Ik wil de feestvreugde niet bederven maar uitkeringstechnisch wordt je dus voordeurdeler en dat kan ernstige gevolgen hebben voor je uitkering.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over vloer gesproken, ik hoop wel dat je goed bent in vloeren dweilen
Heb je al een topicreport gestuurd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Coos het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven maar uitkeringstechnisch wordt je dus voordeurdeler en dat kan ernstige gevolgen hebben voor je uitkering.
oeps......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil de feestvreugde niet bederven maar uitkeringstechnisch wordt je dus voordeurdeler en dat kan ernstige gevolgen hebben voor je uitkering.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je al een topicreport gestuurd?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je al een topicreport gestuurd?
Je mag 3 weken een loge hebben, ofzoiets. Toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je ook aan het stoppen met roken, sjaggo?quote:
"Oprichter en woordvoerder is de hoofdredacteur van De Telegraaf, mr. Sjuul Paradijs."quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik nou toen ik dít las. Wat doorzichtig zeg.
Bijna net zo doorzichtig als dat van Life and Cooking.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik nou toen ik dít las. Wat doorzichtig zeg.
Hij is te gast bij Pauw en Witteman, vanavond.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Oprichter en woordvoerder is de hoofdredacteur van De Telegraaf, mr. Sjuul Paradijs."
Haha!
Nou, ze krijgen veel bijval hoor. Gelukkig blijven ze een setje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Bijna net zo doorzichtig als dat van Life and Cooking.Of zou dat wel echt zijn?? * debuurvrouw hoopvol kijkt
Ook wel apart dat er op geen enkel van de vier berichten rond het oprichten van "Wakker Nederland" een lezersreactie mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is te gast bij Pauw en Witteman, vanavond.
Misschien kunnen ze fuseren met Powned, de doelgroep (gezien de reacties op de nieuwsberichten op de Telegraafsite) is wel ongeveer hetzelfde.
Oh, kan je ook ergens een standbeeld oprichten voor die Galjaard-tiep voor zoveel voortschrijdend inzicht?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel apart dat er op geen enkel van de vier berichten rond het oprichten van "Wakker Nederland" een lezersreactie mogelijk is.
Maar de hoofdredacteur zit bij P&W inderdaad, dus nu begin ik toch sterk te twijfelen of het wel een 1 april-grap is.
En wat betreft Life&Cooking: http://www.redlifeandcooking.nl/
ZEG NEE
TEGEN HET VERDWIJNEN VAN CARLO EN
IRENE!!
Hey! Sweety Darlingquote:
+1.quote:
Agossie, jij gaat L&C dus echt missen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agossie, jij gaat L&C dus echt missen?
Hoe ga je dat in hemelsnaam opgevuld krijgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
Ja.
Heel erg. Ik heb het al minstens nul keer gezien.
Dus dan valt er wel een gat in je zondagmiddag.
Kun je eindelijk eens wat tijd investeren in "leren koken'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Roken en chips etenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in hemelsnaam opgevuld krijgen?
Ik voel met je mee!
Ik zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens wat tijd investeren in "leren koken'
Zelf koken rond die tijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
Ja.
Het betere vertier.quote:
Omdat je regelmatig aangeeft dat je het niet kunt, er niets mee hebt, van dattum dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Waarom?
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat je regelmatig aangeeft dat je het niet kunt, er niets mee hebt, van dattum dus?
Lastig hè, feeders in da house. Die eekhoorntjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef lies1958 het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon van die mensen in huis die mij gewoon vet willen mesten om er zelf maar zo slank mogelijk te blijven uitzien.
|Ja sorry, is mijn beeld wat ik bij je krijg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommige mensen weten ook werkelijk om alleen maar de negatieve dingen naar boven te halen he?
Omdat ik dat 1x heb gedaan bij een user, zal ik het altijd doen?
En als je niet alle feiten kent, is dit een beetje een domme opmerking.
Ze zijn politiek correct inmiddels.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net een negerzoen op. Heerlijk politiek incorrect. Maar ik at 'm samen met mijn Antilliaanse collega, dus dat heft elkaar weer op.
Ik blijf ze gewoon nog negerzoenen noemen. Nonsens allemaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef CarOnline het volgende:
Ze zijn politiek correct inmiddels.
Ze heten nu Buys Zoenen. Als je de echte hebt dan he.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf ze gewoon nog negerzoenen noemen. Nonsens allemaal.
Dat zou zo maar de kale kop van mijn ex kunnen zijn. Maar ja, die negerts lijken allemaal op elkaar, hè?quote:
Nee, natuurlijk helpen wortels niet!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb verdulleme een vreetkick en wortels helpen niet.
Dus ik ga maar dweilen.
Die zitten gezellig aan de thee of wat dan ook. Of LS wandelt met zn hondje en Hidi is meteen de vloer gaan schrobbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Manu82 het volgende:
Het is wel angsvallig stil rondom de real life date van LS en Heidi
Had eigenlijk wel een real life verslag verwacht
Die Heidi is binnen twee dagen volledig suf geluld, volgens mij praat LS graag en veelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Manu82 het volgende:
Het is wel angsvallig stil rondom de real life date van LS en Heidi
Had eigenlijk wel een real life verslag verwacht
"Je krijgt pas internet toegang als alles blinkt en straalt!"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die zitten gezellig aan de thee of wat dan ook. Of LS wandelt met zn hondje en Hidi is meteen de vloer gaan schrobben
Ik vraag me alleen af wie dat tegen wie zegt...hidi is natuurlijk wel errrrrrgggg handig met internet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Je krijgt pas internet toegang als alles blinkt en straalt!"
Zouden ze ook de buurvrouwen gaan delen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heidi naar LS? Geweldig![]()
Straks komt Heidi daar aan met Connexxion en een aanhangwagen vol met snoeren, servers, webcams, notebooks en andere shit.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Zouden ze ook de buurvrouwen gaan delen?
Iets "leuks" dan maar. Die laatste zin.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:34 schreef Coos het volgende:![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF17022009_063
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets "leuks" dan maar. Die laatste zin.
En dat gortdroge foto-onderschrift dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik heb nu geen negative beeldvorming meer over moslims.
Dat heeft geholpen
Ja idioot, zo nuchterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat gortdroge foto-onderschrift dan.![]()
Grappig toch, ondanks de kopzorgen van mevrouw Hassan.
Nee, sorry, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand toevallig laatst ergens iets gelezen over het feit (?) dat steeds meer bedrijven in het buitenland werknemers laat betalen voor het kopje koffie?
Zo ja ... bron?
Oh, dat is ook we een aardig fait divers ...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef CarOnline het volgende:
Nee, sorry, nooit van gehoord.
Wel van een nederlands bedrijf, die een paar euro van je salaris afhoud als koffiegeld
Hassan heeft vanmiddag mijn kapsel weer fris en fruitig geknipt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Grappig toch, ondanks de kopzorgen van mevrouw Hassan.
Israël?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand toevallig laatst ergens iets gelezen over het feit (?) dat steeds meer bedrijven in het buitenland werknemers laat betalen voor het kopje koffie?
Zo ja ... bron?
Nou, voor een paar euro wil ik je alle faits divers wel PMmen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat is ook we een aardig fait divers ...
Zo leuk: "Schrijf een blog over het feit (...) dat in het buitenland steeds vaker voor de werkkoffie betaald moet worden. heb ik ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar. Google het maar!" En daar ben ik al een uur mee bezig, dus.
navond.....en eet smakelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef hondjes het volgende:
Ga nu trouwens eerst Chinees eten, ben benieuwd.
Spaans Chinees eten., kijken wat ze er van brouwen.
Aardappeltjes met doperwtjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef hondjes het volgende:
Eerste wat je als Nederlander opvalt is dat de Indische component ontbreekt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef hondjes het volgende:
Spaans Chinees eten., kijken wat ze er van brouwen.
Kan ik hieruit opmaken dat jij in Spanje bij de Chinees gegeten hebt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerste wat je als Nederlander opvalt is dat de Indische component ontbreekt.
Wat idioot zeg, dat jij dat in al die jaren dat je daar naartoe gaat blijkbaar nog nooit gedaan hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij in Spanje bij de Chinees gegeten hebt?![]()
nog erger,,we gaan bestellen en wordt zo thuis gebracht, bij dochter...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij in Spanje bij de Chinees gegeten hebt?![]()
Die zitten nu in je bakkie wat je straks krijgt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
toen liepen er een paar kakkerlakken over de tafel.
Begin al minder trek te krijgen., geloof niet dat het een echt goed idee is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zitten nu in je bakkie wat je straks krijgt.
Nou eindelijk dan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Niets staat meer in de weg het huis te kopen.
Goed he.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou eindelijk dan!
GEFELICITEERD !!!!!![]()
![]()
Kan je hier vierenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goed he.
we zijn ook harstikke blij
Hoge culinaire kwaliteit voor wènâgquote:Restaurant el niu 977810861
Pl. Barcelona, 3 (miami Platja) - C.P. 43300 - MONT-ROIG DEL CAMP - TARRAGONA
Maar ik vind dat er nu nog wel een tonnetje af kan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:46 schreef hondjes het volgende:
He, daar zit de Notaris ook. op nr 51
Daar moet je echt eens gaan eten in het weekend.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:46 schreef hondjes het volgende:
He, daar zit de Notaris ook. op nr 51
Dat gaat hem niet worden , Coosquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik vind dat er nu nog wel een tonnetje af kan!
Eet ze, allemaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef Coos het volgende:
Nu je dochter nog even bevallen en alles is in kannen en kruiken.![]()
*eten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ls: Tof dat je dat doet voor Hidi!
Hidi tof dat je het aanneemt!
Goedenavond Fok!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:38 schreef hondjes het volgende:
Niets staat meer in de weg het huis te kopen.
In India in ons appartement waren die kakkerlakken ook groooot, brrrquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
nog erger,,we gaan bestellen en wordt zo thuis gebracht, bij dochter...![]()
vroeg wel of het dezelfde chinees was, als waar ze laatst at, toen liepen er een paar kakkerlakken over de tafel.
dochter verzekerde me, dat het een andere chinees is,
Heb je deze gehypnotiseerd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
In India in ons appartement waren die kakkerlakken ook groooot, brrr
[ afbeelding ]
Die probeerde onder dat bauwe tafeltje te kruipen en dan tegen de onderkant aan, maar daar was ie te zwaar voor en viel dus op zn rug. Toen heeft mn man (ik durfde niet, held dat ik ben) dat beest platgespoten (met gif dat ik had gekocht). Tot dan toe had ik alleen nog maar kleintjes gezien, maar na deze grote was ik wel meteen van mn angst voor kleine kakkerlakken verlostquote:
Ik (hidi) heb d'r al ontmoetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Zouden ze ook de buurvrouwen gaan delen?
Hidi .... Ik had al de hele ochtend een bal in mijn buik ..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik (hidi) heb d'r al ontmoet
Owkee, kauwgomballen it is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk helpen wortels niet!
Getsie![]()
Kauwgomballen, dat helpt
Bal in je buik mag je weg halen. Hij is op weg naar jou... Hij kan nog niet eens een vloer schrobben...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hidi .... Ik had al de hele ochtend een bal in mijn buik ..Las vanmiddag dat je op weg was naar LS
@ LS![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bal in je buik mag je weg halen. Hij is op weg naar jou... Hij kan nog niet eens een vloer schrobben...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hidi .... Ik had al de hele ochtend een bal in mijn buik ..Las vanmiddag dat je op weg was naar LS
@ LS![]()
Thanks Coos (en Cc), het is echt superklein geloof ik, maar voor nu is het prima!quote:
Ik heb het gemist, maar ik neem aan nieuwe woonruimte in DH?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks Coos (en Cc), het is echt superklein geloof ik, maar voor nu is het prima!
Als het dan ook maar een superklein huurtje is!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks Coos (en Cc), het is echt superklein geloof ik, maar voor nu is het prima!
Mooi is ie he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Marrije, waarom heb je gekozen voor zo`n oerlelijke nieuwe avatar?
Dat Hidi een baan heeft is me ontgaan, maar bedankt voor de updatequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus Heidi heeft een baan en woont (tijdelijk?) bij LS en Liesje heeft een huis??
Ik dacht dat ik alles bijgelezen had, maar blijkbaar toch iets gemist
Je Ava!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, maar ik neem aan nieuwe woonruimte in DH?
Dat huis van Liesje heb ik ook gemist.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik dacht dat ik alles bijgelezen had, maar blijkbaar toch iets gemist
Nou het was meer een vraag dan een update eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Hidi een baan heeft is me ontgaan, maar bedankt voor de update
Ja, het is ongeveer 2/3e van dat huisje van laatst!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Als het dan ook maar een superklein huurtje is!!![]()
Welke buurt?
Dan kun je in elk geval alle boodschappen in de buurt halen, dat scheelt een hoop tijd. Wanneer moet je kijken? Morgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je Ava!![]()
Nog niet zeker, maar ik mag wel als eerste kijken en als ik het neem, dan kan ik er per 1 maart in.
Maar ik doe vooral nog proberen niet heel blij te zijn.
(omdat het elke keer zo kut is als het dan toch niet doorgaat)
Maar thanks, en Fan ook!![]()
Ohw en een leuke buurt! Vlakbij de weimarstraat
Ah een carnaval vierder. Bloemetjes behangquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef Marrije het volgende:
. . .ondertussen veel posten om mn avatar te showen
De vader van mijn loco gaat morgen een afspraak voor me maken, hij heeft het voor me geregeld!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan kun je in elk geval alle boodschappen in de buurt halen, dat scheelt een hoop tijd. Wanneer moet je kijken? Morgen?
O. Nou ja, misschien dat ie vanuit het stulpje van LS in elk geval makkelijker aan een baan komt dan, als ie die nog niet heeft. Zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou het was meer een vraag dan een update eigenlijk...
Het doet mij denken aan sommige meubels en behangetjes in die Funda-topics.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef Marrije het volgende:
. . .ondertussen veel posten om mn avatar te showen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah een carnaval vierder. Bloemetjes behang
het kleed......... dat is die ava........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan sommige meubels en behangetjes in die Funda-topics.
[ afbeelding ]
Volg je die ook. Ik heb alle 2235 delen gevolgdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn erg leuk, ik lig soms echt dubbel van het lachen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Volg je die ook. Ik heb alle 2235 delen gevolgd
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vader van mijn loco gaat morgen een afspraak voor me maken, hij heeft het voor me geregeld!
Er waren 5 gegadigden en hij heeft moeten praten als brugman om mij voor te laten gaan.
zouden ze hier ook moeten invoeren........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar te lui om zelf te gaan zoeken, en tvp`s zijn er verboden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lurk ook alleen maar. Lig soms in een deuk wat mensen hun huizen aandoenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zijn erg leuk, ik lig soms echt dubbel van het lachen.
Maar te lui om zelf te gaan zoeken, en tvp`s zijn er verboden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
zouden ze hier ook moeten invoeren........
Ik vind die comentaren ook vaak briljant!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lurk ook alleen maar. Lig soms in een deuk wat mensen hun huizen aandoenAl moet ik nu ook ff geen makelaar over de vloer hebben
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
In elk geval is mn ava een groot succes, merk ik.
Dan vind ik die onderste wel wat hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die prijzenkast boven de schoorsteen!quote:
De rookteintquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan vind ik die onderste wel wat hebben.
Geef maar toe, jaloers op mn behangquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er even een asbak/peuken en glazen afdrukken opgezet
[ afbeelding ]
Ah, een soort saté kambing. Beetje gele nasi erbij en smullen maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef Coos het volgende:
Dit is lekker.
[ afbeelding ]
Pierna de cabrito
Een duiveroker zal je bedoeluhquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Die prijzenkast boven de schoorsteen!![]()
Een duivenmelkert
Oh dacht een perz (tafelkleed) En uh nee niet zo jaloersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geef maar toe, jaloers op mn behang
Oohh....die vlek hoort zoquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Van een teletubbie-hemel naar een barokkig behangetje.
Tis ff wennen.
Dan heb je dat behang zeker thuis op de muur?quote:
Weer een user deprie gemaaktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je dat behang zeker thuis op de muur?
Ja en die muur van het hoofdeind ziet je man toch vaker dan jijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb zulk behang in mijn slaapkamer. Één wandje, zwart wit. Er tegenover brede zwart witte streep, en de verbindende muren zwart wit smalle streep.![]()
Ben dat barok eigenlijk wel zat al, maar ja. Gelukkig heb ik 's nachts mijn ogen dicht en is het de muur van het hoofdeind.
Pciesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en die muur van het hoofdeind ziet je man toch vaker dan jij![]()
Ohh ik ben in slaap gevallen en wakker getettert door mn zus
Maar dat helpt bij alles. Alles!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
PciesEn het licht uit helpt ook.
![]()
Nou, er zijn prettiger manieren om wakker gemaakt te worden.
Ja, da's waar !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar dat helpt bij alles. Alles!
Ja. Ach.
't Leed is geleden de horizon schijnt,
wanneer de doden dronken zijn en mn zus heeft opgehangen.
Ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, da's waar !![]()
Ik ga zo maar slapen denk ik. Des te eerder is het morgen. En is mijn bui hopelijk weg.
Stelletje tokkiesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:23 schreef Coos het volgende:
Ze gaan allemaal met de kippen op stok hier.
Ja, of je drinkt niet genoeg? (Water hè, water) dat je gifstoffen niet weg kunnen van het afvallen en dat je daarom zoe moeig bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
En ja. Nou ben ik net weer wakker maar denk dat ik zo ook maar richting bed kruip.
Ik ben zó moe de laatste dagen, ik heb vast pfeiffer. Of bloedarmoede. Of allebei![]()
Zal je precies zien, heb ík weer.
Trusten
Oh ik kruip niet richting bed. Ik loop richting bed en kruip er dan in![]()
Dat op zich is al bijzonder, een Spaanse chinees met een nederlands smakende Tjap Tjoi.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:29 schreef hondjes het volgende:
Gaaf Liesje, hoop dat het doorgaat met je huisje.
Dus iedereen onderdak op dit moment, mooi
Coos, de chinees was lekker, en vooral de tjap tjoi, echt de nederlandse smaak.
God joh neem lekker wat patatje frituurtje .. Dat gedoe daar word je ook niet vrolijk van. Of neem een retro behangquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, of je drinkt niet genoeg? (Water hè, water) dat je gifstoffen niet weg kunnen van het afvallen en dat je daarom zoe moeig bent.![]()
Ja, ik ben nog heul niet moe, maar heb zo zin in *iets*Eten hoor, eten.
Oh ja? Word je daar moe van?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, of je drinkt niet genoeg? (Water hè, water) dat je gifstoffen niet weg kunnen van het afvallen en dat je daarom zoe moeig bent.![]()
Ja, ik ben nog heul niet moe, maar heb zo zin in *iets*Eten hoor, eten.
Ik heb visioenen van de nootjes in de Japanse mix.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja? Word je daar moe van?
Dat zou wel heel goed kunnen. Ik drink echt bijna niets.
Ja koffie. En zelfs dat schiet er wel eens bij in. Mijn laatste koffie was van drie uur vanmiddag en daarna niets meer gedronken.
Ooh ik heb het ook zwaar vandaag! En zin in lekkere dingen. Ook eten uiteraard
Ik heb een biscuitje gehad vanmiddag. 't Moest maar. En nu wil ik chips
Ja!quote:
Die zitten aan het bier en ribbel nootjes .......Ff kennis makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef FANN het volgende:
Krijgen we nou vanavond nog een live verslag van LS en Hidi met pics?
of zit dat er niet meer in vanavond........
Eet dan wat !!!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!Was het maar zo'n feest, dan ging ik nu tenminste slapen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zitten aan het bier en ribbel nootjes .......Ff kennis maken
Ja en op vrijdagavond een radiouitzending!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef FANN het volgende:
of zit dat er niet meer in vanavond........
Chips, gevuld ei, stokbrood met kruidenboter, gehaktbal, een mars, nog een mars, een zak malthesers, tuc met bacon smaakt, een broodje filet Americain, een hamkaassoufflé, portie bitterballen, roze ruitenspekjes, roomijs en ferrero rocher (hiermee verwendt u ons werkelijk).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb visioenen van de nootjes in de Japanse mix.Of naturel ribbelchips, Mét een lekker chilisausje.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en op vrijdagavond een radiouitzending!
hou op nouhou..........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Chips, gevuld ei, stokbrood met kruidenboter, gehaktbal, een mars, nog een mars, een zak malthesers, tuc met bacon smaakt, een broodje filet Americain, een hamkaassoufflé, portie bitterballen, roze ruitenspekjes, roomijs en ferrero rocher (hiermee verwendt u ons werkelijk).
Ohh lekker!!
Je gaat erover dromen ook nog he ??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Chips, gevuld ei, stokbrood met kruidenboter, gehaktbal, een mars, nog een mars, een zak malthesers, tuc met bacon smaakt, een broodje filet Americain, een hamkaassoufflé, portie bitterballen, roze ruitenspekjes, roomijs en ferrero rocher (hiermee verwendt u ons werkelijk).
Ohh lekker!!
Ik hoop dat ze genoeg vaseline hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef FANN het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze genoeg vaseline hebben.
En dat het niet in de schuur staatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze genoeg vaseline hebben.
Als jij dan belt, bel ik ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jahaa en dan mag jij bellen want ik doe het niet meer........![]()
![]()
quote:
Zeg je ff TVPquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
sorry......... been there........ done that........
had jij eigenlijk wel eens gebeld?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als Fann belt komt er niemand meer tussen
Daarom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als Fann belt komt er niemand meer tussen
Nee dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat erover dromen ook nog he ??
Tuc's zijn zo gek nog niet![]()
2 keer zelfs met mijn dronken harsesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
had jij eigenlijk wel eens gebeld?
één keer toch? met je dronken harses........
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
2 keer zelfs met mijn dronken harses
Das beter.. dan ga je echt op jachtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Gek genoeg.
Maar het is wel een idee. LS lult alles wel aan elkaar. Live uit Zuften.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
had jij eigenlijk wel eens gebeld?
één keer toch? met je dronken harses........
Meen je dat nou?? Dat heb ik dan niet gehoord of ik heb het inmiddels verdrongen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
2 keer zelfs met mijn dronken harses
Peters Priet praat show ofzo..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Meen je dat nou?? Dat heb ik dan niet gehoord of ik heb het inmiddels verdrongen.![]()
Ik heb ook weleens gebeld
Hoeveel kilo/ons/gram ben je al kwijt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Gek genoeg.
kan ik me nog vaag herinnerenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Meen je dat nou?? Dat heb ik dan niet gehoord of ik heb het inmiddels verdrongen.![]()
Ik heb ook weleens gebeld
Ja....ik ook maar ik ben het kwijt.quote:
o edit enzo ik dacht dat bedoelde dat jij had gebeld?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik me nog vaag herinneren![]()
ik weet alléén niet meer waar je het over hebt gehad......
maar dat weet ik van mezelluf ook niet eens meer......
Ja samen met LS en Beequeen maar weet niet meer waarover.quote:
glas/fles/vustquote:
Bq/ Disana en Lobasca.. Waar het over ging weet ik ook niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja samen met LS en Beequeen maar weet niet meer waarover.
Bijna 4 kilo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel kilo/ons/gram ben je al kwijt?
Heeft Heidi of LS tetten dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef FANN het volgende:
ik wil foto's ziehien....... van LS en Hidi..........
en tetten......... veel tetten.......
dat gaat snel....... meer dan een kilo per week..... knapquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bijna 4 kilo.
Ben nu 3 weken bezig.
was jij er toen al?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet nog dat Caro en de Buuf tegelijkertijd gingen bellen, om een nummer aan te vragen. Ze hadden onwijs lol en was leuk om te horen. Later belden ze terug omdat Peter dat nummer niet draaide.
Zoiets.
Verder herinner ik me nog hele verhalen tussen Peter en Dementor, het weerbericht, LS, en natuurlijk:
Jaap!
samen met NMNS.
Verder weet ik er niet meer veel van, maar ik heb ook alleen de laatste paar keer geluisterd.
Zooooo das veel !!!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bijna 4 kilo.
Ben nu 3 weken bezig.
Dan lig je een kilo voor op schema.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bijna 4 kilo.
Ben nu 3 weken bezig.
Ik kwam toen al in de SC.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
was jij er toen al?
of lurkte je alléén?
Ja, het weerberichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet nog dat Caro en de Buuf tegelijkertijd gingen bellen, om een nummer aan te vragen. Ze hadden onwijs lol en was leuk om te horen. Later belden ze terug omdat Peter dat nummer niet draaide.
Zoiets.
Verder herinner ik me nog hele verhalen tussen Peter en Dementor, het weerbericht, LS, en natuurlijk:
Jaap!
samen met NMNS.
Verder weet ik er niet meer veel van, maar ik heb ook alleen de laatste paar keer geluisterd.
Maar uh Fann en Soury nooit gehoord toch??? Dat was een hoax hoorquote:
Kaaarin ofzoquote:
Hehe nee, ik heb ook geen zin in een bak patat ofzo, dat is het eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan lig je een kilo voor op schema.![]()
Dus je mag wel even schransen bij de snackbar.
(Bijna geen echt Spaans restaurant te vinden)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:29 schreef hondjes het volgende:
Coos, de chinees was lekker, en vooral de tjap tjoi, echt de nederlandse smaak.
Ging die niet een eigen forum opzetten na de zondsvloedquote:
Ja nou, toen lette ik zeg maar nog niet zo op. ik luisterde het omdat iedereen het luisterde maar wie wie was wist ik toen nog niet. Ik herinner me opeens weer dat er iemand ook een keer moest huilen in de uitzending? Volgens mij was dat met BQ en nog iemand.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar uh Fann en Soury nooit gehoord toch??? Dat was een hoax hoor
Nee toch of ik heb het gemist. BQ was interresant, en geen huiliequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, toen lette ik zeg maar nog niet zo op. ik luisterde het omdat iedereen het luisterde maar wie wie was wist ik toen nog niet. Ik herinner me opeens weer dat er iemand ook een keer moest huilen in de uitzending? Volgens mij was dat met BQ en nog iemand.
nah ik heb in ieder geval nooit lopen janken.....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, toen lette ik zeg maar nog niet zo op. ik luisterde het omdat iedereen het luisterde maar wie wie was wist ik toen nog niet. Ik herinner me opeens weer dat er iemand ook een keer moest huilen in de uitzending? Volgens mij was dat met BQ en nog iemand.
OP Gran Canaria moet je gewoon bij El Viejo gegeten hebben. Zo authentiek als het maar kan zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Bijna geen typsch echt Spaans restaurant te vinden)
In Las Palmas aten we bijna elke avond bij een Chinees , buffet,
tafels vol met fruit salades, chinees eten, vis en vleesgerechten .
En vele ijssoorten.
Voor 7.50 nemen waar je zin in hebt, een cola was 3.50 , bier 4.00
en ze vroegen om de 15 minuten of we nog iets wilde drinken, dat was ik zat
ik zei u ziet toch dat ik nog een halve glas cola heb?
Nee BQ ging niet huilen? Iemand moest huilen en toen ging BQ haar troosten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee toch of ik heb het gemist. BQ was interresant, en geen huilie
jij had écht een dronken harsesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook niet herinneren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Lobascaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee BQ ging niet huilen? Iemand moest huilen en toen ging BQ haar troosten.
nee Lies heeft het goed onthouden......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook niet herinneren.
Haal je geen dingen door elkaar Lies?
Zo ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef Coos het volgende:
OP Gran Canaria moet je gewoon bij El Viejo gegeten hebben. Zo authentiek als het maar kan zijn.
[ afbeelding ]
http://www.buscorestauran(...)a-Viejo-23363-0.html
Moeten we toch even BQ oppiepen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nee Lies heeft het goed onthouden......
BQ gingomdat Lobasca haar bedankte voor alles wat ze voor haar had gedaan
en ga mij niet vragen wat want ik heb geen flauw idee.........
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan me alleen het *tsjik tsjik* herinneren van Peters aansteker.
Nite all.
Ik moet er niet aan denken... Wat een schuurquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
OP Gran Canaria moet je gewoon bij El Viejo gegeten hebben. Zo authentiek als het maar kan zijn.
[ afbeelding ]
http://www.buscorestauran(...)a-Viejo-23363-0.html
of de buurvrouwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:09 schreef FANN het volgende:
die pictures van LS en Hidi kunnen we wel schudden vanavond denk ik
die zijn de oping aan het uitproberen nu..........
ik zit tegenwoordig ook overal.........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
In bejaardenhuis ist drukker![]()
zat even op een andere topic, friesland failliet
was wel lachen.
Is je man nog in Spanje?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef hondjes het volgende:
nog steeds niets we blijven wachten.
dus zwaar klote,
kan je wel zeggen jah.......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:25 schreef hondjes het volgende:
nog steeds niets we blijven wachten.
dus zwaar klote,
Dat ze weer in de deuropening staat om maar niets te missen, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja samen met LS en Beequeen maar weet niet meer waarover.
pffffffffff krijg je weer hommelus man....... haal gwoon weg krijgen we morgen weerquote:
Aardappelsquote:
jah... hé hé dat snap ik.......quote:
Wat een gezeur om die vage pic zeg..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffffff krijg je weer hommelus man....... haal gwoon weg krijgen we morgen weer![]()
hoe is het daar met hidi en jou?
ja..... ik zeur niet........ maar je weet toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een gezeur om die vage pic zeg..
oh IVF ook nog dat had ik gemist.......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:40 schreef hondjes het volgende:
mijn man is nog hier, in Spanje
en we weten het even niet, dus we wachten maar af tot weekend.,anders vliegt hij even op en neer.
zeker is de kleine het belangrijkste, na al die ellende van IVF etc..
.
Nee liefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... hé hé dat snap ik.......
maar wat? of ga je gewoon droge gekookte aardappels zitten vreten?
ohhhhhhh klinkt lekker.........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee liefmet sla (met saus en komkommer en zalmsnippers) en uh vlees .. Tartaartje
Ja dat weet ik .. Maar iemand heeft gezeurd. Toch ????quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja..... ik zeur niet........ maar je weet toch?
jahhaa........quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik .. Maar iemand heeft gezeurd. Toch ????
die spanjaarden kunnen gewoon niet goed richten.....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef hondjes het volgende:
Neen, want dit was onverwachts, zo zie je maar, na 5 keer IVF..ineens spontaan zwanger.
Coolquote:
ze moesten gewoon oefenen, maar ja, je kan het moeilijk voordoenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
die spanjaarden kunnen gewoon niet goed richten.....
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
o zal ik effe een nieuwe maken topic is bijna vol.......
Moet het ondertussen niet opgewekt wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
ze moesten gewoon oefenen, maar ja, je kan het moeilijk voordoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |