abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74566375
Ok, voordat ik reacties krijg over dat ik me net aangemeld heb en nu met zulke verhalen kom, het leek me prettiger om dit te schrijven op een forum waar niemand weet wie ik ben. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Ik ben een jong meisje,student, woon op mezelf, blablabla. Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden. Gisteravond een date gehad met een jongen die stiekem best leuk is, het was de eerste date. En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad. Ik weet dondersgoed dat ik op deze manier nooit serieuzer genomen ga worden, en was ook vast van plan om het niet te doen. En toch, op de een of andere manier.... Ik schijn het uit te lokken, onbewust. Ik ben absoluut niet het typje slet wat je op straat rond ziet lopen, kleed me gewoon normaal, meestal niet eens make-up op, ben intelligent en je kan een normaal gesprek met me hebben zonder dat ik meteen geil ga kijken. Maar op de een of andere manier schijnen mannen me altijd door te hebben.... dat ik wel van een avontuurtje hou.

Nu is dus eigenlijk mijn vraag, wat maakt voor mannen nou het verschil tussen een meisje voor een leuke avond en "relatiemateriaal"?
pi_74566458
quote:
En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad.
Dan ben je in mijn opzicht al niet serieus meer
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 november 2009 @ 10:56:38 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_74566481
Wel safe sex of gewoon bloot er in??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_74566544
Nou meestal zijn de neukertjes op de eerste date géén relatie materiaal. Je verlaagt je dan toch tot een niveau en vaak is de uitdaging er meteen uit voor de man.

Spanning is ook soort van weg, terwijl het veel leuker is paar dates daarmee te wachten en de spanning wat op te bouwen en elkaar beter te leren kennen. Nu zal je door 90% van de mannen meteen het stempel 'scharrel / sletje' krijgen omdat ze weten dat je dat wss ook zo snel met anderen doet en dat dus geen relatie-materiaal is, maar gewoon 'handig' voor als je ff omhoog zit
pi_74566550
quote:
Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden.
Ik moest lachen
Anyway, relatiemateriaal is voor iedereen anders. Ik vind meiden met een beetje uitstraling leuk, maar ze moeten niet gaan rondsletten met andere jongens, dan haak ik al snel af.

En sex op de 1e date is bij mij al helemaal een epische faal wat betreft relatiemateriaal, hoogstens kom je dan bij mij in de categorie sexbuddy

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2009 10:59:48 ]
pi_74566599
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
Wel safe sex of gewoon bloot er in??
Dat ook nog es, nummer 2 maakt je wel gewoon een snolletje natuurlijk, dan kan je nog zo intelligent zijn. Plezier maken prima, maar als je zo bijdehand bent doe je al je scharrels en one night stands wel safe mag ik hopen

En verder mond dit vast weer uit in de aloude discussie over hoeveel bedpartners acceptabel zijn en dat het er eigenlijk niet toe doet. Maar vaak komt het toch wel als het serieus dreigt te worden ter sprake, en persoonlijk zou ik best afknappen als iemand nooit een echte relatie heeft gehad, maar wel 20 bedpartners ofzo...

Hoe oud ben je eigenlijk TS, en over hoeveel scharreltjes e.d. hebben we 't?
pi_74566619
Mannen zien dat niet dat je een type meteen-neuken bent. We denken dat alle vrouwen zo zijn en hopen op het beste. vaak pissen ze langs de pot. Dat jij ze wel hun zin geeft heeft dus niets te maken met mannen, maar dat jij het toelaat.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_74566794
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef littleduckling het volgende:
Ok, voordat ik reacties krijg over dat ik me net aangemeld heb en nu met zulke verhalen kom, het leek me prettiger om dit te schrijven op een forum waar niemand weet wie ik ben. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Ik ben een jong meisje,student, woon op mezelf, blablabla. Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden. Gisteravond een date gehad met een jongen die stiekem best leuk is, het was de eerste date. En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad. Ik weet dondersgoed dat ik op deze manier nooit serieuzer genomen ga worden, en was ook vast van plan om het niet te doen. En toch, op de een of andere manier.... Ik schijn het uit te lokken, onbewust. Ik ben absoluut niet het typje slet wat je op straat rond ziet lopen, kleed me gewoon normaal, meestal niet eens make-up op, ben intelligent en je kan een normaal gesprek met me hebben zonder dat ik meteen geil ga kijken. Maar op de een of andere manier schijnen mannen me altijd door te hebben.... dat ik wel van een avontuurtje hou.

Nu is dus eigenlijk mijn vraag, wat maakt voor mannen nou het verschil tussen een meisje voor een leuke avond en "relatiemateriaal"?
Mannen willen altijd sex, dus zo raar is dat niet. Als een vrouw er aan toe geeft is het natuurlijk mooi meegenomen.
pi_74566960
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:07 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Mannen willen altijd sex, dus zo raar is dat niet. Als een vrouw er aan toe geeft is het natuurlijk mooi meegenomen.
True. TS zal zichzelf moeten inhouden als ze geil is/wordt tjidens een eerste date...
pi_74566963
Durf eens "nee" tegen jezelf te zeggen. Bekijk dit alles eens vanuit een andere hoek. Het is niet het belangrijkste om seks te hebben. Zoals bovenstaand, zegt het hebben van seks bij de eerste avond niet alleen iets over jou, maar ook over de jongen.

Ben je een persoon die eerder voor de lusten gaat en zo de lasten van het ontmoeten van een leuke eerlijke vent verdrukt?
pi_74566986
Vind het zelf niets uitmaken, als je een leuke avond met iemand hebt kan daar best sex bijhoren... vind een vrouw daardoor niet minder.
pi_74566999
Ik denk dat als je in de kroeg staat en je bent actief op zoek naar seksueel vermaak, dat de mannen inderdaad zoiets hebben dat je makkelijk in bed te krijgen bent, en dan doen ze ook absoluut geen moeite ervoor. Als je niet op zoek bent naar relatie materiaal dan zie ik geen kwaad in dit gedrag.
Als je dan wel graag serieus genomen wilt worden door de omgeving, dan kun je misschien naar een andere plek gaan(andere kroeg, sportclub etc) om daar wel serieuze gesprekken met iemand te voeren. Uiteraard moet je dan niet daar ook nog eens gaan rondscharrelen.
pi_74567013
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef MdMa98 het volgende:
Durf eens "nee" tegen jezelf te zeggen. Bekijk dit alles eens vanuit een andere hoek. Het is niet het belangrijkste om seks te hebben. Zoals bovenstaand, zegt het hebben van seks bij de eerste avond niet alleen iets over jou, maar ook over de jongen.
Dat dus, als je iets serieus wil zal je dat moeten opbouwen, en meteen maar met de beentje wijd op de eerste date is meestal funest voor hoe serieus een jongen je neemt verder. Heel de spanning en 'uitdaging' is er uit en grote kans dat hij verder weinig moeite in verdere verdieping van jullie 'relatie' gaat stoppen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:16:21 #14
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_74567041
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef littleduckling het volgende:
maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden.
Mijn koffie, wat doe je.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_74567045
Ik denk dat het heel simpel ligt. Voor een relatie: mannen willen een vrouw die niet met jan en alleman in bed duikt. Als een vrouw zo makkelijk in te palmen is om gelijk de eerste keer sex te hebben.. Dan weet je dat ze jij niet de enige bent die dit jaar sex heeft gehad met haar en ook niet de laatste zou zijn.

Vertrouwen is weg..
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:17:01 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74567058
Uiteraard staan er weer direct mannen klaar die roepen dat je dan geen relatemateriaal bent. For the record, ik ben het daar niet mee eens en daar gaat dit topic ook niet over.

Ik denk dat mannen wel degelijk een inschatting maken bij welk meisje ze goede kans maken of er geneukt kan worden. En dat gaat ongeveer zo: ze kijken eerst wie de lekkerste chick van de avond is en daarna kijken ze bij wie ze het beste daadwerkelijk kunnen proberen.

Over relaties denken ze meestal pas na als ze een meisje al wat beter kennen, vrouwen met een vrije seksuele moraal zijn ook vaak vrouwen die zelfstandig zijn, een duidelijke mening hebben en inderdaad, die van een feestje houden. Dat is bedreigend voor mannen, ze willen zich ten alle tijde man voelen en niet in de schaduw staan van een dame.

Oh ja, dit ligt ook weer anders voor mannen van voorbij de 30. Over het algemeen doen die daar minder moeilijk over.
Resistance is futile.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:18:57 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_74567128
Vind het trouwens complete onzin dat als je op de eerste date meteen sex hebt je niet meer serieus of relatiemateriaal zou zijn. Wat een bullshit. .

Hallo, wat is gebeurd met die girl power? doe gewoon wat je wil, schijt aan sukkeltjes die vinden dat je een slet bent omdat je gewoon net als al die kereltjes af en toe zin hebt in sex.

*blust spruitjeslucht weg*
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:19:00 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74567130
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:14 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Vind het zelf niets uitmaken, als je een leuke avond met iemand hebt kan daar best sex bijhoren... vind een vrouw daardoor niet minder.
Agreed.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74567170
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:17 schreef Seven. het volgende:
Uiteraard staan er weer direct mannen klaar die roepen dat je dan geen relatemateriaal bent. For the record, ik ben het daar niet mee eens en daar gaat dit topic ook niet over.

Ik denk dat mannen wel degelijk een inschatting maken bij welk meisje ze goede kans maken of er geneukt kan worden. En dat gaat ongeveer zo: ze kijken eerst wie de lekkerste chick van de avond is en daarna kijken ze bij wie ze het beste daadwerkelijk kunnen proberen.

Over relaties denken ze meestal pas na als ze een meisje al wat beter kennen, vrouwen met een vrije seksuele moraal zijn ook vaak vrouwen die zelfstandig zijn, een duidelijke mening hebben en inderdaad, die van een feestje houden. Dat is bedreigend voor mannen, ze willen zich ten alle tijde man voelen en niet in de schaduw staan van een dame.
Want jij weet hoe de mannen die dat zeggen denken? Beter dan zijzelf?

Natuurlijk sluit het één het ander niet uit, maar persoonlijk (en aan de reacties in dit topic te zien niet alleen ik) neem ik een meid wel wat minder serieus als het meteen de eerste date op sex uit loopt. Je gaat voor jezelf toch na dat ze het wss wel vaker zo simpel doet, en de hele uitdaging is gewoon weg. Vaak zie je elkaar dan nog wat vaker om die reden, maar verdere verdieping van de omgang komt er niet.

Terwijl als je elkaar eerst wat beter leert kennen dan krijgen andere gevoelens dan lust ook meer de kans zich te ontwikkelen ipv toe te geven aan lust en dat de overhand te laten krijgen.
Uitgaande van dat je op een serieuze relatie wil dan hé. Niks mis met gewoon sex op de eerste date als je er beiden achter staat en je beide niks serieus voor ogen hebt
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:24:28 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74567314
Loveless, de jacht is óók gewoon gebaseerd op het feit dat een man zich een man wil voelen. Bij vrouwen die net als mannen schijt hebben, voelt een man zich niet dé man.

Uiteindelijk komt het allemaal neer op de onzekerheden van mannen. Feit is dat ze gewoon niet onder willen doen voor een vrouw qua bedpartners etc. Bovendien, wat zouden hun vrienden ervan zeggen enzo .
Resistance is futile.
pi_74567351
Serieus genomen worden heeft niets te maken met de eerste avond meteen seks Nouja, wel in letterlijke zin, maar ik bedoel figuurlijk Ik heb tot nu toe bij 70% van mijn dates op de eerste date seks gehad en het is nooit een one night stand of slechts een onbeduidende scharrel geworden, het is altijd een gecompliceerde verhouding geworden die ook makkelijk op een relatie had kunnen uitlopen. Als je beiden van seks houdt, waarom zou je dat dan op de eerste avond niet doen? Ik heb wel eens krampachtig volgens de norm gewacht, de eerste avond hem naar huis gestuurd zonder seks te hebben gehad. Onder het mom van 'lijkt me niet verstandig, op de eerste date', zonder je af te vragen waaróm het niet verstandig is (is geen reden voor). De tweede date hadden we gewoon seks Het is echt jezelf voor de gek houden, seks is leuk, en als je je tot elkaar aangetrokken voelt kun je dat wat mij betreft meteen de eerste avond laten zien.
Waar gaat het precies mis? Want nu zeg je gewoon 'we hebben altijd meteen seks, en ik wil zo graag serieus genomen worden', dumpen ze je na die seks dan? Want in dat geval zou je je tijdens de date al kunnen afvragen of het wel een enigzins serieus type is, die je tegenover je hebt. Je kunt het zien aankomen.
pi_74567368
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef Seven. het volgende:
Loveless, de jacht is óók gewoon gebaseerd op het feit dat een man zich een man wil voelen. Bij vrouwen die net als mannen schijt hebben, voelt een man zich niet dé man.

Uiteindelijk komt het allemaal neer op de onzekerheden van mannen. Feit is dat ze gewoon niet onder willen doen voor een vrouw qua bedpartners etc. Bovendien, wat zouden hun vrienden ervan zeggen enzo .
Klopt denk ik inderdaad wel. Als je het puur om de sex doet is het alleen maar prima als ze wat losser en makkelijker is en van wanten weet. Mits veilig enzo natuurlijk.

Maar als relatie-materiaal jeukt er toch wat als ze méér gedaan heeft of vrijer is dan de man denk ik.

In ieder geval, bij veel mannen zal het zo voelen of toch knagen 'Zal ze toch weer...'
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:28:22 #23
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_74567441
Al een paar keer gezegd: mannen willen *altijd* wel, dus als je de mogelijkheid en de ruimte biedt zal die (graag) genomen worden.

Dat is toch verder niet erg?
Waarom is dit een issue voor je?
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:29:12 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74567458
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Al een paar keer gezegd: mannen willen *altijd* wel, dus als je de mogelijkheid en de ruimte biedt zal die (graag) genomen worden.

Dat is toch verder niet erg?
Waarom is dit een issue voor je?
Omdat ze, als ze dan toch eens iemand tegenkomt die ze best wel leuk vindt, gelijk geen kans meer maakt op meer dan seks.
Resistance is futile.
pi_74567478
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Eelcotje84 het volgende:
Ik denk dat het heel simpel ligt. Voor een relatie: mannen willen een vrouw die niet met jan en alleman in bed duikt. Als een vrouw zo makkelijk in te palmen is om gelijk de eerste keer sex te hebben.. Dan weet je dat ze jij niet de enige bent die dit jaar sex heeft gehad met haar en ook niet de laatste zou zijn.

Vertrouwen is weg..
Dat is inderdaad alleen geldig voor simpele figuren, met alle respect. Wat een onzin. Mannen willen seks, en als de vrouw op de eerste date ook seks leuk en lekker blijkt te vinden, is dat mooi. Dat is een stuk logischer dan hoe jij het beredeneert. Er zijn twee mensen aanwezig bij de eerste keer seks, dat zou voor beide partijen geen afknapper moeten zijn. Als je na een eerste date met seks niet meer gebeld of gesmst wordt, viel er duidelijk iets tegen. En dat kan niet het feit dat de dame in kwestie zich liet nemen op de eerste date zijn, kom op zeg.
En als dat het wel is, wat ik al zei, sorry hoor, dan zie je dat aankomen. Dan heb je echt 'n conservatieve niet-voor-zichzelf-nadenkende kneus tegenover je gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')