Je zal het toch een keer moeten vertellen, zou het niet gelijk doen maar als het klikt mag het geen probleem zijn. Iedereen heb wel iets? Geniet lekker van het leven en als het zover is komt het best goedquote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Kat75 het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie.
Sinds kort heb ik een stoma. Het klinkt misschien vreemd maar ik ben er zelf erg blij mee. Ik voel me stukken beter dan dat ik me dat in de afgelopen jaren heb gevoeld. Ik ga makkelijker op stap omdat ik niet meer bang hoef te zijn dat ik buikpijn krijg of plotseling naar de wc moet. Wat dat betreft gaat het echt goed met me, ik geniet weer van het leven.
Mijn vraag aan jullie is nu, ik ben op dit moment singel, maar wat nou als ik een leuke man tegen kom?
Ik kan me voorstellen dat als ik zou vertellen dat ik een stoma heb ze daar toch van terugschrikken.
Wat zou jij doen in zo'n situatie of heb je het zelf een keer meegemaakt.
Ik ga nog liever dood (chargeer ik), maar een kunstgebit is bijna net zo erg.quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Kat75 het volgende:
Sinds kort heb ik een stoma. Het klinkt misschien vreemd maar ik ben er zelf erg blij mee. Ik voel me stukken beter dan dat ik me dat in de afgelopen jaren heb gevoeld. Ik ga makkelijker op stap omdat ik niet meer bang hoef te zijn dat ik buikpijn krijg of plotseling naar de wc moet. Wat dat betreft gaat het echt goed met me, ik geniet weer van het leven.
Mijn vraag aan jullie is nu, ik ben op dit moment singel, maar wat nou als ik een leuke man tegen kom?
Ik kan me voorstellen dat als ik zou vertellen dat ik een stoma heb ze daar toch van terugschrikken.
Pff, aan sprookjes heb je niks.quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Kat75 het volgende:
...
Als je seks hebt op de eerste date gaat dat een beetje moeilijkquote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef Mirjam het volgende:
ik zou zoiets niet op de eerste date vertellen, later pas als je merkt dat het de goede kant op gaat.
daar ga ik niet van uit als je date om er uiteindelijk een relatie aan over te houdenquote:Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je seks hebt op de eerste date gaat dat een beetje moeilijk
Als je een leuke meid bent en die kerel vind je leuk, kan het hem geen ene shit (sorryquote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Kat75 het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Als je een leuke meid bent en die kerel vind je leuk, kan het hem geen ene shit (sorryschelen
Zodra die "klik" er is kan je het gewoon vertellen![]()
Niet iedereen is van jouw oude stempel.quote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar ga ik niet van uit als je date om er uiteindelijk een relatie aan over te houden
Een ex van me had ernstige migraine. Lag heel veel onderuit. Moet ik haar daarom maar in de steek laten terwijl ik haar wel een superpersoon vindt? Nee, ik vind van niet. Wat mij betreft zou dat ook voor jou gelden, in elk geval qua "kans", ik zou je niet op je stoma afrekenen. Dit zal heel erg verschillen per persoon natuurlijk. De meningen zullen verdeeld zijn. Net als in het 33-jaar en groen als gras topic.quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef Kat75 het volgende:
http://tinyurl.com/y8vvfj9quote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet iedereen is van jouw oude stempel.
Maargoed, TS, kun je wat meer vertellen over je stoma? Stel ik zou met jou samen naakt in bed liggen, heb je dan telkens zo'n zakje met ontlasting erin dat naast je hangt ofzo en waar je dan ook op moet letten tijdens het sexen?
Pas als de stoma ineens afknapt. Zolang dat niet gebeurd...quote:Op zondag 20 december 2009 19:00 schreef SimpelZat het volgende:
Ik zou het een enorme afknapper vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |