quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Pleurt op, ga buiten zitten, neem er een pilske bij, maar steek ons niet de ogen uit, ja!
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Pleurt op, ga buiten zitten, neem er een pilske bij, maar steek ons niet de ogen uit, ja!
Buiten zitten, checkquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
* GF geeft een juupje aan diekquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Buiten zitten, check
Pils, (nog) niet
quote:
Weet niksquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je er 1 verzinnen he
Nog 3 uurquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef dndiek het volgende:
Jullie gaan veel te snel, maar ik heb WEEKEND
Ondertitel: KSC-knabbelaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Neem een quote van mij, dat is hip.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een sig en een ondertitel..
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
Het wordt tijd dat je een sig krijgt NijnsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Oh nou ben ik jaloers, dat zeg je nou nooit over mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Ik wist dat die zou komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nou ben ik jaloers, dat zeg je nou nooit over mij
Je begint me te kennenquote:
Nijns - konijn - knabbelen...quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
Het wordt tijd dat je een sig krijgt NijnsHet lukt me niet, ik wil ze allebei, maar het is teveel tekst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je begint me te kennen
[..]
Nijns - konijn - knabbelen...
jij ziet de link niet?
nu wel..Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Pak die van Ph maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Het lukt me niet, ik wil ze allebei, maar het is teveel tekst..
[..]
nu wel..
maak eens een zin ermee..quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Frutsel het volgende:
wat betekent het Engelse woord "biased" ?
iets als bevooroordeeld ofzo?
Ah, dankjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pak die van Ph maar
dies liever
(en daarbij: als je KSC-knabbelaar als ondertitel hebt komt die ook van mij)
Ow en de sig kun je gewoon vanaf "Op..." kopieeren zonder de quotes en de eerste img tag
Dat van die quote in mn sig had ik ook wat later pas door...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, dankje
Ik snap er echt steeds maar niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |