abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75419064
Heb jij weleens in de privé dingen / spullen van je partner gesnuffeld?
Mail, agenda, mobiel of whatever?
Heb je het verteld, kwam die er achter en wat kwam er uit?
Trigger heeft iemand goed boos gemaakt omdatie de verleiding niet kon weerstaan.
pi_75419176
Ja ik kwam er achter dat mijn vriend vreemd wou gaan net voor het vorig jaar even anderhalve week uit was omdat hij twijfelde

Ts is vreemd gegaan.
-
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:23:37 #3
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75419238
Nope nooit gedaan, als je dat vertrouwen al niet hebt in je partner moet je maar es serieus over je relatie na gaan denken
ฝัน
pi_75419288
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef Triggershot het volgende:
Heb jij weleens in de privé dingen / spullen van je partner gesnuffeld?
Mail, agenda, mobiel of whatever?
Heb je het verteld, kwam die er achter en wat kwam er uit?
Trigger heeft iemand goed boos gemaakt omdatie de verleiding niet kon weerstaan.
Nee, een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Wanneer ik haar niet zou vertrouwen of zij mij niet kan vertrouwen met haar persoonlijke spullen dan is er iets goed mis.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:25:16 #5
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75419296
Mijn partner heeft geen prive. Wat van mij is is van haar en viceversa
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:25:37 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75419310
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja ik kwam er achter dat mijn vriend vreemd wou gaan net voor het vorig jaar even anderhalve week uit was omdat hij twijfelde

Ts is vreemd gegaan.
Ik denk dat 'ie bedoelt dat 'ie in de spullen van zijn vriendin heeft geneusd.

En, waren er dingen die het daglicht niet konden verdragen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_75419341
Dat je vroeger snoep pikte uit oma's kast, ok, maar nu ben je toch wel oud en wijs genoeg om dit soort dingen te laten?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 19:26:53 #8
21636 Feestkabouter
pi_75419375
andersom wel: vriendin is laatst door mijn email gegaan (gericht aan het zoeken geweest) en heeft dingen gevonden waar ze niet blij mee was.
het betreft overigens dingen van 6 maanden VOOR onze relatie.
op zich heb ik over die dingen gelogen omdat ik geen zin had in gedoe daarover (zij vroeg me er specifiek naar en ik zei dat het niet was gebeurd), en in mijn ogen staat het volledig los van hoe overtuigd ik nu in onze relatie sta, maar goed: nu weet ze dus dat ik toen (tijdens onze relatie) loog.

wie is er nu fouter?
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:28:19 #9
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75419427
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef Feestkabouter het volgende:
andersom wel: vriendin is laatst door mijn email gegaan (gericht aan het zoeken geweest) en heeft dingen gevonden waar ze niet blij mee was.
het betreft overigens dingen van 6 maanden VOOR onze relatie.
op zich heb ik over die dingen gelogen omdat ik geen zin had in gedoe daarover (zij vroeg me er specifiek naar en ik zei dat het niet was gebeurd), en in mijn ogen staat het volledig los van hoe overtuigd ik nu in onze relatie sta, maar goed: nu weet ze dus dat ik toen (tijdens onze relatie) loog.

wie is er nu fouter?
Jij natuurlijk.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75419446
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef daftme het volgende:
Dat je vroeger snoep pikte uit oma's kast, ok, maar nu ben je toch wel oud en wijs genoeg om dit soort dingen te laten?
Blijkbaar nog niet.
pi_75419450
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie bedoelt dat 'ie in de spullen van zijn vriendin heeft geneusd.

En, waren er dingen die het daglicht niet konden verdragen?
Ohwja, kan ook :p dan heb ik het verkeerd gelezen.
Hoe bedoel je ?
-
pi_75419595
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Blijkbaar nog niet.
Je breekt het vertrouwen er volledig mee af. Zie dat maar eens terug te winnen. Maar ik snap je nieuwsgierigheid op zich wel mits je wat vermoed. Dan wil je toch weten waar je aan toe bent. Maar dan blijft het alsnog fout.
pi_75419690
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef daftme het volgende:

[..]

Je breekt het vertrouwen er volledig mee af. Zie dat maar eens terug te winnen. Maar ik snap je nieuwsgierigheid op zich wel mits je wat vermoed. Dan wil je toch weten waar je aan toe bent. Maar dan blijft het alsnog fout.
Nee, het was totaal geen gebrek aan vertrouwen of iets vermoeden, ging echt om de nieuwsgierigheid omdat het echt pal voor mijn neus stond en inderdaad het vertrouwen terugwinnen gaat nu niet echt makkelijk worden, als het al lukt.
pi_75419744
Nee, dat vind ik echt ongepast en een teken van wantrouwen.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:39:55 #15
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_75419906
Ik vertrouw mijn vriend gewoon en hij mij.
@TS: waarom keek jij in iemand anders zijn/haar telefoon?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_75419946
Doe iets speciaals met haar, verwen haar en laat je onvoorwaardelijke liefde blijken. Dat is al een begin
pi_75419955
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:39 schreef Nijns het volgende:
Ik vertrouw mijn vriend gewoon en hij mij.
@TS: waarom keek jij in iemand anders zijn/haar telefoon?
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, het was totaal geen gebrek aan vertrouwen of iets vermoeden, ging echt om de nieuwsgierigheid omdat het echt pal voor mijn neus stond en inderdaad het vertrouwen terugwinnen gaat nu niet echt makkelijk worden, als het al lukt.
pi_75420001
1x gedaan omdat ik hem wantrouwde en helaas klopte dat voorgevoel 100%

ps: na confrontatie heeft hij nooit iets gezegd als 'wat erg dat je mijn e-mail las!' daar was hij toch iets te schuldig voor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:44:31 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420086
Ik en mijn exen keken alles bij elkaar door. Nooit moeite mee gehad, ik had dan ook niks te verbergen.
Resistance is futile.
pi_75420120
Wat heb je gedaan?
pi_75420158
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:45 schreef Sultan. het volgende:
Wat heb je gedaan?
The whole package, der tas met laptop, agenda en mobiel zat echt 2 uur lang voor me neus.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:47:53 #22
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_75420215
@Trigger, sorry, niet goed gelezen naja, dan is de vraag waarom ze zo boos wordt? Heeft ze soms iets te verbergen? Ik snap wel dat je in de verleiding komt hoor
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:48:07 #23
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75420223
Zou niet in me opkomen om dat te doen

Trigger toch
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:49:07 #24
278630 Snikch
Living my life
pi_75420265
Heb het zelf gedaan helaas, en ik zit nu te balen dat ik single ben (was er eerlijk over geweest tegen haar).

Dus laat dat een les zijn, niets zeggen en NOOIT meer doen. Want het is al erg genoeg dat je het gedaan hebt en dat je er 1 keer over liegt, maar ondanks dat je misschien vaker de kans krijgt zonder dat zij er ooit achter zult komen, gewoon NIET doen!!!
Als je veel om haar geeft kun je dit beter doen. Ik gaf TE veel om haar en daarom wilde ik eerlijk zijn.. niet slim dus..
For as he thinks within himself, so he is
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:49:21 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420275
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

The whole package, der tas met laptop, agenda en mobiel zat echt 2 uur lang voor me neus.
Ghe, dat is wel overdreven ja. Mijn exen lieten mij gewoon vanalles zelf lezen, of als ik me verveelde eens hun smsjes checken, of als het ding afging en ze waren er dan niet of zo, telefoon oppakken als ze niet in de buurt waren. Mailtjes checken, alleen op verzoek en als ik dan nog iets zag staan wat mij interesseerde, dan durfde ik dat wel eens aan te klikken. Maar nooit msn-logs doorgespit of zo.

Overigens, ik deed nooit bewust uit onzekerheid. Triggershot daarentegen was gericht aan het zoeken, dan heb je eerder een probleem met jezelf en hoe je in de relatie stond.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')