Hoogopgelopen emoties, boosheid etc denk ik waardoor ze zoiets van van 'tis goed met jouquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:13 schreef Sultan. het volgende:
[..]
De kans niet gekregen omdat je die niet had (haar niet kon spreken) of omdat ze je die kans niet wil geven?
Dat laatste is wel jammer. Je zou op z'n minst een kans moeten krijgen om het uit te leggen, hoe lullig het ook is.
Pfoe, dat weet ik oprecht niet. Ik zou dit zeer, zeer hoog opnemen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er moet wel iets zijn waardoor je weer 'normaal' zou doen en de ander vergeven toch?
Als je blik toevallig op een open pagina van een dagboek valt en je leest per ongeluk wat ok, maar als je het ziet liggen, dicht, waarom zou je het openklappen en al het vertrouwen verspelen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef capricia het volgende:
Ik moet het even opnemen voor TS:
Het kan toch ook zo zijn dat het voor het 'kijken' lag? Dan zou ik wellicht ook wel ff kijken. Niet dat ik die persoon wantrouw, maar gewoon omdat het er zo uitnodigend bij ligt.
Nou, vind ik dus niet! Openstaande mails, of niet; privé is privé. Mocht je per se die mails wel willen lezen, vind ik dat je het eerst moet vragen gewoon. Heel simpel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef capricia het volgende:
Het kan toch ook zo zijn dat het voor het 'kijken' lag? Dan zou ik wellicht ook wel ff kijken. Niet dat ik die persoon wantrouw, maar gewoon omdat het er zo uitnodigend bij ligt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef daftme het volgende:
[..]
Als je blik toevallig op een open pagina van een dagboek valt en je leest per ongeluk wat ok, maar als je het ziet liggen, dicht, waarom zou je het openklappen en al het vertrouwen verspelen?
bovendien zat hij 2 uur door verschillende privé dingen te neuzen. Dan is het geen 'ff kijken' meer
Allebei helemaal gelijk. Maar zelfs als ik de persoon zou vertrouwen, of het is enkel een collega of een vriend van me (dus heb er geen relatie mee), dan zou ik toch nog nieuwsgierig worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:35 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou, vind ik dus niet! Openstaande mails, of niet; privé is privé. Mocht je per se die mails wel willen lezen, vind ik dat je het eerst moet vragen gewoon. Heel simpel.
goeie vraag, maar werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pfoe, dat weet ik oprecht niet. Ik zou dit zeer, zeer hoog opnemen.
Wat heb je zelf in gedachten?
Jeetje, je was gewoon mens met menselijke nieuwsgierigheid, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef Triggershot het volgende:
Voor alle duidelijkheid ik zat niet 2 uur te snuffelen, ik werd 2 uur lang in de verleiding gebracht dit te doen.. Het snuffelen was niet langer dan een minuut of 10. Niet dat het daardoor minder erg wordt.
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef capricia het volgende:
Een mens is nou eenmaal nieuwsgierig. Het is moeilijk om dat in bedwang te houden. Ook al zijn de consequenties niet altijd mals.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Dat is een belachelijke reden om iemands privacy te schenden.
Ik zou wel volkomen gestoord van iemand moeten houden, om dat te vergeven. Totaal respectloos, en dodelijk voor de relatie: het bewijs dat je simpelweg onbetrouwbaar bent.
Ik vind het ook logisch dat je sommige dingen leest van de partner, zeker als je al lang bijelkaar bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Jeetje, je was gewoon mens met menselijke nieuwsgierigheid, toch?
Dat ze dit hoog opneemt, snap ik. Zou ik ook doen.
Maar ook ik zou stiekem lezen...
Kom nou, onbetrouwbaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Dat is een belachelijke reden om iemands privacy te schenden.
Ik zou wel volkomen gestoord van iemand moeten houden, om dat te vergeven. Totaal respectloos, en dodelijk voor de relatie: het bewijs dat je simpelweg onbetrouwbaar bent.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:50 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb ooit uit verveling de foto's op de telefoon van m'n vriendin bekeken, toen ik op d'r spullen moest letten terwijl ze naar de wc ging. Ze had het daarna wel door maar kwaad werd ze niet.. zou ook nogal hypocriet zijn geweest aangezien het foto's waren waarop ze een ander meisje aan het beffen was
Hahah Schmoop, wat zijn dan oa items waar jouw privacy-gevoeligsterst info in staat, de verjaardagskalender?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Kom nou, onbetrouwbaar?
Tuurlijk, je hebt met je fikken van andermans spullen af te blijven, maar het gaat om een laptop, een agenda en een mobiel!
Wat moet daar wel niet in staan wat zo privacy-gevoelig is dat je partner het niet mag lezen?
Nogmaals, je hóórt het niet te doen, maar ik vind wel dat hier erg overdreven wordt gereageerd met grote woorden als privay schenden en respectloosheid.
TS heeft geen zeehondjes doodgekuppeld, zeg.
Er valt niks te halen van het snuffelen. Er zit geen bonus in. Het is pure lege onbedwingbare nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Een mens is nou eenmaal nieuwsgierig. Het is moeilijk om dat in bedwang te houden. Ook al zijn de consequenties niet altijd mals.
Als TS schrijft: Het lag er 2 uur en ik heb maar 10 min. gekeken, dan snap ik best wat hij schrijft. Niet om het goed te praten, maar omdat hij gewoon mens is, met menselijke fouten.
Toch?
't Was meer zoiets;quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]. Jij hebt keihard staan genieten ofkorz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |