Nee, een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Wanneer ik haar niet zou vertrouwen of zij mij niet kan vertrouwen met haar persoonlijke spullen dan is er iets goed mis.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef Triggershot het volgende:
Heb jij weleens in de privé dingen / spullen van je partner gesnuffeld?
Mail, agenda, mobiel of whatever?
Heb je het verteld, kwam die er achter en wat kwam er uit?
Trigger heeft iemand goed boos gemaakt omdatie de verleiding niet kon weerstaan.
Ik denk dat 'ie bedoelt dat 'ie in de spullen van zijn vriendin heeft geneusd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja ik kwam er achter dat mijn vriend vreemd wou gaan net voor het vorig jaar even anderhalve week uit was omdat hij twijfelde![]()
![]()
Ts is vreemd gegaan.
Jij natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef Feestkabouter het volgende:
andersom wel: vriendin is laatst door mijn email gegaan (gericht aan het zoeken geweest) en heeft dingen gevonden waar ze niet blij mee was.
het betreft overigens dingen van 6 maanden VOOR onze relatie.
op zich heb ik over die dingen gelogen omdat ik geen zin had in gedoe daarover (zij vroeg me er specifiek naar en ik zei dat het niet was gebeurd), en in mijn ogen staat het volledig los van hoe overtuigd ik nu in onze relatie sta, maar goed: nu weet ze dus dat ik toen (tijdens onze relatie) loog.
wie is er nu fouter?
Blijkbaar nog niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef daftme het volgende:
Dat je vroeger snoep pikte uit oma's kast, ok, maar nu ben je toch wel oud en wijs genoeg om dit soort dingen te laten?
Ohwja, kan ook :p dan heb ik het verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie bedoelt dat 'ie in de spullen van zijn vriendin heeft geneusd.
En, waren er dingen die het daglicht niet konden verdragen?
Je breekt het vertrouwen er volledig mee af. Zie dat maar eens terug te winnen. Maar ik snap je nieuwsgierigheid op zich wel mits je wat vermoed. Dan wil je toch weten waar je aan toe bent. Maar dan blijft het alsnog fout.quote:
Nee, het was totaal geen gebrek aan vertrouwen of iets vermoeden, ging echt om de nieuwsgierigheid omdat het echt pal voor mijn neus stond en inderdaad het vertrouwen terugwinnen gaat nu niet echt makkelijk worden, als het al lukt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef daftme het volgende:
[..]
Je breekt het vertrouwen er volledig mee af. Zie dat maar eens terug te winnen. Maar ik snap je nieuwsgierigheid op zich wel mits je wat vermoed. Dan wil je toch weten waar je aan toe bent. Maar dan blijft het alsnog fout.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:39 schreef Nijns het volgende:
Ik vertrouw mijn vriend gewoon en hij mij.
@TS: waarom keek jij in iemand anders zijn/haar telefoon?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, het was totaal geen gebrek aan vertrouwen of iets vermoeden, ging echt om de nieuwsgierigheid omdat het echt pal voor mijn neus stond en inderdaad het vertrouwen terugwinnen gaat nu niet echt makkelijk worden, als het al lukt.
Ghe, dat is wel overdreven ja. Mijn exen lieten mij gewoon vanalles zelf lezen, of als ik me verveelde eens hun smsjes checken, of als het ding afging en ze waren er dan niet of zo, telefoon oppakken als ze niet in de buurt waren. Mailtjes checken, alleen op verzoek en als ik dan nog iets zag staan wat mij interesseerde, dan durfde ik dat wel eens aan te klikken. Maar nooit msn-logs doorgespit of zo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
The whole package, der tas met laptop, agenda en mobiel zat echt 2 uur lang voor me neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |