Cristiano? Stomme crybaby is het!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Alleen als Cristiano Ronaldo er tussen zit..dan wil ik best langs komen.
Dan kun je ook niet voetballenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahah ja ik kan aardig voetballen voor een meisje..maar nooit op een club gezeten ofzo hoor.
'quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Deall maar ik ga wel alleen naar Al Houceima..
gelukkig welquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ach ik heb genoeg op mijn fobo staan....![]()
Ja klopt..ik heb ook 8 broers om mij heen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet voetballen.
Voetballen leer je als meid alleen maar tussen de kerels.
Dat gaat jou toch geen moer aan!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toegewijde moslima's mogen hun blote benen toch niet showen? Of ben ik nou in de war
Hahaha nee je brengt mij nergens naar toe..als ik win dan overhandig je mij de ticket en dan is het ciaoooquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
'
o chill daar breng ik je ook persoonlijk naartoe. dan ga ik daar lekker naar het strand chillen
Ik dacht ook dat, dat niet mocht hoor! Maar je hebt ook je haar gewoon los.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dat gaat jou toch geen moer aan!!
Ach, ze mogen ook niet masturberen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat, dat niet mocht hoor! Maar je hebt ook je haar gewoon los.
Ik moet me echt eens verdiepen in dat hoofddoeken gedoe etc!
Als je iets doet, doe het dan goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaha nee je brengt mij nergens naar toe..als ik win dan overhandig je mij de ticket en dan is het ciaooo
De meesten verschuilen zich dan achter het 'ik ben ook maar een mens en mensen maken fouten'-argument. Ja ammehoela, dat gaat alleen op als je het ook echt probeert.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Rockabella het volgende:
Ik dacht ook dat, dat niet mocht hoor! Maar je hebt ook je haar gewoon los.
Ik moet me echt eens verdiepen in dat hoofddoeken gedoe etc!
Hahaah echt niettt Brazilie..begin alvast geld te sparen voor mijn ticket..in het hoog seizoen zijn de tickets naar Al houceima 800e.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
haha..portugal maakt brazilie af. dus droom erniet teveel van: t word belgie voor je geen marokko
Voor jouw misschien, voor mij niet ik :pquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hahaah echt niettt Brazilie..begin alvast geld te sparen voor mijn ticket..in het hoog seizoen zijn de tickets naar Al houceima 800e.
Volgens gaat dit topic niet over mijn benen of de islam..dus kap daar mee..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
De meesten verschuilen zich dan achter het 'ik ben ook maar een mens en mensen maken fouten'-argument. Ja ammehoela, dat gaat alleen op als je het ook echt probeert..
We zullen zien...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Voor jouw misschien, voor mij niet ik :p
ik krijg waar ik ook naar toe wil standaard 80% korting bij me connecties dus slechts iets van 160 e, mocht je winnen. Maar wat droom je van al houceima, in belgie word t gewoon 3x leuker;)
Is toch een normale vraag?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waarom..?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Rockabella het volgende:
Als Brazilie wint ga ik een hoofddoek dragen.
Als Brazilie wint ga ik me bekerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Rockabella het volgende:
Neheequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Rockabella het volgende:
Eerst schelden jullie elkaar de de huid vol en nu beste voetbalmaatjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:39 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
hoe zullen we het doen?
mijn voorstel:
ik zeg Portugal wint het WK, jij zegt Brazilie wint het WK.
Wint Brazilie dan geef ik jouw een bedrag/etentje/voetbaltshirt van land naar keus/iets anders naar jou keuze
Wint Portugal dan krijg ik van jouw een bedrag/etentje/etc.
Winnen we allebei niet dan gaan we penaltys schieten tegen elkaar/een voetbalwedstrijdje tegen elkaar spelen om de winnaar te bepalen.
Wat zeg jij?
voetbal verbroederd. bovendien liggen haat & liefde dicht bij elkaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef griskay het volgende:
[..]
Eerst schelden jullie elkaar de de huid vol en nu beste voetbalmaatjes
(Sssst! Brazilie wint toch niet!quote:
Dan weet ik beter gemaakt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef Rockabella het volgende:
[..]
(Sssst! Brazilie wint toch niet!)
Je wil wel erg graag met me daten dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan weet ik beter gemaakt.
Als Brazilië kampioen wordt, gaan we daten
Als een Europees land kampioen wordt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je wil wel erg graag met me daten dus
Wat pffff rot op johh..eerst mij uitschelden voor achterlijk en god mag weten wat..en dan verwacht je dat ik jou een serieuze antw geef..quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is toch een normale vraag?
pfff
Jij wilt hier toch altijd de vrome moslima uithangen?
Kijk, je doet al wat meer moeitequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als een Europees land kampioen wordt?
waarom heb je de rest weggehaald??quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Als Brazilie wint ga ik me bekeren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Kijk, je doet al wat meer moeite
Nu bewijs je eens te meer waarom ik dat van je vindquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Wat pffff rot op johh..eerst mij uitschelden voor achterlijk en god mag weten wat..en dan verwacht je dat ik jou een serieuze antw geef..
Haha hij gaat mijn ticket betalen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef griskay het volgende:
[..]
Eerst schelden jullie elkaar de de huid vol en nu beste voetbalmaatjes
Voor wat, hoort watquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Haha hij gaat mijn ticket betalen...
Lekker belangrijk wat jij vindtquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu bewijs je eens te meer waarom ik dat van je vind
Ik vond het iets te grof, maar als je er open voor staat dan kan dat natuurlijk altijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
waarom heb je de rest weggehaald??
oeeehhh, ze is boosquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij vindt
Was inderdaad erggg grof ja..quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik vond het iets te grof, maar als je er open voor staat dan kan dat natuurlijk altijd.
Aaah, kusje dan maar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik ben ook boos vandaag..
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aaah, kusje dan maar?
Boze moslims doen namelijk wel eens rare dingen, en dat wil ik niet op me geweten hebben![]()
Ah, gelukkig, je kan er om lachen.quote:
Tegelijkertijd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou hij schreef ik wil nadia van voren en achteren palen..
Nee dat klopt niet helemaal wat je nu zegtquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou hij schreef ik wil nadia van voren en achteren palen..
op z'n allochtoons: ts, ts, ts...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet helemaal wat je nu zegt
echt wellquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet helemaal wat je nu zegt
Rockabella niet mooi?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Rockabella is toch niet mooi...
als brazilie wint ja, bij portugal is het een dagje in het romantische belgiquequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Haha hij gaat mijn ticket betalen...
dat meen je toch nietttt...niet mijn smaak..quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rockabella niet mooi?
She's 'smokin hot
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ik heb het woord "wil" nooit gebruikt hoor
er stond dat je sowieso gepaald zou worden
Jij valt toch ook niet op dames. toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat meen je toch nietttt...niet mijn smaak..
Nee absoluut niet..maar daarom weet ik wel wat mooi is en wat niet...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij valt toch ook niet op dames. toch?
/liesquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Rockabella is toch niet mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |