Ik kan best snappen dat je dan nieuwsgierig bent. Maar is er een reden dat je alles ging doorspitten? Zocht je naar iets specifiek? En waarom heb je het verteld?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
The whole package, der tas met laptop, agenda en mobiel zat echt 2 uur lang voor me neus.
Ik ben in ieder geval niets 'fouts' tegengekomen of iets wat een eventueel vermoeden zou voeden, denk dat ze eerder boos is omdat ze zoiets niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Nijns het volgende:
@Trigger, sorry, niet goed gelezennaja, dan is de vraag waarom ze zo boos wordt? Heeft ze soms iets te verbergen? Ik snap wel dat je in de verleiding komt hoor
Ja, wat was de directe aanleiding eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Sultan. het volgende:
[..]
Ik kan best snappen dat je dan nieuwsgierig bent. Maar is er een reden dat je alles ging doorspitten? Zocht je naar iets specifiek? En waarom heb je het verteld?
Ow?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe, dat is wel overdreven ja. Mijn exen lieten mij gewoon vanalles zelf lezen, of als ik me verveelde eens hun smsjes checken, of als het ding afging en ze waren er dan niet of zo, telefoon oppakken als ze niet in de buurt waren. Mailtjes checken, alleen op verzoek en als ik dan nog iets zag staan wat mij interesseerde, dan durfde ik dat wel eens aan te klikken. Maar nooit msn-logs doorgespit of zo.
Overigens, ik deed nooit bewust uit onzekerheid. Triggershot daarentegen was gericht aan het zoeken, dan heb je eerder een probleem met jezelf en hoe je in de relatie stond.
Twee uur haar computer, agenda én haar telefoon doorspitten? Dat gaat alle nieuwsgierigheid of verveling te boven. Want vroeg of laat besef je dat je verkeerd bezig bent en tóch ging je door. Wanneer ging die alarmbel af bij jou?quote:
Niet op een bewust level.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Sultan. het volgende:
[..]
Ik kan best snappen dat je dan nieuwsgierig bent. Maar is er een reden dat je alles ging doorspitten?
Nee, was enkel mijn nieuwsgierigheid aan het dienen.quote:Zocht je naar iets specifiek?
uberdom.quote:En waarom heb je het verteld?
Ze is boos met hoofdletters. Omdat haar privé is 'geschonden'. Denk wel een optelsom, ofterwijl beiden.quote:En hoe boos is ze? En waarom is ze boos? Omdat je haar niet vertrouwt of omdat je door haar spullen bent gegaan of..?
Oh nee, ze stonden 2 uur voor me, niet dat ik 2 uur lang van de één naar de ander ging om iets te ontdekken ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Twee uur haar computer, agenda én haar telefoon doorspitten? Dat gaat alle nieuwsgierigheid of verveling te boven. Want vroeg of laat besef je dat je verkeerd bezig bent en tóch ging je door. Wanneer ging die alarmbel af bij jou?
En hoe heb je dat uitgelegd? En haar privé is geschonden, dus die ' ' kun je achterwege laten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:56 schreef Triggershot het volgende:
uberdom.
Ik versprak me door iets te zeggen wat ik alleen had kunnen weten door iets wat in der mobieltje stond
[..]
Ze is boos met hoofdletters. Omdat haar privé is 'geschonden'. Denk wel een optelsom, ofterwijl beiden.
OK, dus je checkte niet of haar sms inbox overeen kwam met wat er in haar agenda stond?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh nee, ze stonden 2 uur voor me, niet dat ik 2 uur lang van de één naar de ander ging om iets te ontdekken ofzo
Goeie opmerking!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef daftme het volgende:
Dat je vroeger snoep pikte uit oma's kast, ok, maar nu ben je toch wel oud en wijs genoeg om dit soort dingen te laten?
Mjah, 'beloven'. Hij kan het beter aantonen met zijn gedrag dan met woorden. Ik bedoel, hoeveel zijn zijn woorden op dit moment waard? Ik hoop niet dat zij een gevalletje zeur is en elke mogelijkheid aangrijpt om erover te zeuren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:
Nooit gedaan, maar als ik overtuigd zou zijn er reden toe te hebben, you bet.
Triggie, als je het 'zomaar'hebt gedaan: Foei.
Je maakt vertrouwen stuk dat moeilijk te herstellen is.
Enige dat er op zit is met je eerlijkste gezicht plechtig beloven het nooit en echt nooit meer te doen.
En het menen.
Maar de snoep van oma verveelt nooit!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Goeie opmerking!![]()
Vroeger, toen ik nog jong en onschuldig was, deed ik dat wel eens. Agenda kijken, smsjes lezen.
Maar nu ik ouder ben doe ik dat eigenlijk nooit meer.
Sterker nog: Ik open niet eens de persoonlijke post van mijn vent.
Het interesseert me eigenlijk gewoon niet.
Ja ja, ik weet het.. heb er geen goed woord voor, het is nu eenmaal gebeurd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef shmoopy het volgende:
Nooit gedaan, maar als ik overtuigd zou zijn er reden toe te hebben, you bet.
Triggie, als je het 'zomaar'hebt gedaan: Foei.
Je maakt vertrouwen stuk dat moeilijk te herstellen is.
Enige dat er op zit is met je eerlijkste gezicht plechtig beloven het nooit en echt nooit meer te doen.
En het menen.
Blijft het accepteren van haar kant over. Maar of je daar blij mee moet zijn...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:08 schreef capricia het volgende:
TS: Je hebt toch alleen gelezen uit nieuwsgierigheid? Iets van 'de gelegenheid' en de dief...
Tussen aanhalingstekens omdat ik haar quote, niet omdat ik het niet - niet zodanig opvat oid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef Sultan. het volgende:
[..]
En hoe heb je dat uitgelegd? En haar privé is geschonden, dus die ' ' kun je achterwege laten.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou trouwens loeipissig op je zijn, maar niet te lang, want het is geen dagboek ofzo, laten we wel wezen.
Ik zou heel lang loeipissig zijn. Hoewel ik nog nooit ben vreemd gegaan (oke 1 keer gezoend met een ander toen ik een tiener was) vind ik mijn privacy erg belangrijk. Ik kies zelf welke dingen ik wil delen en welke niet, mijn geest is van mij. Daarbij gaat het niet alleen om mijn privacy, maar ook om de pricacy van mijn vrienden die denken dat ze een sms alleen aan mij richten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou trouwens loeipissig op je zijn, maar niet te lang, want het is geen dagboek ofzo, laten we wel wezen.
De kans niet gekregen omdat je die niet had (haar niet kon spreken) of omdat ze je die kans niet wil geven?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tussen aanhalingstekens omdat ik haar quote, niet omdat ik het niet - niet zodanig opvat oid.
Kon niet uitleggen, noch heb ik de kans gekregen.
Er moet wel iets zijn waardoor je weer 'normaal' zou doen en de ander vergeven toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou heel lang loeipissig zijn. Hoewel ik nog nooit ben vreemd gegaan (oke 1 keer gezoend met een ander toen ik een tiener was) vind ik mijn privacy erg belangrijk. Ik kies zelf welke dingen ik wil delen en welke niet, mijn geest is van mij. Daarbij gaat het niet alleen om mijn privacy, maar ook om de pricacy van mijn vrienden die denken dat ze een sms alleen aan mij richten.
Ik weet eigenlijk niet of ik zou kunnen stoppen met pissig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |