abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:50:37 #26
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75420335
Nee, waarom zou ik. Zou het makkelijk kunnen doen maar heb daar geen behoefte aan. Als je daar wel behoefte aan hebt dan zit er iets mis imo. Faalhaas.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_75420418
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

The whole package, der tas met laptop, agenda en mobiel zat echt 2 uur lang voor me neus.
Ik kan best snappen dat je dan nieuwsgierig bent. Maar is er een reden dat je alles ging doorspitten? Zocht je naar iets specifiek? En waarom heb je het verteld?

En hoe boos is ze? En waarom is ze boos? Omdat je haar niet vertrouwt of omdat je door haar spullen bent gegaan of..?
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:52:46 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420433
Het is mij wel eens opgevallen dat mensen die het duidelijk niet op prijs stelden, vaak zelf iets te verbergen hadden. Niet dat ik er ooit achter gekomen ben dat mensen mij bedrogen of zo, maar het was vaak wel zo dat diegenen belangrijke dingen uit het verleden bijvoorbeeld verzwegen hadden.
Resistance is futile.
pi_75420440
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Nijns het volgende:
@Trigger, sorry, niet goed gelezen naja, dan is de vraag waarom ze zo boos wordt? Heeft ze soms iets te verbergen? Ik snap wel dat je in de verleiding komt hoor
Ik ben in ieder geval niets 'fouts' tegengekomen of iets wat een eventueel vermoeden zou voeden, denk dat ze eerder boos is omdat ze zoiets niet verwacht.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:53:14 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420450
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Sultan. het volgende:

[..]

Ik kan best snappen dat je dan nieuwsgierig bent. Maar is er een reden dat je alles ging doorspitten? Zocht je naar iets specifiek? En waarom heb je het verteld?
Ja, wat was de directe aanleiding eigenlijk?
Resistance is futile.
pi_75420482
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ghe, dat is wel overdreven ja. Mijn exen lieten mij gewoon vanalles zelf lezen, of als ik me verveelde eens hun smsjes checken, of als het ding afging en ze waren er dan niet of zo, telefoon oppakken als ze niet in de buurt waren. Mailtjes checken, alleen op verzoek en als ik dan nog iets zag staan wat mij interesseerde, dan durfde ik dat wel eens aan te klikken. Maar nooit msn-logs doorgespit of zo.

Overigens, ik deed nooit bewust uit onzekerheid. Triggershot daarentegen was gericht aan het zoeken, dan heb je eerder een probleem met jezelf en hoe je in de relatie stond.
Ow?
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:55:46 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420570
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ow?
Twee uur haar computer, agenda én haar telefoon doorspitten? Dat gaat alle nieuwsgierigheid of verveling te boven. Want vroeg of laat besef je dat je verkeerd bezig bent en tóch ging je door. Wanneer ging die alarmbel af bij jou?
Resistance is futile.
pi_75420622
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Sultan. het volgende:

[..]

Ik kan best snappen dat je dan nieuwsgierig bent. Maar is er een reden dat je alles ging doorspitten?
Niet op een bewust level.
quote:
Zocht je naar iets specifiek?
Nee, was enkel mijn nieuwsgierigheid aan het dienen.
quote:
En waarom heb je het verteld?
uberdom.
Ik versprak me door iets te zeggen wat ik alleen had kunnen weten door iets wat in der mobieltje stond
quote:
En hoe boos is ze? En waarom is ze boos? Omdat je haar niet vertrouwt of omdat je door haar spullen bent gegaan of..?
Ze is boos met hoofdletters. Omdat haar privé is 'geschonden'. Denk wel een optelsom, ofterwijl beiden.
pi_75420673
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Twee uur haar computer, agenda én haar telefoon doorspitten? Dat gaat alle nieuwsgierigheid of verveling te boven. Want vroeg of laat besef je dat je verkeerd bezig bent en tóch ging je door. Wanneer ging die alarmbel af bij jou?
Oh nee, ze stonden 2 uur voor me, niet dat ik 2 uur lang van de één naar de ander ging om iets te ontdekken ofzo
pi_75420824
Nooit gedaan, maar als ik overtuigd zou zijn er reden toe te hebben, you bet.
Triggie, als je het 'zomaar'hebt gedaan: Foei.

Je maakt vertrouwen stuk dat moeilijk te herstellen is.
Enige dat er op zit is met je eerlijkste gezicht plechtig beloven het nooit en echt nooit meer te doen.
En het menen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75420830
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:56 schreef Triggershot het volgende:

uberdom.
Ik versprak me door iets te zeggen wat ik alleen had kunnen weten door iets wat in der mobieltje stond
[..]

Ze is boos met hoofdletters. Omdat haar privé is 'geschonden'. Denk wel een optelsom, ofterwijl beiden.
En hoe heb je dat uitgelegd? En haar privé is geschonden, dus die ' ' kun je achterwege laten.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:01:48 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75420860
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh nee, ze stonden 2 uur voor me, niet dat ik 2 uur lang van de één naar de ander ging om iets te ontdekken ofzo
OK, dus je checkte niet of haar sms inbox overeen kwam met wat er in haar agenda stond?

Nee, maar ben je nou aan het rondneuzen geweest of niet?
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:02:59 #38
236264 crew  capricia
pi_75420906
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef daftme het volgende:
Dat je vroeger snoep pikte uit oma's kast, ok, maar nu ben je toch wel oud en wijs genoeg om dit soort dingen te laten?
Goeie opmerking!
Vroeger, toen ik nog jong en onschuldig was, deed ik dat wel eens. Agenda kijken, smsjes lezen.
Maar nu ik ouder ben doe ik dat eigenlijk nooit meer.
Sterker nog: Ik open niet eens de persoonlijke post van mijn vent.
Het interesseert me eigenlijk gewoon niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75420924
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:

Enige dat er op zit is met je eerlijkste gezicht plechtig beloven het nooit en echt nooit meer te doen.
En het menen.
Mjah, 'beloven'. Hij kan het beter aantonen met zijn gedrag dan met woorden. Ik bedoel, hoeveel zijn zijn woorden op dit moment waard? Ik hoop niet dat zij een gevalletje zeur is en elke mogelijkheid aangrijpt om erover te zeuren.

En ik zou niet zo snel meer iets bij jou achterlaten, al heb ik helemaal niets te verbergen.
pi_75420944
Ik zou trouwens loeipissig op je zijn, maar niet te lang, want het is geen dagboek ofzo, laten we wel wezen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75421113
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Goeie opmerking!
Vroeger, toen ik nog jong en onschuldig was, deed ik dat wel eens. Agenda kijken, smsjes lezen.
Maar nu ik ouder ben doe ik dat eigenlijk nooit meer.
Sterker nog: Ik open niet eens de persoonlijke post van mijn vent.
Het interesseert me eigenlijk gewoon niet.
Maar de snoep van oma verveelt nooit!
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:08:47 #42
236264 crew  capricia
pi_75421177
TS: Je hebt toch alleen gelezen uit nieuwsgierigheid? Iets van 'de gelegenheid' en de dief...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75421241
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:

En het menen.
Ja ja, ik weet het.. heb er geen goed woord voor, het is nu eenmaal gebeurd.
Ja tis wel 'zomaar' gebeurd, zonder specifiek vermoeden of aanleiding.

Ja, dat van beterschap beloven en nooit meer doen is natuurlijk het minste wat ik kan doen, gezien ze me even niet wil spreken
pi_75421289
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:08 schreef capricia het volgende:
TS: Je hebt toch alleen gelezen uit nieuwsgierigheid? Iets van 'de gelegenheid' en de dief...
Blijft het accepteren van haar kant over. Maar of je daar blij mee moet zijn...
pi_75421301
Ja, meerdere keren zelfs.. eerst een paar weken getwijfeld om te kijken, maar ik had toch echt mijn vermoedens dat er iets niet klopte. Helaas werden vermoedens bevestigd. Voelde me der ook kut bij, want je naait jezelf op met het feit dat je zoiets triest doet, maar kennelijk waren die vermoedens ook niet onterecht.

Vertrouwen was weg en vanaf toen is het alleen maar kutter gegaan en ben ik der maar mee gekapt(de relatie dan ) Aan de ene kant voelde ik me een lulletje omdat ik de mail las, aan de andere kant ben ik blij dat ik de waarheid heb gzien
pi_75421304
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef Sultan. het volgende:

[..]

En hoe heb je dat uitgelegd? En haar privé is geschonden, dus die ' ' kun je achterwege laten.
Tussen aanhalingstekens omdat ik haar quote, niet omdat ik het niet - niet zodanig opvat oid.
Kon niet uitleggen, noch heb ik de kans gekregen.
pi_75421352
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou trouwens loeipissig op je zijn, maar niet te lang, want het is geen dagboek ofzo, laten we wel wezen.
pi_75421373
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou heel lang loeipissig zijn. Hoewel ik nog nooit ben vreemd gegaan (oke 1 keer gezoend met een ander toen ik een tiener was) vind ik mijn privacy erg belangrijk. Ik kies zelf welke dingen ik wil delen en welke niet, mijn geest is van mij. Daarbij gaat het niet alleen om mijn privacy, maar ook om de pricacy van mijn vrienden die denken dat ze een sms alleen aan mij richten.

Ik weet eigenlijk niet of ik zou kunnen stoppen met pissig zijn.
pi_75421426
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tussen aanhalingstekens omdat ik haar quote, niet omdat ik het niet - niet zodanig opvat oid.
Kon niet uitleggen, noch heb ik de kans gekregen.
De kans niet gekregen omdat je die niet had (haar niet kon spreken) of omdat ze je die kans niet wil geven?

Dat laatste is wel jammer. Je zou op z'n minst een kans moeten krijgen om het uit te leggen, hoe lullig het ook is.
pi_75421456
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zou heel lang loeipissig zijn. Hoewel ik nog nooit ben vreemd gegaan (oke 1 keer gezoend met een ander toen ik een tiener was) vind ik mijn privacy erg belangrijk. Ik kies zelf welke dingen ik wil delen en welke niet, mijn geest is van mij. Daarbij gaat het niet alleen om mijn privacy, maar ook om de pricacy van mijn vrienden die denken dat ze een sms alleen aan mij richten.

Ik weet eigenlijk niet of ik zou kunnen stoppen met pissig zijn.
Er moet wel iets zijn waardoor je weer 'normaal' zou doen en de ander vergeven toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')