abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76371965
Gewoon, gecompliceerder. Er zit vaak prima logica achter, alleen wordt die logica je niet recht in je gezicht uitgelegd. Ik ken serieus weinig vrouwen die echt een waar mysterie vormen, vaak is met gemak te zien wat er werkelijk speelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar volgens mij wel, of verbazen zich althans nergens over, dus dat een vrouw een onbegrijpelijk en labiel wezen voor iedereen is is sowieso onjuist. Voor mannen, oke, maar we zijn dan ook verschillende wezens.
pi_76372193
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Taurus het volgende:
Gewoon, gecompliceerder. Er zit vaak prima logica achter, alleen wordt die logica je niet recht in je gezicht uitgelegd. Ik ken serieus weinig vrouwen die echt een waar mysterie vormen, vaak is met gemak te zien wat er werkelijk speelt. Vrouwen onder elkaar begrijpen elkaar volgens mij wel, of verbazen zich althans nergens over, dus dat een vrouw een onbegrijpelijk en labiel wezen voor iedereen is is sowieso onjuist. Voor mannen, oke, maar we zijn dan ook verschillende wezens.
Ik denk dat vrouwen elkaar misschien wel begrijpen, maar op een of andere manier gaan ze dit toch weer tegen elkaar gebruiken..omdat ze jaloers zijn onderling.
Veni,Vidi, Vici
pi_76372200
We kunnen het niet helpen, genen en hormonen of zo. Wen eraan of wordt homo.
  zondag 3 januari 2010 @ 20:23:55 #29
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_76372214
Wat voor vrouwen kom jij tegen? Blijven zoeken tot jij ene leuke vrouw tegen bent gekomen!
Vrouwen kunnen idd wel vreemd zijn, maar denk je niet dat vrouwen dat ook van mannen denken? We zijn alleen onbegrepen wezens
Be dance |Be real| Be You
pi_76372232
maar ben het wel eens dat jullie op een hele andere manier dus communiceren..denk dat ik eens een boek ga lezen erover ofzo.
Veni,Vidi, Vici
pi_76372320
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Loodje het volgende:
Wat voor vrouwen kom jij tegen? Blijven zoeken tot jij ene leuke vrouw tegen bent gekomen!
Vrouwen kunnen idd wel vreemd zijn, maar denk je niet dat vrouwen dat ook van mannen denken? We zijn alleen onbegrepen wezens
nee dat zijn wij!
wij doen alleen zo, omdat vrouwen zo doen.
en ja ik denk/hoop dat ik tot nu toe gewoon foute vrouwen ben tegengekomen..en dat de rest wel chill is
Veni,Vidi, Vici
pi_76372835
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Angelonfire23 het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen elkaar misschien wel begrijpen, maar op een of andere manier gaan ze dit toch weer tegen elkaar gebruiken..omdat ze jaloers zijn onderling.
Ja, maar de ander weet dat de eerste het tegen haar gebruikt. Spelletjes die vrouwen spelen zijn voor vrouwen onderling makkelijk zichtbaar, volgens mij. Mannen heb ik daar echter zelden doorheen zien prikken. Vrouwen doen het ook op zo'n manier dat - ook als het uitkomt - het niet eens echt iets verkeerds is. Misschien zijn vrouwen er zich niet eens van bewust dat ze spelletjes spelen.

Neem het afwijzen van een man bijvoorbeeld. Het te druk hebben als een man wil afspreken, of klagen als de man dagelijks een smsje stuurt, maar ondertussen zelf ervoor zorgen dat de man uberhaupt wil afspreken, en tevens klagen als de man geen smsjes meer stuurt. Of te weinig. Het enige doel is de aandacht van de man behouden. Zelfs als de man totaal niet is wat de vrouw als vader van haar kinderen wil - in eerste instantie - zal ze zelden recht in je gezicht zeggen: sorry, maar ik moet je niet. Het is veel te leuk om verliefde berichten te krijgen natuurlijk, bevestiging, bevestiging, en oh ja, graag nog meer bevestiging. Ik zie dat heel veel om me heen en heb me er zelf ook regelmatig schuldig aan gemaakt Ik doe het - besef ik me nu - eigenlijk nog steeds, mannen op allerlei manieren aan lijntjes houden maar nooit eens volledig intrekken en aan de andere kant ook nooit volledig doorknippen.

En nu niet met z'n allen (vrouwen) reacties op mij afvuren als: 'ik ben altijd heel eerlijk, als ik hem niet moet hoort ie het meteen' en 'je bent echt de enige die zo liegt hoor', dit behoort een feest van herkenning te zijn Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
  zondag 3 januari 2010 @ 20:38:49 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76372967
Jij draagt witte sokken hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 januari 2010 @ 20:41:44 #34
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76373104
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Angelonfire23 het volgende:
en ja ik denk/hoop dat ik tot nu toe gewoon foute vrouwen ben tegengekomen..en dat de rest wel chill is
Ik heb zo het onbestemde vermoeden dat jij hier nog vaak tegenaan gaat lopen, en daar keer op keer de vrouw in kwestie de schuld van geeft.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_76373113
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef Copycat het volgende:
.

Scherp opgemerkt!
pi_76373176
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Loodje het volgende:
Vrouwen kunnen idd wel vreemd zijn, maar denk je niet dat vrouwen dat ook van mannen denken?
Voorbeelden?
pi_76373289
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, maar de ander weet dat de eerste het tegen haar gebruikt. Spelletjes die vrouwen spelen zijn voor vrouwen onderling makkelijk zichtbaar, volgens mij. Mannen heb ik daar echter zelden doorheen zien prikken. Vrouwen doen het ook op zo'n manier dat - ook als het uitkomt - het niet eens echt iets verkeerds is. Misschien zijn vrouwen er zich niet eens van bewust dat ze spelletjes spelen.

Neem het afwijzen van een man bijvoorbeeld. Het te druk hebben als een man wil afspreken, of klagen als de man dagelijks een smsje stuurt, maar ondertussen zelf ervoor zorgen dat de man uberhaupt wil afspreken, en tevens klagen als de man geen smsjes meer stuurt. Of te weinig. Het enige doel is de aandacht van de man behouden. Zelfs als de man totaal niet is wat de vrouw als vader van haar kinderen wil - in eerste instantie - zal ze zelden recht in je gezicht zeggen: sorry, maar ik moet je niet. Het is veel te leuk om verliefde berichten te krijgen natuurlijk, bevestiging, bevestiging, en oh ja, graag nog meer bevestiging. Ik zie dat heel veel om me heen en heb me er zelf ook regelmatig schuldig aan gemaakt Ik doe het - besef ik me nu - eigenlijk nog steeds, mannen op allerlei manieren aan lijntjes houden maar nooit eens volledig intrekken en aan de andere kant ook nooit volledig doorknippen.

En nu niet met z'n allen (vrouwen) reacties op mij afvuren als: 'ik ben altijd heel eerlijk, als ik hem niet moet hoort ie het meteen' en 'je bent echt de enige die zo liegt hoor', dit behoort een feest van herkenning te zijn Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
't klopt wel wat je zegt , harde waarheid..ik zie het ook vaak gebeuren. ook zijn het gewoon vrouwen die vaak al een relatie hebben die dit soort dingen doen..ff kijken of ze nog goed in de markt zijn..en dan hoor je achteraf van ja die heeft al zolang met Jantje klaasen de 90ste..
Veni,Vidi, Vici
pi_76373372
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef Copycat het volgende:
i am loving it
Veni,Vidi, Vici
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:08:38 #39
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76526357
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef Angelonfire23 het volgende:
Ik hou van jullie dames, alleen soms vind ik jullie echt zo onbegrijpelijk/complex
Om maar ff wat voorbeeldjes te geven:

-A zeggen B bedoelen
-rare signalen geven
-spelletjes spelen, vieze mindgames..
-totaal niet 2thepointzijn en als jij dat dan bent geschrikken reageren, terwijl ze normaal altijd roepen van ik wil iemand die 2thepoint is
-op gekke totaal irelevante dingen letten, zoals de kleur van sokken
-vragen om sms'sjes en als je die dan uiteindelijk stuurt, niet op reageren???
zo kan ik nog nog wel ff doorgaan..

Waarom doen jullie dit zo?:P
Mischien moet je gewoon niet zo plakken..
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:27:47 #40
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_76527161
Mannen komen van Mars, vrouwen van...
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_76527250
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef IceBeach het volgende:
Mannen komen van Mars, vrouwen van...
penus
Veni,Vidi, Vici
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:33:13 #42
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76527404
Ik vind vooral die "hints" erg irritant Wat is er mis met gewoon direct duidelijk zeggen wat je bedoelt Hints snap ik niet
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76527638
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:43 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Voorbeelden?
Waarom reageert hier niemand op? Jullie weten niks he.
pi_76530335
Vrouwen zitten anders in mekaar als mannen, daardoor begrijpen ze elkaar soms niet zo goed.
En iedereen is verschillend, zo heb ik veel meer mannelijke trekjes en mn vriend wat meer vrouwelijke.
Snap dat het vervelend en verwarrend is dat vrouwen zo zijn, maar ze moet maar leren wat duidelijker te zijn
pi_76530405
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:43 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Voorbeelden?
Zie andere topic, waarom mannen geen tijd voor haar hebben, ook als ze er duidelijk om heeft gevraagd.
pi_76535181
quote:

[..]

vrijdag 8 januari 2010 @ 09:34:38 #47
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76552954
quote:

[..]

Ik herken me zelf hier totaal niet in..als het iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel het aandacht blijven krijgen van een man die ik niet moet..
Maar ik ben dan gelukkig wel zo makkelijk om het wel recht in zijn gezicht te zeggen dat ie geen partij voor mij is.
pi_76554494
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Ik herken me zelf hier totaal niet in..als het iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel het aandacht blijven krijgen van een man die ik niet moet..
Maar ik ben dan gelukkig wel zo makkelijk om het wel recht in zijn gezicht te zeggen dat ie geen partij voor mij is.
haha droogkloot
Veni,Vidi, Vici
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:35:46 #49
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76554616
Heb je er last van dan? Trek je er dan gewoon geen reet van aan, al die 'mindgames' niet. Sowieso is dat iets wat ik alleen zie in 19-jarige breezersletjes.
pi_76555353
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Jij moet ook geen mannen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')