abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75524907
quote:
Op maandag 9 juni 2008 02:56 schreef Zulon het volgende:
Het valt me op dat je donkere meisjes minder vaak met een blanke jongen ziet dan andersom. En dan heb ik het niet zozeer over halfbloedjes, maar over de echt zwarte meisjes. Natuurlijk zie ik wel eens zulke stelletjes, maar de meerderheid van de 'gemixte' koppels die ik zie bestaat toch uit een donkere man en een blanke vrouw.

Hoe kan dit? Ligt het aan een aangeboren kwestie van smaak bij veel zwarte vrouwen en/of blanke mannen? Zo ja, waarom is deze smaak dan anders bij zwarte mannen en blanke vrouwen?

Of komt het omdat vrouwen, ongeacht hun afkomst, over het algemeen vallen op een assertieve/dominante man, en zwarte mannen gemiddeld nou eenmaal assertiever/dominanter zijn dan blanke?

Of is het een kwestie van cultuur, dat er bij een zwart meisje vaak vanuit wordt gegaan dat ze met een zwarte jongen thuiskomt? Dit zou dan anders zijn in het geval van 'Nederlands' opgevoede meisjes.

Persoonlijk vind ik donkere meisjes wel aantrekkelijk, maar ik merk ook dat veel van mijn vrienden dat niet vinden. Meer kans voor mij zou je denken, maar ik heb soms het idee dat die meisjes niet zoveel van blanke jongens moeten hebben, en dat vrienden en familie het zouden afkeuren als ze wat met zo'n kaaskop zouden hebben.

(Met het gevaar dat er nu veel voorspelbare vooroordelen en clichés volgen, gooi anders het topic maar weer dicht.)
Dat valt wel mee, hoor.
Ik ben een donkere meid, en in mijn familie komen er ook meerdere interraciale relaties voor.
Het hangt er maar net van af met wie je een klik voelt. Daar zou een huidskleur toch niet tussen moeten kunnen komen?
Ik val persoonlijk op persoonlijkheid, niet op uiterlijk, en ik zou dus op iedereen wel verliefd kunnen worden. Mensen die alleen binnen een bepaald ras daten, vind ik maar vaag. Maar goed, als zij dat willen.

Het is per persoon verschillend. Ik vind het fijn om te lezen dat er mannen als jij bestaan, die zich niet laten tegenhouden door zoiets futiels als huidskleur.

O ja, en mijn ouders maakt het niet uit met wie ik tegenkom, hoor. Al zouden ze het niet leuk vinden als ik ineens thuiskwam met een man van 40 of zo (ik ben 17 =P) maar zij willen gewoon dat ik gelukkig ben. En zo hoort dat toch ook?

Conclusie: Het verschilt per persoon, maar ik ben totaal niet oppervlakkig ingesteld en ik val op mensen met een mooie persoonlijkheid, en daarbij laat ik me dus niet beïnvloeden door huidskleur, haarkleur, haartype, lichaamsbouw of wat dan ook.
pi_75524968
Nou,,, ok dan maar
pi_75524971
Mag ik je nummer?
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:11:54 #4
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_75525000
Dat het voor jou persoonlijk niet zo werkt zegt weinig over de situatie. Ik merk zelf dat over het algemeen buitenlanders vooral elkaar opzoeken. Nederlanders stappen daar meestal niet tussen, maar buitenlanders vinden Nederlandse dames wel heel interessant.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_75525217
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:11 schreef DeWaasheid het volgende:
Dat het voor jou persoonlijk niet zo werkt zegt weinig over de situatie. Ik merk zelf dat over het algemeen buitenlanders vooral elkaar opzoeken. Nederlanders stappen daar meestal niet tussen, maar buitenlanders vinden Nederlandse dames wel heel interessant.
Ik denk echter dat dat aan het veranderen is. Vroeger was er vast sprake van zo'n situatie waarin mensen alleen binnen hun eigen ras relaties hadden, omdat met het vroeger om de een of andere reden veel belangrijker vond wat de buitenwereld denkt dan nu. Families oefenden toen geloof ik veel meer druk uit op individuen dan nu. En mensen trouwden toen ook vaker omdat het hoorde dan dat ze trouwden omdat het goed voelde.
Maar goed, het hangt er ook maar net van af waar je woont. Op mijn werk zie ik dagelijks gemengde stelletjes waarin de vrouw donker is en de man blank. Vaker dan andersom. Al zie ik wel vaker Turkse of Marokkaanse mannen met een blanke vrouw dan andersom.
pi_75525429
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef HappyGirl91 het volgende:
Het is per persoon verschillend. Ik vind het fijn om te lezen dat er mannen als jij bestaan, die zich niet laten tegenhouden door zoiets futiels als huidskleur.
Iedereen heeft toch een ideaalbeeld? Is het nou voor sommigen die daar niet altijd in passen echt zo moeilijk te accepteren?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_75525442
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik denk echter dat dat aan het veranderen is. Vroeger was er vast sprake van zo'n situatie waarin mensen alleen binnen hun eigen ras relaties hadden, omdat met het vroeger om de een of andere reden veel belangrijker vond wat de buitenwereld denkt dan nu. Families oefenden toen geloof ik veel meer druk uit op individuen dan nu. En mensen trouwden toen ook vaker omdat het hoorde dan dat ze trouwden omdat het goed voelde.
Maar goed, het hangt er ook maar net van af waar je woont. Op mijn werk zie ik dagelijks gemengde stelletjes waarin de vrouw donker is en de man blank. Vaker dan andersom. Al zie ik wel vaker Turkse of Marokkaanse mannen met een blanke vrouw dan andersom.
Volgens mij snap je de vraag uit het door jou gequote stukje niet helemaal. Desbetreffende user wil weten of er een soort bias is onder donkere vrouwen tegen blanke mannen en waarom die bias slechts één kant uitwerkt. En of dit verschil significant is. Dat er bewijs van het tegendeel is, is dan slechts de uitzondering die de regel bevestigt zegmaar.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2009 18:26:25 ]
pi_75525460
Hmmmm, verschilt per donker meisje.
ik ben niet goed met kompjoeter!
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:50:35 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75528469
De meeste donker meisjes zijn te onzeker om op een blanke jongen af te stappen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_75529628
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De meeste donker meisjes zijn te onzeker om op een blanke jongen af te stappen.
Juist ja.....
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:58:31 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_75539583
Het komt omdat donkere mannen eenmaal meer assertiever zijn. Kijk maar eens rond in een discotheek, al de donkere mannen proberen een meisje te versieren. De blanke mannen zitten te zuipen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_75540806
Ja misschien zie je dat soort stelletjes minder, ze zijner wel. En bij echte liefde zijn er geen grenzen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 02:57:21 #13
282039 VanderMeulen
Mjam mjam mjam mjam, hap hap
pi_75541598
Dat komt doordat het dan nóg lastiger is om in het donker het goede gaatje te vinden.
Heeft u al een brandverzekering?
  zaterdag 12 december 2009 @ 03:01:09 #14
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75541639
Ey Happy girl mijn ex was een pinda ! dat is ook donker.
Ik heb al een fakkel in de asbak chilluh ?
Ik ben blank btw jij zwart kunnen we gelijk met filmpjes bewijzen dat het wel kan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 12 december 2009 @ 03:19:37 #15
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_75541827
Ik denk dat er sowieso meer donkere mannen zijn dan donkere vrouwen in Nederland.
Waarschijnlijk omdat er meer mannen hier gaan werken dan vrouwen en meer mannen asiel aanvragen dan vrouwen.

En ja, ik denk ook wel dat donkere vrouwen minder snel tot interraciale relaties overgaan dan blanke vrouwen. Maar er zijn nog genoeg donkere vrouwen die geen probleem hebben met blanke mannen.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_75545171
Je stopt je lul toch niet in een vuilnisbak
Dan weet iedereen gelijk: die gast kon niet beter krijgen
En wat als je kinderen krijgt?
Dan zit je met zo'n kansloze koffieboon

pi_75545221
Volgens mij vinden blanke mannen donkere vrouwen niet zo aantrekkelijk.

Donkere mannen zijn doorgaans niet kieskeurig. Zie je vaak ook wel aan het blanke mormel dat er naast loopt.
pi_75545303
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:13 schreef Halcon het volgende:
Volgens mij vinden blanke mannen donkere vrouwen niet zo aantrekkelijk.

Donkere mannen zijn doorgaans niet kieskeurig. Zie je vaak ook wel aan het blanke mormel dat er naast loopt.
Dat is onwaar!
Juist lekkere chicks lopen vaak met enge gespierde negerts
pi_75545326
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:16 schreef BroodjeBah het volgende:

[..]

Dat is onwaar!
Juist lekkere chicks lopen vaak met enge gespierde negerts
Ik zie meestal negerts lopen met van die vrouwen van 1,5m bij 1,5m en een gezicht waar ´n lichte slag van het syndroom van Down in zit.
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:26:58 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75545539
heerlijkdie suffe vooroordelen

topic gaat echt nergens heen he behalve wat racistisch geneuzel...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')