Zie mijn sluitpost aldaar.quote:Op maandag 11 augustus 2025 03:44 schreef Sally het volgende:
Nu ook de plottwist in dit topic?
Heeft deze persoon (niet eens deze user) dan nog niets geleerd of zijn leven gebeterd de afgelopen jaren?
(of is er psychisch toch meer aan de hand, net als de plottwist in het serieuze topic van eerder de afgelopen week?)
R&P / Hoe krijgen jullie ex-vriendinnen terug? (post #155)
Het kan nog steeds allemaal (de) waarheid zijn, en zijn topic over Mijn leven is een leugen gaat over hoe hij naar anderen toe de problemen met de ex en zijn kinderen gaat.quote:
Ook zonder spoiler mag dit algemeen bekend verondersteld worden. De vraag in kwestie is nogal een open deur.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:19 schreef Sally het volgende:
Wat mij betreft haal je in het andere recent gesloten topic (waarom is het erg voor een verslaafde - of zoiets) die spoiler weg in die sluitpost, want dat is de essentie van het antwoord op de vraag wat je de ander aandoet met je Verslaving.
Dan kan iedereen het lezen.
Blijkbaar vroeg TS het zich nog wel af.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook zonder spoiler mag dit algemeen bekend verondersteld worden. De vraag in kwestie is nogal een open deur.
TS vraagt zich wel vaker wat af, info (in een spoiler meer of minder) maakt voor hem echt niet uit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Blijkbaar vroeg TS het zich nog wel af.
1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php 10 TT en op: Hoe krijg ik [x] voor elkaar? 20 Users: Stoppen met drinken! 30 M: Wat een stom antwoord. 40 Users: Zoek het dan maar uit. 50 M: Boehoe, jullie zijn stom. 60 GOTO 10 ?> |
Ik weet 't.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:34 schreef r_one het volgende:
[..]
TS vraagt zich wel vaker wat af, info (in een spoiler meer of minder) maakt voor hem echt niet uit.
Even goed gejat (uit dat ene topic):
[ code verwijderd ]
Quoten werkt niet als er een spatie in je naam staatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:53 schreef freak1 het volgende:
mag er in dit topic Topicreeks: De dating markt, het werkt gewoon niet. een flinke duw aan Blomke gegeven worden?
TS is ontzettend open en kwetsbaar door zijn kaarten op tafel te leggen , geeft openheid over o.a. zijn rugzakjes en zijn zwakheden. daar wordt over het algemeen heel netjes en correct gereageerd.. en opbouwend en lief.
maar heerschap Blomke komt regelmatig even als een olifant natrappen (#157) of zijn standaard riedeltje afdraaien met hoe goed hij het zelf wel allemaal voor elkaar heeft en als dat voor anderen niet zo is, dan is dat vooral hun probleem.
met zijn flauwe grapjes (#133 en #127 ) bijdehand doen en nog even komen melden dat het daten hem uiteraard wel uitmuntend afging (#129)
dat hij dat in WGR consequent doet prima, maar daar is ook wat meer weerwoord en kent men deze boomer wel. om dat hier te doen in een topic waar iemand zich zodanig kwetsbaar opstelt en dan openlijk misbruik maakt van zwakheden bij autisme (slechter herkennen van o.a. sarcasme en andere beeldspraak).. nu doe ik een aanname op basis van wat de TS heeft gedeeld in dat topic maar vind dat in dit geval toch beneden alle niveau om even met je eigen trofee te komen zwaaien in een topic met een hulpvraag.
maargoed, doe ermee wat je wilt, ik vind het een ontzettend trieste zaak dat iemand dit doet, en dat het blijkbaar maar prima gevonden wordt.
@:armanixl
ah, ik wist dat niet van die quote, heb ook slecht gekeken. @Armani%20xl is misschien het trucje dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:23 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Quoten werkt niet als er een spatie in je naam staat
Je bent in ieder geval niet iemand van weinig woorden. Ik zag dat je blomke ook in het topic zelf al aangesproken had om zijn bericht. Nu zocht ik er eigenlijk niet zo heel veel achter, maar om nu alsnog te gaan vegen heeft niet zoveel nut. Dat betekent niet dat ik het niet met je eens ben overigens. Denk dat het ook juist mooi is dat mensen elkaar direct aanspreken zoals jij doet.
Dat we het ‘maar prima’ vinden is natuurlijk niet zo, maar we zijn ook niet altijd online om direct in te grijpen. Ik hoop dus zeker wel dat je dingen blijft melden waarvan je vind dat er grenzen worden overschreden.
Net zoals Armani helemaal mee eens maar We zijn er helaas niet 24/7. Dus zet zeker een tr of stuur een dm. Dan zien we het toch nog iets snellerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:58 schreef freak1 het volgende:
[..]
ah, ik wist dat niet van die quote, heb ook slecht gekeken. @:armani%20xl is misschien het trucje dan?
anyway.
dat direct aanspreken is leuk allemaal, maar de betreffende user heeft wel een historie van zuigen en een een holier than thou attitude.
om dan in een serieus topic, in een subforum waar mensen zich iig nog veilig genoeg voelen om dit soort kwetsbare dingen open en serieus te delen, zo hard te liggen zuigen, op de man spelen en feitelijk mensen met een rugzakje belachelijk te liggen maken gaat mij te ver.
er is ook zeker geen vraag om dna maar meteen te vegen of wat dan ook. ingrijpen wanneer mensen grenzen met beide voeten vertrappelen zou ik persoonlijk dan wel doen. ik kan niet meer dan aanspreken. jij en de rest van het moderatie team kan veel meer. ik dacht dat de userpolicy iets had over users niet ridiculiseren maargoed dat zal ik wel verkeerd gelezen hebben.
het is simpelweg gedrag wat mensen niet langer terug laat komen om te posten of deel te nemen in een discussie. en het zijn veelal usual suspects. ook in deze.
ik heb verder geen mening over wat voor vorm van moderatie dan ook, doe je ding ik weet weer even voldoende. mensen met een rugzakje belachelijk maken is dus okay.
uiteraard een TR geplaatstquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Net zoals Armani helemaal mee eens maar We zijn er helaas niet 24/7. Dus zet zeker een tr of stuur een dm. Dan zien we het toch nog iets sneller
Dat is zo niet wat wij bedoelenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:06 schreef freak1 het volgende:
[..]
uiteraard een TR geplaatst![]()
nogmaals, het gaat mij niet om de haast he, we hebben allemaal een leven ernaast.
de focus ligt op dat ik of anderen een probleem met de snelheid van ingrijpen zouden hebben, dat is echt niet zo...
er wordt in dat topic door 1 specifieke user zijn standaard riedeltje afgedraaid waarbij o.a. mensen met een rugzakje belachelijk gemaakt worden. mensen beneden deze user zijn stand zijn sowieso al minderwaardig en ook dat wordt hier weer eens duidelijk gemaakt. het topic is simpelweg een van de velen waarin dit soort subtiele en onsubtiele opmerkingen gemaakt worden.
laat ik dan zeggen dat mijn geleerde les hier is, mensen die in een topic vraagtekens zetten bij de waarheid van een topic worden daar op aangesproken en dat is een probleem, maar mensen die het minder hebben in de maatschappij of niet aan het standaard beeld voldoen die mogen we belachelijk maken. top, weet ik dat ook weer.
dan ben ik niet duidelijk genoeg. en dat ligt dan bij mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:50 schreef Lienekien het volgende:
Freak1, je blijft concluderen dat het belachelijk maken van iemand met een rugzakje dus kennelijk mag.
Ik lees dat er is afgewogen dat de opmerking er al even stond toen een moderator ernaar keek en toen ook bleek dat er al afkeurend was gereageerd door andere users en daarom de opmerking - met de reacties van anderen, is blijven staan.
Dat is toch geen goedkeuren van belachelijk maken?
Ik zie het zelfreinigend vermogen van het forum.
Ik stuur je zo een DM.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:03 schreef freak1 het volgende:
[..]
dan ben ik niet duidelijk genoeg. en dat ligt dan bij mij.
het gaat mij erom dat een user met een specifieke stijl van interactie over het gehele forum heen, weer het standaard riedeltje van denigrerende opmerkingen en groepen aan de kant schuiven mag uitspuwen in een topic. dat stoot mij tegen de borst.
voor mij is het de optelsom dat, als ik weer een opmerking zie die schadelijk, denigrerend of iets in die aard richting een groep die "beneden" deze user staat ik niet eens meer naar de username hoef te raden. dat gedrag komt ook weer naar boven in een serieus en mooi stukje forum als r&p. dat vind ik jammer.
verder zal het moderatieteam hier prima het werk doen. verder ben ook jij bekend met het repertoire van deze user en in dit topic is hij dan nog behoorlijk lief gebleven.
En waarom moet dat hier gemeld worden?quote:
Omdat ik niet de indruk wil wekken dat ik niet op freak1 zijn reactie naar mij reageer, maar ik er dus voor kies om dat niet in fb te doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
En waarom moet dat hier gemeld worden?
omdat ze netjes en lief is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
En waarom moet dat hier gemeld worden?
Klonen zijn niet tegen de regels. Alleen als iemand een ban heeft en met een kloon doorpost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom mag een topic blijven staan van iemand die zelf aan geeft een kloon te zijn
Ah dat wist ik niet, dank je welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klonen zijn niet tegen de regels. Alleen als iemand een ban heeft en met een kloon doorpost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |