Dan ben je in mijn opzicht al niet serieus meerquote:En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad.
Ik moest lachenquote:Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden.
Dat ook nog es, nummer 2 maakt je wel gewoon een snolletje natuurlijk, dan kan je nog zo intelligent zijn. Plezier maken prima, maar als je zo bijdehand bent doe je al je scharrels en one night stands wel safe mag ik hopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
Wel safe sex of gewoon bloot er in??
Mannen willen altijd sex, dus zo raar is dat niet. Als een vrouw er aan toe geeft is het natuurlijk mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef littleduckling het volgende:
Ok, voordat ik reacties krijg over dat ik me net aangemeld heb en nu met zulke verhalen kom, het leek me prettiger om dit te schrijven op een forum waar niemand weet wie ik ben. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
Ik ben een jong meisje,student, woon op mezelf, blablabla. Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden. Gisteravond een date gehad met een jongen die stiekem best leuk is, het was de eerste date. En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad. Ik weet dondersgoed dat ik op deze manier nooit serieuzer genomen ga worden, en was ook vast van plan om het niet te doen. En toch, op de een of andere manier.... Ik schijn het uit te lokken, onbewust. Ik ben absoluut niet het typje slet wat je op straat rond ziet lopen, kleed me gewoon normaal, meestal niet eens make-up op, ben intelligent en je kan een normaal gesprek met me hebben zonder dat ik meteen geil ga kijken. Maar op de een of andere manier schijnen mannen me altijd door te hebben.... dat ik wel van een avontuurtje hou.
Nu is dus eigenlijk mijn vraag, wat maakt voor mannen nou het verschil tussen een meisje voor een leuke avond en "relatiemateriaal"?
True. TS zal zichzelf moeten inhouden als ze geil is/wordt tjidens een eerste date...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:07 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Mannen willen altijd sex, dus zo raar is dat niet. Als een vrouw er aan toe geeft is het natuurlijk mooi meegenomen.
Dat dus, als je iets serieus wil zal je dat moeten opbouwen, en meteen maar met de beentje wijd op de eerste date is meestal funest voor hoe serieus een jongen je neemt verder. Heel de spanning en 'uitdaging' is er uit en grote kans dat hij verder weinig moeite in verdere verdieping van jullie 'relatie' gaat stoppen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef MdMa98 het volgende:
Durf eens "nee" tegen jezelf te zeggen. Bekijk dit alles eens vanuit een andere hoek. Het is niet het belangrijkste om seks te hebben. Zoals bovenstaand, zegt het hebben van seks bij de eerste avond niet alleen iets over jou, maar ook over de jongen.
Mijn koffie, wat doe je.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef littleduckling het volgende:
maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden.
Agreed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:14 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Vind het zelf niets uitmaken, als je een leuke avond met iemand hebt kan daar best sex bijhoren... vind een vrouw daardoor niet minder.
Want jij weet hoe de mannen die dat zeggen denken? Beter dan zijzelf?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:17 schreef Seven. het volgende:
Uiteraard staan er weer direct mannen klaar die roepen dat je dan geen relatemateriaal bent. For the record, ik ben het daar niet mee eens en daar gaat dit topic ook niet over.
Ik denk dat mannen wel degelijk een inschatting maken bij welk meisje ze goede kans maken of er geneukt kan worden. En dat gaat ongeveer zo: ze kijken eerst wie de lekkerste chick van de avond is en daarna kijken ze bij wie ze het beste daadwerkelijk kunnen proberen.
Over relaties denken ze meestal pas na als ze een meisje al wat beter kennen, vrouwen met een vrije seksuele moraal zijn ook vaak vrouwen die zelfstandig zijn, een duidelijke mening hebben en inderdaad, die van een feestje houden. Dat is bedreigend voor mannen, ze willen zich ten alle tijde man voelen en niet in de schaduw staan van een dame.
Klopt denk ik inderdaad wel. Als je het puur om de sex doet is het alleen maar prima als ze wat losser en makkelijker is en van wanten weet. Mits veilig enzo natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef Seven. het volgende:
Loveless, de jacht is óók gewoon gebaseerd op het feit dat een man zich een man wil voelen. Bij vrouwen die net als mannen schijt hebben, voelt een man zich niet dé man.
Uiteindelijk komt het allemaal neer op de onzekerheden van mannen. Feit is dat ze gewoon niet onder willen doen voor een vrouw qua bedpartners etc. Bovendien, wat zouden hun vrienden ervan zeggen enzo.
Omdat ze, als ze dan toch eens iemand tegenkomt die ze best wel leuk vindt, gelijk geen kans meer maakt op meer dan seks.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Al een paar keer gezegd: mannen willen *altijd* wel, dus als je de mogelijkheid en de ruimte biedt zal die (graag) genomen worden.
Dat is toch verder niet erg?
Waarom is dit een issue voor je?
Dat is inderdaad alleen geldig voor simpele figuren, met alle respect. Wat een onzin. Mannen willen seks, en als de vrouw op de eerste date ook seks leuk en lekker blijkt te vinden, is dat mooi. Dat is een stuk logischer dan hoe jij het beredeneert. Er zijn twee mensen aanwezig bij de eerste keer seks, dat zou voor beide partijen geen afknapper moeten zijn. Als je na een eerste date met seks niet meer gebeld of gesmst wordt, viel er duidelijk iets tegen. En dat kan niet het feit dat de dame in kwestie zich liet nemen op de eerste date zijn, kom op zeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Eelcotje84 het volgende:
Ik denk dat het heel simpel ligt. Voor een relatie: mannen willen een vrouw die niet met jan en alleman in bed duikt. Als een vrouw zo makkelijk in te palmen is om gelijk de eerste keer sex te hebben.. Dan weet je dat ze jij niet de enige bent die dit jaar sex heeft gehad met haar en ook niet de laatste zou zijn.
Vertrouwen is weg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |