LLquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey GF
zo.. broodjes op, zometeen lekker wandelen
Ik heb het ook overwogen maar ik zie er (voorlopig) van af..quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, die van mij moeten ook verkleind worden, maar daar moet ik eerst voor afvallen.
Nou ja, ooit dan maar
Ik denk dat dat wel mee zal vallen eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
*dansje doet*
[ afbeelding ]
[..]
Feit is ook dat de dames graag met een magere gespierde vent lopen met een lekker kontje (als het kan: met geld) dan een stevige vent met wat kilootjes teveel.
Hai GFquote:
Neequote:
Lunch is okay.quote:
quote:
zekersquote:
Pffffffff *diepe zucht*quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
van het wandelen zei je net zelf
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pffffffff *diepe zucht*
en als ik nou zeg dat ik nog wat gegeten heb?
quote:
Hoi pinguinquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef Pheno het volgende:
Nou dan nog maar een, voor de teruglezers.
Hoi MPG
Jaquote:
Parijs of wat anders?quote:
Nu maar hopen dat het niet dubbel geboekt isquote:
slimpiequote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Frutsel het volgende:
F5
Hmm.. iedereen loopt zeker te wandelen
F5
iedereen lunched wel om dezelfde tijd
F5![]()
F5
duurt wel erg lang
F5![]()
F5
F5 F5 F5![]()
ow we zijn op pagina 3
Parijsquote:
dat is het welquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet dubbel geboekt is
Parijs dusquote:
Daarom heb ik maar 1 pagina.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Frutsel het volgende:
F5
Hmm.. iedereen loopt zeker te wandelen
F5
iedereen lunched wel om dezelfde tijd
F5![]()
F5
duurt wel erg lang
F5![]()
F5
F5 F5 F5![]()
ow we zijn op pagina 3
Niet klagen, jij kan tenminste van het weer genieten enzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
nognog 6 uur en ik ben weer aan het werken
Aangepast.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog 6 uur en ik ben weer aan het fokken op mijn werk
jullie toch ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet klagen, jij kan tenminste van het weer genieten enzo
ja zag dat ik stotterdequote:
Yum!quote:
Ik betaal toch echt maar 1x .quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet dubbel geboekt is
* GF geeft LL een dikke knuffel en d'r colaquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
Pff heb echt een dipje
Zo maar koude cola halen
jammergenoeg hebben ze hier geen Bibor, dat zou lekker verfrissend zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF geeft LL een dikke knuffel en d'r cola
Niet in de light layoutquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, misschien idd wel een optie![]()
duurt het inladen dan niet langer?
denk zo dat ze dat bijna nergens hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jammergenoeg hebben ze hier geen Bibor, dat zou lekker verfrissend zijn
*MPG wijst naar sigquote:
is een alocholvrije drank lijkt op pernodquote:
wordt dus benauwd weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
laatste runs voor volgende week zien er leuk uit![]()
Komende zaterdag warmer maar ook meer neerslag... volgende week donderdag mogelijk 30 graden... en vanaf zaterdag over een week wordt het minder richting 20 graden
heb ik net gezegdquote:
Aaah, een soort van Ricard/Ouzi, maar dan alcholvrij?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
Bibor is een alcohol vrije anijsdrank.
Een beetje daarvan gecombineerd met cola is net dropwater
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, een soort van Ricard/Ouzi, maar dan alcholvrij?
Puur (of met ijs) is het echt goed voor je maagquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
je moet echt van die drank houden anders is het echt smerig![]()
maar diegen die het lusten zeggen dat het verfrissend is en dat het goed werkt tegen maagklachten
minder werkenquote:
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
Ik moet eigenlijk ook een sig en een ondertitel..
dan moet je er 1 verzinnen hequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
braafquote:
Daarom gaan we snel, om die weekend post van jou niet te hoeven lezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef dndiek het volgende:
Jullie gaan veel te snel, maar ik heb WEEKEND
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef dndiek het volgende:
Pleurt op, ga buiten zitten, neem er een pilske bij, maar steek ons niet de ogen uit, jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef dndiek het volgende:
Dit verdient strafquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Pleurt op, ga buiten zitten, neem er een pilske bij, maar steek ons niet de ogen uit, ja!
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Pleurt op, ga buiten zitten, neem er een pilske bij, maar steek ons niet de ogen uit, ja!
Buiten zitten, checkquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
* GF geeft een juupje aan diekquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Buiten zitten, check
Pils, (nog) niet
quote:
Weet niksquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je er 1 verzinnen he
Nog 3 uurquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef dndiek het volgende:
Ondertitel: KSC-knabbelaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Neem een quote van mij, dat is hip.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
Het wordt tijd dat je een sig krijgt NijnsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Oh nou ben ik jaloers, dat zeg je nou nooit over mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Ik wist dat die zou komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nou ben ik jaloers, dat zeg je nou nooit over mij
Je begint me te kennenquote:
Nijns - konijn - knabbelen...quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
Het wordt tijd dat je een sig krijgt NijnsHet lukt me niet, ik wil ze allebei, maar het is teveel tekst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je begint me te kennen
[..]
Nijns - konijn - knabbelen...
jij ziet de link niet?
nu wel..Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Pak die van Ph maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Het lukt me niet, ik wil ze allebei, maar het is teveel tekst..
[..]
nu wel..
maak eens een zin ermee..quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Frutsel het volgende:
wat betekent het Engelse woord "biased" ?
iets als bevooroordeeld ofzo?
Ah, dankjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pak die van Ph maar
dies liever
(en daarbij: als je KSC-knabbelaar als ondertitel hebt komt die ook van mij)
Ow en de sig kun je gewoon vanaf "Op..." kopieeren zonder de quotes en de eerste img tag
Dat van die quote in mn sig had ik ook wat later pas door...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, dankje
Ik snap er echt steeds maar niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |