hahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Mijn voorstel is:
Ik zeg Brazilie wint het Wk,en jij zegt Portugal wint het WK..
Wint portugal dan neem ik jou mee uit eten ergens in Belgie dan,voor je eigen veiligheid(op jou kosten uiteraad)
Wint Brazilie dan krijg ik van jou een retourtje Ticket naar Marokko
Winnen we allebei niet dan hebben we gewoon pech..
Deall maar ik ga wel alleen naar Al Houceima..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
haha
Geloof me ik hoef me tegenover NIEMAND zorgen te maken voor me eigen veiligheid... desondanks vind ik het idee Belgie wel heel leuk, maak er een hele dagje van, beetje chillen daar, een voetbalwedstrijd kijken van anderlecht ofzo, en eten.en we hebben een deal.
Als jij wint dan breng ik je persoonlijk naar de heilige tietouan
Deal
ach ik heb genoeg op mijn fobo staan....quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:41 schreef Angelonfire23 het volgende:
Nadia waarom heb je je benenfoto weggehaald??![]()
Toegewijde moslima's mogen hun blote benen toch niet showen? Of ben ik nou in de warquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ach ik heb genoeg op mijn fobo staan....![]()
Cristiano? Stomme crybaby is het!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Alleen als Cristiano Ronaldo er tussen zit..dan wil ik best langs komen.
Dan kun je ook niet voetballenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ja ik kan aardig voetballen voor een meisje..maar nooit op een club gezeten ofzo hoor.
'quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Deall maar ik ga wel alleen naar Al Houceima..
gelukkig welquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ach ik heb genoeg op mijn fobo staan....![]()
Ja klopt..ik heb ook 8 broers om mij heen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet voetballen.
Voetballen leer je als meid alleen maar tussen de kerels.
Dat gaat jou toch geen moer aan!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toegewijde moslima's mogen hun blote benen toch niet showen? Of ben ik nou in de war
Hahaha nee je brengt mij nergens naar toe..als ik win dan overhandig je mij de ticket en dan is het ciaoooquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
'
o chill daar breng ik je ook persoonlijk naartoe. dan ga ik daar lekker naar het strand chillen
Ik dacht ook dat, dat niet mocht hoor! Maar je hebt ook je haar gewoon los.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dat gaat jou toch geen moer aan!!
Ach, ze mogen ook niet masturberen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat, dat niet mocht hoor! Maar je hebt ook je haar gewoon los.
Ik moet me echt eens verdiepen in dat hoofddoeken gedoe etc!
Als je iets doet, doe het dan goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha nee je brengt mij nergens naar toe..als ik win dan overhandig je mij de ticket en dan is het ciaooo
De meesten verschuilen zich dan achter het 'ik ben ook maar een mens en mensen maken fouten'-argument. Ja ammehoela, dat gaat alleen op als je het ook echt probeert.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Rockabella het volgende:
Ik dacht ook dat, dat niet mocht hoor! Maar je hebt ook je haar gewoon los.
Ik moet me echt eens verdiepen in dat hoofddoeken gedoe etc!
Hahaah echt niettt Brazilie..begin alvast geld te sparen voor mijn ticket..in het hoog seizoen zijn de tickets naar Al houceima 800e.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
haha..portugal maakt brazilie af. dus droom erniet teveel van: t word belgie voor je geen marokko
Voor jouw misschien, voor mij niet ik :pquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaah echt niettt Brazilie..begin alvast geld te sparen voor mijn ticket..in het hoog seizoen zijn de tickets naar Al houceima 800e.
Volgens gaat dit topic niet over mijn benen of de islam..dus kap daar mee..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
De meesten verschuilen zich dan achter het 'ik ben ook maar een mens en mensen maken fouten'-argument. Ja ammehoela, dat gaat alleen op als je het ook echt probeert..
We zullen zien...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Voor jouw misschien, voor mij niet ik :p
ik krijg waar ik ook naar toe wil standaard 80% korting bij me connecties dus slechts iets van 160 e, mocht je winnen. Maar wat droom je van al houceima, in belgie word t gewoon 3x leuker;)
Is toch een normale vraag?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waarom..?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Rockabella het volgende:
Als Brazilie wint ga ik een hoofddoek dragen.
Als Brazilie wint ga ik me bekerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Rockabella het volgende:
Als Brazilie wint ga ik een hoofddoek dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |