abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75423570
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:02 schreef Ireyon het volgende:

[..]

't Was meer zoiets;
-> -> -> ->

en zij toen ze terug kwam en mijn uitdrukkingen zag;
-> -> -> ->
Ik zag het voor me. I LOL'd a little.
Maar ach later lach je erom zeggen ze altijd.
pi_75423679
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef capricia het volgende:
Ik moet het even opnemen voor TS:
Het kan toch ook zo zijn dat het voor het 'kijken' lag? Dan zou ik wellicht ook wel ff kijken. Niet dat ik die persoon wantrouw, maar gewoon omdat het er zo uitnodigend bij ligt.
Wat nodigt er dan precies uit?
Ik vind het tamelijk obsessief om iemands gedachten te willen bezitten.
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:07:37 #78
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_75423740
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er moet wel iets zijn waardoor je weer 'normaal' zou doen en de ander vergeven toch?
een bloemetje
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:09:10 #79
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75423814
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Kom nou, onbetrouwbaar?
Tuurlijk, je hebt met je fikken van andermans spullen af te blijven, maar het gaat om een laptop, een agenda en een mobiel!
Wat moet daar wel niet in staan wat zo privacy-gevoelig is dat je partner het niet mag lezen?
Nogmaals, je hóórt het niet te doen, maar ik vind wel dat hier erg overdreven wordt gereageerd met grote woorden als privay schenden en respectloosheid.
TS heeft geen zeehondjes doodgekuppeld, zeg.
Maar we hebben het toch over twee partners?
En ik mag aannemen dat TS zijn partner wel voldoende kende om te weten dat ze het niet op prijs zou stellen? Als ik mijn grens heb aangegeven, en mijn partner overschrijdt die willens en wetens? Dat vind ik respectloos en dan vind ik mijn privacy geschonden ja.

Maar ik heb zelf geen relatie met Triggershot, en shit happens hoor. Dus vervelend voor hem, en ik hoop dat het weer goed komt met zijn liefje. Alleen als ik zijn partner was, zou ik hem echt diep diep diep door het stof laten gaan. Ik snap prima waarom ze zo reageert als ze doet.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75423849
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef Manono het volgende:

[..]

Hahah Schmoop, wat zijn dan oa items waar jouw privacy-gevoeligsterst info in staat, de verjaardagskalender?
M'n dagboek.
M'n laptop zou mails kunnen 'onthullen', maar daar staat niets in wat mijn partner niet mag weten, idem voor mijn mobiel, en in mijn agenda staan alleen maar saaie werkafspraken, dus ik zou niet weten wat voor gevoeligs hij zou moeten zien.

Als hij zomaar in bovengenoemde spullen zou gaan rondsnuffelen, zou ik zeker pissig zijn omdát het van mij is en niemand daar ongevraagd aan moet zitten, maar meer ook niet eigenlijk.

Dit staat volledig los van het feit of ik al of niet geheimpjes zou hebben voor mijn partner, heur, ik ben niet compleet met 'm vergroeid, so to speak.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_75423856
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Kom nou, onbetrouwbaar?
Tuurlijk, je hebt met je fikken van andermans spullen af te blijven, maar het gaat om een laptop, een agenda en een mobiel!
Wat moet daar wel niet in staan wat zo privacy-gevoelig is dat je partner het niet mag lezen?
Het gaat er voor mij niet om wat er in staat, maar wel dat wat er in staat van en voor mij is.
Kun je dan nooit meer je laptop laten staan als je vriend alleen in de kamer is?

Ik kan me er echt niet in verplaatsen. Ik heb zelf mijn privacy heel hoog zitten en dus ook de privacy van anderen.

Ik zie dat TS er spijt van heeft en het graag ongedaan zou maken. Ik denk dat iedereen in dit topic een verschillende waarde hecht aan privacy. Ik hoop oprecht voor TS dat zijn vriendin het wat milder ziet dan ik.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 21:12:04 #82
236264 crew  capricia
pi_75423953
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef Asics het volgende:

[..]

een bloemetje

Het is idd wel iets wat je met een bloemetje goed kunt maken. Zo van 'ik weet dat het fout was, maar...ik ben ook maar mens...hou je nog van me?'.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75424078
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Trigger, ik vind je niet evil, hoor.
Je bent gewoon net een mens.

Je zat fout, je weet dat, zal het nooit meer doen, klaar.

Mja, precies, ik probeer het ook niet goed te praten ofzo en tijdens het doen, had ik wel ergens al door dat het fout is, maar nieuwsgierigheid over won toch
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:14:48 #84
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_75424115
precies ... en een grote reep chocolade - doet t ook goed altijd ...
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_75424236
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het gaat er voor mij niet om wat er in staat, maar wel dat wat er in staat van en voor mij is.
Kun je dan nooit meer je laptop laten staan als je vriend alleen in de kamer is?

Ik kan me er echt niet in verplaatsen. Ik heb zelf mijn privacy heel hoog zitten en dus ook de privacy van anderen.

Oh, maar dat begrijp ik heel goed, hoor, en dat is je goed recht natuurlijk.
Als je van je partner weet dat hij of zij dat echt heel erg zou vinden dan moet je dat respecteren en gewoon niet doen.

Ik heb met mijn partner ook een onuitgesproken afspraak om dat gewoon idd niet te doen, het boeit mij niet en het boeit hem niet, dus de verleiding is er ook totaal niet óm het te doen.
Zijn dingen zijn van hem, als ik iets moet weten hoor ik het wel van hem, en anders niet.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 21:17:58 #86
236264 crew  capricia
pi_75424267
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:14 schreef Asics het volgende:
precies ... en een grote reep chocolade - doet t ook goed altijd ...
Oh nee. Geen chocolade. Das net alsof je tegen je vrouw zegt dat ze een emo-wezen is en dus emo-eet. Niet zomaar doen hoor! Tenzij je weet dat ze dat graag wil...Bloemen zijn neutraler~!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75424843
Ik ben het, uiteraard, met Xennia eens. Als je iets wil weten vraag je het maar, en als je iets moet weten vertel ik het wel. Mail, smsjes, hell, zelfs m'n rekeningen doorkijken is écht taboe bij mij. Niet omdat ik iets te verbergen heb, ik kan me zo gauw niet eens iets bedenken wat m'n partner niet weet, maar het gaat er gewoon om dat het míjn spullen zijn. Daar dien je van af te blijven.

Maar goed, ik ben daar ook een tikje obsessief mee omdat ik een zus had die óveral doorheen zocht. Kasten, tassen, niets was veilig. Als ze de kans zou krijgen zou ze het nog doen, geloof ik . Daarom heb ik alles wat van serieus belang was ooit bij vriendlief gedumpt, dus het zou sowieso wat cru zijn als hij daar nu doorheen zou spitten.
pi_75425006
Ligt er sowieso ook aan hoelang je een relatie hebt en hoe zij ook met jouw spullen etc om gaat. Als mijn vriend uit nieuwsgierigheid vraagt naar wat er allemaal hier en daar in zit...of wie me net probeerde te bereiken op een subtiele manier, dan verwacht ik dat ik andersom evenveel mag weten van hem, als ik daar interesse voor heb...

En wantrouwen ja....zodra er wantrouwen is of er genoeg redenen zijn om die te hebben, vind ik dat je als partner best op de hoogte mag zijn. Schijn/iemand voorliegen vind ik minder goed te vergeven dan wantrouwen. Het is misschien niet leuk om te weten dat je partner je wantrouwt, maar dat is iets waar aan gewerkt kan worden als beiden dat willen.

zeehondjes doodknuppelen. Nee dit is echt een stuk minder erg. Tenzij TS zelf erg op zijn prive gesteld is naar zijn vriendin toe.
En ja, als je van tevoren al wist dat ze er boos om zou worden...had je het toch iets anders moeten aanpakken
pi_75425061
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het, uiteraard, met Xennia eens. Als je iets wil weten vraag je het maar, en als je iets moet weten vertel ik het wel. Mail, smsjes, hell, zelfs m'n rekeningen doorkijken is écht taboe bij mij. Niet omdat ik iets te verbergen heb, ik kan me zo gauw niet eens iets bedenken wat m'n partner niet weet, maar het gaat er gewoon om dat het míjn spullen zijn. Daar dien je van af te blijven.
Precies. Ik heb objectief gezien ook niets te verbergen. Ik ben zo trouw als een hond, maar ik word niet graag gecontroleerd. Ik zie het niet alleen als een inbreuk op mijn privacy, maar ook op mijn vrijheid.

Ook kan ik echt niet begrijpen waarnaar TS dan zo nieuwsgierig was. Het zou niet eens in me opkomen dat ik de mogelijkheid had om iemand te controleren, of dat er iets is om te controleren. Dus ik zou die drang ook niet hoeven te weerstaan.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 21:37:01 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_75425148
Ik heb nog nooit gesnuffeld, zelf niet in de verleiding gekomen, het komt niet eens in mij op om dat te doen. Zelf wel meegemaakt dat mijn vriend zat te snuffelen, ik begrijp dat echt niet, dat stiekeme gedoe. Ik ben daar ook behoorlijk kwaad om geworden, niet dat ik iets te verbergen heb, maar je moet gewoon van andermans spullen afblijven, simpel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75425695
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Precies. Ik heb objectief gezien ook niets te verbergen. Ik ben zo trouw als een hond, maar ik word niet graag gecontroleerd. Ik zie het niet alleen als een inbreuk op mijn privacy, maar ook op mijn vrijheid.

Ook kan ik echt niet begrijpen waarnaar TS dan zo nieuwsgierig was. Het zou niet eens in me opkomen dat ik de mogelijkheid had om iemand te controleren, of dat er iets is om te controleren. Dus ik zou die drang ook niet hoeven te weerstaan.
Dat is een beetje het aard van het beestje denk ik. Mensen die er zelf wat minder strak over denken, zullen ook eerder geneigd zijn om uit nieuwsgierigheid (waar dan ook naar) gewoon even te kijken, zonder te denken dat het kwaad kan. Ik heb mijn beste vriend ook hardhandig af moeten leren geen binnenkomende smsjes te lezen bijvoorbeeld, terwijl die nou niet echt een reden heeft om wantrouwen te hebben ergens naar.

Maar Trigger, foei, nooit meer doen. Ik zou ook flink pissig zijn en je dat laten weten ook. Het zijn geen neergeknuppelde zeehondjes inderdaad, alles is relatief, maar toch.
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:55:46 #92
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75426108
Lul die je bent
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:02:17 #93
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75426429
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef Feestkabouter het volgende:
andersom wel: vriendin is laatst door mijn email gegaan (gericht aan het zoeken geweest) en heeft dingen gevonden waar ze niet blij mee was.
het betreft overigens dingen van 6 maanden VOOR onze relatie.
op zich heb ik over die dingen gelogen omdat ik geen zin had in gedoe daarover (zij vroeg me er specifiek naar en ik zei dat het niet was gebeurd), en in mijn ogen staat het volledig los van hoe overtuigd ik nu in onze relatie sta, maar goed: nu weet ze dus dat ik toen (tijdens onze relatie) loog.

wie is er nu fouter?
Ze had blijkbaar haar redenen om te denken dat jij loog en ze had nog gelijk ook. Dingen voor je relatie maken niet uit TENZIJ je erover gaat liegen.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 22:04:36 #94
236264 crew  capricia
pi_75426521
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ze had blijkbaar haar redenen om te denken dat jij loog en ze had nog gelijk ook. Dingen voor je relatie maken niet uit TENZIJ je erover gaat liegen.
Joh, als mijn vent door mijn fok geschiedenis heen gaat, vindt hij ook wel uitspraken die vreemd zijn en waarvan hij zal schrikken.
Het zijn maar uitspraken gedaan in die bepaalde context.
En zo is het met andermans persoonlijke zaken ook.

Of ben jij geen mens?
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:05:46 #95
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75426566
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Joh, als mijn vent door mijn fok geschiedenis heen gaat, vindt hij ook wel uitspraken die vreemd zijn en waarvan hij zal schrikken.
Het zijn maar uitspraken gedaan in die bepaalde context.
En zo is het met andermans persoonlijke zaken ook.

Of ben jij geen mens?
Je moet eens beter leren lezen. Zoals ik al zei dat verleden maakt geen zak uit, maar wel als je erover gaat liegen. Het gaat dan om de leugen.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 22:12:07 #96
236264 crew  capricia
pi_75426869
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Je moet eens beter leren lezen. Zoals ik al zei dat verleden maakt geen zak uit, maar wel als je erover gaat liegen. Het gaat dan om de leugen.
Dat las ik ook. Maar ik denk nog steeds dat ik bij een kruisverhoor wel andere antwoorden zal geven dan ik op fok geschreven heb in de topics in de loop der jaren.

Dit heeft niets met lezen te maken, maar wel met de interpretatie van een persoon. Als ik een hekel aan jou zou hebben, en jij zou 10 topics openen over dat het beter is dat men niet vreemd zou gaan, dan kan ik wel 10 antwoorden geven waarom het beter is dat ik dat wel doe... snapper vous~!
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:20:38 #97
278630 Snikch
Living my life
pi_75427236
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Seven. het volgende:
Het is mij wel eens opgevallen dat mensen die het duidelijk niet op prijs stelden, vaak zelf iets te verbergen hadden. Niet dat ik er ooit achter gekomen ben dat mensen mij bedrogen of zo, maar het was vaak wel zo dat diegenen belangrijke dingen uit het verleden bijvoorbeeld verzwegen hadden.
Heb de rest van het topic niet helemaal meer gelezen maar zag dit staan en wilde even zeggen: dit klopt 100%!!! Jammer maar waar.. en dan hoeft het niets groots te zijn wat ze verbergen maar er zijn toch puntjes die ze liever verzwegen.
For as he thinks within himself, so he is
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:22:58 #98
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_75427358
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Seven. het volgende:
Het is mij wel eens opgevallen dat mensen die het duidelijk niet op prijs stelden, vaak zelf iets te verbergen hadden.
Dat.
Ik ben wel eens per ongeluk achter dingen gekomen... Mijn ex vond toen erger dat ik door zijn mail was gegaan dan wat hij gedaan had. Ik zou nooit expres naar dingen op zoek gaan en vertrouw mijn partners tot het tegendeel bewezen is.
Maar mijn ervaring is dus ook dat mensen die iets te verbergen hebben het hardste roepen. Van mij mag mijn partner alles lezen als hij dat wil, tenzij iemand anders persoonlijk leven daarbij geschaad wordt.
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:23:08 #99
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75427362
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat las ik ook. Maar ik denk nog steeds dat ik bij een kruisverhoor wel andere antwoorden zal geven dan ik op fok geschreven heb in de topics in de loop der jaren.

Dit heeft niets met lezen te maken, maar wel met de interpretatie van een persoon. Als ik een hekel aan jou zou hebben, en jij zou 10 topics openen over dat het beter is dat men niet vreemd zou gaan, dan kan ik wel 10 antwoorden geven waarom het beter is dat ik dat wel doe... snapper vous~!
Dat las je ook waarom stel je dan totaal irrelevante vragen. Mij gaat het om de leugen die imo fout is. Als jij wel zou liegen dan moet je dat helemaal zelf weten, ik vind het gewoon niet goed.
pi_75427560
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef Snikch het volgende:

[..]

Heb de rest van het topic niet helemaal meer gelezen maar zag dit staan en wilde even zeggen: dit klopt 100%!!! Jammer maar waar.. en dan hoeft het niets groots te zijn wat ze verbergen maar er zijn toch puntjes die ze liever verzwegen.
Waarom zou je partner iets uit het verleden (voor jouw tijd) niet mogen verzwijgen? Zo lang ze niet liegt en het jou niet schaadt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')