Al met al behoorlijk verwerpelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat kan (zie edit)
[..]
Dat ook ja.
Klaarblijkelijk gaat het de TS dus puur om de seks, niet om een fijne duurzame relatie.
Een tiener heeft ook niet mijn voorkeur neequote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al met al behoorlijk verwerpelijk
Maar dat is
Just my two cents
R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #18quote:Op maandag 16 februari 2026 21:45 schreef Droopie het volgende:
Ik kan het "stoppen met alcohol" topic niet vinden.
Heeft iemand een link
Tnx mate, die jaquote:Op maandag 16 februari 2026 22:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #18
Die?
Mijn hemel , HOU OPquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:28 schreef kree het volgende:
ik wil beetje waarschuwen hoe door zo onschuldig iets je taakstart krijgt van 90 uur
en kosten over 5000 en dat je er niet vanaf ben vanaf 5 jaar dus. wil dat duidelijk maken.
Dit wordt gewoon weer een herhalingquote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat staat al in al je andere topics. Mensen zien door de bomen het bos niet meer.
Klinkt ironisch genoeg nog écht als een goede 'taakstart' wat je hier zegtquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn hemel , HOU OP![]()
Neem eens een keer verantwoordelijkheid voor de ellende die jij zelf veroorzaakt!!
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klinkt ironisch genoeg nog écht als een goede 'taakstart' wat je hier zegt.
Mja dit dusquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:59 schreef CoolGuy het volgende:
Oh maar dit gaan we hier niet doen. Even naar huis rijden want vanuit thuis gaat het makkelijker.
Dit is exact wat er elke keer gebeurtquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon weer een herhaling
Maar mensen kunnen er ook voor kiezen om niet meer te reageren, dat helpt vaak toch het beste.
Lokte was wel het juiste woord. Maar hij zei dan "als je erover wilt praten kan je altijd een DM sturen, kunnen we elkaar advies geven"quote:
Mensen reageren ook continu , daarmee wordt het ook in stand gehouden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is exact wat er elke keer gebeurt
Elders geen aandacht
Dan maar een topic openen
Beetje het 'probleem' van een forum an sich hèquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen reageren ook continu , daarmee wordt het ook in stand gehouden.
Van aan aantal users weet je dat zij continu in herhaling vallen als je reeksen doorleest .
Maar het levert toch ook iedere keer aandacht die ze zo graag willen op .
Ik begrijp niet waarom mensen zoveel aandacht daaraan geven
Op een gegeven moment gaat het toch vooral om je eigen principes en wil je niet meedoen met wat de meesten wel doen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje het 'probleem' van een forum an sich hè
Inhoudelijk helemaal mee eens hoor, maar je hebt (helaas) al gezien dat de praktijk anders is. Plus dat mensen nog andere reden(en) kunnen hebben om te reageren natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat het toch vooral om je eigen principes en wil je niet meedoen met wat de meesten wel doen?
Ik heb ook niet naar die enge hanslers op tv gekeken , maar het jammere is dat leedvermaak scoort. Zelfs op een forum als dit
Uiteraard, en daarom krijg je reeksen met continu dezelfde bullshitquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Inhoudelijk helemaal mee eens hoor, maar je hebt (helaas) al gezien dat de praktijk anders is. Plus dat mensen nog andere reden(en) kunnen hebben om te reageren natuurlijk.
En chapeau dat je ook niet naar die halfgare hanslers hebt gekeken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |