tja, van verkeerde mannen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:54 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Schoot me opeens te binnen na het zien van een andere gebruiker hier op t forum. Namelijk huppelmuts.
En ach, het geeft af en toe leuke reacties
met m'n levendige verbeelding zie ik altijd geel ondergoed voor mequote:
Naar pis en pus.quote:
Mijn eerste gedachte....en tweede, en derde...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:16 schreef Adolecens het volgende:
Begin eens met een andere nickname...
dit topic is gewoon gedoemd om te mislukken, wat je ook zegt, je wordt toch niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef druppelkut het volgende:
Gaan we nog ff verder over mijn username of war?
Hihi, je zei 'serieus genomen'!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:19 schreef dawg het volgende:
dit topic is gewoon gedoemd om te mislukken, wat je ook zegt, je wordt toch niet serieus genomen.
ik dacht nog, zal ik het erbij zetten: ik zei 'serieus genomen', maar dat wordt de ts kennelijk wel, door iedereen zelfs, als het maar veilig is. en met al die spiegels die vrachtwagens tegenwoordig hebben zit dat wel snor, denk ik zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hihi, je zei 'serieus genomen'!
Met zo'n username is elk serieus bedoeld topic gedoemd te mislukken.
Dank voor deze serieuze reactie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:24 schreef Jodocus1 het volgende:
Even een open deur.
Je hebt je (korte) momenten van geluk op bepaalde plekken gezocht. Nu wil je iets anders en zul je dus op andere plekken moet gaan kijken.
Het lijkt me - met de lange werkdagen en/of onregelmatige tijden - lastig genoeg maar wordt een lid van een vereniging. Verrijk je sociale leven en vooral: Zoek niet teveel. je komt hem vanzelf tegen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:39 schreef Northside het volgende:
Een trucker als vriendin... klinkt ideaal eigenlijk.
En het is natuurlijk voor een groot deel je eigen schuld, je weet zelf ook best dat de mannen waar je mee omgaat niet betrouwbaar zijn. Je zal het toch in een andere categorie moeten zoeken.
Oh ja, ook wel essentieel... denk je dat je trouw kan blijven aan 1 man?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef druppelkut het volgende:
De laatste tijd is me St. Wel heel erg duidelijk geworden. Niet dat ik opeens frigide ben geworden hoor. Sex is nog steeds fijn en lekker!
Die vind je wanneer je je wanhoop-sonar uitzet. Dit is namelijk van mijlenver te zien. Behalve mannen hebben vrouwen die zeker ook. En die "ping" hoor je wanneer je aan de horizon staat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef druppelkut het volgende:
Maar waar zijn die mannen die ik leuk vind? Of anders geformuleerd, waar zijn de mannen die mij leuk vinden?
Wat voor goedkope hoer ben je als je je kut makkelijker laat volspuiten door iemand die je niet echt leuk vind, dan iemand die je wel echt leuk vind. Ergerniswekkende onzin vind ik dat.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
...
Gouden regel: niet gelijk neuken. En ook niet op de derde date of zo. Al helemaal niet als je iemand echt leuk vindt.
hoe kan jij dan wel authentiek zijn met zo'n usernamequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hihi, je zei 'serieus genomen'!
Met zo'n username is elk serieus bedoeld topic gedoemd te mislukken.
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:21 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh ja, ook wel essentieel... denk je dat je trouw kan blijven aan 1 man?
Ben ik ook niet. Ik ben eigenlijk yvonne. En Danny.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Re het volgende:
hoe kan jij dan wel authentiek zijn met zo'n username
Dan zie ik niet in waarom het niks zou worden met jou. Als je nou nog even opnoemt wat je graag in een man terugziet is het plaatje helemaal compleet. (nu lijkt het een beetje op "anything will do, als ze mij maar leuk vinden". Jij hebt ook vast wat voorkeuren)quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:46 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja.
Dat weet ik zeker. Vroeger heb ik eens een relatie gehad. Puur monogaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |