Ik denk dat vrouwen elkaar misschien wel begrijpen, maar op een of andere manier gaan ze dit toch weer tegen elkaar gebruiken..omdat ze jaloers zijn onderling.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Taurus het volgende:
Gewoon, gecompliceerder. Er zit vaak prima logica achter, alleen wordt die logica je niet recht in je gezicht uitgelegd. Ik ken serieus weinig vrouwen die echt een waar mysterie vormen, vaak is met gemak te zien wat er werkelijk speelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar volgens mij wel, of verbazen zich althans nergens over, dus dat een vrouw een onbegrijpelijk en labiel wezen voor iedereen is is sowieso onjuist. Voor mannen, oke, maar we zijn dan ook verschillende wezens.
nee dat zijn wij!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Loodje het volgende:
Wat voor vrouwen kom jij tegen? Blijven zoeken tot jij ene leuke vrouw tegen bent gekomen!
Vrouwen kunnen idd wel vreemd zijn, maar denk je niet dat vrouwen dat ook van mannen denken? We zijn alleen onbegrepen wezens
Ja, maar de ander weet dat de eerste het tegen haar gebruikt. Spelletjes die vrouwen spelen zijn voor vrouwen onderling makkelijk zichtbaar, volgens mij. Mannen heb ik daar echter zelden doorheen zien prikken. Vrouwen doen het ook op zo'n manier dat - ook als het uitkomt - het niet eens echt iets verkeerds is. Misschien zijn vrouwen er zich niet eens van bewust dat ze spelletjes spelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen elkaar misschien wel begrijpen, maar op een of andere manier gaan ze dit toch weer tegen elkaar gebruiken..omdat ze jaloers zijn onderling.
Ik heb zo het onbestemde vermoeden dat jij hier nog vaak tegenaan gaat lopen, en daar keer op keer de vrouw in kwestie de schuld van geeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Angelonfire23 het volgende:
en ja ik denk/hoop dat ik tot nu toe gewoon foute vrouwen ben tegengekomen..en dat de rest wel chill is
Voorbeelden?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Loodje het volgende:
Vrouwen kunnen idd wel vreemd zijn, maar denk je niet dat vrouwen dat ook van mannen denken?
't klopt wel wat je zegtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, maar de ander weet dat de eerste het tegen haar gebruikt. Spelletjes die vrouwen spelen zijn voor vrouwen onderling makkelijk zichtbaar, volgens mij. Mannen heb ik daar echter zelden doorheen zien prikken. Vrouwen doen het ook op zo'n manier dat - ook als het uitkomt - het niet eens echt iets verkeerds is. Misschien zijn vrouwen er zich niet eens van bewust dat ze spelletjes spelen.
Neem het afwijzen van een man bijvoorbeeld. Het te druk hebben als een man wil afspreken, of klagen als de man dagelijks een smsje stuurt, maar ondertussen zelf ervoor zorgen dat de man uberhaupt wil afspreken, en tevens klagen als de man geen smsjes meer stuurt. Of te weinig. Het enige doel is de aandacht van de man behouden. Zelfs als de man totaal niet is wat de vrouw als vader van haar kinderen wil - in eerste instantie - zal ze zelden recht in je gezicht zeggen: sorry, maar ik moet je niet. Het is veel te leuk om verliefde berichten te krijgen natuurlijk, bevestiging, bevestiging, en oh ja, graag nog meer bevestiging. Ik zie dat heel veel om me heen en heb me er zelf ook regelmatig schuldig aan gemaaktIk doe het - besef ik me nu - eigenlijk nog steeds, mannen op allerlei manieren aan lijntjes houden maar nooit eens volledig intrekken en aan de andere kant ook nooit volledig doorknippen.
En nu niet met z'n allen (vrouwen) reacties op mij afvuren als: 'ik ben altijd heel eerlijk, als ik hem niet moet hoort ie het meteen' en 'je bent echt de enige die zo liegt hoor', dit behoort een feest van herkenning te zijnUitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Mischien moet je gewoon niet zo plakken..quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:
-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..
Waarom doen jullie dit zo?:P
penusquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef IceBeach het volgende:
Mannen komen van Mars, vrouwen van...
Zie andere topic, waarom mannen geen tijd voor haar hebben, ook als ze er duidelijk om heeft gevraagd.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, maar de ander weet dat de eerste het tegen haar gebruikt. Spelletjes die vrouwen spelen zijn voor vrouwen onderling makkelijk zichtbaar, volgens mij. Mannen heb ik daar echter zelden doorheen zien prikken. Vrouwen doen het ook op zo'n manier dat - ook als het uitkomt - het niet eens echt iets verkeerds is. Misschien zijn vrouwen er zich niet eens van bewust dat ze spelletjes spelen.
Neem het afwijzen van een man bijvoorbeeld. Het te druk hebben als een man wil afspreken, of klagen als de man dagelijks een smsje stuurt, maar ondertussen zelf ervoor zorgen dat de man uberhaupt wil afspreken, en tevens klagen als de man geen smsjes meer stuurt. Of te weinig. Het enige doel is de aandacht van de man behouden. Zelfs als de man totaal niet is wat de vrouw als vader van haar kinderen wil - in eerste instantie - zal ze zelden recht in je gezicht zeggen: sorry, maar ik moet je niet. Het is veel te leuk om verliefde berichten te krijgen natuurlijk, bevestiging, bevestiging, en oh ja, graag nog meer bevestiging. Ik zie dat heel veel om me heen en heb me er zelf ook regelmatig schuldig aan gemaaktIk doe het - besef ik me nu - eigenlijk nog steeds, mannen op allerlei manieren aan lijntjes houden maar nooit eens volledig intrekken en aan de andere kant ook nooit volledig doorknippen.
En nu niet met z'n allen (vrouwen) reacties op mij afvuren als: 'ik ben altijd heel eerlijk, als ik hem niet moet hoort ie het meteen' en 'je bent echt de enige die zo liegt hoor', dit behoort een feest van herkenning te zijnUitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik herken me zelf hier totaal niet in..als het iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel het aandacht blijven krijgen van een man die ik niet moet..quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
haha droogklootquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik herken me zelf hier totaal niet in..als het iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel het aandacht blijven krijgen van een man die ik niet moet..
Maar ik ben dan gelukkig wel zo makkelijk om het wel recht in zijn gezicht te zeggen dat ie geen partij voor mij is.
Jij moet ook geen mannen toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik herken me zelf hier totaal niet in..als het iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel het aandacht blijven krijgen van een man die ik niet moet..
Maar ik ben dan gelukkig wel zo makkelijk om het wel recht in zijn gezicht te zeggen dat ie geen partij voor mij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |