wordt dus benauwd weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
laatste runs voor volgende week zien er leuk uit![]()
Komende zaterdag warmer maar ook meer neerslag... volgende week donderdag mogelijk 30 graden... en vanaf zaterdag over een week wordt het minder richting 20 graden
heb ik net gezegdquote:
Aaah, een soort van Ricard/Ouzi, maar dan alcholvrij?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
Bibor is een alcohol vrije anijsdrank.
Een beetje daarvan gecombineerd met cola is net dropwater
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, een soort van Ricard/Ouzi, maar dan alcholvrij?
Puur (of met ijs) is het echt goed voor je maagquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
je moet echt van die drank houden anders is het echt smerig![]()
maar diegen die het lusten zeggen dat het verfrissend is en dat het goed werkt tegen maagklachten
minder werkenquote:
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een sig en een ondertitel..
dan moet je er 1 verzinnen hequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een sig en een ondertitel..
braafquote:
Daarom gaan we snel, om die weekend post van jou niet te hoeven lezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef dndiek het volgende:
Jullie gaan veel te snel, maar ik heb WEEKEND
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef dndiek het volgende:
Pleurt op, ga buiten zitten, neem er een pilske bij, maar steek ons niet de ogen uit, jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef dndiek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |