abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132082
Heftig. Iemand die het niet eens is met beleid, zich openlijk slecht uit tegenover de beleidsmakers ook nadat hij op zwart is gegaan. Elk moment maar aangreep daarna om slecht te praten. Gaat anoniem en de reguliere users vinden het erg.. omgekeerde wereld
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:52:08 #152
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221132134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:48 schreef Masberum het volgende:
Heftig. Iemand die het niet eens is met beleid, zich openlijk slecht uit tegenover de beleidsmakers ook nadat hij op zwart is gegaan. Elk moment maar aangreep daarna om slecht te praten. Gaat anoniem en de reguliere users vinden het erg.. omgekeerde wereld
Is waarschijnlijk meer omdat het gevoel van verbondenheid uiteenvalt.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221132216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:52 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Is waarschijnlijk meer omdat het gevoel van verbondenheid uiteenvalt.
Als mensen zich verbonden voelden met iemand die zich zo zuur uit liet naar FOK! toe dan zegt dat wel wat. Je kan dan ook FOK! gewoon achter je laten maar dat gaan die mensen ook niet doen. het is gewoon weer tijdelijk wat 'ow nee dit kan echt niet' en over een week weer over tot de orde van de dag. Dat is geen verbondenheid, misschien wel zoals je correct zegt het 'gevoel' van verbondenheid
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:02:03 #154
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221132290
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:

[..]
Als mensen zich verbonden voelden met iemand die zich zo zuur uit liet naar FOK! toe dan zegt dat wel wat. Je kan dan ook FOK! gewoon achter je laten maar dat gaan die mensen ook niet doen. het is gewoon weer tijdelijk wat 'ow nee dit kan echt niet' en over een week weer tot de orde van de dag. Dat is geen verbondenheid
Eens met het gedeelte van 'straks weer over tot de orde van de dag', maar het gevoel van verlies is nu wel degelijk reëel bij mensen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:08 #155
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221132318
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Lienekien het volgende:
CoolGuy has left the building.
Je verwacht het niet hè ....
Colleziono francobolli di bambini
pi_221132342
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Masberum op 24-06-2026 13:25:06 ]
pi_221132346
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef Masberum het volgende:
Als mensen zich verbonden voelden met iemand die zich zo zuur uit liet naar FOK! toe dan zegt dat wel wat. Je kan dan ook FOK! gewoon achter je laten maar dat gaan die mensen ook niet doen. het is gewoon weer tijdelijk wat 'ow nee dit kan echt niet' en over een week weer over tot de orde van de dag. Dat is geen verbondenheid, misschien wel zoals je correct zegt het 'gevoel' van verbondenheid
Ik voel me niet per se verbonden met Coolguy. Ik had nauwelijks contact met hem.

Ik vind het vooral jammer wanneer mensen die jarenlang tijd en energie in een forum hebben gestoken uiteindelijk besluiten te vertrekken omdat ze zich niet meer kunnen vinden in de gang van zaken. Dat lijkt me voor geen enkel forum een positieve ontwikkeling.
pi_221132365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Ik voel me niet per se verbonden met Coolguy. Ik had nauwelijks contact met hem.

Ik vind het vooral jammer wanneer mensen die jarenlang tijd en energie in een forum hebben gestoken uiteindelijk besluiten te vertrekken omdat ze zich niet meer kunnen vinden in de gang van zaken. Dat lijkt me voor geen enkel forum een positieve ontwikkeling.
Dat hangt er vanaf of ze zich terecht niet meer in de gang van zaken kunnen vinden.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:17:09 #159
441859 crew  Lenny77
pi_221132531
Kunnen we dit aub even laten rusten?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132568
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef Lienekien het volgende:
CoolGuy has left the building.
Nooooooo eeuwig zonde!

Het forum is echt stuk.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:35 #161
38824 crew  Droopie
pi_221133210
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Kunnen we dit aub even laten rusten?[/modbreak]
Dit gaan we nu laten rusten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Droopie op 24-06-2026 00:15:42 ]
Hell To The Liars
pi_221133367
Dit fb topic staat niet meer sticky.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 00:25:12 #163
38824 crew  Droopie
pi_221133371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:24 schreef Iceage het volgende:
Dit fb topic staat niet meer sticky.
Dank u vriendelijk :)
Hell To The Liars
pi_221133381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:25 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dank u vriendelijk :)
Jij ook als jij het topic weer sticky hebt gezet.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 07:04:07 #165
441859 crew  Lenny77
pi_221133722
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:27 schreef Iceage het volgende:

[..]
Jij ook als jij het topic weer sticky hebt gezet.
Huh? Bij mij staat ie wel sticky?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221133737
Geel op mobiel is sticky toch? Dan staat ie gewoon sticky.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')