abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75835206
Ik heb een vraag aan jullie.
Sinds kort heb ik een stoma. Het klinkt misschien vreemd maar ik ben er zelf erg blij mee. Ik voel me stukken beter dan dat ik me dat in de afgelopen jaren heb gevoeld. Ik ga makkelijker op stap omdat ik niet meer bang hoef te zijn dat ik buikpijn krijg of plotseling naar de wc moet. Wat dat betreft gaat het echt goed met me, ik geniet weer van het leven.

Mijn vraag aan jullie is nu, ik ben op dit moment singel, maar wat nou als ik een leuke man tegen kom?
Ik kan me voorstellen dat als ik zou vertellen dat ik een stoma heb ze daar toch van terugschrikken.
Wat zou jij doen in zo'n situatie of heb je het zelf een keer meegemaakt.
pi_75835377
wat is stoma :x
-
pi_75835407
Het zal misschien even wennen zijn? Ik kan me niet voorstellen dat het een reden is om elkaar niet meer te zien.
pi_75835452
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat is stoma :x
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stoma_%28geneeskunde%29
pi_75835640
als je de juiste man hebt is het helemaal geen probleem hoor.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_75836223
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Kat75 het volgende:
Sinds kort heb ik een stoma. Het klinkt misschien vreemd maar ik ben er zelf erg blij mee. Ik voel me stukken beter dan dat ik me dat in de afgelopen jaren heb gevoeld. Ik ga makkelijker op stap omdat ik niet meer bang hoef te zijn dat ik buikpijn krijg of plotseling naar de wc moet. Wat dat betreft gaat het echt goed met me, ik geniet weer van het leven.

Mijn vraag aan jullie is nu, ik ben op dit moment singel, maar wat nou als ik een leuke man tegen kom?
Ik kan me voorstellen dat als ik zou vertellen dat ik een stoma heb ze daar toch van terugschrikken.
Je zal het toch een keer moeten vertellen, zou het niet gelijk doen maar als het klikt mag het geen probleem zijn. Iedereen heb wel iets? Geniet lekker van het leven en als het zover is komt het best goed
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  zondag 20 december 2009 @ 14:17:09 #7
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_75836369
quote:

Ik ga nog liever dood (chargeer ik), maar een kunstgebit is bijna net zo erg.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 14:17:54 #8
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75836393
We zouden er allemaal 1 moeten hebben. Wat nou ophouden Vieze openbare wc's zijn ook verleden tijd.l
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_75836398
Als je het bij de eerste date zou zeggen zou ik er een beetje creepy vinden.

Mocht je echter iemand zijn die ik al een tijd zou kennen en super aardig enzo vind dan valt het makkelijker te accepteren. (beetje moeilijk te omschrijven, maar als je een persoon al langer kent of leuk vind dan accepteer je ook wat dingen waarbij je in eerste instantie af zou haken)

Ben niet zo goed thuis in de stoma's, maar zitten er verder nog grote nadelen aan voor een partner?
  zondag 20 december 2009 @ 14:24:39 #10
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75836675
quote:
...
Pff, aan sprookjes heb je niks.
Ik zou vreselijk schrikken.

Maar voordat jij mij dat zou vertellen zouden we waarschijnlijk toch wel een klik hebben gemaakt. Als je leuk genoeg voor me bent, zou dat winnen van de schrik.

Overigens vind ik het mooi dat je schrijft dat je nu geniet van het leven. Blijf dat uitstralen. Ik denk dat hoe je zelf omgaat met deze omstandigheid ook zal uitstralen op hoe een eventuele partner daarmee omgaat. Positieve mensen zijn leuk, stoma of geen stoma. Ga jij jezelf als slachtoffer zien, dan zullen mannen/mensen dat ongetwijfeld spiegelen, je ook niet kunnen zien als potentiele liefdespartner.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zondag 20 december 2009 @ 14:36:29 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_75837184
Ik moet eerlijk zijn, zoiets zou een afknapper voor me zijn. Misschien als ik jou langer leerde kennen en verliefd op je werd zou ik het kunnen negeren, maar als je mij dat op de eerste date zou vertellen zou ik liever vrienden willen zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 20 december 2009 @ 14:51:50 #12
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75837745
Waarom heb je eigenlijk een stoma
pi_75839112
ik zou zoiets niet op de eerste date vertellen, later pas als je merkt dat het de goede kant op gaat.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 20 december 2009 @ 15:36:04 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75839576
zo, bagger verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 15:36:07 #15
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75839577
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef Mirjam het volgende:
ik zou zoiets niet op de eerste date vertellen, later pas als je merkt dat het de goede kant op gaat.
Als je seks hebt op de eerste date gaat dat een beetje moeilijk
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_75839745
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Als je seks hebt op de eerste date gaat dat een beetje moeilijk
daar ga ik niet van uit als je date om er uiteindelijk een relatie aan over te houden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 20 december 2009 @ 15:54:30 #17
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75840367
quote:

Als je een leuke meid bent en die kerel vind je leuk, kan het hem geen ene shit (sorry schelen
Zodra die "klik" er is kan je het gewoon vertellen
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75843249
Een vriend van me heeft een vriendin met stoma, totaal geen probleem, heeft ze na de eerste date gewoon verteld, de eerste date is kijken of je elkaar wel leuk vind he
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 17:24:37 #19
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75843831
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:54 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Als je een leuke meid bent en die kerel vind je leuk, kan het hem geen ene shit (sorry schelen
Zodra die "klik" er is kan je het gewoon vertellen
  zondag 20 december 2009 @ 17:27:02 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75843937
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

daar ga ik niet van uit als je date om er uiteindelijk een relatie aan over te houden
Niet iedereen is van jouw oude stempel.

Maargoed, TS, kun je wat meer vertellen over je stoma? Stel ik zou met jou samen naakt in bed liggen, heb je dan telkens zo'n zakje met ontlasting erin dat naast je hangt ofzo en waar je dan ook op moet letten tijdens het sexen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75844155
quote:

Een ex van me had ernstige migraine. Lag heel veel onderuit. Moet ik haar daarom maar in de steek laten terwijl ik haar wel een superpersoon vindt? Nee, ik vind van niet. Wat mij betreft zou dat ook voor jou gelden, in elk geval qua "kans", ik zou je niet op je stoma afrekenen. Dit zal heel erg verschillen per persoon natuurlijk. De meningen zullen verdeeld zijn. Net als in het 33-jaar en groen als gras topic.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75844291
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niet iedereen is van jouw oude stempel.

Maargoed, TS, kun je wat meer vertellen over je stoma? Stel ik zou met jou samen naakt in bed liggen, heb je dan telkens zo'n zakje met ontlasting erin dat naast je hangt ofzo en waar je dan ook op moet letten tijdens het sexen?
http://tinyurl.com/y8vvfj9

“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75844442
Een beetje vent accepteert je voor wie je bent. Ik neem aan dat je hem tijdig leegmaakt / verschoont.
♥ K, N, R en F ♥
pi_75847340
Ik zou het een enorme afknapper vinden.
  † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 19:06:31 #25
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75847539
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:00 schreef SimpelZat het volgende:
Ik zou het een enorme afknapper vinden.
Pas als de stoma ineens afknapt. Zolang dat niet gebeurd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')