abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75419064
Heb jij weleens in de privé dingen / spullen van je partner gesnuffeld?
Mail, agenda, mobiel of whatever?
Heb je het verteld, kwam die er achter en wat kwam er uit?
Trigger heeft iemand goed boos gemaakt omdatie de verleiding niet kon weerstaan.
pi_75419176
Ja ik kwam er achter dat mijn vriend vreemd wou gaan net voor het vorig jaar even anderhalve week uit was omdat hij twijfelde

Ts is vreemd gegaan.
-
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:23:37 #3
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75419238
Nope nooit gedaan, als je dat vertrouwen al niet hebt in je partner moet je maar es serieus over je relatie na gaan denken
ฝัน
pi_75419288
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef Triggershot het volgende:
Heb jij weleens in de privé dingen / spullen van je partner gesnuffeld?
Mail, agenda, mobiel of whatever?
Heb je het verteld, kwam die er achter en wat kwam er uit?
Trigger heeft iemand goed boos gemaakt omdatie de verleiding niet kon weerstaan.
Nee, een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Wanneer ik haar niet zou vertrouwen of zij mij niet kan vertrouwen met haar persoonlijke spullen dan is er iets goed mis.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:25:16 #5
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75419296
Mijn partner heeft geen prive. Wat van mij is is van haar en viceversa
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:25:37 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75419310
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja ik kwam er achter dat mijn vriend vreemd wou gaan net voor het vorig jaar even anderhalve week uit was omdat hij twijfelde

Ts is vreemd gegaan.
Ik denk dat 'ie bedoelt dat 'ie in de spullen van zijn vriendin heeft geneusd.

En, waren er dingen die het daglicht niet konden verdragen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_75419341
Dat je vroeger snoep pikte uit oma's kast, ok, maar nu ben je toch wel oud en wijs genoeg om dit soort dingen te laten?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 19:26:53 #8
21636 Feestkabouter
pi_75419375
andersom wel: vriendin is laatst door mijn email gegaan (gericht aan het zoeken geweest) en heeft dingen gevonden waar ze niet blij mee was.
het betreft overigens dingen van 6 maanden VOOR onze relatie.
op zich heb ik over die dingen gelogen omdat ik geen zin had in gedoe daarover (zij vroeg me er specifiek naar en ik zei dat het niet was gebeurd), en in mijn ogen staat het volledig los van hoe overtuigd ik nu in onze relatie sta, maar goed: nu weet ze dus dat ik toen (tijdens onze relatie) loog.

wie is er nu fouter?
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:28:19 #9
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75419427
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef Feestkabouter het volgende:
andersom wel: vriendin is laatst door mijn email gegaan (gericht aan het zoeken geweest) en heeft dingen gevonden waar ze niet blij mee was.
op zich heb ik over die dingen gelogen omdat ik geen zin had in gedoe daarover (zij vroeg me er specifiek naar en ik zei dat het niet was gebeurd), en in mijn ogen staat het volledig los van hoe overtuigd ik nu in onze relatie sta, maar goed: nu weet ze dus dat ik toen (tijdens onze relatie) loog.

wie is er nu fouter?
Jij natuurlijk.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75419446
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef daftme het volgende:
Dat je vroeger snoep pikte uit oma's kast, ok, maar nu ben je toch wel oud en wijs genoeg om dit soort dingen te laten?
Blijkbaar nog niet.
pi_75419450
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie bedoelt dat 'ie in de spullen van zijn vriendin heeft geneusd.

En, waren er dingen die het daglicht niet konden verdragen?
Ohwja, kan ook :p dan heb ik het verkeerd gelezen.
Hoe bedoel je ?
-
pi_75419595
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Blijkbaar nog niet.
Je breekt het vertrouwen er volledig mee af. Zie dat maar eens terug te winnen. Maar ik snap je nieuwsgierigheid op zich wel mits je wat vermoed. Dan wil je toch weten waar je aan toe bent. Maar dan blijft het alsnog fout.
pi_75419690
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef daftme het volgende:

[..]

Je breekt het vertrouwen er volledig mee af. Zie dat maar eens terug te winnen. Maar ik snap je nieuwsgierigheid op zich wel mits je wat vermoed. Dan wil je toch weten waar je aan toe bent. Maar dan blijft het alsnog fout.
Nee, het was totaal geen gebrek aan vertrouwen of iets vermoeden, ging echt om de nieuwsgierigheid omdat het echt pal voor mijn neus stond en inderdaad het vertrouwen terugwinnen gaat nu niet echt makkelijk worden, als het al lukt.
pi_75419744
Nee, dat vind ik echt ongepast en een teken van wantrouwen.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:39:55 #15
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_75419906
Ik vertrouw mijn vriend gewoon en hij mij.
@TS: waarom keek jij in iemand anders zijn/haar telefoon?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_75419946
Doe iets speciaals met haar, verwen haar en laat je onvoorwaardelijke liefde blijken. Dat is al een begin
pi_75419955
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:39 schreef Nijns het volgende:
Ik vertrouw mijn vriend gewoon en hij mij.
@TS: waarom keek jij in iemand anders zijn/haar telefoon?
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, het was totaal geen gebrek aan vertrouwen of iets vermoeden, ging echt om de nieuwsgierigheid omdat het echt pal voor mijn neus stond en inderdaad het vertrouwen terugwinnen gaat nu niet echt makkelijk worden, als het al lukt.
pi_75420001
1x gedaan omdat ik hem wantrouwde en helaas klopte dat voorgevoel 100%

ps: na confrontatie heeft hij nooit iets gezegd als 'wat erg dat je mijn e-mail las!' daar was hij toch iets te schuldig voor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:44:31 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420086
Ik en mijn exen keken alles bij elkaar door. Nooit moeite mee gehad, ik had dan ook niks te verbergen.
Resistance is futile.
pi_75420120
Wat heb je gedaan?
pi_75420158
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:45 schreef Sultan. het volgende:
Wat heb je gedaan?
The whole package, der tas met laptop, agenda en mobiel zat echt 2 uur lang voor me neus.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:47:53 #22
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_75420215
@Trigger, sorry, niet goed gelezen naja, dan is de vraag waarom ze zo boos wordt? Heeft ze soms iets te verbergen? Ik snap wel dat je in de verleiding komt hoor
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:48:07 #23
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75420223
Zou niet in me opkomen om dat te doen

Trigger toch
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:49:07 #24
278630 Snikch
Living my life
pi_75420265
Heb het zelf gedaan helaas, en ik zit nu te balen dat ik single ben (was er eerlijk over geweest tegen haar).

Dus laat dat een les zijn, niets zeggen en NOOIT meer doen. Want het is al erg genoeg dat je het gedaan hebt en dat je er 1 keer over liegt, maar ondanks dat je misschien vaker de kans krijgt zonder dat zij er ooit achter zult komen, gewoon NIET doen!!!
Als je veel om haar geeft kun je dit beter doen. Ik gaf TE veel om haar en daarom wilde ik eerlijk zijn.. niet slim dus..
For as he thinks within himself, so he is
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:49:21 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420275
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

The whole package, der tas met laptop, agenda en mobiel zat echt 2 uur lang voor me neus.
Ghe, dat is wel overdreven ja. Mijn exen lieten mij gewoon vanalles zelf lezen, of als ik me verveelde eens hun smsjes checken, of als het ding afging en ze waren er dan niet of zo, telefoon oppakken als ze niet in de buurt waren. Mailtjes checken, alleen op verzoek en als ik dan nog iets zag staan wat mij interesseerde, dan durfde ik dat wel eens aan te klikken. Maar nooit msn-logs doorgespit of zo.

Overigens, ik deed nooit bewust uit onzekerheid. Triggershot daarentegen was gericht aan het zoeken, dan heb je eerder een probleem met jezelf en hoe je in de relatie stond.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:50:37 #26
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75420335
Nee, waarom zou ik. Zou het makkelijk kunnen doen maar heb daar geen behoefte aan. Als je daar wel behoefte aan hebt dan zit er iets mis imo. Faalhaas.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_75420418
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik kan best snappen dat je dan nieuwsgierig bent. Maar is er een reden dat je alles ging doorspitten? Zocht je naar iets specifiek? En waarom heb je het verteld?

En hoe boos is ze? En waarom is ze boos? Omdat je haar niet vertrouwt of omdat je door haar spullen bent gegaan of..?
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:52:46 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420433
Het is mij wel eens opgevallen dat mensen die het duidelijk niet op prijs stelden, vaak zelf iets te verbergen hadden. Niet dat ik er ooit achter gekomen ben dat mensen mij bedrogen of zo, maar het was vaak wel zo dat diegenen belangrijke dingen uit het verleden bijvoorbeeld verzwegen hadden.
Resistance is futile.
pi_75420440
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Nijns het volgende:
@Trigger, sorry, niet goed gelezen naja, dan is de vraag waarom ze zo boos wordt? Heeft ze soms iets te verbergen? Ik snap wel dat je in de verleiding komt hoor
Ik ben in ieder geval niets 'fouts' tegengekomen of iets wat een eventueel vermoeden zou voeden, denk dat ze eerder boos is omdat ze zoiets niet verwacht.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:53:14 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420450
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Sultan. het volgende:

[..]

Ik kan best snappen dat je dan nieuwsgierig bent. Maar is er een reden dat je alles ging doorspitten? Zocht je naar iets specifiek? En waarom heb je het verteld?
Ja, wat was de directe aanleiding eigenlijk?
Resistance is futile.
pi_75420482
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ghe, dat is wel overdreven ja. Mijn exen lieten mij gewoon vanalles zelf lezen, of als ik me verveelde eens hun smsjes checken, of als het ding afging en ze waren er dan niet of zo, telefoon oppakken als ze niet in de buurt waren. Mailtjes checken, alleen op verzoek en als ik dan nog iets zag staan wat mij interesseerde, dan durfde ik dat wel eens aan te klikken. Maar nooit msn-logs doorgespit of zo.

Overigens, ik deed nooit bewust uit onzekerheid. Triggershot daarentegen was gericht aan het zoeken, dan heb je eerder een probleem met jezelf en hoe je in de relatie stond.
Ow?
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:55:46 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420570
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ow?
Twee uur haar computer, agenda én haar telefoon doorspitten? Dat gaat alle nieuwsgierigheid of verveling te boven. Want vroeg of laat besef je dat je verkeerd bezig bent en tóch ging je door. Wanneer ging die alarmbel af bij jou?
Resistance is futile.
pi_75420622
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Sultan. het volgende:

[..]

Ik kan best snappen dat je dan nieuwsgierig bent. Maar is er een reden dat je alles ging doorspitten?
Niet op een bewust level.
quote:
Zocht je naar iets specifiek?
Nee, was enkel mijn nieuwsgierigheid aan het dienen.
quote:
En waarom heb je het verteld?
uberdom.
Ik versprak me door iets te zeggen wat ik alleen had kunnen weten door iets wat in der mobieltje stond
quote:
En hoe boos is ze? En waarom is ze boos? Omdat je haar niet vertrouwt of omdat je door haar spullen bent gegaan of..?
Ze is boos met hoofdletters. Omdat haar privé is 'geschonden'. Denk wel een optelsom, ofterwijl beiden.
pi_75420673
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Twee uur haar computer, agenda én haar telefoon doorspitten? Dat gaat alle nieuwsgierigheid of verveling te boven. Want vroeg of laat besef je dat je verkeerd bezig bent en tóch ging je door. Wanneer ging die alarmbel af bij jou?
Oh nee, ze stonden 2 uur voor me, niet dat ik 2 uur lang van de één naar de ander ging om iets te ontdekken ofzo
pi_75420824
Nooit gedaan, maar als ik overtuigd zou zijn er reden toe te hebben, you bet.
Triggie, als je het 'zomaar'hebt gedaan: Foei.

Je maakt vertrouwen stuk dat moeilijk te herstellen is.
Enige dat er op zit is met je eerlijkste gezicht plechtig beloven het nooit en echt nooit meer te doen.
En het menen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75420830
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:56 schreef Triggershot het volgende:

uberdom.
Ik versprak me door iets te zeggen wat ik alleen had kunnen weten door iets wat in der mobieltje stond
[..]

Ze is boos met hoofdletters. Omdat haar privé is 'geschonden'. Denk wel een optelsom, ofterwijl beiden.
En hoe heb je dat uitgelegd? En haar privé is geschonden, dus die ' ' kun je achterwege laten.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:01:48 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420860
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh nee, ze stonden 2 uur voor me, niet dat ik 2 uur lang van de één naar de ander ging om iets te ontdekken ofzo
OK, dus je checkte niet of haar sms inbox overeen kwam met wat er in haar agenda stond?

Nee, maar ben je nou aan het rondneuzen geweest of niet?
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:02:59 #38
236264 crew  capricia
pi_75420906
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef daftme het volgende:
Goeie opmerking!
Vroeger, toen ik nog jong en onschuldig was, deed ik dat wel eens. Agenda kijken, smsjes lezen.
Maar nu ik ouder ben doe ik dat eigenlijk nooit meer.
Sterker nog: Ik open niet eens de persoonlijke post van mijn vent.
Het interesseert me eigenlijk gewoon niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75420924
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:

Enige dat er op zit is met je eerlijkste gezicht plechtig beloven het nooit en echt nooit meer te doen.
En het menen.
Mjah, 'beloven'. Hij kan het beter aantonen met zijn gedrag dan met woorden. Ik bedoel, hoeveel zijn zijn woorden op dit moment waard? Ik hoop niet dat zij een gevalletje zeur is en elke mogelijkheid aangrijpt om erover te zeuren.

En ik zou niet zo snel meer iets bij jou achterlaten, al heb ik helemaal niets te verbergen.
pi_75420944
Ik zou trouwens loeipissig op je zijn, maar niet te lang, want het is geen dagboek ofzo, laten we wel wezen.
pi_75421113
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Goeie opmerking!
Vroeger, toen ik nog jong en onschuldig was, deed ik dat wel eens. Agenda kijken, smsjes lezen.
Maar nu ik ouder ben doe ik dat eigenlijk nooit meer.
Sterker nog: Ik open niet eens de persoonlijke post van mijn vent.
Het interesseert me eigenlijk gewoon niet.
Maar de snoep van oma verveelt nooit!
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:08:47 #42
236264 crew  capricia
pi_75421177
TS: Je hebt toch alleen gelezen uit nieuwsgierigheid? Iets van 'de gelegenheid' en de dief...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75421241
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:

En het menen.
Ja ja, ik weet het.. heb er geen goed woord voor, het is nu eenmaal gebeurd.
Ja tis wel 'zomaar' gebeurd, zonder specifiek vermoeden of aanleiding.

Ja, dat van beterschap beloven en nooit meer doen is natuurlijk het minste wat ik kan doen, gezien ze me even niet wil spreken
pi_75421289
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:08 schreef capricia het volgende:
TS: Je hebt toch alleen gelezen uit nieuwsgierigheid? Iets van 'de gelegenheid' en de dief...
Blijft het accepteren van haar kant over. Maar of je daar blij mee moet zijn...
pi_75421301
Ja, meerdere keren zelfs.. eerst een paar weken getwijfeld om te kijken, maar ik had toch echt mijn vermoedens dat er iets niet klopte. Helaas werden vermoedens bevestigd. Voelde me der ook kut bij, want je naait jezelf op met het feit dat je zoiets triest doet, maar kennelijk waren die vermoedens ook niet onterecht.

Vertrouwen was weg en vanaf toen is het alleen maar kutter gegaan en ben ik der maar mee gekapt(de relatie dan ) Aan de ene kant voelde ik me een lulletje omdat ik de mail las, aan de andere kant ben ik blij dat ik de waarheid heb gzien
pi_75421304
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef Sultan. het volgende:

[..]

En hoe heb je dat uitgelegd? En haar privé is geschonden, dus die ' ' kun je achterwege laten.
Tussen aanhalingstekens omdat ik haar quote, niet omdat ik het niet - niet zodanig opvat oid.
Kon niet uitleggen, noch heb ik de kans gekregen.
pi_75421352
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou trouwens loeipissig op je zijn, maar niet te lang, want het is geen dagboek ofzo, laten we wel wezen.
pi_75421373
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou heel lang loeipissig zijn. Hoewel ik nog nooit ben vreemd gegaan (oke 1 keer gezoend met een ander toen ik een tiener was) vind ik mijn privacy erg belangrijk. Ik kies zelf welke dingen ik wil delen en welke niet, mijn geest is van mij. Daarbij gaat het niet alleen om mijn privacy, maar ook om de pricacy van mijn vrienden die denken dat ze een sms alleen aan mij richten.

Ik weet eigenlijk niet of ik zou kunnen stoppen met pissig zijn.
pi_75421426
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tussen aanhalingstekens omdat ik haar quote, niet omdat ik het niet - niet zodanig opvat oid.
Kon niet uitleggen, noch heb ik de kans gekregen.
De kans niet gekregen omdat je die niet had (haar niet kon spreken) of omdat ze je die kans niet wil geven?

Dat laatste is wel jammer. Je zou op z'n minst een kans moeten krijgen om het uit te leggen, hoe lullig het ook is.
pi_75421456
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zou heel lang loeipissig zijn. Hoewel ik nog nooit ben vreemd gegaan (oke 1 keer gezoend met een ander toen ik een tiener was) vind ik mijn privacy erg belangrijk. Ik kies zelf welke dingen ik wil delen en welke niet, mijn geest is van mij. Daarbij gaat het niet alleen om mijn privacy, maar ook om de pricacy van mijn vrienden die denken dat ze een sms alleen aan mij richten.

Ik weet eigenlijk niet of ik zou kunnen stoppen met pissig zijn.
Er moet wel iets zijn waardoor je weer 'normaal' zou doen en de ander vergeven toch?
pi_75421513
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:13 schreef Sultan. het volgende:

[..]

De kans niet gekregen omdat je die niet had (haar niet kon spreken) of omdat ze je die kans niet wil geven?

Dat laatste is wel jammer. Je zou op z'n minst een kans moeten krijgen om het uit te leggen, hoe lullig het ook is.
Hoogopgelopen emoties, boosheid etc denk ik waardoor ze zoiets van van 'tis goed met jou '
pi_75421920
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er moet wel iets zijn waardoor je weer 'normaal' zou doen en de ander vergeven toch?
Pfoe, dat weet ik oprecht niet. Ik zou dit zeer, zeer hoog opnemen.

Wat heb je zelf in gedachten?
pi_75422037
Nee nog nooit!
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:30:48 #54
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75422223
Je zit echt fout! Heel begrijpelijk dat ze pissig is, omdat je zij nu voelt dat jij haar wantrouwt.

Mijn ex spande de kroon in stiekem door mijn spullen neuzen! Mijn smsjes, mails, post, alles keek hij (stiekem) door. Gek werd ik ervan! En hij heeft oprecht nooit een aanleiding gehad om mij van vreemdgaan, of wat dan ook te verdenken. Dit kwam puur uit hem. Hij heeft het zelfs een keer gepresteerd om met mijn telefoon een het wachtwoord van mijn online vodafone naar zijn telefoon te smsen, om mijn telefoonrekeningen te checken . Ik was echt LAAIEND!

Echt wantrouwen en jaloezie in een relatie . Ik hou er niet van! Vooral ook omdat ik andersom NOOIT ongevraagd (lees dus sneaky) in iemands spullen ga zitten spitten. Zou niet durven gewoon!

Soms staat nu de mail van mijn huidige nog open op mijn laptop. Ik klik hem altijd, zonder ook maar een blik op de mails te werpen, weg. Das gewoon prive en niet voor mij dus! Heb ook nog nooit in iemands telefoon gekeken!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:32:10 #55
236264 crew  capricia
pi_75422260
Ik moet het even opnemen voor TS:
Het kan toch ook zo zijn dat het voor het 'kijken' lag? Dan zou ik wellicht ook wel ff kijken. Niet dat ik die persoon wantrouw, maar gewoon omdat het er zo uitnodigend bij ligt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75422360
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef capricia het volgende:
Het kan toch ook zo zijn dat het voor het 'kijken' lag? Dan zou ik wellicht ook wel ff kijken. Niet dat ik die persoon wantrouw, maar gewoon omdat het er zo uitnodigend bij ligt.
Als je blik toevallig op een open pagina van een dagboek valt en je leest per ongeluk wat ok, maar als je het ziet liggen, dicht, waarom zou je het openklappen en al het vertrouwen verspelen?

bovendien zat hij 2 uur door verschillende privé dingen te neuzen. Dan is het geen 'ff kijken' meer
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:35:12 #57
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75422381
quote:
Nou, vind ik dus niet! Openstaande mails, of niet; privé is privé. Mocht je per se die mails wel willen lezen, vind ik dat je het eerst moet vragen gewoon. Heel simpel.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_75422513
Pas toen ik ontdekte dat mijn ex niet eerlijk tegen mij was ben ik dingen gaan lezen en zoeken.
Sja dan kom je dingen tegen die je niet tegen wil komen maar die mijn gevoel heel terecht bevestigden.
Ben wat dat betreft maar blij dat er zo'n luchtalarm afgaat in mij, zodra iemand niet eerlijk is tegen me.

Maar goed de pijn en verdriet die je voelt als je die shit leest is ook niet echt.. leuk ofzo.

Als ik weet dat iemand te vertrouwen is (en dan bedoel ik eigenlijk je partner) komt het niet in je op om bewijs te zoeken voor datgene waar je iemand van verdenkt. Maar er is niet voor niets nieuwsgierigheid en ontdekkingsdrift, ookal weetje dat die ontdekking lang niet altijd even prettig is.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:38:53 #59
236264 crew  capricia
pi_75422524
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef daftme het volgende:

[..]

Als je blik toevallig op een open pagina van een dagboek valt en je leest per ongeluk wat ok, maar als je het ziet liggen, dicht, waarom zou je het openklappen en al het vertrouwen verspelen?

bovendien zat hij 2 uur door verschillende privé dingen te neuzen. Dan is het geen 'ff kijken' meer
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:35 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Nou, vind ik dus niet! Openstaande mails, of niet; privé is privé. Mocht je per se die mails wel willen lezen, vind ik dat je het eerst moet vragen gewoon. Heel simpel.
Allebei helemaal gelijk. Maar zelfs als ik de persoon zou vertrouwen, of het is enkel een collega of een vriend van me (dus heb er geen relatie mee), dan zou ik toch nog nieuwsgierig worden.
Ik kan me zo voorstellen dat ik idd een opengeslagen pagina uit een dagboek van een afstandje lees...en dan toch snel die pagina omsla, om verder te lezen.
Zou me ook heel betrapt voelen.. En ik zou dat niet doen omdat ik die persoon niet vertrouw of zo, maar gewoon vanwege mijn eigen nieuwsgierigheid...kan me dan moeilijk bedwingen.

Net als dat ik op het toilet zit ergens en ik overhoor daardoor een persoonlijk gesprek van mensen over mensen die ik ken. Dan ga ik niet kuchen, maar dan luister ik met volle aandacht!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75422529
Voor alle duidelijkheid ik zat niet 2 uur te snuffelen, ik werd 2 uur lang in de verleiding gebracht dit te doen.. Het snuffelen was niet langer dan een minuut of 10. Niet dat het daardoor minder erg wordt.
pi_75422589
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Pfoe, dat weet ik oprecht niet. Ik zou dit zeer, zeer hoog opnemen.

Wat heb je zelf in gedachten?
goeie vraag, maar werkelijk geen idee.
pi_75422601
Trigger, ik vind je niet evil, hoor.
Je bent gewoon net een mens.

Je zat fout, je weet dat, zal het nooit meer doen, klaar.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:41:45 #63
236264 crew  capricia
pi_75422650
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef Triggershot het volgende:
Voor alle duidelijkheid ik zat niet 2 uur te snuffelen, ik werd 2 uur lang in de verleiding gebracht dit te doen.. Het snuffelen was niet langer dan een minuut of 10. Niet dat het daardoor minder erg wordt.
Jeetje, je was gewoon mens met menselijke nieuwsgierigheid, toch?
Dat ze dit hoog opneemt, snap ik. Zou ik ook doen.
Maar ook ik zou stiekem lezen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75422672
Ja vervelend voor TS dat het zo moet?
Zal niet ontkennen dat ik het vroeger wel eens gedaan heb (met nadruk op wel eens) maar ik heb er zelf zo'n godvergeten hekel aan als iemand het bij mij doet en je krijgt ook alleen maar ruzie over dingen die in wezen niets betekenen. Het is imo een teken van zwakte en een allerlaatste noodgreep om in stiekem andermans spullen te snuffelen - like, ik weet dat het al kapot is maar ik moét en zal nog effe weten hoe en wat. Tov iemand met wie je verder wilt, onderneem je niet van die braindead korte-termijn acties.

Begrijp mensen die zeggen dat ze 'uit verveling' andermans smsjes lezen ook echt niet. Al heeft het niets te betekenen, het blijft altijd nog onbeschoft tov de personen die de smsjes naar je partner sturen. Hoe close je ook bent, mannen hebben hun onderlinge grapjes, vrouwen ook. Een vriend(in) in nood wil misschien wel iets aan jou kwijt, niet aan je partner.

Naast dat ik van mening ben dat alleen ouders en kinderen onder de 4 symbiotische relaties hebben, heeft iedereen recht heeft op eigen contacten, meningen en onderonsjes en als je iets dwarszit moet je het kunnen bespreken. Kan het niet, dan hoort het niet in je relatie thuis en kun je uiteindelijk beter aan meer openheid of je communicatie met elkaar werken. Klinkt miss beetje braver dan braaf maar zo denk ik er over.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_75422673
Je zal het vertrouwen moeten herstellen, langzaam en soms pijnlijk proces. Maar kan de relatie uiteindelijk ook sterker maken, je bent je bewust van je eigen tekortkomingen en zij nu ook. Dat maakt het beter te accepteren dat je maar gewoon een mens bent en dat je niet altijd het goede kan doen, maar er wel voor vecht.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:42:40 #66
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75422691
quote:
Dat meen je niet.
Dat is een belachelijke reden om iemands privacy te schenden.
Ik zou wel volkomen gestoord van iemand moeten houden, om dat te vergeven. Totaal respectloos, en dodelijk voor de relatie: het bewijs dat je simpelweg onbetrouwbaar bent.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:43:45 #67
236264 crew  capricia
pi_75422727
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dat meen je niet.
Ik zou wel volkomen gestoord van iemand moeten houden, om dat te vergeven. Totaal respectloos, en dodelijk voor de relatie: het bewijs dat je simpelweg onbetrouwbaar bent.
Een mens is nou eenmaal nieuwsgierig. Het is moeilijk om dat in bedwang te houden. Ook al zijn de consequenties niet altijd mals.
Als TS schrijft: Het lag er 2 uur en ik heb maar 10 min. gekeken, dan snap ik best wat hij schrijft. Niet om het goed te praten, maar omdat hij gewoon mens is, met menselijke fouten.
Toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:45:10 #68
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75422791
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Jeetje, je was gewoon mens met menselijke nieuwsgierigheid, toch?
Dat ze dit hoog opneemt, snap ik. Zou ik ook doen.
Maar ook ik zou stiekem lezen...
Ik vind het ook logisch dat je sommige dingen leest van de partner, zeker als je al lang bijelkaar bent.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75422881
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dat meen je niet.
Kom nou, onbetrouwbaar?
Tuurlijk, je hebt met je fikken van andermans spullen af te blijven, maar het gaat om een laptop, een agenda en een mobiel!
Wat moet daar wel niet in staan wat zo privacy-gevoelig is dat je partner het niet mag lezen?
Nogmaals, je hóórt het niet te doen, maar ik vind wel dat hier erg overdreven wordt gereageerd met grote woorden als privay schenden en respectloosheid.
TS heeft geen zeehondjes doodgekuppeld, zeg.
pi_75423016
'k Heb ooit uit verveling de foto's op de telefoon van m'n vriendin bekeken, toen ik op d'r spullen moest letten terwijl ze naar de wc ging. Ze had het daarna wel door maar kwaad werd ze niet.. zou ook nogal hypocriet zijn geweest aangezien het foto's waren waarop ze een ander meisje aan het beffen was
pi_75423038
Achja, je bent en blijft een mens. Zonder nieuwsgierigheid hadden we het wiel geeneens uitgevonden. Probeer het goed te maken met excuses, een leuk uitje en het plechtig beloven dat het niet weer gebeurd.

Meer kan je niet doen.
pi_75423118
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:50 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb ooit uit verveling de foto's op de telefoon van m'n vriendin bekeken, toen ik op d'r spullen moest letten terwijl ze naar de wc ging. Ze had het daarna wel door maar kwaad werd ze niet.. zou ook nogal hypocriet zijn geweest aangezien het foto's waren waarop ze een ander meisje aan het beffen was
. Jij hebt keihard staan genieten ofkorz.
pi_75423369
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Kom nou, onbetrouwbaar?
Tuurlijk, je hebt met je fikken van andermans spullen af te blijven, maar het gaat om een laptop, een agenda en een mobiel!
Wat moet daar wel niet in staan wat zo privacy-gevoelig is dat je partner het niet mag lezen?
Nogmaals, je hóórt het niet te doen, maar ik vind wel dat hier erg overdreven wordt gereageerd met grote woorden als privay schenden en respectloosheid.
Hahah Schmoop, wat zijn dan oa items waar jouw privacy-gevoeligsterst info in staat, de verjaardagskalender?
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:01:42 #74
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75423473
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Een mens is nou eenmaal nieuwsgierig. Het is moeilijk om dat in bedwang te houden. Ook al zijn de consequenties niet altijd mals.
Als TS schrijft: Het lag er 2 uur en ik heb maar 10 min. gekeken, dan snap ik best wat hij schrijft. Niet om het goed te praten, maar omdat hij gewoon mens is, met menselijke fouten.
Toch?
Er valt niks te halen van het snuffelen. Er zit geen bonus in. Het is pure lege onbedwingbare nieuwsgierigheid.

Als ik twee uur aan een verleiding wordt blootgesteld, dan zal ik vast wel zwichten.

Maar waarom raken jij en TS zo gefascineerd door die mogelijkheid te snuffelen? Dat snap ik echt niet.
Er valt niks mee te winnen, de enige bonus die ervan te verwachten valt is extra ellende. Ik snap de verleiding niet, waarom raakt TS zo geobsedeerd door die tas? Wat verwacht je te vinden dat de verleiding zo onweerstaanbaar groot maakt?
pi_75423513
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

. Jij hebt keihard staan genieten ofkorz.
't Was meer zoiets;
-> -> -> ->

en zij toen ze terug kwam en mijn uitdrukkingen zag;
-> -> -> ->
pi_75423570
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:02 schreef Ireyon het volgende:

[..]

't Was meer zoiets;
-> -> -> ->

en zij toen ze terug kwam en mijn uitdrukkingen zag;
-> -> -> ->
Ik zag het voor me. I LOL'd a little.
Maar ach later lach je erom zeggen ze altijd.
pi_75423679
quote:
Wat nodigt er dan precies uit?
Ik vind het tamelijk obsessief om iemands gedachten te willen bezitten.
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:07:37 #78
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_75423740
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

een bloemetje
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:09:10 #79
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75423814
quote:

[..]

Kom nou, onbetrouwbaar?
Maar we hebben het toch over twee partners?
En ik mag aannemen dat TS zijn partner wel voldoende kende om te weten dat ze het niet op prijs zou stellen? Als ik mijn grens heb aangegeven, en mijn partner overschrijdt die willens en wetens? Dat vind ik respectloos en dan vind ik mijn privacy geschonden ja.

Maar ik heb zelf geen relatie met Triggershot, en shit happens hoor. Dus vervelend voor hem, en ik hoop dat het weer goed komt met zijn liefje. Alleen als ik zijn partner was, zou ik hem echt diep diep diep door het stof laten gaan. Ik snap prima waarom ze zo reageert als ze doet.
pi_75423849
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef Manono het volgende:

[..]

Hahah Schmoop, wat zijn dan oa items waar jouw privacy-gevoeligsterst info in staat, de verjaardagskalender?
M'n dagboek.
M'n laptop zou mails kunnen 'onthullen', maar daar staat niets in wat mijn partner niet mag weten, idem voor mijn mobiel, en in mijn agenda staan alleen maar saaie werkafspraken, dus ik zou niet weten wat voor gevoeligs hij zou moeten zien.

Als hij zomaar in bovengenoemde spullen zou gaan rondsnuffelen, zou ik zeker pissig zijn omdát het van mij is en niemand daar ongevraagd aan moet zitten, maar meer ook niet eigenlijk.

Dit staat volledig los van het feit of ik al of niet geheimpjes zou hebben voor mijn partner, heur, ik ben niet compleet met 'm vergroeid, so to speak.
pi_75423856
quote:

[..]

Kom nou, onbetrouwbaar?
Het gaat er voor mij niet om wat er in staat, maar wel dat wat er in staat van en voor mij is.
Kun je dan nooit meer je laptop laten staan als je vriend alleen in de kamer is?

Ik kan me er echt niet in verplaatsen. Ik heb zelf mijn privacy heel hoog zitten en dus ook de privacy van anderen.

Ik zie dat TS er spijt van heeft en het graag ongedaan zou maken. Ik denk dat iedereen in dit topic een verschillende waarde hecht aan privacy. Ik hoop oprecht voor TS dat zijn vriendin het wat milder ziet dan ik.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 21:12:04 #82
236264 crew  capricia
pi_75423953
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef Asics het volgende:

[..]

een bloemetje

Het is idd wel iets wat je met een bloemetje goed kunt maken. Zo van 'ik weet dat het fout was, maar...ik ben ook maar mens...hou je nog van me?'.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75424078
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Trigger, ik vind je niet evil, hoor.
Je bent gewoon net een mens.

Je zat fout, je weet dat, zal het nooit meer doen, klaar.

Mja, precies, ik probeer het ook niet goed te praten ofzo en tijdens het doen, had ik wel ergens al door dat het fout is, maar nieuwsgierigheid over won toch
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:14:48 #84
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_75424115
precies ... en een grote reep chocolade - doet t ook goed altijd ...
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_75424236
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het gaat er voor mij niet om wat er in staat, maar wel dat wat er in staat van en voor mij is.
Kun je dan nooit meer je laptop laten staan als je vriend alleen in de kamer is?

Ik kan me er echt niet in verplaatsen. Ik heb zelf mijn privacy heel hoog zitten en dus ook de privacy van anderen.

Oh, maar dat begrijp ik heel goed, hoor, en dat is je goed recht natuurlijk.
Als je van je partner weet dat hij of zij dat echt heel erg zou vinden dan moet je dat respecteren en gewoon niet doen.

Ik heb met mijn partner ook een onuitgesproken afspraak om dat gewoon idd niet te doen, het boeit mij niet en het boeit hem niet, dus de verleiding is er ook totaal niet óm het te doen.
Zijn dingen zijn van hem, als ik iets moet weten hoor ik het wel van hem, en anders niet.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 21:17:58 #86
236264 crew  capricia
pi_75424267
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:14 schreef Asics het volgende:
precies ... en een grote reep chocolade - doet t ook goed altijd ...
Oh nee. Geen chocolade. Das net alsof je tegen je vrouw zegt dat ze een emo-wezen is en dus emo-eet. Niet zomaar doen hoor! Tenzij je weet dat ze dat graag wil...Bloemen zijn neutraler~!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75424843
Ik ben het, uiteraard, met Xennia eens. Als je iets wil weten vraag je het maar, en als je iets moet weten vertel ik het wel. Mail, smsjes, hell, zelfs m'n rekeningen doorkijken is écht taboe bij mij. Niet omdat ik iets te verbergen heb, ik kan me zo gauw niet eens iets bedenken wat m'n partner niet weet, maar het gaat er gewoon om dat het míjn spullen zijn. Daar dien je van af te blijven.

Maar goed, ik ben daar ook een tikje obsessief mee omdat ik een zus had die óveral doorheen zocht. Kasten, tassen, niets was veilig. Als ze de kans zou krijgen zou ze het nog doen, geloof ik . Daarom heb ik alles wat van serieus belang was ooit bij vriendlief gedumpt, dus het zou sowieso wat cru zijn als hij daar nu doorheen zou spitten.
pi_75425006
Ligt er sowieso ook aan hoelang je een relatie hebt en hoe zij ook met jouw spullen etc om gaat. Als mijn vriend uit nieuwsgierigheid vraagt naar wat er allemaal hier en daar in zit...of wie me net probeerde te bereiken op een subtiele manier, dan verwacht ik dat ik andersom evenveel mag weten van hem, als ik daar interesse voor heb...

En wantrouwen ja....zodra er wantrouwen is of er genoeg redenen zijn om die te hebben, vind ik dat je als partner best op de hoogte mag zijn. Schijn/iemand voorliegen vind ik minder goed te vergeven dan wantrouwen. Het is misschien niet leuk om te weten dat je partner je wantrouwt, maar dat is iets waar aan gewerkt kan worden als beiden dat willen.

zeehondjes doodknuppelen. Nee dit is echt een stuk minder erg. Tenzij TS zelf erg op zijn prive gesteld is naar zijn vriendin toe.
En ja, als je van tevoren al wist dat ze er boos om zou worden...had je het toch iets anders moeten aanpakken
pi_75425061
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het, uiteraard, met Xennia eens. Als je iets wil weten vraag je het maar, en als je iets moet weten vertel ik het wel. Mail, smsjes, hell, zelfs m'n rekeningen doorkijken is écht taboe bij mij. Niet omdat ik iets te verbergen heb, ik kan me zo gauw niet eens iets bedenken wat m'n partner niet weet, maar het gaat er gewoon om dat het míjn spullen zijn. Daar dien je van af te blijven.
Precies. Ik heb objectief gezien ook niets te verbergen. Ik ben zo trouw als een hond, maar ik word niet graag gecontroleerd. Ik zie het niet alleen als een inbreuk op mijn privacy, maar ook op mijn vrijheid.

Ook kan ik echt niet begrijpen waarnaar TS dan zo nieuwsgierig was. Het zou niet eens in me opkomen dat ik de mogelijkheid had om iemand te controleren, of dat er iets is om te controleren. Dus ik zou die drang ook niet hoeven te weerstaan.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 21:37:01 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_75425148
Ik heb nog nooit gesnuffeld, zelf niet in de verleiding gekomen, het komt niet eens in mij op om dat te doen. Zelf wel meegemaakt dat mijn vriend zat te snuffelen, ik begrijp dat echt niet, dat stiekeme gedoe. Ik ben daar ook behoorlijk kwaad om geworden, niet dat ik iets te verbergen heb, maar je moet gewoon van andermans spullen afblijven, simpel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75425695
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Precies. Ik heb objectief gezien ook niets te verbergen. Ik ben zo trouw als een hond, maar ik word niet graag gecontroleerd. Ik zie het niet alleen als een inbreuk op mijn privacy, maar ook op mijn vrijheid.

Ook kan ik echt niet begrijpen waarnaar TS dan zo nieuwsgierig was. Het zou niet eens in me opkomen dat ik de mogelijkheid had om iemand te controleren, of dat er iets is om te controleren. Dus ik zou die drang ook niet hoeven te weerstaan.
Dat is een beetje het aard van het beestje denk ik. Mensen die er zelf wat minder strak over denken, zullen ook eerder geneigd zijn om uit nieuwsgierigheid (waar dan ook naar) gewoon even te kijken, zonder te denken dat het kwaad kan. Ik heb mijn beste vriend ook hardhandig af moeten leren geen binnenkomende smsjes te lezen bijvoorbeeld, terwijl die nou niet echt een reden heeft om wantrouwen te hebben ergens naar.

Maar Trigger, foei, nooit meer doen. Ik zou ook flink pissig zijn en je dat laten weten ook. Het zijn geen neergeknuppelde zeehondjes inderdaad, alles is relatief, maar toch.
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:55:46 #92
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75426108
Lul die je bent
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:02:17 #93
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75426429
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef Feestkabouter het volgende:

wie is er nu fouter?
Ze had blijkbaar haar redenen om te denken dat jij loog en ze had nog gelijk ook. Dingen voor je relatie maken niet uit TENZIJ je erover gaat liegen.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 22:04:36 #94
236264 crew  capricia
pi_75426521
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ze had blijkbaar haar redenen om te denken dat jij loog en ze had nog gelijk ook. Dingen voor je relatie maken niet uit TENZIJ je erover gaat liegen.
Joh, als mijn vent door mijn fok geschiedenis heen gaat, vindt hij ook wel uitspraken die vreemd zijn en waarvan hij zal schrikken.
Het zijn maar uitspraken gedaan in die bepaalde context.
En zo is het met andermans persoonlijke zaken ook.

Of ben jij geen mens?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:05:46 #95
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75426566
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Joh, als mijn vent door mijn fok geschiedenis heen gaat, vindt hij ook wel uitspraken die vreemd zijn en waarvan hij zal schrikken.
Het zijn maar uitspraken gedaan in die bepaalde context.
En zo is het met andermans persoonlijke zaken ook.

Of ben jij geen mens?
Je moet eens beter leren lezen. Zoals ik al zei dat verleden maakt geen zak uit, maar wel als je erover gaat liegen. Het gaat dan om de leugen.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 22:12:07 #96
236264 crew  capricia
pi_75426869
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Je moet eens beter leren lezen. Zoals ik al zei dat verleden maakt geen zak uit, maar wel als je erover gaat liegen. Het gaat dan om de leugen.
Dat las ik ook. Maar ik denk nog steeds dat ik bij een kruisverhoor wel andere antwoorden zal geven dan ik op fok geschreven heb in de topics in de loop der jaren.

Dit heeft niets met lezen te maken, maar wel met de interpretatie van een persoon. Als ik een hekel aan jou zou hebben, en jij zou 10 topics openen over dat het beter is dat men niet vreemd zou gaan, dan kan ik wel 10 antwoorden geven waarom het beter is dat ik dat wel doe... snapper vous~!
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:20:38 #97
278630 Snikch
Living my life
pi_75427236
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Seven. het volgende:
Het is mij wel eens opgevallen dat mensen die het duidelijk niet op prijs stelden, vaak zelf iets te verbergen hadden. Niet dat ik er ooit achter gekomen ben dat mensen mij bedrogen of zo, maar het was vaak wel zo dat diegenen belangrijke dingen uit het verleden bijvoorbeeld verzwegen hadden.
Heb de rest van het topic niet helemaal meer gelezen maar zag dit staan en wilde even zeggen: dit klopt 100%!!! Jammer maar waar.. en dan hoeft het niets groots te zijn wat ze verbergen maar er zijn toch puntjes die ze liever verzwegen.
For as he thinks within himself, so he is
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:22:58 #98
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_75427358
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Seven. het volgende:
Het is mij wel eens opgevallen dat mensen die het duidelijk niet op prijs stelden, vaak zelf iets te verbergen hadden.
Dat.
Ik ben wel eens per ongeluk achter dingen gekomen... Mijn ex vond toen erger dat ik door zijn mail was gegaan dan wat hij gedaan had. Ik zou nooit expres naar dingen op zoek gaan en vertrouw mijn partners tot het tegendeel bewezen is.
Maar mijn ervaring is dus ook dat mensen die iets te verbergen hebben het hardste roepen. Van mij mag mijn partner alles lezen als hij dat wil, tenzij iemand anders persoonlijk leven daarbij geschaad wordt.
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:23:08 #99
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75427362
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat las ik ook. Maar ik denk nog steeds dat ik bij een kruisverhoor wel andere antwoorden zal geven dan ik op fok geschreven heb in de topics in de loop der jaren.

Dit heeft niets met lezen te maken, maar wel met de interpretatie van een persoon. Als ik een hekel aan jou zou hebben, en jij zou 10 topics openen over dat het beter is dat men niet vreemd zou gaan, dan kan ik wel 10 antwoorden geven waarom het beter is dat ik dat wel doe... snapper vous~!
Dat las je ook waarom stel je dan totaal irrelevante vragen. Mij gaat het om de leugen die imo fout is. Als jij wel zou liegen dan moet je dat helemaal zelf weten, ik vind het gewoon niet goed.
pi_75427560
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef Snikch het volgende:

[..]

Heb de rest van het topic niet helemaal meer gelezen maar zag dit staan en wilde even zeggen: dit klopt 100%!!! Jammer maar waar.. en dan hoeft het niets groots te zijn wat ze verbergen maar er zijn toch puntjes die ze liever verzwegen.
Waarom zou je partner iets uit het verleden (voor jouw tijd) niet mogen verzwijgen? Zo lang ze niet liegt en het jou niet schaadt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')