Een kenner!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
Scuse me, while I kiss the sky!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een kenner!
Dude, het werk van die god mag niemand niet kennen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Inderdaad, je bent een legende of je bent het niet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, het werk van die god mag niemand niet kennen!
thnQquote:
ikke, nu voel ik me vergeten en in de steek gelaten..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Who gives a fuck about that list?
Je staat hier in de OP dat geeft veel meer aanzienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ikke, nu voel ik me vergeten en in de steek gelaten..*huil-huil, snij-snij, hak-hak, bloed-bloed, sprietsj-sprietsj*
Ja dat is waar, ik sta tussen de bazen en dat heeft meer waardequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je staat hier in de OP dat geeft veel meer aanzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
jah, geef maar een lading valium en verder nog een paar kilo van die kleine witte ronde pilletjes die ze op feestjes altijd uitdelen, tegen de sloom-heid. En muffinsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef KingOfPop het volgende:
Ok komt ie.. zo die zit weer. Wil je nog wat voor de pijn?
Wat is er mis met het strafbankje dan? Ik snap het probleem met de bazen wel, maar het strafbankje was toch juist wel komischquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef remlof het volgende:
OP aangepast, de "bazen" en het strafbankje zijn er uit en die wil ik ook niet terugzien. Update je wiki of whatever, de volgende die een OP met die elementen post heeft een ban. En die kan voor sommigen hier wel eens drie maanden gaan duren.
Ilse !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met het strafbankje dan? Ik snap het probleem met de bazen wel, maar het strafbankje was toch juist wel komisch? Ooh, je gaat hier zeker niet meer antwoorden trouwens..
Haha, hoiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ilse !![]()
Eindelijk weer iemand hier.
Hahaha arme jijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:07 schreef The_Terminator het volgende:
Godver. Het bier is op (hoe het mogelijk is weet ik niet) en nu zit ik hier opgescheept met een aantal flesjes Dommelsch, dat ook een maand over datum is. Wish me luck.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef remlof het volgende:
OP aangepast, de "bazen" en het strafbankje zijn er uit en die wil ik ook niet terugzien. Update je wiki of whatever, de volgende die een OP met die elementen post heeft een ban. En die kan voor sommigen hier wel eens drie maanden gaan duren.
1 maand maar? Ik heb bier gedronken dat 6 maanden over datum was en het smaakte goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:07 schreef The_Terminator het volgende:
Godver. Het bier is op (hoe het mogelijk is weet ik niet) en nu zit ik hier opgescheept met een aantal flesjes Dommelsch, dat ook een maand over datum is. Wish me luck.
Geen verkapte, kijk mij stoer doen met een ban dinges. Punt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met het strafbankje dan? Ik snap het probleem met de bazen wel, maar het strafbankje was toch juist wel komisch? Ooh, je gaat hier zeker niet meer antwoorden trouwens..
Ja hoor. Ik zag het in de OP ja..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, hoi! Alles goeeed? Ik ben wel weer klaar met leren. Trouwens
aan de mensen die me uitlachen omdat ik leer op vrijdagavond, normaal heb ik een heel spannend leven
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:04 schreef KingOfPop het volgende:
Valium heb ik net al aan iemand besteedIk heb nog wel wat anders. Just try, you gonna like it!
Hmkay, ik snap het. Dit was trouwens een kettingpost van je juup! BANquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen verkapte, kijk mij stoer doen met een ban dinges. Punt.
Dat maakt alles goed jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Och, zometeen een dikke joint roken en het komt helemaal goed.
Boeiend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmkay, ik snap het. Dit was trouwens een kettingpost van je juup! BAN
ilse ? that's a sweet namequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
aan de mensen die me uitlachen omdat ik leer op vrijdagavond, normaal heb ik een heel spannend leven
Valt best mee..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ok.. als het maar niet griezelig is
En dan vlambogen trekken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Och, zometeen een dikke joint roken en het komt helemaal goed.
Hmm, heb er eens een ander flesje bijgepakt, dit is nog net even iets verder heen:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
1 maand maar? Ik heb bier gedronken dat 6 maanden over datum was en het smaakte goed
Wat maakt dat nou uit, mensen die daar over gaan zeiken zijn josti'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
issut misschien je zus ?quote:
Nice!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ik heb nieuwe laarzen gekocht wat vinden jullie?
http://i36.tinypic.com/24ycjty.jpg
Mag ik eerlijk zijn ? Ik vind ze vreselijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, mensen die daar over gaan zeiken zijn josti's.
Nicequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga niet experimenteren als ik onder invloed ben.
gelukkig, janet jackson is namelijk wél griezeligquote:
Zijn vrouwenlaarzen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Latoyaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
gelukkig, janet jackson is namelijk wél griezelig
Dat wilde ik nou net niet voorstellenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan wel even aan de search gaan werken zometeen
Mag ik informeren naar het waarom?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef remlof het volgende:
Heb het wel eens gedaan hoor, ik heb mijn huidige search gedeeltelijk onder invloed van een joint geschreven. Is opzich best te doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net niet voorstellen
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent hetkun je toch nog wel een mening geven
?
Dat kan ik, het is niet mijn smaakquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent hetkun je toch nog wel een mening geven
?
Ik vind ze tofquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, ik zie liever een mooie blanke vrouw, zoals Carmen Elise Espenaes !quote:
Iehl, zij is lelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Meh, ik zie liever een mooie blanke vrouw, zoals Carmen Elise Espenaes !![]()
![]()
[ afbeelding ]
WHAT THE FUCK.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Meh, ik zie liever een mooie blanke vrouw, zoals Carmen Elise Espenaes !![]()
![]()
[ afbeelding ]
Post zulke plaatjes vanaf nu maar in B&H SC.quote:
Godverdomme. Waarom zou ik dat niet mogen posten hier?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Post zulke plaatjes vanaf nu maar in B&H SC.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou vooruit, excuses aanvaardt
Editgeschiedenisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme. Waarom zou ik dat niet mogen posten hier?
Doe ik eens moeite het topic wat op te vrolijken..
Kun je me die post misschien even pm'en? Kan ik m tenminste in b&h postenquote:
En hoe is het ook alweer met die gast afgelopen.. hehe.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef BigKahuna het volgende:
Dat 'meisje' wat Acyacyacninix net postte doet me denken aan;
[ afbeelding ]!
Om de simpele reden dat KLB-SC steeds meer op B&H-SC gaat lijken met al die plaatjes. 1 is te doen maar een hele reeks niet. En in meerdere postings achter elkaar plaatjes posten is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme. Waarom zou ik dat niet mogen posten hier?
Doe ik eens moeite het topic wat op te vrolijken..
KLB SC is toch in eerste instantie opgericht om plaatjes te postenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat KLB-SC steeds meer op B&H-SC gaat lijken met al die plaatjes. 1 is te doen maar een hele reeks niet. En in meerdere postings achter elkaar plaatjes posten is ook niet de bedoeling.
Bevalt het niet?
Nu maar de kleindochter van je buurvrouw?quote:
Nee. KLB-SC is in leven geroepen om de baggeraars en slowchatters een plekje te geven. Maar ook baggeren en slowchatten is aan regels gebondenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KLB SC is toch in eerste instantie opgericht om plaatjes te posten?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. wat moet dat voorstellen, een verlaten hoekje in een sm kelder ofzo?
Jij hoeft hier niet te lezen of posten hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een autoritair gezag hierLijkt Iran wel.
Op het randjequote:
Mensen met een iPodquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef The_Terminator het volgende:
Fuck, en natuurlijk niemand die mijn retegave youtube video ziet omdat de thumb mist![]()
Second try:
Bekijk deze YouTube-video
En nu ik der nog een keer zie herken ik het, dat is die kelder van Fritzl en dat is zijn dochter in betere tijden.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nu maar de kleindochter van je buurvrouw?Het is vooruitgang, maar veel niet
omg, nóg niet goed ?! wat jailbait dan ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. wat moet dat voorstellen, een verlaten hoekje in een sm kelder ofzo?
Perfectquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Voor jullie: Brr3ezaHh T0ppickk #113 Waar 2 x 9 ook 18 is.
Met dank aan the terminator
Trusten. Ik ga mijn jointje rokenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga slapen! Welterusten allemaal
Ik wil er wel een hebben hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
There are people who don't like iPod, FUCK THEM!
Ik wil serieus wel eens weten wie die pics allemaal maaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
omg, nóg niet goed ?! wat jailbait dan ?![]()
(misschien issie een beetje erg)
Dat mag ook in B&H-SCquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
omg, nóg niet goed ?! wat jailbait dan ?![]()
(misschien issie een beetje erg)
ik probeer jullie gewoon tevreden te stellen met foto's van lekkere wijvenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wtf ik vraag me echt af wat jij voor iemand bent.
Lijk je op deze meneer?
[ afbeelding ]
Dit topic is toch geopend zodat we niet in andere topics gaan baggerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat KLB-SC steeds meer op B&H-SC gaat lijken met al die plaatjes. 1 is te doen maar een hele reeks niet. En in meerdere postings achter elkaar plaatjes posten is ook niet de bedoeling.
Bevalt het niet?
Ohja, mocht het nog niet opgevallen zijn ik ben weer terug in KLB-SC.
Het lukt je niet bijzonder goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik probeer jullie gewoon tevreden te stellen met foto's van lekkere wijven
die gast die altijd achter de camera staat heeft vast een geweldig leventje, vooral omdat die meiden meestal naakt zijn en een uiterst geile blik in hun ogen hebben =Oquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wil serieus wel eens weten wie die pics allemaal maakt
Hoe hoe hoe, ik ben Marc Dutroux.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die gast die altijd achter de camera staat heeft vast een geweldig leventje, vooral omdat die meiden meestal naakt zijn en een uiterst geile blik in hun ogen hebben =O
kut camera-man ook altijd
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit topic is toch geopend zodat we niet in andere topics gaan baggeren? Gaan jullie hier weer restricties aan stellen
.
KLB-SC is slowchat voor de KLBérs, naakt e.d. hoort in een ander sub-forum thuis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit topic is toch geopend zodat we niet in andere topics gaan baggeren? Gaan jullie hier weer restricties aan stellen
.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:15 schreef Sackboy het volgende:
OMG mogen we nu ook al geen plaatjes van mooie dames meer posten?![]()
Dit begint echt zielige vormen aan te nemen. Epic fail
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:14 schreef KingOfPop het volgende:
Ze hoeven toch niet meteen naakt, post eens wat fatsoenlijks, nee ik niet.
Valt wel mee hoor. Maar soms moet ik wel zo een boodschap overbrengen anders snappen sommigen het nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:19 schreef KingOfPop het volgende:
Die gast die voelt zich wel machtig als mod, pffffff
Jaa, dat is beter, alleen liever ene waar ik niet me hoofd eerst een kwartslag moet draaienquote:
Zulke plaatjes is niets mis mee in KLB, het gaat mij puur om het naakt dat in B&H thuishoort.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bedoel je 'ook mooi' of bedoel je 'tyf op naar b&h' ?
Ban voor een jaar, dat helpt wel, voorlopig althans, hoef ik dat gekanker niet meer te zien hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar soms moet ik wel zo een boodschap overbrengen anders snappen sommigen het niet
Ik zal even verder op mn hyves kijkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jaa, dat is beter, alleen liever ene waar ik niet me hoofd eerst een kwartslag moet draaien
Gelukkig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zulke plaatjes is niets mis mee in KLB,
Hehehehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zal even verder op mn hyves kijken
Dus als er hier over voetbal gepraat wordt haal je het ook weg en zeg je 'dat doe je maar in VBL'?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zulke plaatjes is niets mis mee in KLB, het gaat mij puur om het naakt dat in B$H thuishoort.
Van mij mag het, maar ik heb het hier niet voor het zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ban voor een jaar, dat helpt wel, voorlopig althans, hoef ik dat gekanker niet meer te zien hier.
neeej jij bent de king of pop, ben je dat nu al vergeten ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe hoe hoe, ik ben Marc Dutroux.
Hahahahahahahahaha
Zulke mensen bedoel ik dus. LEZEN SACKBOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als er hier over voetbal gepraat wordt haal je het ook weg en zeg je 'dat doe je maar in VBL'?
En als er over school gepraat wordt haal je het weg en zeg je 'dat doe je maar in SES'?
Inderdaad, sommmigen weigeren dat te erkennen. Die lui zijn echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
neeej jij bent de king of pop, ben je dat nu al vergeten ?
Ik simpel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zulke mensen bedoel ik dus. LEZEN SACKBOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naakt hoort in B&H thuis, praten over naakt kan hier wel. En ja, plaatjes van voetbal mag hier ook daar hoef je niet voor naar VBL toe. Naakte meiden is heet wat anders dan VBL, maar goed dat zie jij blijhkbaar niet of wilt het niet zien. Boeiend.
Mijn god wat ben jij simpel.
quote:Fri 3 October 2008 23:21u door De_Ananas
Plaatjesjosti's SC
Als die tyfus juup eens gewoon naar die titel kijkt en niet zo autistisch zit te doen zoals altijd. Die kerel snapt echt geen ene tyfus van FOK!
been there, done that.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die met dat grijze shirt is niet mis![]()
Regels veranderen nou eenmaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik simpel?![]()
Praten over naakt![]()
![]()
![]()
En wat maakt plaatjes van voetbal wel toegestaan en plaatjes van naakt niet? Gaat toch helemaal nergens over wat je nu weer bedenkt?![]()
Oja en de opperbaas heeft gesproken:
[..]
Hehehe, de baas laat van zich horen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik simpel?![]()
Praten over naakt![]()
![]()
![]()
En wat maakt plaatjes van voetbal wel toegestaan en plaatjes van naakt niet? Gaat toch helemaal nergens over wat je nu weer bedenkt?![]()
[..]
Fixed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Regels veranderen nou eenmaalIk verander de regels nou eenmaal
![]()
Well donequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Well done
tuurlijk is het waar ik ben geen autistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke over mn vakantie:
EDIT: KUT VERKEERDE.><(({°>
niet verkeerdquote:
het zijn meisjes van 15quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef KingOfPop het volgende:
Kerel ligt daar ook zo foto's te maken van zijn moeder.
Kom op zeg, dat soort types hoeven nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:40 schreef BigKahuna het volgende:
WTF JONGENS.
Dit kan niet.
Dit meisje zit op voetbal
[ afbeelding ]
Wat is er mis met meiden op voetbalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:40 schreef BigKahuna het volgende:
WTF JONGENS.
Dit kan niet.
Dit meisje zit op voetbal
[ afbeelding ]
Waarom niet, ze is 14 en geilquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat soort types hoeven nu ook weer niet.
HOI BK SCHATquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat is er mis met meiden op voetbalKen genoeg lekkere die op voetbal zitten hoor
quote:
Mensen die kranten doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef KingOfPop het volgende:
Maare ik ga zo maar eens slapen, morgen krantjes doen
Die opperbaas die zegt dat er niet gereageerd kan worden in mijn fotoboekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Nee maar dat wil ik wel doen hoor als jij dat wiltquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:49 schreef Sackboy het volgende:
Juup, heb jij mij net een note gegeven?
1 keer nog invallenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die kranten doenElke dag voor 6u eruit om langs de deuren te gaan
Gaarne.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee maar dat wil ik wel doen hoor als jij dat wilt
Neejoh, de aarde is rond.. Als een pannekoekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het bestaan van de Kaste is net zo waar als het idee dat de aarde plat is.
Dat is toch ook zo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is net zo waar als het idee dat de aarde plat is.
En toch.. het uitslapen is me meer waardquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
1 keer nog invallen2 uurtjes werk voor 15 euro
Moah, een 4.0 is nog wel in te halen tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:53 schreef KingOfPop het volgende:
Ach ja, soms nog even het is toch zo gebeurd, moet toch nog leren voor mijn tentamen van woensdag. En goed ook, de laatste had ik een 4,0![]()
YEAH !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef behangplakker het volgende:
SOMMIGE MODJES HOUDEN DUS NIET VAN NAAKT? FUCK THEM !!!!11111111111
[ afbeelding ]
Ik moet gewoon overal een voldoende voor halen, de middelbare school is voorbijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, een 4.0 is nog wel in te halen toch
jij hield toch niet van naaktquote:
Oh zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik moet gewoon overal een voldoende voor halen, de middelbare school is voorbij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kastequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
WTF is een Kaste??
2 dagbladen nog wel, doorzetterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
WTF is een Kaste??
Oh, en over die krantjes, dat heb ik ook gedaanEen half jaar lang om half 6 opstaan voor de telegraaf en het noordhollands dagblad
![]()
geen tietenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef behangplakker het volgende:
Een naakte man op internet zie ik ook niet zitten, daarom lesbische seks veertien.gif
[ afbeelding ]
ja in 1 wijk hoor maar dat was gewoon standaard met 2 verschillende krantenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
2 dagbladen nog wel, doorzetter
Ik heb morgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
2 dagbladen nog wel, doorzetter
wtf gek!! Hoe lang ben je bezig??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb morgen
AD
NRC
Trouw
Volkskrant (zaterdagkankerdik
)
Financieel Dagblad
Nederlands Dagblad
Plaatselijke krant
En nog die kankerdikke invouw, voor 160 kranten
Echte porno ging mij dan wat te verquote:
Ik kan dat niet, ben niet zo handig met computers enzeauquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
Als iemand zin heeft om de wiki aan te passen:
Nog een paar voorgaande delen:
[KLB Bagger SC #221] Met een nieuwe KLB-kaste!
[KLB Bazen SC #220] Waar we die Noorse schone uitwonen!
[KLB Bagger SC #219]Jenkie in de koelkast en geen bt.
[KLB Bagger SC #218]The Notebook, gedichten en rozenblaadjes
[KLB Neger SC #217] Met de bazen van weleer! En BT!
[KLB slettuhh SC#215] Waar Beauregard arrogant is.
[KLB Liefde SC#215] Waar Stella haar mening over negers zegt
[KLB Porno SC #214] Met jailbait breezah slettekes!
[KLB Bagger SC #213] Waarin paultjuhhh en Jojoortje trouwen
[KLB Bagger SC #212] Melk is goed voor elk zeggen DON en AD!
[KLB Bagger SC #211] p0rn. moar. sauce :D?
[KLB Bagger SC #210] Wake up!
[KLB SC#209] World War III: Autisten vs. de rest
Nu ken ik de nummers ook nog niet uit mijn hoofd, en met een beetje geluk krijg je het ook niet in één keer mee, en dan ben je wel 2-2,5 uur bezigquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wtf gek!! Hoe lang ben je bezig??
Ik was elke dag maximaal een half uur!
Dat is alleen rondbrengen he, ik moet ook nog invouwen eerstquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nu ken ik de nummers ook nog niet uit mijn hoofd, en met een beetje geluk krijg je het ook niet in één keer mee, en dan ben je wel 2-2,5 uur bezig
Ik ben niet zo handig met wiki's, straks verkloot ik iets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ben niet zo handig met computers enzeau
Dat is ook zo'n hel met mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met wiki's, straks verkloot ik iets.
Geen porno, het is een lol-plaatjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Echte porno ging mij dan wat te verWant volgens mij kunnen ze me geen ban geven (hoop ik) omdat ik geen porno maar naakt heb gepost, of krijg ik minder snel 1.
Naakt moet ook gewoon kunnen. Althans, het heeft altijd gekund, zelfs vanmiddag nog, dus waarom zou het nu opeens niet meer kunnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Echte porno ging mij dan wat te verWant volgens mij kunnen ze me geen ban geven (hoop ik) omdat ik geen porno maar naakt heb gepost, of krijg ik minder snel 1.
Als door groen rijden ineens verboden wordt, blijf jij dan toch door groen rijden omdat jij vindt dat jij dat moet kunnen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Naakt moet ook gewoon kunnen. Althans, het heeft altijd gekund, zelfs vanmiddag nog, dus waarom zou het nu opeens niet meer kunnen
Ligt eraan, als ze een geldige reden bedenken dan wil ik me zeker aanpassen en zal ik dus niet meer door groen rijden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als door groen rijden ineens verboden wordt, blijf jij dan toch door groen rijden omdat jij vindt dat jij dat moet kunnen?
Ik mis ook een groot gedeelte van de regel met de delen, gaat tot 77, daarna zie ik niets meer terwijl de pagina wel doorloopt. Hier begin ik maar niet aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n hel met mijWas altijd een half topic schelden
Hier kon Hitler met zijn censuur nog wat van leren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:07 schreef Sackboy het volgende:
Oh ik zie dat er alweer een rits posts verwijderd is
Weet ik veel, ik kijk dat nooitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Vanavond in het dorp
![]()
Bestaat TelSell nog dan?
Schijnheilige hypocrisiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens waarom moet het nou zo ordinair allemaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met als titelsong:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik heb de reden al gegeven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze een geldige reden bedenken dan wil ik me zeker aanpassen en zal ik dus niet meer door groen rijden.
Heb ik van horen zeggen dat er ooit zoiets op tv was en ik heb ze nog niet van horen zeggen dat het er al weer afgehaald was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het erop is?
televisiequote:
He, nou, verdikkie zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:14 schreef BigKahuna het volgende:
Paaskonijn wil graag dat hier gemeld wordt dat NoelGallagher faalt @ life.
Niet mijn woorden he [ afbeelding ]
Daar hebben we [B&H SC] boem houd van SC voor. Behangplakkert is weg trouwens, omdat ie bleef provoceren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Naakt moet ook gewoon kunnen. Althans, het heeft altijd gekund, zelfs vanmiddag nog, dus waarom zou het nu opeens niet meer kunnen
Diep van binnen, heel diep, voel ik mij gekwetst.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jaja doe maar alsof je het zo ff van je afschud!
Voor hoe lang?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we [B&H SC] boem houd van SC voor. Behangplakkert is weg trouwens, omdat ie bleef provoceren.
GODVERDOMME HOE LANG IS HIJ WEGquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we [B&H SC] boem houd van SC voor. Behangplakkert is weg trouwens, omdat ie bleef provoceren.
Waarom ben jij zo'n gemene tiran ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Beschaafd naakt is volgens de FAQ niet verboden. En nu wordt het verboden omdat het op B&H SC gaat lijken? Hoeveel van de 300 posts per topic bevatten nou van die plaatjes? Echt niet meer dan een stuk of 10, vaak helemaal geen. En zoals ik al zei, als er over voetbal gepraat wordt lijkt het ook net de VBL SC. En met andere onderwerpen net zo. Waarom zou dit dan niet mogen.quote:
mooi zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
GODVERDOMME HOE LANG IS HIJ WEG![]()
IEDEREEN OM ME HEEN WORDT GEBAND
IK STA ALLEEN
De vraag is meer waarom zijn sommige users hier in KLB zo verschrikkelijk irritant.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n gemene tiran ?
Ja eentje zo af en toe mag, maar als je een heel topic wil volposten met zulke plaatjes moet je toch echt in B&H zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beschaafd naakt is volgens de FAQ niet verboden. En nu wordt het verboden omdat het op B&H SC gaat lijken? Hoeveel van de 300 posts per topic bevatten nou van die plaatjes? Echt niet meer dan een stuk of 10, vaak helemaal geen. En zoals ik al zei, als er over voetbal gepraat wordt lijkt het ook net de VBL SC. En met andere onderwerpen net zo. Waarom zou dit dan niet mogen.
En trouwens, waar leg je de grens?
Dit is nog wel toegestaan neem ik aan?
[ afbeelding ]
Er mogen nu geen tepels meer in beeld of wat?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom zijn sommige users hier in KLB zo verschrikkelijk irritant.
De vraag is waarom in de eerste honderd topics van de KLB BAGGER SC alles gewoon toegestaan was (en dat ging prima, wekenlang) en er nu sinds enkele weken ineens steeds meer en meer wordt verboden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom zijn sommige users hier in KLB zo verschrikkelijk irritant.
Blote tieten en kutjes worden hier niet als beschaafd naakt gezien in KLB-SC.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beschaafd naakt is volgens de FAQ niet verboden. En nu wordt het verboden omdat het op B&H SC gaat lijken? Hoeveel van de 300 posts per topic bevatten nou van die plaatjes? Echt niet meer dan een stuk of 10, vaak helemaal geen. En zoals ik al zei, als er over voetbal gepraat wordt lijkt het ook net de VBL SC. En met andere onderwerpen net zo. Waarom zou dit dan niet mogen.
En trouwens, waar leg je de grens?
Dit is nog wel toegestaan neem ik aan?
[ afbeelding ]
Er mogen nu geen tepels meer in beeld of wat?
Het is aan de moderators, FA's en A's om te beoordelen wat schokkend of storend is, en die naakte meiden zijn storend.quote:en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Hihihi, Juup valt op mannen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blote tieten en kutjes worden hier niet als beschaafd naakt gezien in KLB-SC.
Stukje uit de Policy
[..]
Het is aan de moderators, FA's en A's om te beoordelen wat schokkend of storend is, en die naakte meiden zijn storend.
Nou, storend niet hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:26 schreef Juup© het volgende:
Het is aan de moderators, FA's en A's om te beoordelen wat schokkend of storend is, en die naakte meiden zijn storend.
Misschien komt het vanuit een soort psychologisch standpunt::: zoals wanneer een kind moordlustig en verbitterd wordt als het verdorven wezen niet mee mag spelen met de andere kindertjes: het kind gaat het spel van de andere kindertjes dwarsbomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De vraag is waarom in de eerste honderd topics van de KLB BAGGER SC alles gewoon toegestaan was (en dat ging prima, wekenlang) en er nu sinds enkele weken ineens steeds meer en meer wordt verboden.
Dat is wel zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:28 schreef Juup© het volgende:
Zoals eerder door mij en net door remlof is aangegeven is een plaatje op z'n tijd niet erg, maar hele reeksen of vele postings achter elkaar met zulk soort plaatjes niet gewenst, ga dan in B&H-SC posten.
Het liep de spuigaten uit, daarom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De vraag is waarom in de eerste honderd topics van de KLB BAGGER SC alles gewoon toegestaan was (en dat ging prima, wekenlang) en er nu sinds enkele weken ineens steeds meer en meer wordt verboden.
Om even bij het verkeerslicht-voorbeeld te blijven. Er rijden mensen door rood. Jullie laten de mensen twee maanden lang door rood rijden zonder in te grijpen. Dan opeens vinden jullie het welletjes en nemen jullie iedereen die door rood rijdt z'n rijbewijs af.quote:
De aarde is een enorme hamburgerquote:
Regels veranderen soms, nu kun je nog naar de coffeeshop, over een paar jaar kan dat afgelopen zijn en krijge je boetes als je toch in wiet handelt. Maar ik ga hier verder niet op in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Om even bij het verkeerslicht-voorbeeld te blijven. Er rijden mensen door rood. Jullie laten de mensen twee maanden lang door rood rijden zonder in te grijpen. Dan opeens vinden jullie het welletjes en nemen jullie iedereen die door rood rijdt z'n rijbewijs af.
HMquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
Bericht van behangplakker:
-posten uit naam van een gebande is ban-
Nogmaals; I'm just the messenger
Had ik ook nog nooit van gehoord inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HM![]()
Eigenlijk wist niemand dat dit niet mocht... ?
Want ik (en vele met mij) hebben dit al vet vaak gedaan.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:00 schreef Sackboy het volgende:
Maargoed, behangplakker en BigKahuna kunnen aanschuiven op het strafbankje. Ohnee wacht die mocht ook niet meer
Het denkbeeldige strafbankje dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |