Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef smoking-snares het volgende:edit: in de TT moet wat, war zijn. wat = war
ik zie het niet meer zitten,
na alweer een dag school, waar ik me gedraag als een kind van 12.
ik kan geen normaal gesprek meer voeren, ik heb geen humor, maar maak wel mensen aan het lachen met
mij blunders. het is frustrerend omdat het twee werelden zijn,
de andere wereld is thuis, waar mijn moeder een emotioneel wrak is, en ik erg rekening met haar moet houden wat niet altijd lukt omdat ik zelf ook erg in de war ben.
ik voel me niet veilig tussen mensen, en mensen vinden mij raar. ik ben ook raar,
een liefdeloze opvoeding en de vele pesterijen en het etiket add, maar ik wil niet zielig doen, terwijl
ik dat nu wel doe.
maar ik ben voor mezelf normaal, maar voor de anderen raar, ik heb het zelf ook door maar ik kan het niet stoppen.
ik praat regelrecht poep, echte poep. ik zeg dingen die niet relevant zijn of val in herhaling met hele slechte grappen.
ik kan niet met mezelf en mijn omgeving omgaan, ik voel me niet veilig en vaak bedreigd.
ik kan heel stil zijn, en het andere moment helemaal omslaan. ik ben in de war, en ik heb geen idee wat ik hiertegen kan doen, kan ik gezelliger en aardiger worden, kan ik me veilig voelen.
ik voel me gewoon zo gedistantieerd van de wereld