abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 9 mei 2013 @ 12:32:25 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_126257042
ALMERE - De voorzitter van amateurvoetbalclub FC Almere is het geweld op het voetbalveld zo beu, dat hij besloten heeft zijn functie aan het einde van het seizoen neer te leggen. Aanleiding voor zijn beslissing is een incident op 27 april, waarbij een voetbalmoeder van FC Almere een 11-jarig spelertje mishandelde.

Herman Jansen liet woensdag in een verklaring op de website van de amateurclub weten dat hij niet langer de verantwoordelijkheid kan dragen voor 'dit soort leden'. Hij spreekt over een 'afschuwelijk incident'.

Volgens een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) is de vrouw na de mishandeling gehoord door de politie en moet ze eind juni voor de rechter verschijnen. Het slachtoffertje liep lichte verwondingen op.

Een dag voor de mishandeling ontving de voetbalclub nog een uitgebreid pakket met banners en spandoeken met de tekst 'Zonder respect geen voetbal'. Die boodschap werd in het leven geroepen na de dood van de Almeerse scheidsrechter Richard Nieuwenhuizen. Nieuwenhuizen werd na een wedstrijd van zijn club Buitenboys uit Almere geschopt en geslagen door spelers van tegenpartij Nieuw Sloten uit Amsterdam en overleed een dag later.

De dood van Nieuwenhuizen leidde tot grote verontwaardiging en een roep om actie van voetbalbond KNVB. Die kwam eind maart met een reeks maatregelen die het geweld op het veld en langs de lijnen moet terugdringen. Desondanks vinden er nog steeds regelmatig geweldsincidenten plaats.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_126266707
Ok
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_126266971
we kunnen trots op onszelf zijn inderdaad. lekker met zijn allen verongelijkt doen om daarna weer over te gaan tot de orde van de dag.

ik geef die man groot gelijk.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 mei 2013 @ 16:42:57 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_126267043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:32 schreef Cara het volgende:
Ok
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127187828
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?

:P
Dat is Yvonne toch?
  donderdag 30 mei 2013 @ 00:51:46 #6
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127187920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?

:P
Ik vraag me af of Cara echt de grootste kut heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')