Is waarschijnlijk meer omdat het gevoel van verbondenheid uiteenvalt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Masberum het volgende:
Heftig. Iemand die het niet eens is met beleid, zich openlijk slecht uit tegenover de beleidsmakers ook nadat hij op zwart is gegaan. Elk moment maar aangreep daarna om slecht te praten. Gaat anoniem en de reguliere users vinden het erg.. omgekeerde wereld
Als mensen zich verbonden voelden met iemand die zich zo zuur uit liet naar FOK! toe dan zegt dat wel wat. Je kan dan ook FOK! gewoon achter je laten maar dat gaan die mensen ook niet doen. het is gewoon weer tijdelijk wat 'ow nee dit kan echt niet' en over een week weer over tot de orde van de dag. Dat is geen verbondenheid, misschien wel zoals je correct zegt het 'gevoel' van verbondenheidquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk meer omdat het gevoel van verbondenheid uiteenvalt.
Eens met het gedeelte van 'straks weer over tot de orde van de dag', maar het gevoel van verlies is nu wel degelijk reëel bij mensen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als mensen zich verbonden voelden met iemand die zich zo zuur uit liet naar FOK! toe dan zegt dat wel wat. Je kan dan ook FOK! gewoon achter je laten maar dat gaan die mensen ook niet doen. het is gewoon weer tijdelijk wat 'ow nee dit kan echt niet' en over een week weer tot de orde van de dag. Dat is geen verbondenheid
Ik voel me niet per se verbonden met Coolguy. Ik had nauwelijks contact met hem.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:
Als mensen zich verbonden voelden met iemand die zich zo zuur uit liet naar FOK! toe dan zegt dat wel wat. Je kan dan ook FOK! gewoon achter je laten maar dat gaan die mensen ook niet doen. het is gewoon weer tijdelijk wat 'ow nee dit kan echt niet' en over een week weer over tot de orde van de dag. Dat is geen verbondenheid, misschien wel zoals je correct zegt het 'gevoel' van verbondenheid
Dat hangt er vanaf of ze zich terecht niet meer in de gang van zaken kunnen vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ik voel me niet per se verbonden met Coolguy. Ik had nauwelijks contact met hem.
Ik vind het vooral jammer wanneer mensen die jarenlang tijd en energie in een forum hebben gestoken uiteindelijk besluiten te vertrekken omdat ze zich niet meer kunnen vinden in de gang van zaken. Dat lijkt me voor geen enkel forum een positieve ontwikkeling.
Dit gaan we nu laten rusten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Kunnen we dit aub even laten rusten?[/modbreak]
Huh? Bij mij staat ie wel sticky?quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:27 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jij ook als jij het topic weer sticky hebt gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |