Want? Er zijn zat lelijk mannen waar veel vrouwen voor vallen omdat ze ondanks hun uiterlijk toch charismatisch zijn en over veel zelfvertrouwen beschikken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nu ben ik een best lelijke kerel, ik zal voor alles keihard moeten vechten en mezelf bewijzen.
Die Adrien Brody is niet echt lelijk, in ieder geval kwa uiterlijk bovengemiddeld wat betreft mannelijke schoon in Nederland.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
[..]
Want? Er zijn zat lelijk mannen waar veel vrouwen voor vallen omdat ze ondanks hun uiterlijk toch charismatisch zijn en over veel zelfvertrouwen beschikken.
Adrien Brody bijvoorbeeld.
Alhoewel ik wel met je eens ben dat in het algemeen het leven voor een knappe man makkelijker is dan voor een lelijke. Vooral in landen als Italië.
Ik zou vooral willen weten hoe het is om als vrouw sex te hebben, en hoe het is om te koken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
Zou je dat ook echt willen dan, altijd maar profiteren van anderen?
Hoezo hoe het is om te koken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik zou vooral willen weten hoe het is om als vrouw sex te hebben, en hoe het is om te koken.
Of het eten dan ook slechter (of beter) smaakt. En of het leuker is om te koken dan, snap je?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Of het eten dan ook slechter (of beter) smaakt. En of het leuker is om te koken dan, snap je?
Fiets ik vaak genoeg langs jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Breathtaking, zag ik jou laatst fietsen bij de V&D ?
Okee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]dat slaat nergens op man! Alsof alle vrouwen koken leuk vinden..
En bijna alle topkoks zijn mannen hoor.
Durf ik niet, is veel te persoonlijk. Ik kan niet met schoonheden omgaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fiets ik vaak genoeg langs jadoe eens niet zo offtopic trouwens, PM me dit soort vragen maar
!
Welke kroeg? Dé kroeg?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:27 schreef Q.E.D. het volgende:
Ow wacht, wil je mee naar de kroeg vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |