Godverdomme ik probeer stoer te doen ja, laat me effe mijn moment hebben. Oftewel het is een mooi restaurant gewoonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef Scorpie het volgende:
5 sterren restaurant, je bedoelt het AC restaurant met 5 sterren boven de ingang?
Je krijgt echt bestek en een servetje bij je berehap met pindasaus?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:18 schreef Swagger het volgende:
Godverdomme ik probeer stoer te doen ja, laat me effe mijn moment hebben. Oftewel het is een mooi restaurant gewoon
JIJ HEBT DAN OOK GEEN VRIENDIN STUMPER HAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef SimonBalk het volgende:
14 februari is altijd een van de weinige dagen dat ik niets geef. Commerciële onzin. Net alsof je de rest van het jaar niets hoef te doen.
Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je krijgt echt bestek en een servetje bij je berehap met pindasaus?
Goed dat je het zegt. Ik zal weer eens een topic openen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef Swagger het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met je affaire binnen het bedrijf?
Dat was een aardig pareltje jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik zal weer eens een topic openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef Ringo het volgende:
JIJ HEBT DAN OOK GEEN VRIENDIN STUMPER HAHAHAHA
ZO JIJ BEN EGT ONAFHANKELIJK EN STOER MAG IK JE AANRAKENquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef SimonBalk het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mijn vriendin en ex-en heb ik het allemaal uitgelegd dat ik niets ga doen omdat het moet maar omdat ik het wil. Dus niets verplicht op de 14e. Ik verras mijn vriendin bijna elke week en zij mij. Een stuk leuker dan 1x per jaar op de 14-2.
Fucking onzin! Omdat je niets geeft om 14 feb ben je een vriendin loze stumper?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
JIJ HEBT DAN OOK GEEN VRIENDIN STUMPER HAHAHAHA
Je mag mijn vuist aanraken, ik raad je aan vooraf even je tanden te nummeren want dan weet je waar je ze straks terug kan plaatsen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
ZO JIJ BEN EGT ONAFHANKELIJK EN STOER MAG IK JE AANRAKEN
HYPOCRIETE HOERENLOPERS, ALLEMAALquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Fucking onzin! Omdat je niets geeft om 14 feb ben je een vriendin loze stumper?
dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Fucking onzin! Omdat je niets geeft om 14 feb ben je een vriendin loze stumper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |