wow, kek ding.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
En terecht, dat soort dingen moeten we niet accepteren hier op het FOK!forumquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jouw signature is trouwens zeer aanstootgevend, ik heb er even een modje over gepm't.
Mag die in een spoiler?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
sank-toem sank-toroem, moeilijk hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Opperkwal het volgende:
Sorry, onuitspreekbare naam, maar je bent echt verdoemd.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat doet de Prius wel. Natuurlijke selectie.
Dan nog staat dat geval op de oprit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef Len93 het volgende:
Simpele oplossing; nooit meer bij pappa in de auto.
Doe zoals een normale puber; loop van huis weg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:59 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Dan nog staat dat geval op de oprit.
Je kan nog 100 foto's posten, maar ik blijf het een lelijke schijtbak vinden (mening, dus geen feit zoals jij jouw mening presenteert). Enige voordeel is dat je maar 14% bijtelling hebt als je hem als leasebak hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:10 schreef henrydg het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. De Toyota Prius is een van de mooiste auto's die er is![]()
Kun je stoppen met trollen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:10 schreef henrydg het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. De Toyota Prius is een van de mooiste auto's die er is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Irrelevant.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef Drinky het volgende:
Prius is alsof je een verstandelijk gehandicapte met aids besmette vriendin neemt terwijl je ook jessica alba kan nemen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef Drinky het volgende:
Prius is alsof je een verstandelijk gehandicapte met aids besmette vriendin neemt terwijl je ook jessica alba kan nemen.
DAT IS GEEN AUTO, HET IS EEN GEDROCHT, EEN LELIJK VIES STINKEND JAPPEN GEDROCHT MET EEN IENIEMIENIE KLEIN PIKKIE. JEG!!!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef Ringo het volgende:
Wat is er nou toch zo ontzettend mis aan die Prius behalve dat ze op hol slaan?
Het zijn maar auto's.
En dan?quote:
Jij hebt zeker net je rijbewijs?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:40 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
DAT IS GEEN AUTO, HET IS EEN GEDROCHT, EEN LELIJK VIES STINKEND JAPPEN GEDROCHT MET EEN IENIEMIENIE KLEIN PIKKIE. JEG!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ECHTE MANNEN KOPEN EEN AUTO'S, BOOMKNUFFELENDE HIPPIES KOPEN EEN PRIUS!!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:40 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
DAT IS GEEN AUTO, HET IS EEN GEDROCHT, EEN LELIJK VIES STINKEND JAPPEN GEDROCHT MET EEN IENIEMIENIE KLEIN PIKKIE. JEG!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich een reden om een Prius te nemen, al die mensen die zich er over opwinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef Ringo het volgende:
Wat is er nou toch zo ontzettend mis aan die Prius behalve dat ze op hol slaan?
Het zijn maar auto's.
Ik heb laatst Marktplaats afgestruind op zoek naar een zachtblauwe Renault 4 met imperiaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op zich een reden om een Prius te nemen, al die mensen die zich er over opwinden.
Echte Fok!kers quoten zichzelf niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
ECHTE MANNEN KOPEN EEN AUTO'S, BOOMKNUFFELENDE HIPPIES KOPEN EEN PRIUS!!!!!
Mooie, realistische en sluitende redenatie. Ik kan niet anders dan je 10 CO2-moleculen te geven voor je inzet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef TwisterNederland het volgende:
ach, die prius rijders zijn compleet gestoord.
Iedereen moet perse weten dat hij milieubewust is.
Alleen het probleem is dat prius rijders altijd minstens 1 kinderzitje hebben.
Dit bewijst dus dat ze kids hebben die een aanslag plegen op het milieu.
Conclusie: Toybota Prius zijn voor hypocriete lui die denken dat ze milieubewust bezig zijn terwijl de achterbank anders bewijst.
En? Lage bijtelling!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Prius is vervuilder dan je denkt.
materialen die gefabriceerd is schadelijker.
Brandstofverbruik is even veel als 1.9 liter diesel motor..
Ik ben homo en het scheit aan milieubewust zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef TwisterNederland het volgende:
ach, die prius rijders zijn compleet gestoord.
Iedereen moet perse weten dat hij milieubewust is.
Alleen het probleem is dat prius rijders altijd minstens 1 kinderzitje hebben.
Dit bewijst dus dat ze kids hebben die een aanslag plegen op het milieu.
Conclusie: Toybota Prius zijn voor hypocriete lui die denken dat ze milieubewust bezig zijn terwijl de achterbank anders bewijst.
En? Gevonden? En is ie van een leraar geweest?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb laatst Marktplaats afgestruind op zoek naar een zachtblauwe Renault 4 met imperiaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |