abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77261509
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Repulsor het volgende:

[..]

maken
Dat wil ik ook doen. Voorlopig luister ik alleen
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mijn bovenkamer functioneert gelukkig naar behoren
De mijnes ook
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77262191
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoef mij tenminste hier niet om hulp te vragen over mijn ''sociale'' probleempjes. Die los ik namelijk zelf wel op.

Kansloos
Maar hulp met je Nederlands kun je dan wel weer gebruiken. Alhoewel, zoveel heb je dat in de vrachtwagen niet nodig natuurlijk. Als je er überhaupt ooit in komt te zitten. Dan heb je al een flinke stap opwaarts gemaakt in de wereld en dat zie ik niet snel gebeuren.

De zinnen 'liever lui dan moe' en 'ik werk voor mijn geld' gaan trouwens ook niet samen. Volgens mij ben jij trouwens het grootste probleemgeval van iedereen hier want het ontbreekt je volledig aan enige vorm van zelfreflectie en inzicht. Niet een plaat maar een flatgebouw voor je hoofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2010 19:55:20 ]
pi_77262442
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Maar hulp met je Nederlands kun je dan wel weer gebruiken. Alhoewel, zoveel heb je dat in de vrachtwagen niet nodig natuurlijk. Als je er überhaupt ooit in komt te zitten. Dan heb je al een flinke stap opwaarts gemaakt in de wereld en dat zie ik niet snel gebeuren.

De zinnen 'liever lui dan moe' en 'ik werk voor mijn geld' gaan trouwens ook niet samen. Volgens mij ben jij trouwens het grootste probleemgeval van iedereen hier want het ontbreekt je volledig aan enige vorm van zelfreflectie en inzicht. Niet een plaat maar een flatgebouw voor je hoofd.
Typisch autistisch gedrag net zoals het ontbreken van empatisch vermogen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77262572
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Typisch autistisch gedrag net zoals het ontbreken van empatisch vermogen
idd.
pi_77262749
Daarnaast slikt ie prozac en kalmeringstabletten, dus kan hem eigenlijk niet veel kwalijk nemen, z'n eigen mening is ie al heel lang geleden kwijtgeraakt.. fucking zombie
  maandag 25 januari 2010 @ 20:21:10 #31
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_77263837
Contradictie op contradictie. Wat een rare jongen, zeg. Ik snap ook niet helemaal wat zijn intentie nou precies is. Doe me denken aan overcompensatie of iets in die trant.

Dienvolgens een tvp. Sinds kort te weten gekomen dat een collega die overigens ook een goede vriend van mij is PDD-NOS heeft. Op zijn minst merkwaardig te noemen, ik ken hem namelijk al twee jaar. In mijn perceptie is het gewoon een normale jongeman.
pi_77263993
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef feelsgoodman het volgende:
Contradictie op contradictie. Wat een rare jongen, zeg. Ik snap ook niet helemaal wat zijn intentie nou precies is. Doe me denken aan overcompensatie of iets in die trant.

Dienvolgens een tvp. Sinds kort te weten gekomen dat een collega die overigens ook een goede vriend van mij is PDD-NOS heeft. Op zijn minst merkwaardig te noemen, ik ken hem namelijk al twee jaar, en in mijn perceptie is het gewoon een normale jongen.
Weet je dat ik dit wel vaker ervaar De meest vreemde mensen zijn NT-ers (af en toe) en één pdd-nos-er tegen gekomen aan wie t wel duidelijk te merken was maar die riep dan ook om de haverklap 'ik kan er niets aan doen dat ik zo ben, ik heb pdd-nos, google maar dan snap je me beter'
pi_77264110
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Autidude het volgende:

[..]

De jouw ook niet heh? Check alleen je eerste post eens... achterlijke.. WTF kom je hier doen?
En dan nog het lef hebben om te zeggen dat mensen verontwaardigd op je reageren..

Ik mag dan een ASS hebben, maar jij bent echt zwaar sociaal gehandicaped
Oeh, ik weet dat ik hierboven ook reageer op m, maar negeren is eigenlijk het beste... (ook niet mijn sterkste kant... )
Als je over hem wilt schelden PM je me maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 25 januari 2010 @ 20:48:19 #34
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77265583
TeVeelenPijlsnel
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_77265636
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Er valt met mij prima te communiceren. Nee ik woon echt in de buurt van Zwolle ja, alhoewel Vriezenveen er wel in de buurt ligt woon ik er niet. En mijn achternaam eindigt al helemaal niet met een ''derks''.
Waarom zit er een kerstmuts op de eifeltoren in je avatar, en vooral; waarom 1 maand na kerst?
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_77265637
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Er valt met mij prima te communiceren. Nee ik woon echt in de buurt van Zwolle ja, alhoewel Vriezenveen er wel in de buurt ligt woon ik er niet. En mijn achternaam eindigt al helemaal niet met een ''derks''.
Mooi zo. Dan kan je misschien begrijpen dat de opmerkingen die je hier geplaatst hebt niet in goeie aarde zijn gevallen bij sommige hier.
14 SHADES OF GREY
pi_77265660
ja hoi even opschonen.

phpmystyle... kappen met die onzin.
pi_77265861
vielen dank
pi_77265949
ow..ik merkte net al dat het hier gesloten was...en ik vond het erg raar.
pi_77266003
Vanmiddag tot de conclusie gekomen dat als iets mij te veel moeite/energie kost ik er niet van kan genieten.

Hebben meer mensen dat?
14 SHADES OF GREY
  maandag 25 januari 2010 @ 20:57:30 #42
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77266121
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:54 schreef francis998 het volgende:
Moet jij niet naar veronica kijken
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77266130
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Vanmiddag tot de conclusie gekomen dat als iets mij te veel moeite/energie kost ik er niet van kan genieten.

Hebben meer mensen dat?
ik niet helemaal, maar deels wel.
Ik heb de neiging om als iets te moeilijk word het gewoon links te liggen..en gewoon niet meer te doen...of ik ga door maar ben dan niet meer te genieten...
pi_77266162
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:54 schreef francis998 het volgende:
Ja het ging een beetje de verkeerde kant op, en dat maakt het alleen maar heel druk en verwarrend voor iedereen terwijl het nergens over gaat. En dat is niet goed voor het topic, dus heeft Mordreth even het topic tijdelijk dicht gedaan om alle onzin posts enzo te verwijderen

Ik vind het vreemder dat het juist na de opmerking van EchtGaaf komt.. dat is toch niet te geloven? Alsof de duvel ermee speelt.
pi_77266174
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Moet jij niet naar veronica kijken
doe ik ook... met mijn laptop op een mini tafel..en rug tegen de verwarming aan..
  maandag 25 januari 2010 @ 21:01:08 #46
247161 ikke043
pi_77266293
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:

Hebben meer mensen dat?
Ik vind de meest lastige/complexe dingen net het meest vervullend. Ik kan uren bezig zijn met het bestuderen van een lastig natuurkundig concept, maar ik krijg mijn gedachten er niet naar om een simpele samenvatting te maken, ik ken het namelijk al voordat ik de samenvatting heb gemaakt Dat klinkt misschien dom, maar 15 minuten aan een samenvatting werken kost mij veel meer moeit dan een dag verbouwen
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 25 januari 2010 @ 21:03:05 #47
247161 ikke043
pi_77266403
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

doe ik ook... met mijn laptop op een mini tafel..en rug tegen de verwarming aan..
sorry weer vriendjes
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77266455
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik niet helemaal, maar deels wel.
Ik heb de neiging om als iets te moeilijk word het gewoon links te liggen..en gewoon niet meer te doen...of ik ga door maar ben dan niet meer te genieten...
Die neiging heb ik ook. Alleen dat probeer steeds minder om te doen. Problemen zijn er om op gelost te worden.

Niet meer te genieten zijn. Gelukkig heeft alleen mijn omgeving daar last van
14 SHADES OF GREY
pi_77266981
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:

Niet meer te genieten zijn. Gelukkig heeft alleen mijn omgeving daar last van
!
pi_77267051
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:03 schreef ikke043 het volgende:

[..]

sorry weer vriendjes
altijd geweest..was alleen zoiets van lekker puhh...zoals kleine kinderen altijd doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')