same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik eet voor 0,25 persoon en ik ben wel wat stevig (nee, niet dik) het is oneerlijk
nogal jaquote:
Vomarquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dies dan weer te duur![]()
Lang leve de Jumbo en de LIDL
Ach, het went en we hebben toch al een ventquote:
Die ken ik alleen van de leveringen die wij eraan doen. Heb ik niet qua winkel in de buurt, dus geen idee hoe ze prijsmatig zijnquote:
Truequote:
zien jullie dames, jullie zijn vele malen aantrekkelijkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef Frutsel het volgende:
Stevig![]()
Tieten
Muck![]()
Nijns![]()
Muck & Nijns samen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
druk is goedquote:
Altijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, jullie hebben er zin in zie ik wel.
Naja, volgens mij liggen de prijzen niet meer zo ver uit elkaar tegenwoordig, de AH is ook stukken goedkoper..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van de leveringen die wij eraan doen. Heb ik niet qua winkel in de buurt, dus geen idee hoe ze prijsmatig zijn
Mannen hebben het altijd over slanke dames, dus mss is Fruts wel de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
zien jullie dames, jullie zijn vele malen aantrekkelijker
LadySpamquote:
Fruts is idd speciaal, dat ontken ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, volgens mij liggen de prijzen niet meer zo ver uit elkaar tegenwoordig, de AH is ook stukken goedkoper..
[..]
Mannen hebben het altijd over slanke dames, dus mss is Fruts wel de uitzondering die de regel bevestigdgrote tieten kunnen handig zijn, maar soms ook heeeeeeeeeel vervelend!
1993 belde...quote:
Vergeleken met Jumbo en Nettorama vind ik AH duur. Vergeleken met aldi en lidl helemaal, maar daar hebben ze geen A-merken, als je dat tenminste perse wilt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, volgens mij liggen de prijzen niet meer zo ver uit elkaar tegenwoordig, de AH is ook stukken goedkoper..
[..]
Tja, wat is groot. Mijn ex heeft ze laten verkleinen. Maar ik vind idd een beetje vlees erg aantrekkelijkquote:Mannen hebben het altijd over slanke dames, dus mss is Fruts wel de uitzondering die de regel bevestigdgrote tieten kunnen handig zijn, maar soms ook heeeeeeeeeel vervelend!
ach, die van mij moeten ook verkleind worden, maar daar moet ik eerst voor afvallen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vergeleken met Jumbo en Nettorama vind ik AH duur. Vergeleken met aldi en lidl helemaal, maar daar hebben ze geen A-merken, als je dat tenminste perse wilt.
[..]
Tja, wat is groot. Mijn ex heeft ze laten verkleinen. Maar ik vind idd een beetje vlees erg aantrekkelijk![]()
Nu moet ik zeggen dat mijn huidige vriendin daar dan weer niet aan voldoet met d'r 62 kilo
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fruts is idd speciaal, dat ontken ik niet
Feit is ook dat de dames graag met een magere gespierde vent lopen met een lekker kontje (als het kan: met geld) dan een stevige vent met wat kilootjes teveel.quote:Maar merendeel van de mannen heeft liever dikke tieten met wat extra pondjes dan een graatmagere meid zonder tieten.. tenminste dat leert de praktijk
en daarop ben ik weer een uitzonderingquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
*dansje doet*
[ afbeelding ]
[..]
Feit is ook dat de dames graag met een magere gespierde vent lopen met een lekker kontje (als het kan: met geld) dan een stevige vent met wat kilootjes teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |