heb ik al, maar het wil niet echt batenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Posdnous het volgende:
Misschien dat ik iets raars zeg maar wat dacht je van professional help?
niks werkt, geen medicijnen, de psychologen die ik tot nu toe hebben gehad hebben geen idee hoe ze mij moeten behandelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef Deetch het volgende:
misschien moet je je huisarts om een verwijzing naar een psycholoog/psychiater vragen. Als je zodanig in de war bent dat je er zelf last van hebt is het tijd om dit grondig aan te pakken.
En als je huidige therapie of whate ever niet werkt misschien een sop zoek gaan naar een hulpvorm die wel werkt?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
niks werkt, geen medicijnen, de psychologen die ik tot nu toe hebben gehad hebben geen idee hoe ze mij moeten behandelen.
ik heb net 6 maanden in de intake gezeten bij het RIAG omdat ze niet wisten hoe ze het meosten doen.
weten ze nu nog steeds niet
Ik heb me laten vertellen dat de psychologen bij het RIAG nogal faalhazen zijn. Dus als je kan regelen dat je hulp krijgt buiten het RIAG om, zorg daar dan voor. Misschien is het ook belangrijk te kijken naar wat je zelf nu echt wilt. Daarmee bedoel ik dat je na kunt denken over welke van deze problemen je het meest dwars lijkt te zitten en dat als eerste aanpakt. Je bent er duidelijk niet blij mee, en dat is ook geen wonder wat ik zo lees. Veel meer weet ik er ook niet van te zeggen nu, behalve veel sterkte gewenst.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
niks werkt, geen medicijnen, de psychologen die ik tot nu toe hebben gehad hebben geen idee hoe ze mij moeten behandelen.
ik heb net 6 maanden in de intake gezeten bij het RIAG omdat ze niet wisten hoe ze het meosten doen.
weten ze nu nog steeds niet
een halfjaar geleden was ik elke dag flink weg,quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef error_404 het volgende:
TS, heb wel eens drugs gebruikt, misschien nog steeds? Blowtje misschien op regelmatige basis?
Amen to that!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:46 schreef dalaiblama het volgende:
En onthoud: 'all the freaky people make the beauty of the world'
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef smoking-snares het volgende:
edit: in de TT moet wat, war zijn. wat = war
ik zie het niet meer zitten,
na alweer een dag school, waar ik me gedraag als een kind van 12.
ik kan geen normaal gesprek meer voeren, ik heb geen humor, maar maak wel mensen aan het lachen met
mij blunders. het is frustrerend omdat het twee werelden zijn,
de andere wereld is thuis, waar mijn moeder een emotioneel wrak is, en ik erg rekening met haar moet houden wat niet altijd lukt omdat ik zelf ook erg in de war ben.
ik voel me niet veilig tussen mensen, en mensen vinden mij raar. ik ben ook raar,
een liefdeloze opvoeding en de vele pesterijen en het etiket add, maar ik wil niet zielig doen, terwijl
ik dat nu wel doe.
maar ik ben voor mezelf normaal, maar voor de anderen raar, ik heb het zelf ook door maar ik kan het niet stoppen.
ik praat regelrecht poep, echte poep. ik zeg dingen die niet relevant zijn of val in herhaling met hele slechte grappen.
ik kan niet met mezelf en mijn omgeving omgaan, ik voel me niet veilig en vaak bedreigd.
ik kan heel stil zijn, en het andere moment helemaal omslaan. ik ben in de war, en ik heb geen idee wat ik hiertegen kan doen, kan ik gezelliger en aardiger worden, kan ik me veilig voelen.
ik voel me gewoon zo gedistantieerd van de wereld
Juist. Heb zelf jarenlang bij het RIAGG gelopen, niet constructief geholpen, ben toen verder gaan zoeken en heb een therapeut gevonden die weet waar hij over praat en mij wel degelijk verder heeft geholpen. Voor het eerst in jaren. Geloof me; het kost wat meer, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:57 schreef Loei_koei het volgende:
Zoek naar een goede psycholoog tot je er één gevonden hebt.
Behalve dat je een muurbloempje bent, komt veel me bekend voor. Gestoorde moeder, slechte opvoeding. Verschil is de overdaad aan zelfmedelijden die je hebt. Stel je niet zo aan, sommige mensen hebben nou eenmaal een slechter leven dan anderen. Dat maakt je niet bijzonder en geeft je ook geen recht op zoveel zelfmedelijden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef smoking-snares het volgende:
edit: in de TT moet wat, war zijn. wat = war
ik zie het niet meer zitten,
na alweer een dag school, waar ik me gedraag als een kind van 12.
ik kan geen normaal gesprek meer voeren, ik heb geen humor, maar maak wel mensen aan het lachen met
mij blunders. het is frustrerend omdat het twee werelden zijn,
de andere wereld is thuis, waar mijn moeder een emotioneel wrak is, en ik erg rekening met haar moet houden wat niet altijd lukt omdat ik zelf ook erg in de war ben.
ik voel me niet veilig tussen mensen, en mensen vinden mij raar. ik ben ook raar,
een liefdeloze opvoeding en de vele pesterijen en het etiket add, maar ik wil niet zielig doen, terwijl
ik dat nu wel doe.
maar ik ben voor mezelf normaal, maar voor de anderen raar, ik heb het zelf ook door maar ik kan het niet stoppen.
ik praat regelrecht poep, echte poep. ik zeg dingen die niet relevant zijn of val in herhaling met hele slechte grappen.
ik kan niet met mezelf en mijn omgeving omgaan, ik voel me niet veilig en vaak bedreigd.
ik kan heel stil zijn, en het andere moment helemaal omslaan. ik ben in de war, en ik heb geen idee wat ik hiertegen kan doen, kan ik gezelliger en aardiger worden, kan ik me veilig voelen.
ik voel me gewoon zo gedistantieerd van de wereld
Dat is precies wat ik bedoel, dank je.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:02 schreef Deetch het volgende:
Je eigen leven evalueren om er achter te komen wat er mis is is heel wat anders dan zelfmedelijden hebben.
Het eerste is namelijk constructief en het tweede levert helemaal niks op behalve dat je jezelf verder in de slachtoffer van de wereld rol praat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |