quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:25 schreef Juicyhil het volgende:
Gewoon kiezen
En datquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Civilian het volgende:
Waarom zou je contact met je ex zoeken als jouw moeder ziek is?Zo'n langdurige relatie hebben jullie nou ook weer niet gehad, dat je 'm daarover zou moeten informeren toch
?quote:
Klopt, maar adviezen zijn wel handig!quote:
Nope, zie mijn reactie hierboven.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
Dus wij moeten voor jou gaan kiezen? Please..
Volg je hart en als je het echt niet weet houd je gewoon van beide even afstand totdat je het wel weet.
Ze had een tumor wat mogelijk een terminale vorm van kanker was... Dus dat is wel heavy shit, en ik had ff wat behoefte aan steun van hem. Gelukkig is het allemaal goed gekomen met haar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Civilian het volgende:
Waarom zou je contact met je ex zoeken als jouw moeder ziek is?Zo'n langdurige relatie hebben jullie nou ook weer niet gehad, dat je 'm daarover zou moeten informeren toch
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat
Zou handig zijn als TS reageert.
Dit is erg lastig!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:53 schreef Cue_ het volgende:
Simpele oplossing: Niet meer afspreken met X
Zo moeilijk lijkt mij dat niet om te begrijpen, toch?
Tis soms al lastig om je X opnieuw te zien, maar nu jij toch wat gevoelens voor hem krijgt, blijf je toch opnieuw afspreken. Mocht je het contact niet willen verbreken met je ex, dan zal je toch moeten gaan kiezen . Of het toch niet zo onverstandig is om het dan uit te maken met je huidige vriend.
Dan de vraag, waarom in godsnaam steun van je ex die je een half jaar niet gesproken hebt ipv je vriend..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:28 schreef manomanoman het volgende:
[..]
?
Hoi,
Ik ben van het kaliber: overal op reageren…
[..]
Klopt, maar adviezen zijn wel handig!
[..]
Nope, zie mijn reactie hierboven.
[..]
Ze had een tumor wat mogelijk een terminale vorm van kanker was... Dus dat is wel heavy shit, en ik had ff wat behoefte aan steun van hem. Gelukkig is het allemaal goed gekomen met haar.
[..]
![]()
[..]
Dit is erg lastig!
Ik ben helemaal hoteldebotel van O., en X. Heeft ook een hoop in me losgemaakt.
Ik ga hem nu bellen, en ik vertel dan hoe het is gegaan over de lijn, ik ga het hier zeker over hebben.
Jullie horen het wel!
M.
Daar liep ik ook vast ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Civilian het volgende:
Wie ga je bellen X?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:28 schreef manomanoman het volgende:
Dit is erg lastig!
Ik ben helemaal hoteldebotel van O., en X. Heeft ook een hoop in me losgemaakt.
Ik ga hem nu bellen, en ik vertel dan hoe het is gegaan over de lijn, ik ga het hier zeker over hebben.
Jullie horen het wel!
M.
Wat lul je?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:28 schreef manomanoman het volgende:
Nope, zie mijn reactie hierboven.
Dat ze zelf moet kiezen, maar advies wel prettig isquote:
Ja dat gaf ik dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ze zelf moet kiezen, maar advies wel prettig is
TVP'tje
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:07 schreef TiMPiN het volgende:
Is je relatie Ben jij wel goed als je na een klein beetje contact weer verliefd wordt op je ex?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:25 schreef Xrtzsck het volgende:
Afkappen en geen contact meer met X. Als je verder wil gaan met O.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |