Ola mensen.
Zoals de tt al doet vermoeden wil ik eens een keertje een langdurige relatie. Die kortstondige ben ik wel een beetje beu zeg maar.
Ik ben een dame die een niet vrouwelijk beroep uitoefent (vrachtwagenchauffeuse) en tegen de dertig aan loopt.
Aan aandacht heb ik heen gebrek maar het lijkt wel of ik steeds de verkeerde tegenkom. Van die mannen die klaarblijkelijk alleen maar uit zijn op de sex of mijn aandacht.
Waarschijnlijk geef ik een signaal af waardoor ik dat soort mannen aantrek. Nu moet ik eerlijkheidshalve ook wel toegeven dat ik redelijk makkelijk ben. Ik hou namelijk van een lekkere pot sex en het maakte me ook eigenlijk niet uit met wie (man of vrouw), als het maar vielig was.
Nu ben ik sinds ruim een half jaar op zoek naar 'de ware' maar ik kom nog steeds alleen maar van die mannen tegen die gaan voor een kortlopend contract terwijl ik ga voor een contract voor onbepaalde tijd.
Hahaha..... Ik zei paal
Wat doe ik verkeerd vraag ik me dan af? Schrik ik mannen f met mijn beroep? Ben ik te grof? (ik ken niks anders dan het mannenwereldje van de truckers) of iets anders?
Van mezelf ben ik gewoon een 'meisje' meisje als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hou ervan om er goed uit te zien. Ga de deur niet uit zonder dat ik minstens 3 maal gechecked hen of mijn haar goed zit, mijn make-up er fatsoenlijk uitziet en of mijn kleren nog netjes zijn.
Damn....,,..,
Wat moet ik doen (of waar moet ik heen) om een leuke man tegen te komen die ook eens voor mijn persoontje gaat in plaats van alleen mijn lijf?