Niet zo bescheiden johquote:Op zondag 12 april 2026 21:07 schreef Armani XL het volgende:
Het is ontstaan meer uit duidelijkheid , maar ik ben blij dat het zo loopt
Het dagboek bevalt me primaquote:Op zondag 12 april 2026 21:07 schreef Armani XL het volgende:
FB / Dagboek topics
Voor de mensen met een ‘dagboek’ topic hier in R&P. Hoe zouden jullie dit vinden?
@:childofthestars, @:cupfighter @:keep_walking @:pinnemutske
[..]
Het is ontstaan meer uit duidelijkheid, maar ik ben blij dat het zo loopt
Nou, ik denk dat het in ieders belang is dat R&P moderators een time out knop hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:48 schreef Ludachrist het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar is het wel handig om figuren als Hetekip hier te laten posten?
Nou ja, ik zou ook pissig zijn als ik systematisch vermoord zou worden en zou dat ook willen ventileren..quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:48 schreef Ludachrist het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar is het wel handig om figuren als Hetekip hier te laten posten?
Zonder zo'n figuur zou het een stuk uitnodigender worden om te posten op fok.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:48 schreef Ludachrist het volgende:
De ene trol die het voor de ander opneemt, nee dit maakt het geloofwaardiger hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou ook pissig zijn als ik systematisch vermoord zou worden en zou dat ook willen ventileren..
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zonder zo'n figuur zou het een stuk uitnodigender worden om te posten op fok.
True story.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:36 schreef Droopie het volgende:
Maar ergens zou er wel een keer grens getrokken moeten worden.
Dat iemand een keer overgeeft in het Fok! cafe (metaforisch) kan gebeuren, tot de hele kroeg door verschillende mensen continue ondergekotst wordt. Dan wordt het een smerige bende..
Moet je dan de tap sluiten of een keer kritisch kijken naar de huisregels voor "normale" gasten.
Ik heb deze naar GC gestuurd daar het niet in R&P thuis hoorde. Vanuit daar is het naar VER gestuurd. Het subforum waar dagboeken in verzameld kunnen worden is er helaas nog niet. Daar zou het dan prima in thuis horen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Goedenmiddag. Waar is mijn dagboektopic gebleven?
Ah, ik zie 'm al. Bedankt voor de terugkoppelingquote:Op zaterdag 18 april 2026 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb deze naar GC gestuurd daar het niet in R&P thuis hoorde. Vanuit daar is het naar VER gestuurd. Het subforum waar dagboeken in verzameld kunnen worden is er helaas nog niet. Daar zou het dan prima in thuis horen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |