo een dwaaze blik erbij.
Ik denk dat vrouwen elkaar misschien wel begrijpen, maar op een of andere manier gaan ze dit toch weer tegen elkaar gebruiken..omdat ze jaloers zijn onderling.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Taurus het volgende:
Gewoon, gecompliceerder. Er zit vaak prima logica achter, alleen wordt die logica je niet recht in je gezicht uitgelegd. Ik ken serieus weinig vrouwen die echt een waar mysterie vormen, vaak is met gemak te zien wat er werkelijk speelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar volgens mij wel, of verbazen zich althans nergens over, dus dat een vrouw een onbegrijpelijk en labiel wezen voor iedereen is is sowieso onjuist. Voor mannen, oke, maar we zijn dan ook verschillende wezens.
nee dat zijn wij!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Loodje het volgende:
Wat voor vrouwen kom jij tegen? Blijven zoeken tot jij ene leuke vrouw tegen bent gekomen!
Vrouwen kunnen idd wel vreemd zijn, maar denk je niet dat vrouwen dat ook van mannen denken? We zijn alleen onbegrepen wezens
Ja, maar de ander weet dat de eerste het tegen haar gebruikt. Spelletjes die vrouwen spelen zijn voor vrouwen onderling makkelijk zichtbaar, volgens mij. Mannen heb ik daar echter zelden doorheen zien prikken. Vrouwen doen het ook op zo'n manier dat - ook als het uitkomt - het niet eens echt iets verkeerds is. Misschien zijn vrouwen er zich niet eens van bewust dat ze spelletjes spelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen elkaar misschien wel begrijpen, maar op een of andere manier gaan ze dit toch weer tegen elkaar gebruiken..omdat ze jaloers zijn onderling.
Ik heb zo het onbestemde vermoeden dat jij hier nog vaak tegenaan gaat lopen, en daar keer op keer de vrouw in kwestie de schuld van geeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Angelonfire23 het volgende:
en ja ik denk/hoop dat ik tot nu toe gewoon foute vrouwen ben tegengekomen..en dat de rest wel chill is
Voorbeelden?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Loodje het volgende:
Vrouwen kunnen idd wel vreemd zijn, maar denk je niet dat vrouwen dat ook van mannen denken?
't klopt wel wat je zegtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, maar de ander weet dat de eerste het tegen haar gebruikt. Spelletjes die vrouwen spelen zijn voor vrouwen onderling makkelijk zichtbaar, volgens mij. Mannen heb ik daar echter zelden doorheen zien prikken. Vrouwen doen het ook op zo'n manier dat - ook als het uitkomt - het niet eens echt iets verkeerds is. Misschien zijn vrouwen er zich niet eens van bewust dat ze spelletjes spelen.
Neem het afwijzen van een man bijvoorbeeld. Het te druk hebben als een man wil afspreken, of klagen als de man dagelijks een smsje stuurt, maar ondertussen zelf ervoor zorgen dat de man uberhaupt wil afspreken, en tevens klagen als de man geen smsjes meer stuurt. Of te weinig. Het enige doel is de aandacht van de man behouden. Zelfs als de man totaal niet is wat de vrouw als vader van haar kinderen wil - in eerste instantie - zal ze zelden recht in je gezicht zeggen: sorry, maar ik moet je niet. Het is veel te leuk om verliefde berichten te krijgen natuurlijk, bevestiging, bevestiging, en oh ja, graag nog meer bevestiging. Ik zie dat heel veel om me heen en heb me er zelf ook regelmatig schuldig aan gemaaktIk doe het - besef ik me nu - eigenlijk nog steeds, mannen op allerlei manieren aan lijntjes houden maar nooit eens volledig intrekken en aan de andere kant ook nooit volledig doorknippen.
En nu niet met z'n allen (vrouwen) reacties op mij afvuren als: 'ik ben altijd heel eerlijk, als ik hem niet moet hoort ie het meteen' en 'je bent echt de enige die zo liegt hoor', dit behoort een feest van herkenning te zijnUitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Mischien moet je gewoon niet zo plakken..quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:
-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..
Waarom doen jullie dit zo?:P
penusquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef IceBeach het volgende:
Mannen komen van Mars, vrouwen van...
Zie andere topic, waarom mannen geen tijd voor haar hebben, ook als ze er duidelijk om heeft gevraagd.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, maar de ander weet dat de eerste het tegen haar gebruikt. Spelletjes die vrouwen spelen zijn voor vrouwen onderling makkelijk zichtbaar, volgens mij. Mannen heb ik daar echter zelden doorheen zien prikken. Vrouwen doen het ook op zo'n manier dat - ook als het uitkomt - het niet eens echt iets verkeerds is. Misschien zijn vrouwen er zich niet eens van bewust dat ze spelletjes spelen.
Neem het afwijzen van een man bijvoorbeeld. Het te druk hebben als een man wil afspreken, of klagen als de man dagelijks een smsje stuurt, maar ondertussen zelf ervoor zorgen dat de man uberhaupt wil afspreken, en tevens klagen als de man geen smsjes meer stuurt. Of te weinig. Het enige doel is de aandacht van de man behouden. Zelfs als de man totaal niet is wat de vrouw als vader van haar kinderen wil - in eerste instantie - zal ze zelden recht in je gezicht zeggen: sorry, maar ik moet je niet. Het is veel te leuk om verliefde berichten te krijgen natuurlijk, bevestiging, bevestiging, en oh ja, graag nog meer bevestiging. Ik zie dat heel veel om me heen en heb me er zelf ook regelmatig schuldig aan gemaaktIk doe het - besef ik me nu - eigenlijk nog steeds, mannen op allerlei manieren aan lijntjes houden maar nooit eens volledig intrekken en aan de andere kant ook nooit volledig doorknippen.
En nu niet met z'n allen (vrouwen) reacties op mij afvuren als: 'ik ben altijd heel eerlijk, als ik hem niet moet hoort ie het meteen' en 'je bent echt de enige die zo liegt hoor', dit behoort een feest van herkenning te zijnUitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik herken me zelf hier totaal niet in..als het iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel het aandacht blijven krijgen van een man die ik niet moet..quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
haha droogklootquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik herken me zelf hier totaal niet in..als het iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel het aandacht blijven krijgen van een man die ik niet moet..
Maar ik ben dan gelukkig wel zo makkelijk om het wel recht in zijn gezicht te zeggen dat ie geen partij voor mij is.
Jij moet ook geen mannen toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik herken me zelf hier totaal niet in..als het iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel het aandacht blijven krijgen van een man die ik niet moet..
Maar ik ben dan gelukkig wel zo makkelijk om het wel recht in zijn gezicht te zeggen dat ie geen partij voor mij is.
Misschien wel, maar het gebeurt zooo vaakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Kom op hoor..je weet als vrouw toch zelf wel wat je mooi staat,daar heb ik echt geen goed keuring van een man voor nodig.
jij wel..maar genoeg chicks die onzeker zijn en die dat wel willenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:07 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Kom op hoor..je weet als vrouw toch zelf wel wat je mooi staat,daar heb ik echt geen goed keuring van een man voor nodig.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het gebeurt zooo vaakVrouwen hebben geen goedkeuring nodig, ze willen gewoon bevestiging
Ik heb het niet met liefdesdingen, maar als ik onder een bon uit kan komen door grote ogen op te zetten en heel zielig te kijken dan zal ik het zeker niet laten(alhoewel ik bang ben dat ik te oud wordt voor dat soort geintjes).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Maar is dat een mannenprobleem of een vrouwenprobleem?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef DamagedBrain het volgende:
Mij lijkt het duidelijk hoor.
Stoppen met proberen..
Vrouwen kunnen vragen stellen zonder goede antwoorden.
Er is een vraag waarvoor iedere man het liefst wegrent.
"Staat dit leuk?"
Briljant voorbeeld Ero.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar is dat een mannenprobleem of een vrouwenprobleem?
Inmiddels weet mijn man wel dat hij dan gewoon moet zeggen wat hij vindt zonder dat het gevaar oplevert voor hem, maar in het begin voelde hij zich daar heel ongemakkelijk over, wat wel tot nare situatie's heeft geleid.
Je komt van de moter af, fatsoeneerd je haar zover mogelijk is en vraagt zit mijn haar zo goed, zegt hij ja....
Je loopt samen rond, kijkt in de weerspiegeling van een raam en ziet een of andere clownspruik op je hoofd die je haar moet voorstellen, had je dat dan niet gewoon even kunnen zeggen toen ik erom vroeg?????????????????????????????????????????????????? gvd!
Het kan hem idd niets schelen, tot een keer zijn haar als een pluis op zijn hoofd zit en alle kanten uitsteekt en ik daar niets van zeg, dan reageerd de gemiddelde man presies hetzelfde, had je dat niet even kunnen zeggen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:02 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Briljant voorbeeld Ero.
En dit is nu precies waarom er altijd onbegrip tussen mannen en vrouwen blijft bestaan.
Omdat een man die kleine details geen reet kunnen schelen.
ach dat valt wel mee .. denk eerder dat de dames te vaak gewoon veel te perfect zijn en ook "helaas" altijd meer verwachten van dingen dat ze willen of kunnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Het kan hem idd niets schelen, tot een keer zijn haar als een pluis op zijn hoofd zit en alle kanten uitsteekt en ik daar niets van zeg, dan reageerd de gemiddelde man presies hetzelfde, had je dat niet even kunnen zeggen!
Helemaal overstuur raken is wat anders, lijkt me erg onzinnig over zo'n onderwerp.
Dat fenomeen heet spiegelen, lieverd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Het kan hem idd niets schelen, tot een keer zijn haar als een pluis op zijn hoofd zit en alle kanten uitsteekt en ik daar niets van zeg, dan reageerd de gemiddelde man presies hetzelfde, had je dat niet even kunnen zeggen!
Helemaal overstuur raken is wat anders, lijkt me erg onzinnig over zo'n onderwerp.
Ik ben helemaal niet zo'n modepoppetje hoor en weet best dat als je haar onder een helm uitkomt dat het niet meer zo perfect zit, maar er is een verschil tussen een beetje warrig en echt voor lul lopen omdat je haar belachelijk raar zit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach dat valt wel mee .. denk eerder dat de dames te vaak gewoon veel te perfect zijn en ook "helaas" altijd meer verwachten van dingen dat ze willen of kunnen.
Naïef ingesteld zijn is voor een vrouw vaak zeer overdreven aanwezig.
Terwijl veel mannen hier bij vaak de nuchtere kanten hebben ..
Voorbeeldje van het haar.
En dame verwacht het liefst nog dat onder een helm het haar goed blijft zitten en zo dra ze die af doet dat ze er niets meer aan hoef te doen.. ( zijn ze nog een soort van geïrriteerd als blijkt dat het niet zo is ... )
maar een man daarin tegen is gewoon zo van .. ach het ziet niet , maar ja ik heb een helm op gehad .. maak het wel weer goed als er toevallig een spiegel zijn kant op komt ...
over subtiele hints gesproken ..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Dat fenomeen heet spiegelen, lieverd.
Heel veel kan het hem niet schelen dat zijn haar niet zit.. Ja vervelend.. maar ach..
Maar hiermee probeert hij jou onbedoeld te laten inzien hoe zinloos het is ;-)
Maar........quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n modepoppetje hoor en weet best dat als je haar onder een helm uitkomt dat het niet meer zo perfect zit, maar er is een verschil tussen een beetje warrig en echt voor lul lopen omdat je haar belachelijk raar zit.
En sorry, de meeste mannen staan vaak langer dan ik voor de spiegel.
Nope, zo werkt het hier thuis al vele en vele jaren niet meer, die puberdingen zijn we wel ontgroeit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Dat fenomeen heet spiegelen, lieverd.
Heel veel kan het hem niet schelen dat zijn haar niet zit.. Ja vervelend.. maar ach..
Maar hiermee probeert hij jou onbedoeld te laten inzien hoe zinloos het is ;-)
Dit was overduidelijk onacceptabel, voor echt iedereen, geloof me.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:14 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Maar........
Is die grens voor mannen en vrouwen hetzelfde?
Wat hij acceptabel vind, is voor jou belachlijk raar.
Blij dat jullie dat ontgroeit zijn.. maar zo puberaal is het niet, denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Nope, zo werkt het hier thuis al vele en vele jaren niet meer, die puberdingen zijn we wel ontgroeit.
Ik ben gezegend met eem bot eerlijke man over het algemeen die alleen even in het begin moest wennen dat dat veilig kon.
Zo maakte ik een tijd geleden de fout om te vragen of mijn kont dikker was geworden(ben wat aangekomen), daar kwam een zeer tevreden jaahhhhh uit, grmmpppffff, niets vragen waar je het antwoord niet op wil weten ero!!!
Maar hem dat kwalijk nemen, welnee zeg, dat zou dom zijn.
Foto's?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit was overduidelijk onacceptabel, voor echt iedereen, geloof me.
Ik loop met een gerust hart met warrig zwiebeltjeshaar in mijn joggingbroek met versleten slobbertrui over straat, werkelijk waar, geen enkel probleem mee.
Dit was echt erg, zo erg dat ik het na al die jaren me nog herriner.
Ja en in een ander topic zeggen dat je bij het uitgaan eerst oogcontact maakt met een man en dan wegloopt als hij naar je toekomt, terwijl je ondertussen geen relatie wil. (http://forum.fok.nl/topic/1391596/1/25#76555946)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Bij het uitgaan!! schat ik doe niet aan uitgaan..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:48 schreef Domensino het volgende:
[..]
Ja en in een ander topic zeggen dat je bij het uitgaan eerst oogcontact maakt met een man en dan wegloopt als hij naar je toekomt, terwijl je ondertussen geen relatie wil. (http://forum.fok.nl/topic/1391596/1/25#76555946)
Maar nee hoor, je bent hartstikke to the point en zoekt helemáál niet naar aandacht.
Nou, "schat", dat lijkt me niet echt een relevante opmerking voor wat ik zei.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Bij het uitgaan!! schat ik doe niet aan uitgaan..
Ik zou zeggen lees mijn posts nog een keer goed door...als ik iemand leuks op straat tegen kom maak ik inderdaad oogcontact ja en vervolgens loop ik inderdaad door..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Domensino het volgende:
[..]
Nou, "schat", dat lijkt me niet echt een relevante opmerking voor wat ik zei.![]()
Je maakt oogcontact en dan loop je weg, daar gaat het om.
Of dat nou tijdens het frisbeeën, postzegelsplakken of tijdens het uitgaan is maakt niet uit.
Waar het om gaat is: je zoekt dus wel degelijk naar aandacht met je acties, want een relatie probeer je er niet mee te krijgen. Dat is mijn punt.
Ja maar wij vrouwen weten onderhand wel dat mannen geboren leugenaars zijn..dus heeft geen zin om aan een man te vragen hoe je er uit ziet..vraag het liever je vriendin,die zijn tenminste eerllijk tegen elkaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het gebeurt zooo vaakVrouwen hebben geen goedkeuring nodig, ze willen gewoon bevestiging
JAA ik heb een date gevonden voor Nadia!! Iemand die net zo gefrustreerd is als zij!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef Flashwin het volgende:
Probleem met wijven is dat ze nooit weten wat ze willen.
Je moet in het begin lief doen, als ze daar misbruik van gaat maken paar harde klappen geven, beetje uitschelden en vervolgens weer lief doen werkt altijd het beste. Voor mij dan.
In jouw wereld wel jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja maar wij vrouwen weten onderhand wel dat mannen geboren leugenaars zijn..
Ik had hier ook al wat over geschreven maar blijkbaar mag een dame wel generaliseren maar als een man daar wat van zegt wordt het weggehaaldquote:
Gaat moeilijk als je een moslima bent omdat daar strenge regels gelden, nou wil ik ook niet generaliseren maar de mannen in nadia's cultuur die ik ken onderdrukken de vrouw en rotzooien er heel wat op los, zeker met nederlandse meisjes. Dus ik kan Nadia's opmerking wel plaatsen aangezien ze nooit met andere culturen in aanraking is gekomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:39 schreef RAVW het volgende:
ik had ook al geschreven dat ze aan het generaliseren was en dat ze eens verder moest kijken dan haar neus lang is ..
En wat meer in de mannen wereld komen en niet alleen van het advies afgaan van een labiele vriendin of zo.
Ik kom wel in haar.quote:Want als ik haar foto's zo bekijk zal ze bij mij er al niet eens in komen veel te ordinair ...
Nou nee dank je...de laatste keer dat ik een date had met iemand via internet(tevens was mijn eerste en laatse date ever)was een hel op aarde.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Domensino het volgende:
[..]
JAA ik heb een date gevonden voor Nadia!! Iemand die net zo gefrustreerd is als zij!!![]()
![]()
![]()
Nee niet in mijn wereld maar in mannen de wereld..quote:
ja en vrouwen net zozeer, addergebroed...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee niet in mijn wereld maar in mannen de wereld..
Mannen zijn nou eenmaal geboren leugenaars..
Dat jullie je laten bezeiken is een heel ander verhaal...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
O jammer ik vond Answaa wel wat voor jouquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou nee dank je...de laatste keer dat ik een date had met iemand via internet(tevens was mijn eerste en laatse date ever)was een hel op aarde.
nu is het al aangeboren dat mannen leugenaars zijn ..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh dus nou is het ons schuld dat jullie lopen te liegen over alles wat vast en los zit!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat jullie je laten bezeiken is een heel ander verhaal...
En andersom natuurlijk niet...mannen zijn niet zo!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:59 schreef styliste het volgende:
vrouwen vinden het heerlijk om mannen totaal van de kaart te brengen, dan hebben we het gevoel dat we ze in onze macht hebben![]()
Maar niet terug smsen....![]()
Ja, jullie willen je zo graag onderschikt aan de man opstellen toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh dus nou is het ons schuld dat jullie lopen te liegen over alles wat vast en los zit!
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Oh dus nou is het ons schuld dat jullie lopen te liegen over alles wat vast en los zit!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
nu is het al aangeboren dat mannen leugenaars zijn ..
Hou toch eens op met dat ge generaliseer.
dat jij nou net de verkeerde tegen het lijf loopt oke daar moet je niet de rest de schuld er van geven
maar kijk eens naar je zelf als ik zie hoe jij je lijstjes maakt met je wensen en daarin nog heilig gaat geloven dat er mannen zijn die daar aan kunnen voldoen..
Hoe naïef ben je dan wel niet ...
ik ben al ruim de 30 voorbij en ik heb veel problemen gehad met de dames om dat ze vaak veel te naïef zijn , en daardoor het echte leven niet los kunnen koppelen met hun droomwereld.
maar ik weet dat er ook goede zijn dus ik scheer ze niet over een kant .
Want als ik dat zou doen en daarbij even gaat vertellen wat ik om me heen allemaal zie gebeuren wat door diverse dames wordt aangericht.
En dan vaak die smoezen die ze bedenken... ppff breek me de bek maar niet open.
Ja en ik ben nog niet getrouwd geweest .. omdat ik weet dat er veel dames zijn die niet kunnen waar maken wat ze beloven.
klaar en dat komt omdat ze teveel met hun hormonen bezig zijn .. , opvliegers , menstruatie , overgang , de wil om kinderen te moeten krijgen .. wat ze dan vaak gebruiken als bio clock .
Dus niet standvastig kunnen zijn in hun doen. altijd maar weer excuses zoeken als het even niet gaat ze als ze zouden willen ..
En zo kan ik wel even doorgaan , maar ik weet ook dat er veel dames lopen die wel deze dingen professioneel de baas kunnen blijven en niet bij het kleinste ding wat tegen zit de mannen verwijten dat ze de dames niet snappen ..of dat ze geboren leugenaars zijn
Niet met leugens.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:00 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja, jullie willen je zo graag onderschikt aan de man opstellen toch.
Als je als gelijke zou worden gezien zou je korte metten maken met iemand die je bezeikt.quote:
waarom praat jij als je het over relaties heb alleen ik wil , ik moet?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
.....
En ik ben niet niet als de vrouwen die jij kent echt niet..je zal mij nooit kunnen begrijpen.(niemand hier op fok trouwens)
......
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou nee dank je...de laatste keer dat ik een date had met iemand via internet(tevens was mijn eerste en laatse date ever)was een hel op aarde.
Nadia Nadia toch... dus als hij veel vrouwen generaliseert moet hij de fout bij zichzelf zoeken, maar het is wel prima dat jij zegt dat alle mannen leugenaars zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Lieve schat ga mij niet de schuld geven van je mislukte relaties met vrouwen..mischien moet je de fout dan eens toch bij je zelf zoeken..
[...en de rest]
Why do I bother...quote:En ik ben niet niet als de vrouwen die jij kent echt niet..je zal mij nooit kunnen begrijpen.(niemand hier op fok trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |