Van mij mag het, maar ik heb het hier niet voor het zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ban voor een jaar, dat helpt wel, voorlopig althans, hoef ik dat gekanker niet meer te zien hier.
neeej jij bent de king of pop, ben je dat nu al vergeten ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe hoe hoe, ik ben Marc Dutroux.
Hahahahahahahahaha
Zulke mensen bedoel ik dus. LEZEN SACKBOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus als er hier over voetbal gepraat wordt haal je het ook weg en zeg je 'dat doe je maar in VBL'?
En als er over school gepraat wordt haal je het weg en zeg je 'dat doe je maar in SES'?
Inderdaad, sommmigen weigeren dat te erkennen. Die lui zijn echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
neeej jij bent de king of pop, ben je dat nu al vergeten ?
Ik simpel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zulke mensen bedoel ik dus. LEZEN SACKBOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naakt hoort in B&H thuis, praten over naakt kan hier wel. En ja, plaatjes van voetbal mag hier ook daar hoef je niet voor naar VBL toe. Naakte meiden is heet wat anders dan VBL, maar goed dat zie jij blijhkbaar niet of wilt het niet zien. Boeiend.
Mijn god wat ben jij simpel.
quote:Fri 3 October 2008 23:21u door De_Ananas
Plaatjesjosti's SC
Als die tyfus juup eens gewoon naar die titel kijkt en niet zo autistisch zit te doen zoals altijd. Die kerel snapt echt geen ene tyfus van FOK!
been there, done that.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die met dat grijze shirt is niet mis![]()
Regels veranderen nou eenmaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik simpel?![]()
Praten over naakt![]()
![]()
![]()
En wat maakt plaatjes van voetbal wel toegestaan en plaatjes van naakt niet? Gaat toch helemaal nergens over wat je nu weer bedenkt?![]()
Oja en de opperbaas heeft gesproken:
[..]
Hehehe, de baas laat van zich horen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik simpel?![]()
Praten over naakt![]()
![]()
![]()
En wat maakt plaatjes van voetbal wel toegestaan en plaatjes van naakt niet? Gaat toch helemaal nergens over wat je nu weer bedenkt?![]()
Oja en de opperbaas heeft gesproken:
[..]
Fixed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Regels veranderen nou eenmaalIk verander de regels nou eenmaal
![]()
Well donequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Well done
tuurlijk is het waar ik ben geen autistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke over mn vakantie:
EDIT: KUT VERKEERDE.><(({°>
niet verkeerdquote:
het zijn meisjes van 15quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef KingOfPop het volgende:
Kerel ligt daar ook zo foto's te maken van zijn moeder.
Kom op zeg, dat soort types hoeven nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:40 schreef BigKahuna het volgende:
WTF JONGENS.
Dit kan niet.
Dit meisje zit op voetbal
[ afbeelding ]
Wat is er mis met meiden op voetbalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:40 schreef BigKahuna het volgende:
WTF JONGENS.
Dit kan niet.
Dit meisje zit op voetbal
[ afbeelding ]
Waarom niet, ze is 14 en geilquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat soort types hoeven nu ook weer niet.
HOI BK SCHATquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat is er mis met meiden op voetbalKen genoeg lekkere die op voetbal zitten hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |