Sorriequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sommige mensen blijven zelfs dan nog slank![]()
StofwisselingLintworm
oneerlijk is het
een balans-lunchquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jewel, die kroket maakt me dik maar die salade laat me afvallen
Daarom is het broodje met salade ook groter
dat er mayo bij zit enzo vergeet ik voor het gemak gewoon even
Is je baas relaxter geworden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Whihihi mn baas is aant giechelen...
ik maakte een grapje en hij lacht nu (na een uur) nog steeds...
Kwamen 2 dames van een of ander uitzendbureau..
Dame 1: "Hallo meneer, Ik heb iets voor u meegenomen"
Baas zegt dus naderhand: jezus die meiden zijn altijd zo enorm opgewekt(ook echt met dat gezicht erbij)
waarop ik zeg: Jah je had moeten zeggen toen zij zei: "Hallo meneer, Ik heb iets voor u meegenomen", Oh krijg ik je collega van jou?
Hij lag er echt dubbel om en ik zweer gewoon dat ie het ook nog gaat doen ook de volgende keer dat er 2 dames tegelijk komen en weer dat soort kinderlijke opmerkingen maken
MPG bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
StofwisselingLintworm
oneerlijk is het
Hij is relaxter dan hij zelf denkt heb ik het ideequote:
Ik eet voor 0,25 persoon en ik ben wel wat stevig (nee, niet dikquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG bijvoorbeeld...
die eet voor 6 en is broodmager
Nou, zorg maar dat je collega's dan niet ook een hekel krijgen aan jou omdat jij er wel goed mee overweg kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij is relaxter dan hij zelf denkt heb ik het idee
Hij kan enorm streng zijn en druk maar hij is heeeerlijk sarcastisch
Echt mijn soort humor dus
Ik kan ook echt goed met hem opschieten terwijl de rest van het bedrijf hem alleen maar kan AFschieten
Neuh, ze vinden hem gewoon raar.. maar ik kan er wel mee omgaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, zorg maar dat je collega's dan niet ook een hekel krijgen aan jou omdat jij er wel goed mee overweg kan
En hoequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuh, ze vinden hem gewoon raar.. maar ik kan er wel mee omgaan
merk dat ze mij allemaal nog aardig vinden
(eentje wilde me zelfs het voorraadhok inlullenhoop dat het een geintje was)
Nope, en dat houd ik zo evenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
En hoe![]()
[..]haha! hoop het ook niet voor je..!
Nou, ben blij dat je het naar je zin hebt!
Weten ze daar trouwens van je 'niet-normale' werk?
Dat 'probleem' heb ik zeker niet neequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
StofwisselingLintworm
oneerlijk is het
Ow, no offense hoor maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope, en dat houd ik zo even
Werkgevers hoeven niet te weten dat ik een bijbaan heb
None takenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, no offense hoor maar ik vroeg het me gewoon af
Ah, vandaar dat de supermarktomzet blijft groeienquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG bijvoorbeeld...
die eet voor 6 en is broodmager
Hij moet aandelen Ahold nemenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de supermarktomzet blijft groeien
Het is kwart voor 12!?quote:
Heb al 2 uur trekquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is kwart voor 12!?je hebt nu toch nog geen trek?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |