quote:Op maandag 25 januari 2010 17:32 schreef francis998 het volgende:
wow...het gaat wel heel snel.
tevens tvp.
Laat ze stikken, je bent zoooo autistisch bezig. Dat komt je straks ontzettend duur te staan. Ik weet niet wat je na je baan gaat doen, maar het kan niet goed zijn dat je jezelf nu zo kapotmaakt. Als je straks een nieuwe baan hebt dan kun je het toch niet gaan maken om je dan ziek te melden.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef Cassandra87 het volgende:
tvp
Tombola aast gewoon de hele tijd op de lapo en de fipo
Verdomme, net telefoon van mijn moeder die was bezorgd. Wel liefMaar ze heeft gelijk.
Ik werk mij uit de naad, vakantie geannuleerd vanwege hectiek op t werk en verantwoordelijkheidsgevoel, al mijn vrije vrijdagen gewerkt, krijg er niets voor terug. 25-2 is mijn laatste werkdag, ik heb 2 januari aangekaart dat ik minder wilde werken en een inwerkschema wilde maken voor de overige collega's. Zouden ze op terug komen. Ik heb 28 januari pas een gesprek hoe of wat. Maar ondertussen ben ik al grieperig sinds 17 december, heb alleen nooit uitgeziekt dus ik ben nu weer ziek. Vandaag thuisgebleven, morgen wilde ik werken, want ik heb gewoon dat verdomde verantwoordelijkheidsgevoel, ik zie t nu al in de soep lopen. Mijn moeder zegt nu net, ziek is ziek, gewoon thuisblijven, ze hebben je al die tijd gebruikt, nu zullen ze ervaren dat ze t zonder jou niet kunnen bolwerken. Jawel.. maar toch..
ik merk gewoon écht dat ik aan t einde van mijn latijn ben. Deels fysiek maar met name geestelijk. Maar ik ben niet de persoon om mij ziek te melden. Dus ik zal morgen maar weer gaan werken. Ik merk alleen meer en meer dat ik terug kruip in mijn schulpje omdat ik me gewoon fysiek en geestelijk echt niet happy voel. Donderdag toch maar terug komen op die minder uren voor de laatste maand dan.. Hoewel ik dat eigenlijk volgens interne mores niet kan maken omdat de tijd die overblijft veel te krap is om alles in goede banen over te dragen
Ik ben via Onbegrensd Talent bij een ministerie terecht gekomen. De Rijksoverheid richt zich wel op mensen met een Wajong-uitkering (of WSW). In de nieuwe werkregeling van de Wet Wajong hebben mensen met een handicap in principe recht op re-integratieondersteuning zonder eerst een uitkering aan te vragen. Dus misschien zijn er toch mogelijkheden.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:21 schreef Repulsor het volgende:
[..]
Ik kwam via de link die je hier noemde bij http://www.onbegrensdtalent.nl/ terecht, heb jij of iemand anders hier ervaring mee? Het klinkt in eerste instantie positief, maar ik krijg toch een beetje de indruk dat ze alleen mensen willen die op papier een belemmering hebben, dit ivm subsidies die ze hiervoor kunnen krijgen. En aangezien ik van de plaatselijke GGZ net te horen heb gekregen dat de wachtlijst voor een gesprek ongeveer 8 maanden is, en er daarna ook zeker 2 maanden overheen gaan voor de uiteindelijke uitslag / diagnose, weet ik dus pas over ongeveer een jaar of ik in aamerking voor WAJong zou komen, en da;s net ff te lang...
Ik heb kort na indiensttreding opgegeven dat ik een lopende Wajong-uitkering heb, maar dat wist de werkgever toch al. Alle nieuwe medewerkers krijgen een formulier waarop ze hun arbeidsongeschiktheidsverleden moeten opgeven. Je hoeft het pas in te vullen nadat de proeftijd verlopen is.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet weten, het lijkt mij dat een werkgever er wel achter kan komen. Hij zal alleen misschien niet te horen krijgen zonder jou toestemming wat de reden is waarom je wajong krijgt.
[..]
Ja, dat is typisch uets voor aspergers heb ik gelezen. Ze cijferen zichzelf in belang van een ander/het geheel.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben ik autistisch bezig
Mooie opmerking. Nouja ik zie even hoe ik mij later op de avond/morgenochtend voel..
Heb jij je P dan al gehaaldquote:Op maandag 25 januari 2010 19:01 schreef RRGJL het volgende:
O ik heb trouwens met een beetje geluk binnenkort een baan als typist bij de overheid. Tijdelijk maar hoor, tussen twee studies. Volgens mij valt dat nog best mee, vergeleken met een call center
Ben benieuwd hoe lang in dit volhoud. Het zou eigenlijk een half jaar moeten worden, maar ik vrees het ergste.
Ik wil niet te hard van stapel lopen. In principe weet ik dat komende donderdag *is nerveus*quote:
'quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef francis998 het volgende:
ff een off topic vraagje, eigenlijk bestemd voor degenen onder ons die niet werken?
Hoe komen jullie in vredesnaam de dag door.
Want ik hou het echt niet meer uit..ik verveel me te pletter, zit de hele dag maar wat op facebook te spelen en te lurken bij "bekende gezichten", natuurlijk ook fok. En soms wat huishuidelijke taakjes(afwassen, 1x perweek stofzuigen) en thats it.
Veel de nerd uithangen, t schijnt dat wij makkelijker in fantasiewerelden kunnen leven, dus games + films gaan er bij mij altijd heel makkelijk in. Ik weet dat veel mensen een aversie hebben tegen games, maar als je ff over die drempel wipt gaan er misschien werelden voor je openquote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef francis998 het volgende:
ff een off topic vraagje, eigenlijk bestemd voor degenen onder ons die niet werken?
Hoe komen jullie in vredesnaam de dag door.
Want ik hou het echt niet meer uit..ik verveel me te pletter, zit de hele dag maar wat op facebook te spelen en te lurken bij "bekende gezichten", natuurlijk ook fok. En soms wat huishuidelijke taakjes(afwassen, 1x perweek stofzuigen) en thats it.
Ik ben alleen niet autistisch maar mijzelf wegcijferen is een bekend probleem..quote:Op maandag 25 januari 2010 19:01 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ja, dat is typisch uets voor aspergers heb ik gelezen. Ze cijferen zichzelf in belang van een ander/het geheel.
Muziek maken of luisteren?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef Repulsor het volgende:
[..]
Veel de nerd uithangen, t schijnt dat wij makkelijker in fantasiewerelden kunnen leven, dus games + films gaan er bij mij altijd heel makkelijk in. Ik weet dat veel mensen een aversie hebben tegen games, maar als je ff over die drempel wipt gaan er misschien werelden voor je openOf probeer eens wat met muziek, schijnt mensen met autisme ook makkelijker af te gaan
Maar wanneer ben je dan begonnen met je opleiding?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ik wil niet te hard van stapel lopen. In principe weet ik dat komende donderdag *is nerveus*
Ik ga er wel vanuit. Hoop niet dat ik gestraft word omdat ik dat zeg
februari 2009quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je dan begonnen met je opleiding?
Oow, ik was er vanuit gegaan dat je ook in september was begonnen.quote:
Aah, ik neem minimaal een dag in de week "vrij"quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef Repulsor het volgende:
[..]
Veel de nerd uithangen, t schijnt dat wij makkelijker in fantasiewerelden kunnen leven, dus games + films gaan er bij mij altijd heel makkelijk in. Ik weet dat veel mensen een aversie hebben tegen games, maar als je ff over die drempel wipt gaan er misschien werelden voor je openOf probeer eens wat met muziek, schijnt mensen met autisme ook makkelijker af te gaan
Daar heb ik geen problemen mee. Iedereen mag zijn mening geven. Vind ik zelfs wel fijn, des te sneller filter je ongezouten de dombo's er tussenuit. (en nu stop ik met reageren, want anders wordt dit topic vervuild terwijl in het vorige topic nog vermeld werd hoe vredig het hier altijd eraan toe gaat. Dat wil ik niet verpesten).quote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, soms heb ik de onhebbelijke gewoonte om mijn ongezouten mening ergens te ventileren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef Repulsor het volgende:
[..]
Of probeer eens wat met muziek, schijnt mensen met autisme ook makkelijker af te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |