abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75421513
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:13 schreef Sultan. het volgende:

[..]

De kans niet gekregen omdat je die niet had (haar niet kon spreken) of omdat ze je die kans niet wil geven?

Dat laatste is wel jammer. Je zou op z'n minst een kans moeten krijgen om het uit te leggen, hoe lullig het ook is.
Hoogopgelopen emoties, boosheid etc denk ik waardoor ze zoiets van van 'tis goed met jou '
pi_75421920
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er moet wel iets zijn waardoor je weer 'normaal' zou doen en de ander vergeven toch?
Pfoe, dat weet ik oprecht niet. Ik zou dit zeer, zeer hoog opnemen.

Wat heb je zelf in gedachten?
pi_75422037
Nee nog nooit!
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:30:48 #54
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75422223
Je zit echt fout! Heel begrijpelijk dat ze pissig is, omdat je zij nu voelt dat jij haar wantrouwt.

Mijn ex spande de kroon in stiekem door mijn spullen neuzen! Mijn smsjes, mails, post, alles keek hij (stiekem) door. Gek werd ik ervan! En hij heeft oprecht nooit een aanleiding gehad om mij van vreemdgaan, of wat dan ook te verdenken. Dit kwam puur uit hem. Hij heeft het zelfs een keer gepresteerd om met mijn telefoon een het wachtwoord van mijn online vodafone naar zijn telefoon te smsen, om mijn telefoonrekeningen te checken . Ik was echt LAAIEND!

Echt wantrouwen en jaloezie in een relatie . Ik hou er niet van! Vooral ook omdat ik andersom NOOIT ongevraagd (lees dus sneaky) in iemands spullen ga zitten spitten. Zou niet durven gewoon!

Soms staat nu de mail van mijn huidige nog open op mijn laptop. Ik klik hem altijd, zonder ook maar een blik op de mails te werpen, weg. Das gewoon prive en niet voor mij dus! Heb ook nog nooit in iemands telefoon gekeken!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:32:10 #55
236264 crew  capricia
pi_75422260
Ik moet het even opnemen voor TS:
Het kan toch ook zo zijn dat het voor het 'kijken' lag? Dan zou ik wellicht ook wel ff kijken. Niet dat ik die persoon wantrouw, maar gewoon omdat het er zo uitnodigend bij ligt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75422360
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef capricia het volgende:
Het kan toch ook zo zijn dat het voor het 'kijken' lag? Dan zou ik wellicht ook wel ff kijken. Niet dat ik die persoon wantrouw, maar gewoon omdat het er zo uitnodigend bij ligt.
Als je blik toevallig op een open pagina van een dagboek valt en je leest per ongeluk wat ok, maar als je het ziet liggen, dicht, waarom zou je het openklappen en al het vertrouwen verspelen?

bovendien zat hij 2 uur door verschillende privé dingen te neuzen. Dan is het geen 'ff kijken' meer
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:35:12 #57
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75422381
quote:
Nou, vind ik dus niet! Openstaande mails, of niet; privé is privé. Mocht je per se die mails wel willen lezen, vind ik dat je het eerst moet vragen gewoon. Heel simpel.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_75422513
Pas toen ik ontdekte dat mijn ex niet eerlijk tegen mij was ben ik dingen gaan lezen en zoeken.
Sja dan kom je dingen tegen die je niet tegen wil komen maar die mijn gevoel heel terecht bevestigden.
Ben wat dat betreft maar blij dat er zo'n luchtalarm afgaat in mij, zodra iemand niet eerlijk is tegen me.

Maar goed de pijn en verdriet die je voelt als je die shit leest is ook niet echt.. leuk ofzo.

Als ik weet dat iemand te vertrouwen is (en dan bedoel ik eigenlijk je partner) komt het niet in je op om bewijs te zoeken voor datgene waar je iemand van verdenkt. Maar er is niet voor niets nieuwsgierigheid en ontdekkingsdrift, ookal weetje dat die ontdekking lang niet altijd even prettig is.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:38:53 #59
236264 crew  capricia
pi_75422524
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef daftme het volgende:

[..]

Als je blik toevallig op een open pagina van een dagboek valt en je leest per ongeluk wat ok, maar als je het ziet liggen, dicht, waarom zou je het openklappen en al het vertrouwen verspelen?

bovendien zat hij 2 uur door verschillende privé dingen te neuzen. Dan is het geen 'ff kijken' meer
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:35 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Nou, vind ik dus niet! Openstaande mails, of niet; privé is privé. Mocht je per se die mails wel willen lezen, vind ik dat je het eerst moet vragen gewoon. Heel simpel.
Allebei helemaal gelijk. Maar zelfs als ik de persoon zou vertrouwen, of het is enkel een collega of een vriend van me (dus heb er geen relatie mee), dan zou ik toch nog nieuwsgierig worden.
Ik kan me zo voorstellen dat ik idd een opengeslagen pagina uit een dagboek van een afstandje lees...en dan toch snel die pagina omsla, om verder te lezen.
Zou me ook heel betrapt voelen.. En ik zou dat niet doen omdat ik die persoon niet vertrouw of zo, maar gewoon vanwege mijn eigen nieuwsgierigheid...kan me dan moeilijk bedwingen.

Net als dat ik op het toilet zit ergens en ik overhoor daardoor een persoonlijk gesprek van mensen over mensen die ik ken. Dan ga ik niet kuchen, maar dan luister ik met volle aandacht!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75422529
Voor alle duidelijkheid ik zat niet 2 uur te snuffelen, ik werd 2 uur lang in de verleiding gebracht dit te doen.. Het snuffelen was niet langer dan een minuut of 10. Niet dat het daardoor minder erg wordt.
pi_75422589
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Pfoe, dat weet ik oprecht niet. Ik zou dit zeer, zeer hoog opnemen.

Wat heb je zelf in gedachten?
goeie vraag, maar werkelijk geen idee.
pi_75422601
Trigger, ik vind je niet evil, hoor.
Je bent gewoon net een mens.

Je zat fout, je weet dat, zal het nooit meer doen, klaar.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:41:45 #63
236264 crew  capricia
pi_75422650
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef Triggershot het volgende:
Voor alle duidelijkheid ik zat niet 2 uur te snuffelen, ik werd 2 uur lang in de verleiding gebracht dit te doen.. Het snuffelen was niet langer dan een minuut of 10. Niet dat het daardoor minder erg wordt.
Jeetje, je was gewoon mens met menselijke nieuwsgierigheid, toch?
Dat ze dit hoog opneemt, snap ik. Zou ik ook doen.
Maar ook ik zou stiekem lezen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75422672
Ja vervelend voor TS dat het zo moet?
Zal niet ontkennen dat ik het vroeger wel eens gedaan heb (met nadruk op wel eens) maar ik heb er zelf zo'n godvergeten hekel aan als iemand het bij mij doet en je krijgt ook alleen maar ruzie over dingen die in wezen niets betekenen. Het is imo een teken van zwakte en een allerlaatste noodgreep om in stiekem andermans spullen te snuffelen - like, ik weet dat het al kapot is maar ik moét en zal nog effe weten hoe en wat. Tov iemand met wie je verder wilt, onderneem je niet van die braindead korte-termijn acties.

Begrijp mensen die zeggen dat ze 'uit verveling' andermans smsjes lezen ook echt niet. Al heeft het niets te betekenen, het blijft altijd nog onbeschoft tov de personen die de smsjes naar je partner sturen. Hoe close je ook bent, mannen hebben hun onderlinge grapjes, vrouwen ook. Een vriend(in) in nood wil misschien wel iets aan jou kwijt, niet aan je partner.

Naast dat ik van mening ben dat alleen ouders en kinderen onder de 4 symbiotische relaties hebben, heeft iedereen recht heeft op eigen contacten, meningen en onderonsjes en als je iets dwarszit moet je het kunnen bespreken. Kan het niet, dan hoort het niet in je relatie thuis en kun je uiteindelijk beter aan meer openheid of je communicatie met elkaar werken. Klinkt miss beetje braver dan braaf maar zo denk ik er over.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_75422673
Je zal het vertrouwen moeten herstellen, langzaam en soms pijnlijk proces. Maar kan de relatie uiteindelijk ook sterker maken, je bent je bewust van je eigen tekortkomingen en zij nu ook. Dat maakt het beter te accepteren dat je maar gewoon een mens bent en dat je niet altijd het goede kan doen, maar er wel voor vecht.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:42:40 #66
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75422691
quote:
Dat meen je niet.
Dat is een belachelijke reden om iemands privacy te schenden.
Ik zou wel volkomen gestoord van iemand moeten houden, om dat te vergeven. Totaal respectloos, en dodelijk voor de relatie: het bewijs dat je simpelweg onbetrouwbaar bent.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 20:43:45 #67
236264 crew  capricia
pi_75422727
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dat meen je niet.
Ik zou wel volkomen gestoord van iemand moeten houden, om dat te vergeven. Totaal respectloos, en dodelijk voor de relatie: het bewijs dat je simpelweg onbetrouwbaar bent.
Een mens is nou eenmaal nieuwsgierig. Het is moeilijk om dat in bedwang te houden. Ook al zijn de consequenties niet altijd mals.
Als TS schrijft: Het lag er 2 uur en ik heb maar 10 min. gekeken, dan snap ik best wat hij schrijft. Niet om het goed te praten, maar omdat hij gewoon mens is, met menselijke fouten.
Toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:45:10 #68
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75422791
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Jeetje, je was gewoon mens met menselijke nieuwsgierigheid, toch?
Dat ze dit hoog opneemt, snap ik. Zou ik ook doen.
Maar ook ik zou stiekem lezen...
Ik vind het ook logisch dat je sommige dingen leest van de partner, zeker als je al lang bijelkaar bent.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75422881
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dat meen je niet.
Kom nou, onbetrouwbaar?
Tuurlijk, je hebt met je fikken van andermans spullen af te blijven, maar het gaat om een laptop, een agenda en een mobiel!
Wat moet daar wel niet in staan wat zo privacy-gevoelig is dat je partner het niet mag lezen?
Nogmaals, je hóórt het niet te doen, maar ik vind wel dat hier erg overdreven wordt gereageerd met grote woorden als privay schenden en respectloosheid.
TS heeft geen zeehondjes doodgekuppeld, zeg.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75423016
'k Heb ooit uit verveling de foto's op de telefoon van m'n vriendin bekeken, toen ik op d'r spullen moest letten terwijl ze naar de wc ging. Ze had het daarna wel door maar kwaad werd ze niet.. zou ook nogal hypocriet zijn geweest aangezien het foto's waren waarop ze een ander meisje aan het beffen was
pi_75423038
Achja, je bent en blijft een mens. Zonder nieuwsgierigheid hadden we het wiel geeneens uitgevonden. Probeer het goed te maken met excuses, een leuk uitje en het plechtig beloven dat het niet weer gebeurd.

Meer kan je niet doen.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_75423118
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:50 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb ooit uit verveling de foto's op de telefoon van m'n vriendin bekeken, toen ik op d'r spullen moest letten terwijl ze naar de wc ging. Ze had het daarna wel door maar kwaad werd ze niet.. zou ook nogal hypocriet zijn geweest aangezien het foto's waren waarop ze een ander meisje aan het beffen was
. Jij hebt keihard staan genieten ofkorz.
pi_75423369
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Kom nou, onbetrouwbaar?
Tuurlijk, je hebt met je fikken van andermans spullen af te blijven, maar het gaat om een laptop, een agenda en een mobiel!
Wat moet daar wel niet in staan wat zo privacy-gevoelig is dat je partner het niet mag lezen?
Nogmaals, je hóórt het niet te doen, maar ik vind wel dat hier erg overdreven wordt gereageerd met grote woorden als privay schenden en respectloosheid.
TS heeft geen zeehondjes doodgekuppeld, zeg.
Hahah Schmoop, wat zijn dan oa items waar jouw privacy-gevoeligsterst info in staat, de verjaardagskalender?
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:01:42 #74
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75423473
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef capricia het volgende:

[..]

Een mens is nou eenmaal nieuwsgierig. Het is moeilijk om dat in bedwang te houden. Ook al zijn de consequenties niet altijd mals.
Als TS schrijft: Het lag er 2 uur en ik heb maar 10 min. gekeken, dan snap ik best wat hij schrijft. Niet om het goed te praten, maar omdat hij gewoon mens is, met menselijke fouten.
Toch?
Er valt niks te halen van het snuffelen. Er zit geen bonus in. Het is pure lege onbedwingbare nieuwsgierigheid.

Als ik twee uur aan een verleiding wordt blootgesteld, dan zal ik vast wel zwichten.

Maar waarom raken jij en TS zo gefascineerd door die mogelijkheid te snuffelen? Dat snap ik echt niet.
Er valt niks mee te winnen, de enige bonus die ervan te verwachten valt is extra ellende. Ik snap de verleiding niet, waarom raakt TS zo geobsedeerd door die tas? Wat verwacht je te vinden dat de verleiding zo onweerstaanbaar groot maakt?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75423513
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

. Jij hebt keihard staan genieten ofkorz.
't Was meer zoiets;
-> -> -> ->

en zij toen ze terug kwam en mijn uitdrukkingen zag;
-> -> -> ->
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')