abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 september 2009 @ 19:56:03 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_72977741
In Nederland kun je veel interracialle relaties zien. Vooral in de grote steden zie je Nederlandse meisjes met allochtonen, en ook Nederlandse mannen met allochtonen (alleen iets minder dan). In een andere topic waar ik over een persoonlijke probleem praatte dat daarmee te maken had, hebben veel mensen negatieve opmerkingen gemaakt. Dus ik wilde vragen wat mensen hier van interracialle relaties denken.

Dus wat denk jij wanneer je een Antilliaan met een Nederlandse meisje ziet?

Of een Marokkaan?

Of een Nederlandse jongen met een Aziaat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 21 september 2009 @ 20:04:06 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72978068
Niets mis mee toch? Alleen valt het me wel op dat deze types sneller zwanger worden.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 21 september 2009 @ 20:04:46 #3
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_72978089
Ligt eraan. Als ze gewoon in evenwicht op me overkomen, vind ik het wel grappig. Maar als het extreem rolbevestigend is - zoals een 'gangsterneger' met een blonde del, of een te oude autochtoon met een te jong postorder-Aziatisch meisje - stoort het me wel.
Stop the world, I want to get out.
  maandag 21 september 2009 @ 20:05:37 #4
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72978113
Geen probleem als ik met een Nederlandse ga, met een turkse zie ik dan weer niet zitten.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72978125
Helemaal niks mis mee, heb ik er eigenlijk wel recht op om iets van te vinden? Je moet je eigen leven leiden en andere mensen hun ding laten doen, hoe moeilijk het ook is..
  maandag 21 september 2009 @ 20:08:20 #6
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_72978231
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef quatara het volgende:
Helemaal niks mis mee, heb ik er eigenlijk wel recht op om iets van te vinden? Je moet je eigen leven leiden en andere mensen hun ding laten doen, hoe moeilijk het ook is..
Natuurlijk heb je het recht er iets van te vinden. Desnoods keur je het enorm af, mag ook. Zou een mooie boel worden als dat niet eens meer mag
Stop the world, I want to get out.
pi_72978308
Ik alleen als ik jonge blonde meiden bij marokkanen achterop de vespa zie
pi_72978343
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef Lkw het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je het recht er iets van te vinden. Desnoods keur je het enorm af, mag ook. Zou een mooie boel worden als dat niet eens meer mag
Daar ben ik het in zekere mate wel met je eens maar in hoeverre moeten we dat laten 'zien', ik houd het netjes voor me en ga niet anderen mee belasten.
pi_72978522
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:10 schreef TiMPiN het volgende:
Ik alleen als ik jonge blonde meiden bij marokkanen achterop de vespa zie
Dat zijn meestal de meisjes die nog niet tot 10 kunnen tellen, dat is geen gemis.
pi_72978587
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Lkw het volgende:
Ligt eraan. Als ze gewoon in evenwicht op me overkomen, vind ik het wel grappig. Maar als het extreem rolbevestigend is - zoals een 'gangsterneger' met een blonde del, of een te oude autochtoon met een te jong postorder-Aziatisch meisje - stoort het me wel.
Ben ik het wel mee eens. Alleen stoort het me niet, maar dan kijk ik wel. Het is aardig gewoon geworden in het straatbeeld.
Moet toch zeggen als ik een blanke jongen met een negerin zie, dat ik me altijd afvraag of hij wel wat te zeggen heeft vooroordeel dat ik heb
  maandag 21 september 2009 @ 20:18:29 #11
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72978659
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:16 schreef CherryBom het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens. Alleen stoort het me niet, maar dan kijk ik wel. Het is aardig gewoon geworden in het straatbeeld.
Moet toch zeggen als ik een blanke jongen met een negerin zie, dat ik me altijd afvraag of hij wel wat te zeggen heeft vooroordeel dat ik heb
wij zijn niet allemaal bitches hoor
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 21 september 2009 @ 20:24:23 #12
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_72978933
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 21-09-2009 21:03:14 (doe dat maar ergens anders) ]
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_72980323
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Of een Nederlandse jongen met een Aziaat?
Is dat een interlaciale relatie?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_72980563
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Lkw het volgende:
Ligt eraan. Als ze gewoon in evenwicht op me overkomen, vind ik het wel grappig. Maar als het extreem rolbevestigend is - zoals een 'gangsterneger' met een blonde del, of een te oude autochtoon met een te jong postorder-Aziatisch meisje - stoort het me wel.
QFT.
pi_72981872
Gemixte relaties vind ik prima! Het is verrijkend om 2 werelden samen te brengen, je leert van elkaar en misschien lukt het wel om vooroordelen uit de wereld te helpen. Zolang de relatie op liefde is gebaseerd, kan ik het alleen maar toejuichen.
pi_72982158
Ik heb een interraciale relatie (ned- anti) maar ook in een interraciale relatie heb je woorden over wie de badkamer moet schoonmaken hoor. Ik denk echt niet iedere dag: oh een neger
pi_72985585
Was daar geen spreekwoord of gezegde ofzo over?
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_72988462
Ik erger me nog steeds als ik een aziatisch meisje samen zie met zo'n Nederlande boerenlul. Wat ziet zo'n verfijnde chick überhaubt in zo'n grove boerenlul

maar dat zal vast iets te maken hebben met mijn jaloezie
pi_72988541
Als het je smaak is, en de gene vind je echt tof moet je het zeker doen.
zo niet, doe het niet.
Genitale sombrero's voor iedereen!
pi_72988593
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef Wazeggie het volgende:
Ik heb een interraciale relatie (ned- anti) maar ook in een interraciale relatie heb je woorden over wie de badkamer moet schoonmaken hoor. Ik denk echt niet iedere dag: oh een neger
Ik moest om je laatste opmerking lachen

Maar ik zie ook totaal geen problemen hoor, ik vind het meer dan normaal dat mensen op mensen vallen en niet per se op rassen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_72988637
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 00:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest om je laatste opmerking lachen

Maar ik zie ook totaal geen problemen hoor, ik vind het meer dan normaal dat mensen op mensen vallen en niet per se op rassen.
dat dus
En ik denk er vaak ook niet in rassen over na.
Definitely not CIA
pi_72990638
Ik schaam me er best over, maar als ik een blanke meid met een gekleurde gozer zie, denk ik vrijwel altijd dat het zonde is dat ze met hem loopt.
pi_72991745
Mensen die een Asian fetish hebben ofzo, dat snap ik niet. De nieuwe vriend van een vriendin van mijn moeder heeft dat en toen hij in de trein zat, had hij alleen maar aandacht voor een lelijke Aziatische en worp hij een Nederlandse beauty die ernaast zat niet eens een tweede blik. Dat snap ik gewoon niet. Ikzelf kijk niet naar rassen, zolang hij maar knap is. Want ik ben gewoon oppervlakkig.
Ik geloof trouwens dat er bij elk ras wel echte beauty's zijn (behalve Aboriginals )
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_72992037
Maar wat jij knap vindt, hoeft een ander niet per definitie ook knap te vinden
pi_72992076
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef Peachcore het volgende:
Ik geloof trouwens dat er bij elk ras wel echte beauty's zijn (behalve Aboriginals )
Ik vind laten we zeggen 60% van de blanke meiden knap, maar van de negerinnen vind ik misschien maar 5% knap. Dat is dan wel weer een verschil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')