Mwah, ze kloppen wel denk ik, alleen was-ie eerst nuchter en nu niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:33 schreef Cupfighter het volgende:
Kan er gekeken worden naar de topics van OOutlawz hier in R&P en KLB over hetzelfde onderwerp
Vrij smakeloos naar mijn mening, het lijkt erop dat 1 van de twee topics niet kloppen
Vind het vrij respectloos naar mensen die in R&P advies hebben gegeven
Lekker dan..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah, ze kloppen wel denk ik, alleen was-ie eerst nuchter en nu niet meer.
Misschienquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah, ze kloppen wel denk ik, alleen was-ie eerst nuchter en nu niet meer.
Zelfs in VER vind ik het ver gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jezus Christus![]()
Die hoeft hier niet meer te komen...
Je zegt nu eigenlijk dat ik de posts in FB afdoe als gezeur.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:04 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dit IS toch feedback?!
[..]
Dat sommigen dat meteen als 'gezeur' classificeren, maakt het niet anders.
Het is Feedback over R&P topics.
In R&P Feedback.
Daar waar het hoort dus.
Of denk ik nu heel raar?
Ja wou het eerst op slot gooien tot ik zag dat het al door Yvonne verhuisd wasquote:
Ik noemde geen namen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zegt nu eigenlijk dat ik de posts in FB afdoe als gezeur.
Dat is niet wat ik zei en je trekt het nu wel heel breed.
Niet okay.
Er was twee weken niet in gepost en wordt niet door TS, maar door users zelf omhoog gekickt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:06 schreef DoubleDip het volgende:
Dat topic is wel echt het afvoerputje van Fok hoor, wat een bagger. Waarom niet gewoon op slot gegooid?
Edit: ik bedoel dus deze als je nagaat wat hij in KLB gezegd heeft: R&P / Leuke dame wil zaterdag met mij gaan zwemmen
Dit lees ik als pappen en nat houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:51 schreef Droopie het volgende:
We hebben vandaag irritaties gelezen en meningsverschillen gezien waar we, vandaag, toch niet meer uit gaan komen..
De ene vind dit en de andere vind dat.. laat sommige dingen gewoon even los en als iets of iemand in je allergie zit, zet een TR en dan, proberen, Lenny en ik er objectief naar te kijken..
Dit topic zal echt niet gaan dienen om elkaar continue de maat te nemen.
Fijne avond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |