abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 00:15:16 #1
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72602921
Ola mensen.

Zoals de tt al doet vermoeden wil ik eens een keertje een langdurige relatie. Die kortstondige ben ik wel een beetje beu zeg maar.

Ik ben een dame die een niet vrouwelijk beroep uitoefent (vrachtwagenchauffeuse) en tegen de dertig aan loopt.
Aan aandacht heb ik heen gebrek maar het lijkt wel of ik steeds de verkeerde tegenkom. Van die mannen die klaarblijkelijk alleen maar uit zijn op de sex of mijn aandacht.

Waarschijnlijk geef ik een signaal af waardoor ik dat soort mannen aantrek. Nu moet ik eerlijkheidshalve ook wel toegeven dat ik redelijk makkelijk ben. Ik hou namelijk van een lekkere pot sex en het maakte me ook eigenlijk niet uit met wie (man of vrouw), als het maar vielig was.
Nu ben ik sinds ruim een half jaar op zoek naar 'de ware' maar ik kom nog steeds alleen maar van die mannen tegen die gaan voor een kortlopend contract terwijl ik ga voor een contract voor onbepaalde tijd.
Hahaha..... Ik zei paal

Wat doe ik verkeerd vraag ik me dan af? Schrik ik mannen f met mijn beroep? Ben ik te grof? (ik ken niks anders dan het mannenwereldje van de truckers) of iets anders?

Van mezelf ben ik gewoon een 'meisje' meisje als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hou ervan om er goed uit te zien. Ga de deur niet uit zonder dat ik minstens 3 maal gechecked hen of mijn haar goed zit, mijn make-up er fatsoenlijk uitziet en of mijn kleren nog netjes zijn.

Damn....,,..,

Wat moet ik doen (of waar moet ik heen) om een leuke man tegen te komen die ook eens voor mijn persoontje gaat in plaats van alleen mijn lijf?
pi_72602939
somehow kan ik je niet echt serieus nemen...misschien ligt het aan je nickname ofzo...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_72602945
Begin eens met een andere nickname...
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72602948
je moet mij daten kunnen we lekker samen op de truck zitten en chillen
pi_72602973
Je klinkt een beetje wanhopig...... Dat is nooit echt goed wanneer je een langdurige relatie wil
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72602976
Serieus he, als je username ook je echte naam is kan ik wel iets begrijpen en post eens een foto dan? Want volgens mij ben je een echt truckersvrouwtje met petje op, shag in je mond, geruit blousje
  donderdag 10 september 2009 @ 00:17:53 #7
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72602991
ff mijn nickname buiten beschouwing gelaten.....
pi_72603028
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:16 schreef Adolecens het volgende:
Ja zeg, sjonge wat heeft dát er nou weer mee te maken!

( )
Baby darling doll face honey
pi_72603042
Minder makkelijk zijn, denk ik. Dan word je vanzelf ook wat kritischer.

Maar dat is slechts een mening van mij, als amateur-psych.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_72603047
Je wilt een contract?
  donderdag 10 september 2009 @ 00:20:04 #11
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72603052
Je nickname buiten beschouwing gelaten......

Wat voor mannen ontmoet je en waar ontmoet je ze? De ontmoetingsplaats kan al heel bepalend zijn. Verder klink je inderdaad een beetje desperate, grote turn-off. Gouden regel: niet gelijk neuken. En ook niet op de derde date of zo. Al helemaal niet als je iemand echt leuk vindt.
Resistance is futile
pi_72603083
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja zeg, sjonge wat heeft dát er nou weer mee te maken!

( )
Stel je voor dat we jou in combinatie met crack zouden zien he!

Ow wacht... dat doen we ook
pi_72603096
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef druppelkut het volgende:
ff mijn nickname buiten beschouwing gelaten.....
Je had beter een kloon kunnen maken voor deze...
  donderdag 10 september 2009 @ 00:22:55 #14
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72603117
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Seven.of.Nine het volgende: Al helemaal niet als je iemand echt leuk vindt.
hoe bedoel je?
pi_72603143
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Stel je voor dat we jou in combinatie met crack zouden zien he!

Ow wacht... dat doen we ook
Je bedoelt, jij doet dat want jij bent niet slim, ofnee het is vast ouderdom
Baby darling doll face honey
pi_72603149
Probeer dan eens een relatie aan te gaan waarin je de eerste paar weken gewoon geen seks hebt, kijken of ze dan nog steeds jou leuk vinden om jou, en niet om je lijf zoals je zegt. Idee?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 10 september 2009 @ 00:24:36 #17
259412 Seven.of.Nine
pi_72603159
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef druppelkut het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
Nou gewoon, hoe leuker iemand is, hoe langer je afwacht uit zelfbescherming.
Resistance is futile
pi_72603173
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Nou gewoon, hoe leuker iemand is, hoe langer je afwacht uit zelfbescherming.
Wat is dat nou een kul... Gewoon als je eindelijk bevestiging hebt dat het hem niet om de seks gaat.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:25:50 #19
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72603178
Je klinkt best relaxted eigenlijk... heb je internet dating geprobeerd? Doe 's een foto posten anders? Mijn interesse is wel gewekt
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:26:17 #20
259412 Seven.of.Nine
pi_72603194
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:24 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Je bedoelt, jij doet dat want jij bent niet slim, ofnee het is vast ouderdom
Dat hij het zo associeert, ligt wel een beetje aan zijn belevingswereld vermoed ik. Voor andere mensen is crack gewoon een scheur.
Resistance is futile
  donderdag 10 september 2009 @ 00:26:42 #21
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72603206
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Je had beter een kloon kunnen maken voor deze...
En wat voor nut heeft dat?
Word ik niet serieus genomen vanwegen een nickname?

Of moet ik perse een hoger accountnummer hebben?
Ik heb reeds vele accounts en dit is mijn laatste nieuwe. Ik
ga echt niet onder een andere naam posten als het
mijn proleem is
  donderdag 10 september 2009 @ 00:27:16 #22
259412 Seven.of.Nine
pi_72603217
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat is dat nou een kul... Gewoon als je eindelijk bevestiging hebt dat het hem niet om de seks gaat.
En waarom wacht je op die bevestiging? Zelfbescherming.
Resistance is futile
  donderdag 10 september 2009 @ 00:27:50 #23
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72603232
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Gouden regel: niet gelijk neuken. En ook niet op de derde date of zo. Al helemaal niet als je iemand echt leuk vindt.
dat is echt onzin
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_72603242
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:27 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

En waarom wacht je op die bevestiging? Zelfbescherming.
Ja duh, maar dan ga je niet langer wachten omdat je iemand leuk vindt, diegene moet jou leuk vinden, daar gaat het om.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:28:46 #25
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72603261
Probeer het ten eerste buiten de gebruikelijke kringen. Neem truckers bijvoorbeeld, naar mijn die zullen die weinig behoefte hebben omdat ze meestal onderweg zijn. Meestal is een relatie toch al gedoemt als het begon met seks
  donderdag 10 september 2009 @ 00:28:59 #26
259412 Seven.of.Nine
pi_72603269
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:27 schreef Flurry het volgende:

[..]

dat is echt onzin
Het lukt TS anders niet om iemand aan zich te binden. En ze zegt dat ze veel neukt. Ik zie een verband. Baadt het niet, dan schaadt het niet in TS d'r geval.
Resistance is futile
pi_72603312
fotoo ?
pi_72603396
sorry maar ik kan dit onzintopic gewoonweg niet meer serieus nemen gecombineerd met de nickname, en de gecopypaste quotes wordt dit vast en zeker een uiterst 'geniaal' topic
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 10 september 2009 @ 00:34:33 #29
259412 Seven.of.Nine
pi_72603418
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Adolecens het volgende:
-knip-
Oh leuk . Wat denk je hiermee te bereiken?

En dit:
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef DjinN het volgende:
sorry maar ik kan dit onzintopic gewoonweg niet meer serieus nemen gecombineerd met de nickname, en de gecopypaste quotes wordt dit vast en zeker een uiterst 'geniaal' topic
Resistance is futile
pi_72603423
Heb je toevallig borderline ?
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:37:45 #31
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72603476
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef Chain_Reaction het volgende:
Heb je toevallig borderline ?
Nope. Slik ook geen lithium of ritalin
pi_72603503
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef druppelkut het volgende:

[..]

En wat voor nut heeft dat?
Word ik niet serieus genomen vanwegen een nickname?
Blijkbaar, gezien de reacties. Of je trekt je er geen bal van aan, of je zorgt ervoor dat het geen probleem wordt. Dat wilde ik aangeven.
quote:
Of moet ik perse een hoger accountnummer hebben?
Ik heb reeds vele accounts en dit is mijn laatste nieuwe. Ik
ga echt niet onder een andere naam posten als het
mijn proleem is
Met dat laatste heb je een punt. Alleen dat hoger accountnummer heeft er niet zoveel mee te maken.

En nu ontopic.

Misschien ligt het aan de soort man die je aantrekt. Het soort dat aan neuken-dumpen doet. Dat kan goed gaan, zolang beide partijen het niet erg vinden.
Het type dat jij zoekt moet dus van een andere slag zijn. Misschien schrikt je beroep ook af. Veel mannen vinden het niet tof als een vrouw beter kan rijden dan zijzelf. Ook zijn de werktijden verre van ideaal voor een stabiele relatie. Je hebt niet bepaald een 9-5-baan.
pi_72603515
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

En dit:
[..]
Ik wil graag een objectief beeld vormen van TS aan de hand van haar eigen uitlatingen, zodat de andere fokkertjes met dat mental image in hun hoofd een gepast antwoord kunnen geven!
  donderdag 10 september 2009 @ 00:39:59 #34
259412 Seven.of.Nine
pi_72603522
Adolecens, hoe oud ben je eigenlijk? Edit: 1977
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:39 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik wil graag een objectief beeld vormen van TS aan de hand van haar eigen uitlatingen, zodat de andere fokkertjes met dat mental image in hun hoofd een gepast antwoord kunnen geven!
Bullshit. Je zit waarschijnlijk gewoon te zuipen achter je computer of zo. Lekker bashen. Leuke woensdagnacht hoor.
Resistance is futile
pi_72603527
druppelkut moet in eerste instantie niet zo vaak naar de burgerking gaan en achter haar pc zitten maar gewoon eens een keertje gaan stappen ofzo
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 10 september 2009 @ 00:41:03 #36
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72603546
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 10-09-2009 00:53:12 (reactie op edit) ]
pi_72603584
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:34 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

En dit:
[..]

gast komop...wat verwacht je nou...TS snapt niet dat ze geen langdurige relatie kan krijgen...maar als je ziet hoe wanhopig ze naar sex op zoek is.. (gecopypaste quotes ?), als zij zoiets uitstraalt naar mensen zal ze ook vanzelf alleen maar mensen achter zich aankrijgen die in niets anders dan sex geinteresseerd zijn.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:43:56 #38
259412 Seven.of.Nine
pi_72603601
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:38 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Blijkbaar, gezien de reacties. Of je trekt je er geen bal van aan, of je zorgt ervoor dat het geen probleem wordt. Dat wilde ik aangeven.
[..]
De reacties van een kleine minderheid.
quote:
Veel mannen vinden het niet tof als een vrouw beter kan rijden dan zijzelf.
Echt?
Resistance is futile
  donderdag 10 september 2009 @ 00:45:13 #39
259412 Seven.of.Nine
pi_72603626
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:42 schreef DjinN het volgende:

[..]

gast komop...wat verwacht je nou...TS snapt niet dat ze geen langdurige relatie kan krijgen...maar als je ziet hoe wanhopig ze naar sex op zoek is.. (gecopypaste quotes ?), als zij zoiets uitstraalt naar mensen zal ze ook vanzelf alleen maar mensen achter zich aankrijgen die in niets anders dan sex geinteresseerd zijn.
Dan nog zie ik niet in waarom Adolecens haar zo af moet zeiken. Hij is niet de enige die haar postgeschiedenis kent en anderen kunnen wel normaal reageren ondanks een dom gekozen username en kleurrijke posthistory.

En verder heb je gelijk. Zoiets trek je zelf ook wel aan. Als je gedrag flirterig is of als je makkelijk over seks praat en zelfs als je te sexy danst, denken mannen dat je openstaat voor seks.
Resistance is futile
  donderdag 10 september 2009 @ 00:45:49 #40
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72603640
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:38 schreef Ridocar het volgende:

[..]

[..]

Met dat laatste heb je een punt. Alleen dat hoger accountnummer heeft er niet zoveel mee te maken.

En nu ontopic.

Misschien ligt het aan de soort man die je aantrekt. Het soort dat aan neuken-dumpen doet. Dat kan goed gaan, zolang beide partijen het niet erg vinden.
Het type dat jij zoekt moet dus van een andere slag zijn. Misschien schrikt je beroep ook af. Veel mannen vinden het niet tof als een vrouw beter kan rijden dan zijzelf. Ook zijn de werktijden verre van ideaal voor een stabiele relatie. Je hebt niet bepaald een 9-5-baan.
mijn beroep zal best menig man afschrikken ja. Daar twijfel ik ook niet over. Maar wat zou ik moeten doen om juist die man aan te trekkn die niet aan neuken-dumpen doet

en daarbij ook accepteert dat ik trucker ben.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:47:43 #41
259412 Seven.of.Nine
pi_72603678
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef druppelkut het volgende:

[..]

mijn beroep zal best menig man afschrikken ja. Daar twijfel ik ook niet over. Maar wat zou ik moeten doen om juist die man aan te trekkn die niet aan neuken-dumpen doet

Beta-mannetjes. Van die kerels die het niet zo belangrijk vinden hoeveel wijven ze kunnen krijgen, die niet zo nodig het haantje uit willen hangen. Maar dat komt natuurlijk ook met nadelen. Zeker als je op klootzakken valt.
Resistance is futile
pi_72603699
quote:

[..]

Sorry, zo zijn mannen gewoon
pi_72603710
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Dan nog zie ik niet in waarom Adolecens haar zo af moet zeiken. Hij is niet de enige die haar postgeschiedenis kent en anderen kunnen wel normaal reageren ondanks een dom gekozen username en kleurrijke posthistory.

En verder heb je gelijk. Zoiets trek je zelf ook wel aan. Als je gedrag flirterig is of als je makkelijk over seks praat en zelfs als je te sexy danst, denken mannen dat je openstaat voor seks.
tsja...hij had het genuanceerder kunnen brengen...natuurlijk...maar hij heeft wel ergens een punt...
Als TS zo blijft doen blijft het zo en zal het nog verdomd lastig worden voor haar om een langdurige relatie te vinden...en ik denk dat dat uiteindelijk was wat Adolecens bedoelde met die quotes..
  donderdag 10 september 2009 @ 00:50:15 #44
259412 Seven.of.Nine
pi_72603720
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:49 schreef DjinN het volgende:

[..]

tsja...hij had het genuanceerder kunnen brengen...natuurlijk...maar hij heeft wel ergens een punt...
Als TS zo blijft doen blijft het zo en zal het nog verdomd lastig worden voor haar om een langdurige relatie te vinden...en ik denk dat dat uiteindelijk was wat Adolecens bedoelde met die quotes..
Heb je zijn posthistory al eens gecheckt dan?
Resistance is futile
pi_72603734
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Heb je zijn posthistory al eens gecheckt dan?
nee, want het gaat me erom wat ie in dit topic post, wat ie verder zegt in andere topics interesseert me niet zo heel veel
pi_72603740
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zeik haar niet af. Ik geef wat achtergrond informatie. Zulke dingen zijn onontbeerlijk om tot een goed advies te komen. Daar is meer voor nodig dan zo'n OP. Persoonlijke vraag, persoonlijk advies, persoons informatie.
quote:

[..]

Volgens mij ben jij juist diegene die aan het neuken-dumpen doet met je mannenpap slikken...
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:47 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Beta-mannetjes. Van die kerels die het niet zo belangrijk vinden hoeveel wijven ze kunnen krijgen, die niet zo nodig het haantje uit willen hangen. Maar dat komt natuurlijk ook met nadelen. Zeker als je op klootzakken valt.
Een truckster en een beta mannetje, dat MOET goed gaan ja
  donderdag 10 september 2009 @ 00:52:15 #47
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72603752
Je kunt toch gewoon iemand zoeken en niet meteen over je beroep beginnen? En niet meteen neuken.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:53:27 #48
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72603779
Kut. Zie nu dat het al bijna 1 uur is
om 5 uur moet ik de poort weer uit zijn met de combi.

Post morgen wel weer verder maar houd jullie niet in. Blijf met adviezen komen. Dan lees ik ze morgen wel door.

Alvast bedankt voor de serieuze reacties. Al zijn die onzinposts ook leuk ;D
pi_72603781
Ik denk dat jij het vooral in een andere hoek moet zoeken dan waar je nu in zit. Een goed gesprek op zijn tijd kan ook geen kwaad. Heb je msn?
  donderdag 10 september 2009 @ 00:53:48 #50
259412 Seven.of.Nine
pi_72603785
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef DjinN het volgende:

[..]

nee, want het gaat me erom wat ie in dit topic post, wat ie verder zegt in andere topics interesseert me niet zo heel veel
Ze zegt het toch al in de OP? Er zijn geen nieuwe feiten aangedragen bij die quoteserie.

Maar goed, TS zal d'r levensstijl wel aan moeten passen. Want over 10 jaar is het afgelopen met het geneuk en dan zijn de kansen ook wel aardig verkeken.
Resistance is futile
pi_72603804
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ze zegt het toch al in de OP? Er zijn geen nieuwe feiten aangedragen bij die quoteserie.

Maar goed, TS zal d'r levensstijl wel aan moeten passen. Want over 10 jaar is het afgelopen met het geneuk en dan zijn de kansen ook wel aardig verkeken.
Precies. En dat is nou heel het eieren eten
  donderdag 10 september 2009 @ 00:56:39 #52
259412 Seven.of.Nine
pi_72603832
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Adolecens het volgende:

Een truckster en een beta mannetje, dat MOET goed gaan ja
Wie zegt dat TS zelf zo dominant is? Lijkt me eerder dat ze schrijnend onzeker is en dat een beta-mannetje daar beter mee om kan gaan dan een alfa.
Resistance is futile
pi_72603849
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:52 schreef fs180 het volgende:
Je kunt toch gewoon iemand zoeken en niet meteen over je beroep beginnen? En niet meteen neuken.
Dan zeg je "ik zit in de logistiek" en dan denkt 'ie dat je typmiep bent bij een transportbedrijf. Is wel een goeie om mee te beginnen. Het meisje-meisje-uiterlijk is al een voordeel....

Nu nog het niet-meteen-neuken.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:57:49 #54
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72603861
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:54 schreef DjinN het volgende:

[..]

Precies. En dat is nou heel het eieren eten
Denk je niet dat ik me dat niet realiseer?

Ik wee dat ik fout ben en te makkelijk maa dat wil
ik veranderen. Daar ben ik ook al mee bezig namelijk.
pi_72603863
Opgeschoond. Adolecens: kappen met die onzin.
  donderdag 10 september 2009 @ 00:57:56 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72603866
quote:

[..]

A. Laat diegene nooit je post history lezen.

B. Zeg niet direct dat je trucker bent. Ik zou zelf ook geen relatie met een trucker willen, die laten namelijk winden tijdens het eten en drinken een pul bier in 5 seconden leeg. Vertel het later als je je vrouw-zijn (voor zover je dat wel hebt dan) duidelijk hebt getoond. (En dan met stijl tonen he, niet je tieten laten zien)

C. Inderdaad, ga nu eens niet binnen 30 seconden met iemand naar bed. Natuurlijk ziet een kerel je dan als lustobject, je hebt dan toch geen enkele 'emotionele' band opgebouwd? Je hoeft geen non te zijn, maar bij iemand die écht leuk is kun je best even wachten. Je gaat heus niet dood van 3 dates geen seks.

D. Noem jezelf geen druppelkutje.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72603873
anyway..ik ben slapen...het was weer een zware dag vandaag vol met vrijwel alleen maar downs ipv ups...TS: suc6 verder..
Welterusten mensen
  donderdag 10 september 2009 @ 00:59:26 #58
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72603895
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef Mordreth het volgende:
Opgeschoond. Adolecens: kappen met die onzin.
Is geen onzin wat hij zegt. Hij heeft wel een punt namelijk.
pi_72603943
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:59 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Is geen onzin wat hij zegt. Hij heeft wel een punt namelijk.
Heeft hij ook wel maar d'r zijn hier users die het wel normaal kunnen verwoorden .
pi_72604163
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk dat jij het vooral in een andere hoek moet zoeken dan waar je nu in zit. Een goed gesprek op zijn tijd kan ook geen kwaad. Heb je msn?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72604212
Sorry, my bad....

Maar als je te makkelijk toegeeft dan zullen mannne dat altijd blijven doen en nooit serieus worden
  donderdag 10 september 2009 @ 01:22:42 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_72604273
Je hoeft niet meteen een rok tot de enkel te dragen en typisch vrouwelijk te doen want je bent wie je bent en daar verander je weinig meer aan dan dat je vanuit je eigen bereidt bent te veranderen, echter is het natuurlijk wel zo dat een net te kort rokje en sex verwachtingen tegenover de vent waar je een afspraak mee hebt geen ideaal recept is voor een lange relatie, 9 van de 10 mannen zijn nou eenmaal van mening dat een vrouw die op je duikt op een eerste date niet bepaald relatie materiaal is. Het is zo krom als een hoepel, true, maar het is wel de denkwijze van veel mannen en daar doe je helemaal niks aan in je eentje.

Mannen gaan voor de sex maar als ze eenmaal een sexbeest te pakken krijgen die meteen de kleren van hun lijf afscheurd dan zit er heel vaak een stemmetje in hun achterhoofd ( of meteen hard schreeuwend in hun voorhoofd) die verteld dat ze niet te vertrouwen is, maakt overigens niet uit hoeveel waarheidsgehalte die stem met zich meedraagt want het is gewoon een mening en dat is net als een kontgat, iedereen heeft er één.

Wat iemand anders al zei, jij zeker kan beter voor iemand gaan die het niet boeit hoeveel pussy hij kan krijgen voor het sterft, het moet geen mietje zijn die overal ja en amen op zegt want dan ren je vermoedelijk ook gillend weg na een week maar wel iemand die kan relativeren en dus kan je het beste een beetje terughoudend zijn (hoeveel moeite je het ook kost) met de sex de eerste paar keer, zodat je weet wat voor persoonlijkheid je in de kuip hebt.

Blijf vooral praten over je vrachtwagen en wat je interessant vindt want als je jezelf typisch vrouwelijk gaat gedragen om een vent aan je te binden en ergens langs de weg ga je opeens wel jezelf zijn heb je een redelijke kans dat ie alsnog wegloopt omdat je anders bent dan hij had verwacht, enkel en alleen de sexdrift tijdelijk onderdrukken en zodra je het gevoel hebt dat je diegene redelijk kent ga je de eerste keer gewoon helemaal totaal en verrukkelijk je gang om hem volledig tot je te winnen, laat hem maar even wachten zodat de sex nog beter wordt, zo heb je in ieder geval een goede kans dat je die gozer voor je wint, beter dan meteen de eerste keer op zijn penis te springen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_72604305
quote:
Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef jogy het volgende:
Je hoeft niet meteen een rok tot de enkel te dragen en typisch vrouwelijk te doen want je bent wie je bent en daar verander je weinig meer aan dan dat je vanuit je eigen bereidt bent te veranderen, echter is het natuurlijk wel zo dat een net te kort rokje en sex verwachtingen tegenover de vent waar je een afspraak mee hebt geen ideaal recept is voor een lange relatie, 9 van de 10 mannen zijn nou eenmaal van mening dat een vrouw die op je duikt op een eerste date niet bepaald relatie materiaal is. Het is zo krom als een hoepel, true, maar het is wel de denkwijze van veel mannen en daar doe je helemaal niks aan in je eentje.

Mannen gaan voor de sex maar als ze eenmaal een sexbeest te pakken krijgen die meteen de kleren van hun lijf afscheurd dan zit er heel vaak een stemmetje in hun achterhoofd ( of meteen hard schreeuwend in hun voorhoofd) die verteld dat ze niet te vertrouwen is, maakt overigens niet uit hoeveel waarheidsgehalte die stem met zich meedraagt want het is gewoon een mening en dat is net als een kontgat, iedereen heeft er één.

Ja dat zei ik ook al, zo zijn mannen nou gewoon
  donderdag 10 september 2009 @ 01:28:23 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_72604352
quote:
Op donderdag 10 september 2009 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook al, zo zijn mannen nou gewoon
ik gooi er gewoon wat meer letters tegenaan maar inderdaad: wat jij zei
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_72604366
Truckers doen het juist bijna altijd onderweg (ge)zin of geen (ge)zin.

Nee maar even serieus :

Probeer eens van kring te veranderen, wordt banketbakker misschien
kom je nog wel iemand tegen tussen de choco letters of sla je een zwarte
piet aan de haak !
Friends help you move. Real friends help you move bodies.
pi_72604401
quote:
Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef Cassier het volgende:
Truckers doen het juist bijna altijd onderweg (ge)zin of geen (ge)zin.

Nee maar even serieus :

Probeer eens van kring te veranderen, wordt banketbakker misschien
kom je nog wel iemand tegen tussen de choco letters of sla je een zwarte
piet aan de haak !
wtf heeft baan er nou mee te maken, serieus mij maakt het echt geen reet uit wat voor baan een meisje heeft. Alhoewel als ze porno zou doen zou ik iets minder enthousiast zijn. Maar voor de rest moet het niet uitmaken of ze trucker,banketbakker,lerares,burgerkingmedewerkster,politieagente of parkeerwachter
pi_72604407
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef HostiMeister het volgende:
Da's de meest beroerde versierpoging van 2009

@ TS : je hebt een 'mannen'beroep en dat schrikt af, misschien moet je inderdaad eens in een andere richting zoeken, ik weet niet hoe,wat en waar je rijdt, maar uit ervaring weet ik dat het chauffeursleven nou niet bepaald uitblinkt in vrije tijd, dus ik neem aan dat je ook redelijk beperkt bent in je sociale leven.. (ik weet er helaas alles van )

Hoe kom je normaliter 'aan de man' dan ?? met uitgaan ??, beroepsmatig ?? ik denk dat je daar een beetje moet zoeken..

Persoonlijk lijkt het me wel kewl om met een chauffeursvrouw samen door het leven te gaan; samen op een auto kopen en lekker de wijde wereld in.. avontuur en reizen betaald door de baas/opdrachtgever/klant
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_72604425
quote:
Op donderdag 10 september 2009 01:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

@ TS : je hebt een 'mannen'beroep en dat schrikt af, misschien moet je inderdaad eens in een andere richting zoeken, ik weet niet hoe,wat en waar je rijdt, maar uit ervaring weet ik dat het chauffeursleven nou niet bepaald uitblinkt in vrije tijd, dus ik neem aan dat je ook redelijk beperkt bent in je sociale leven.. (ik weet er helaas alles van )

Hoe kom je normaliter 'aan de man' dan ?? met uitgaan ??, beroepsmatig ?? ik denk dat je daar een beetje moet zoeken..

Persoonlijk lijkt het me wel kewl om met een chauffeursvrouw samen door het leven te gaan; samen op een auto kopen en lekker de wijde wereld in.. avontuur en reizen betaald door de baas/opdrachtgever/klant
Dan is dit poging 2
pi_72604524
Jammer joh, ben al een poosie getrouwd
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_72604542
quote:
Op donderdag 10 september 2009 01:44 schreef Sounddragon het volgende:
Jammer joh, ben al een poosie getrouwd
Nederland is een scheidingsland aan het worden dus je hebt nog kans
pi_72604707
quote:
Op donderdag 10 september 2009 01:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Check die PI anders
Maar een welgemeend advies. Dat dan weer wel.
pi_72636910
wat al eerder is gezegd, geen seks op de eerste dates...
als het dan voor de man om de seks gaat, dan haakt ie zowieso af, weet je ook wat je er aan hebt.
Verder zou het niet moeten uitmaken dat je een trucker bent, zit je erop te wachten om een vent te krijgen die zich daar onzeker door voelt???
verder gewoon jezelf zijn, en niet te veel over seks praten (geen idee of je dat doet, maar ja)
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:51:22 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72637186
Wat is in hemelsnaam je denkwijze als je jezelf met de naam 'druppelkut' gaat registreren?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:54:09 #74
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72637266
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
Wat is in hemelsnaam je denkwijze als je jezelf met de naam 'druppelkut' gaat registreren?
Schoot me opeens te binnen na het zien van een andere gebruiker hier op t forum. Namelijk huppelmuts.

En ach, het geeft af en toe leuke reacties
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:56:13 #75
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_72637312
quote:
idd, zoooooooo moeilijk was dat nu ook niet om zelf te vinden
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:57:32 #76
97643 misteriks
pi_72637344
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:54 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Schoot me opeens te binnen na het zien van een andere gebruiker hier op t forum. Namelijk huppelmuts.

En ach, het geeft af en toe leuke reacties
tja, van verkeerde mannen natuurlijk
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:58:38 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72637368
Ik vind het vooral erg SOA klinken.
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:02:41 #78
97643 misteriks
pi_72637465
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het vooral erg SOA klinken.
met m'n levendige verbeelding zie ik altijd geel ondergoed voor me
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:06:52 #79
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72637551
Mensen, het is slechts een gebruikersnaam. In het echt heet ik natuurlijk niet zo en gebruik ik die naam ook nooit.

Het probleem daarentegen is wel degelijk echt.
pi_72637576
misschien stink je wel.
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:08:07 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72637583
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef dawg het volgende:
misschien stink je wel.
Naar pis en pus.
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:12:14 #82
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72637692
Gaan we nog ff verder over mijn username of war?
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:14:56 #83
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_72637762
Ja, Hoe zou inderdaad een goede kandidaat kunnen zijn. Chinezen zijn heel trouwhartig over het algemeen. Enige punt is die permanente bamigeur die ze om zich heen hebben hangen, daar moet je tegen kunnen. Maar daar kun je wel aan wennen hoor!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_72637775
quote:
Mijn eerste gedachte....en tweede, en derde...
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_72637879
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef druppelkut het volgende:
Gaan we nog ff verder over mijn username of war?
dit topic is gewoon gedoemd om te mislukken, wat je ook zegt, je wordt toch niet serieus genomen.

vrijdag 11 september 2009 @ 11:20:59 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72637903
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:19 schreef dawg het volgende:

dit topic is gewoon gedoemd om te mislukken, wat je ook zegt, je wordt toch niet serieus genomen.

Hihi, je zei 'serieus genomen'!

Met zo'n username is elk serieus bedoeld topic gedoemd te mislukken.
pi_72637997
Even een open deur.
Je hebt je (korte) momenten van geluk op bepaalde plekken gezocht. Nu wil je iets anders en zul je dus op andere plekken moet gaan kijken.
Het lijkt me - met de lange werkdagen en/of onregelmatige tijden - lastig genoeg maar wordt een lid van een vereniging. Verrijk je sociale leven en vooral: Zoek niet teveel. je komt hem vanzelf tegen.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_72638001
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

ik dacht nog, zal ik het erbij zetten: ik zei 'serieus genomen', maar dat wordt de ts kennelijk wel, door iedereen zelfs, als het maar veilig is. en met al die spiegels die vrachtwagens tegenwoordig hebben zit dat wel snor, denk ik zo.

vrijdag 11 september 2009 @ 11:36:57 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72638262
Volgens mij ben je gewoon een beetje te gefixeert op lichamelijke lusten enzo.
Denk dat je ook je denkwijze moet veranderen.

Daarbij zie ik niet echt een probleem met vrouwen wat voor baan ze hebben. Wat maakt dat uit?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_72638344
Een trucker als vriendin... klinkt ideaal eigenlijk.

En het is natuurlijk voor een groot deel je eigen schuld, je weet zelf ook best dat de mannen waar je mee omgaat niet betrouwbaar zijn. Je zal het toch in een andere categorie moeten zoeken.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:45:55 #91
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72638499
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:24 schreef Jodocus1 het volgende:
Even een open deur.
Je hebt je (korte) momenten van geluk op bepaalde plekken gezocht. Nu wil je iets anders en zul je dus op andere plekken moet gaan kijken.
Het lijkt me - met de lange werkdagen en/of onregelmatige tijden - lastig genoeg maar wordt een lid van een vereniging. Verrijk je sociale leven en vooral: Zoek niet teveel. je komt hem vanzelf tegen.
Dank voor deze serieuze reactie.
Wat werktijden en onregelmatigheid heb je helemaal gelijk. Ook qua het tijdelijke geluk zoeken in vluchtige contacten

alleen dat geluk was meestal na een paar uurtjes wel weer over en voelde ik me weer net zo slecht als daarvoor.
De laatste tijd is me St. Wel heel erg duidelijk geworden. Niet dat ik opeens frigide ben geworden hoor. Sex is nog steeds fijn en lekker!

Ik heb een hele zwik sociale contacten buiten mijn werk om. Ga stappen met vrienden, op bezoek bij bekenden, sportschooltje hier en daar en dan is er nog de kroeg.
Maar waar zijn die mannen die ik leuk vind? Of anders geformuleerd, waar zijn de mannen die mij leuk vinden?
pi_72638651
Wat zoek je zelf? Alleen een man voor relatie lijkt me ietwat aan de korte kant. Er zullen ongetwijfeld andere 'eisen' zijn. Afhankelijk hiervan kun je plekken uitkiezen of gelegenheden bezoeken waar deze types zitten.

Het sociale leven met je vrienden en bekenden is leuk maar daar zit geen relatiemateriaal tussen. Anders had je dit topic niet hoeven starten.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:54:00 #93
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_72638707
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:39 schreef Northside het volgende:
Een trucker als vriendin... klinkt ideaal eigenlijk.

En het is natuurlijk voor een groot deel je eigen schuld, je weet zelf ook best dat de mannen waar je mee omgaat niet betrouwbaar zijn. Je zal het toch in een andere categorie moeten zoeken.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_72639463
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef druppelkut het volgende:

De laatste tijd is me St. Wel heel erg duidelijk geworden. Niet dat ik opeens frigide ben geworden hoor. Sex is nog steeds fijn en lekker!
Oh ja, ook wel essentieel... denk je dat je trouw kan blijven aan 1 man?
Ja, ik generaliseer.
pi_72639563
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef druppelkut het volgende:
Maar waar zijn die mannen die ik leuk vind? Of anders geformuleerd, waar zijn de mannen die mij leuk vinden?
Die vind je wanneer je je wanhoop-sonar uitzet. Dit is namelijk van mijlenver te zien. Behalve mannen hebben vrouwen die zeker ook. En die "ping" hoor je wanneer je aan de horizon staat.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:32:15 #96
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72639709
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
...
Gouden regel: niet gelijk neuken. En ook niet op de derde date of zo. Al helemaal niet als je iemand echt leuk vindt.
Wat voor goedkope hoer ben je als je je kut makkelijker laat volspuiten door iemand die je niet echt leuk vind, dan iemand die je wel echt leuk vind. Ergerniswekkende onzin vind ik dat.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:40:35 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72639923
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

hoe kan jij dan wel authentiek zijn met zo'n username
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:46:10 #98
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72640057
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:21 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh ja, ook wel essentieel... denk je dat je trouw kan blijven aan 1 man?
Ja.

Dat weet ik zeker. Vroeger heb ik eens een relatie gehad. Puur monogaam.

Alleen van zijn kant uit niet. Dat is de reden voor de breuk geweest.
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:49:41 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72640134
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Re het volgende:
hoe kan jij dan wel authentiek zijn met zo'n username
Ben ik ook niet. Ik ben eigenlijk yvonne. En Danny.
pi_72640139
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:46 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ja.

Dat weet ik zeker. Vroeger heb ik eens een relatie gehad. Puur monogaam
Dan zie ik niet in waarom het niks zou worden met jou. Als je nou nog even opnoemt wat je graag in een man terugziet is het plaatje helemaal compleet. (nu lijkt het een beetje op "anything will do, als ze mij maar leuk vinden". Jij hebt ook vast wat voorkeuren)
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')