Mensen die kranten doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef KingOfPop het volgende:
Maare ik ga zo maar eens slapen, morgen krantjes doen
Die opperbaas die zegt dat er niet gereageerd kan worden in mijn fotoboekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oja en de opperbaas heeft gesproken:
[..]
Nee maar dat wil ik wel doen hoor als jij dat wiltquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:49 schreef Sackboy het volgende:
Juup, heb jij mij net een note gegeven?
1 keer nog invallenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die kranten doenElke dag voor 6u eruit om langs de deuren te gaan
Gaarne.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee maar dat wil ik wel doen hoor als jij dat wilt
Neejoh, de aarde is rond.. Als een pannekoekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het bestaan van de Kaste is net zo waar als het idee dat de aarde plat is.
Dat is toch ook zo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is net zo waar als het idee dat de aarde plat is.
En toch.. het uitslapen is me meer waardquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
1 keer nog invallen2 uurtjes werk voor 15 euro
Moah, een 4.0 is nog wel in te halen tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:53 schreef KingOfPop het volgende:
Ach ja, soms nog even het is toch zo gebeurd, moet toch nog leren voor mijn tentamen van woensdag. En goed ook, de laatste had ik een 4,0![]()
YEAH !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef behangplakker het volgende:
SOMMIGE MODJES HOUDEN DUS NIET VAN NAAKT? FUCK THEM !!!!11111111111
[ afbeelding ]
Ik moet gewoon overal een voldoende voor halen, de middelbare school is voorbijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, een 4.0 is nog wel in te halen toch
jij hield toch niet van naaktquote:
Oh zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik moet gewoon overal een voldoende voor halen, de middelbare school is voorbij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kastequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
WTF is een Kaste??
2 dagbladen nog wel, doorzetterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
WTF is een Kaste??
Oh, en over die krantjes, dat heb ik ook gedaanEen half jaar lang om half 6 opstaan voor de telegraaf en het noordhollands dagblad
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |