abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 06:17:59 #1
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77083931
Zat er al een tijdje over te denken om het hier te posten.. Of dat ik het mischien onder een kloon zou doen heb het dus uit eindelijk toch maar onder mijn eigen fok account gedaan toch niemand die me herkent(hopelijk)

Maar to the point

Ik zit in een hele ingewikkelde situatie ik zit beetje in twee strijd over 2vrouwen het is echt een vreemde situatie maar het probleem is ik begon zon beetje al desperate te worden om een vrouwtje te krijgen..

Heb een beetje flirten/elkaar leuk vinden met 2vrouwen te gelijk maar weet niet wie ik moet kiezen.De 1ne vrouw is een meisje van 23 net afgestudeerd voor haar is eigenlijk geld een van de belangrijkste in het leven dus die wilt hebben hebben..En dan die andere vrouw is een GETROUWDE vrouw maar die is helemaal gek van me(altans dat gevoel geef ze me we hebben al een paar keer sex gehad) En gewoon van alles met er gedaan maar heb toch voor allebij wel gevoel..

Maar bij alle 2huppel ik tegen een probleem aan!. Bij die eerste is het zo ik heb nu eindelijk weer mijn leven op het rechte pad ga volgende week weer solicitatie doen en wil ook gaan werken enzo..Maar omdat ze zo op geld uit is enzo ben ik bang dat ik weer in het zelfde zal eindigen als dat er 2jaar geleden gebeurd is dat ik 7maanden vastgezeten had en bij de 2de week ze er met mijn beste vriend vandoor ga(wil dus gewoon dat ik niet weer op het verkeerde pad kom)Want ben een vrij erg lulletje als het daar op aan komt dat ik echt alles voor een vrouw doe om haar een goed leven te kunnen geven

Bij die 2de vrouw die is getrouwd en ik weet echt niet of ze he nou voor de sex doet of waar dan voor ze doet dat ze daar gewoon om dat ze thuis *slecht* heeft of wat dan ook ik krijg het ook niet over mijn hart omdat ik zelf vrij jaloers ben nja zeg maar heel erg.Dat ik me nu al schuldig voel tegen over die man..Want ben zelf vaak genoeg beflikkerd(omdat ik als het op vrouwen aan kom zon lulletje ben doe alles voor ze) Ben te goed voor ze en dat wil ik dus eigenlijk niet maar als ik die vrouwen ogen dan zie kan ik gewoon geen nee zeggen

Maar mijn vroeg is dus wat is jullie advies hier over en niet van volg je hard....Want dat weet ik dus niet maar meer gewoon wat jullie in deze situatie zouden doen zouden jullie met een van die 2een vaste relatie willen? doen proberen of wat dan ook of gewoon allebij niet

Naja de reden is dat ik dit hier neer zet is eigenlijk gewoon dat ik wel regelmatig gewoon contact met vrouwen heb enzo .Maar mijn gevoelens dan toch eigenlijk op vrouwen focussen wat eigenlijk toch niet zo heel slim is en vind het gewoon kut als ik overal die verliefde stelletjes zie en dan ik heb gewoon al tijden geen echte liefde meer gevoeld die liefde die ik voor mijn meisje 2jaar geleden gevoelt heb is gewoon kan het me niet meer herrineren vanwegen die kut tijd die erna geweest is van dat ik ook echt niet meer weet hoe liefde voel...

Graag serieuze reacties want ik word er helemaal gek van
pi_77084034
Hey Dude,

Jij weet wel wat het beste is...
doorzoeken naar een meid die echt bij je past, en je respecteert voor wie je bent. Niet voor je geld of voor de spanning.
Ik heb gisteren een relatie van 2,5 jaar verbroken met een meid met verlatingsangst. Ik weet dat het moeilijk kan zijn om alleen te zijn, maar geloof me, het is niet de moeite waard je in de ellende te storten, het is nog veel moeilijker daar weer uit te komen.
Eerst aan jezelf werken dan komt de rest vanzelf. Als jij weer een werkende man bent die goed voor zichzelf kan zorgen, komt er vanzelf een meisje die dat aantrekkelijk vind.
grenzen zijn denkbeeldige lijnen bedacht door kleine geesten
pi_77084087
Eigenlijk heb ik hetzelfde advies als de persoon hierboven, verder zoeken naar een geschikte vrouw, en eerst zorgen dat je een baan hebt helpt daaraan.

Als alternatief:
De relatie met een getrouwde vrouw heeft geen toekomst, ze zal haar man nooit verlaten voor haar "toy boy" dus je haalt jezelf op lange termijn meer problemen op de hals. Een gecompliceerd leven is het niet waard en dat helpt er zeker niet om op het rechte pad te blijven.

Wat dat eerste meisje betreft, alhoewel het niet goed is dat ze achter geld aan zit, je kan haar nog overwegen. Let echter op dat ze je portomonee niet geheel uitzuigt, jij werkt voor je geld, dat hoef je niet helemaal aan haar te spenderen. Ik weet dat het makkelijker gezegt is dan gedaan, maar probeer je als een man op te stellen in dit opzicht. Als je graag meer geld wilt hebben naast je normale baan, wellicht dat je dan een leuke legale manier kan verzinnen om wat bij te verdienen? (Vrouwen houden daarnaast ook wel van een ondernemende kerel).

Maar onthoud, je verdient niet het geld om je meisje meer te kunnen verwennen, je verdient het voor jezelf en je toekomst, natuurlijk kan zij bij tijden er ook een graantje van meepikken.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:56:28 #4
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77095641
a bedankt voor de adviezen maar wat betreft dat 1ste meisje ik weet niet of ze op mijn geld uit is heb het mischien verkeerd geformuleerd maar het enige waar ze aan denkt is geld geld geld ook haar eigen baan enso maar mischien is ze dat in de liefde helemaal wel niet want heb goed contact met haar we zitten tussen vrienden en een relatie in en ze heeft op zich nooit iets van me verlangt tot nu toe maar weet natuurlijk niet hoe zich dat in een relatie gaat verhouden

Maar ben gewoon bang dat ik dan wel weer met illigale dingen bezig ga houden terwijl ik net zo blij(ook beetje trots ben dat ik er juist niet meer mee bezig ben en geen gezeik heb)
En dat het weer precies htzelfde als 2jaar geleden zal zijn omdat ik toch vrij makkelijk beinvloedbaar door vrouwen ben:0

Bedankt voor jullie adviezen alvast
pi_77095739
ze klinken allebei niet zo lekker
waarom iets met iemand beginnen waar je vanaf het begin al over twijfelt?

Het klinkt ook alsof je eerst even beter je tijd in jezelf kunt stoppen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:01:32 #6
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77095843
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
ze klinken allebei niet zo lekker
waarom iets met iemand beginnen waar je vanaf het begin al over twijfelt?

Het klinkt ook alsof je eerst even beter je tijd in jezelf kunt stoppen
Ja dat weet ik maar het is gewoon kut omdat ik gewoon redelijk wat vrouwen hebben die wat voor mij voelen enzo(nee is geen verkapt kijk mij is knap zijn of me knap voelen)Maar het is dan gewoon frustrerend dat ik dan weer net op de verkeerde vrouwen val heb ik het gevoel en dan weet ik dat wil maar dan wil ik het uit eindelijk toch als nog proberen oook omdat ik door mn gevoel al zo lang zonder zit
pi_77095917
is het zo erg om "zonder" te zitten?
Je kunt toch gewoon leuk met meisjes flirten en zo
als je een beetje met iemand aan rommelt wil dat niet zeggen dat je meteen een relatie moet beginnen

Het klinkt ook niet alsof je klaar bent voor een relatie
Zorg dat je eerst je eigen ding helemaal op orde en stabiel hebt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_77098661
Ja kut man, echt een moeilijke situatie
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_77099310
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja kut man, echt een moeilijke situatie
Die ja !
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:22:30 #10
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77099403
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
is het zo erg om "zonder" te zitten?
Je kunt toch gewoon leuk met meisjes flirten en zo
als je een beetje met iemand aan rommelt wil dat niet zeggen dat je meteen een relatie moet beginnen

Het klinkt ook niet alsof je klaar bent voor een relatie
Zorg dat je eerst je eigen ding helemaal op orde en stabiel hebt
Ja voor mijn gevoel wel toen ik net uit de gevangenis was na 7maanden daar te zitten toen heb ik een grote klap gekregen door dat mn beste vriend met mn vriendin er van door ging.Vandaar heb ik gewoon de liefde gemist toen ik daaruit kwam.En miss het gewoon het klinkt best raar ik weet het maar denk dat het gewoon daardoor komt

En omdat ik eigenlijk gewoon haha heel zwak ben

Maar idd mischien is het niet zo heel goed idee om nu aan 1van die 2 te beginnen en maar gewoon afwachten tot dat er wel iets op mn pad komt
pi_77100490
Ik zou zeggen beide niet.
Ze hebben allebei iets dat niet klopt.
Ik zou maar gewoon lekker gaan werken en je leven weer op de rails krijgen en dan kom je vanzelf de juiste tegen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:54:53 #12
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_77103587
-edit- opzouten

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 21-01-2010 17:00:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')