abonnement Unibet Coolblue
pi_73665374
Hoi, even een schuilnaam aangemaakt ivm bekendheid.

Ik heb op school een leuk meisje ontmoet waar ik haar msn van heb gekregen. Op msn praten we veel, uiteraard ook gewoon op school. Omdat ik haar best leuk vind vroeg ik haar op msn of ze eens samen wat wilt drinken, ze zei dat ze dit best wilt, maar dat ze strenge ouders heeft die liever niet hebben dat ze met "vreemde" jongens wat afspreekt. Na navraag bij vriendinnen van haar, waarmee ik ook bevriend bent, blijkt dit te kloppen en mag ze ook bijna nooit uitgaan.

Probleem: TS vindt meisje leuk, vraagt aan meisje om samen ergens wat te drinken, meisje wilt dit best alleen is ze bang dat haar ouders moeilijk gaan doen.

Het meisje in kwestie heeft het trouwens nog niet aan haar ouders gevraagd. Dus wat moet ik doen? Het gewoon zo laten? Of er nog eens op terugkomen?

Ik ben 16, zij is 15, allebei Nederlands en ongelovig (misschien overbodig te melden maar toch).
pi_73665437
Als het meisje je echt leuk gaat vinden, gaat ze wel tegen haar ouders in.

Noot noot.
pi_73666133
Wat jojoortje zegt verder.

[ Bericht 71% gewijzigd door Mordreth op 13-10-2009 23:33:03 ]
Lambo of Rekt
pi_73667288
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als het meisje je echt leuk gaat vinden, gaat ze wel tegen haar ouders in.

Idd
pi_73668069
Meet the parents...
pi_73668107
Kun je niet eerst een keer huiswerk gaan maken bij haar thuis? en zo de ouders alvast een beetje leren kennen?
Of je doet het stiekem, dan zegt ze dat ze met vriendinnen de stad in gaat ofzo.. nadeel is wel dat áls het uitkomt, je in de ogen van de ouders niks meer goed kan doen.
-
pi_73670912
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:56 schreef splendor het volgende:
Kun je niet eerst een keer huiswerk gaan maken bij haar thuis? en zo de ouders alvast een beetje leren kennen?
Of je doet het stiekem, dan zegt ze dat ze met vriendinnen de stad in gaat ofzo.. nadeel is wel dat áls het uitkomt, je in de ogen van de ouders niks meer goed kan doen.
Ja dat zou misschien een idee zijn, maar aangezien ik nog maar 2 lesdagen heb en daarna een week vakantie schiet dat ook niet echt op. Ik kan ook vragen of ze het er gewoon met haar ouders over wilt hebben.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 07:38:02 #8
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_73670918
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 07:37 schreef schuillnaam het volgende:

[..]

Ja dat zou misschien een idee zijn, maar aangezien ik nog maar 2 lesdagen heb en daarna een week vakantie schiet dat ook niet echt op. Ik kan ook vragen of ze het er gewoon met haar ouders over wilt hebben.
Nu alweer vakantie? School is toch nog maar amper begonnen?!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_73675647
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als het meisje je echt leuk gaat vinden, gaat ze wel tegen haar ouders in.

True that, daar heb ik ook zelf achter moeten komen.

En TS, als zij met jou af wilt spreken en vervolgens zeikt over dat het van haar ouders niet mag, is het slchts een aandachtshoer. (Just in case of )
pi_73676763
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als het meisje je echt leuk gaat vinden, gaat ze wel tegen haar ouders in.


Dat ligt er maar net aan hoe rebels het meisje is ingesteld. Vaak wil dat op 15 jarige leeftijd nog wel meevallen die rebelsheid. En je woont toch bij je ouders in huis.

Denk dat het beste wat TS dan ook kan doen eens kennis maken met de ouders is. Of dat nu onder de noemer huiswerk maken of iets anders is maakt daarin weinig uit.

Of het echt gaat helpen durf ik niet te zeggen omdat ze haar dus ook al heel erg beschermen met het uitgaan. Maar proberen kan nooit geen kwaad.
pi_73677813
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als het meisje je echt leuk gaat vinden, gaat ze wel tegen haar ouders in.
Zeer onwaarschijnlijk. Dat miepje weegt de voors- en tegens tegen elkaar af.
Voor: Gratis glas cola.
Tegen: Gigantisch gedonder thuis, ruzie en ellende.

Hmmmmm..... cola, oorlog, cola, oorlog ..... hmmmm, wat zal het worden?
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef Snowcold het volgende:
Meet the parents...
Dat dus.
Laat je door haar uitnodigen op de thee.


Die ouders nemen haar in bescherming tegen hun eigen gefantaseerde angsten. Als ze jou niet kennen en hun dochter zomaar ineens de stad in gaat, komen bij hen verhalen over loverboys naar boven.
Ga ze dus ontmoeten in een situatie waar zij controle hebben en die overduidelijk totaal niet bedreigend is voor hun dochter.

Houd het de 1e keer bij thee en neem je voor om (nog) niet te vragen of ze mee mag.
Bewaar dat voor de 2e keer thee.
pi_73678868
Destijds wilde de pa mij niet eens leren kennen, want stel je voor dat ik écht ongevaarlijk was.

[/bangmakerij]

Het is denk ik niet zo zeer dat ouders bang zijn voor verkeerde jongens maar meer dat ze willen dat hun dochter een klein onschuldig meisje blijft.
pi_73682029
Bedankt voor de reacties. Ik ga wel voorstellen of we dan niet wat bij haar thuis kunnen drinken.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:12:07 #14
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_73682513
Mijn ouders waren niet onwijs streng, maar jongens kregen wel pluspunten als ze voor de date nog even binnenkomen en zich voorstelden, even kleppen. Dan had ik opeens ook geen curfew meer
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:50:36 #15
198365 Morendo
The Real Deal
pi_73683855
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:56 schreef schuillnaam het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik ga wel voorstellen of we dan niet wat bij haar thuis kunnen drinken.
Pas maar op dat pa geen arsenicum of rattengif in je drankje stopt. Op die manier zijn er namelijk velen aan hun einde gekomen.

Verder nog een hart onder de riem: je zult vast een verbluffende indruk achter laten.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:56:30 #16
198365 Morendo
The Real Deal
pi_73684055
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:37 schreef mgerben het volgende:
Houd het de 1e keer bij thee en neem je voor om (nog) niet te vragen of ze mee mag.
Bewaar dat voor de 2e keer thee.
Voor je het weer wordt je iedere dinsdagmiddag uit genodigd om thee te leuten. Daar zit je als 16-jarige op te wachten.

Bij de eerste keer thee drinken, gewoon na een half uur tegen haar zeggen: 'zo, zullen we nu maar naar je slaapkamer gaan'.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:59:38 #17
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_73684166
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:56 schreef schuillnaam het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik ga wel voorstellen of we dan niet wat bij haar thuis kunnen drinken.
Dan heb je idd 2 vliegen in 1 klap!
pi_73867542
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef schuillnaam het volgende:
Hoi, even een schuilnaam aangemaakt ivm bekendheid.


Ben je bekend van tv?
Ben je een man of een vrouw?
pi_73870491
Naar haar huis gaan.
Aanbellen.
Vragen: 'Komt ..... buiten spelen?"

Of gewoon een keer overdag ergens afspreken.
Beetje de stad in of zoiets.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:51:04 #20
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_73895592
Als je nou echt punten wilt scoren zorg je dat je bij haar thuis uitgenodigd wordt, en vraag je zelf aan haar pa of hij het goed vindt als je zijn dochter een keertje mee uit neemt onder zijn voorwaarden

Ik vind het trouwens wel lief dat je de moeite wilt doen. Zou niet weten of ik er wel aan zou willen beginnen als ik jou was.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_73895967
"op school"......
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:05:27 #22
53151 T42
Pinball Wizard
pi_73917483
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als het meisje je echt leuk gaat vinden, gaat ze wel tegen haar ouders in.


nou als ze ook nog eens ouders met loshangende handjes heeft werkt dat niet
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:38:01 #23
267339 the_clone
FOK!WARS - The_clone comes EP1
pi_73918831
vraag aan ouders: is het goed dat ik uw dochter keihard naai en der daarna thuisbreng en nooit meer kom opdagen? bij mij werkte het, ze lagen dubbel
.:: It's a Clone way of life ©::.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:43:51 #24
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_73919043
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:38 schreef the_clone het volgende:
vraag aan ouders: is het goed dat ik uw dochter keihard naai en der daarna thuisbreng en nooit meer kom opdagen? bij mij werkte het, ze lagen dubbel
Ook toen ze 's nachts rond een uur of vier hun dochter met verscheurde kleren aantroffen op de oprit?
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:45:54 #25
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_73919123
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Als je nou echt punten wilt scoren zorg je dat je bij haar thuis uitgenodigd wordt, en vraag je zelf aan haar pa of hij het goed vindt als je zijn dochter een keertje mee uit neemt onder zijn voorwaarden
Het klinkt inderdaad best wel ouderwets, maar kan bij de ouders zomaar de juiste snaar raken. Wees gewoon eerlijk dat je haar graag een keer mee uit zou willen nemen. Meeste vaders zijn daar volgens mij best wel vatbaar voor.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_73920133
Gewoon vragen of je langs mag komen, dat maakt een goede indruk. Mijn ouders vonden het ook tof dat mijn vriend eerst bij ons langs kwam. Maar goed, hij is nu kind aan huis.
pi_73920373
Spreek gewoon eerst een keer bij haar af, al is het maar om samen hw te maken, of samen aan een project/ werkstuk oid te werken.
Laat haar ouders merken dat je geen rare dingen met haar wil .
Steeds vaker bij haar thuis afspreken, dan loopt het wel los.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')