KLB SC is toch in eerste instantie opgericht om plaatjes te postenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat KLB-SC steeds meer op B&H-SC gaat lijken met al die plaatjes. 1 is te doen maar een hele reeks niet. En in meerdere postings achter elkaar plaatjes posten is ook niet de bedoeling.
Bevalt het niet?
Nu maar de kleindochter van je buurvrouw?quote:
Nee. KLB-SC is in leven geroepen om de baggeraars en slowchatters een plekje te geven. Maar ook baggeren en slowchatten is aan regels gebondenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KLB SC is toch in eerste instantie opgericht om plaatjes te posten?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. wat moet dat voorstellen, een verlaten hoekje in een sm kelder ofzo?
Jij hoeft hier niet te lezen of posten hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een autoritair gezag hierLijkt Iran wel.
Op het randjequote:
Mensen met een iPodquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef The_Terminator het volgende:
Fuck, en natuurlijk niemand die mijn retegave youtube video ziet omdat de thumb mist![]()
Second try:
Bekijk deze YouTube-video
En nu ik der nog een keer zie herken ik het, dat is die kelder van Fritzl en dat is zijn dochter in betere tijden.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nu maar de kleindochter van je buurvrouw?Het is vooruitgang, maar veel niet
omg, nóg niet goed ?! wat jailbait dan ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. wat moet dat voorstellen, een verlaten hoekje in een sm kelder ofzo?
Perfectquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Voor jullie: Brr3ezaHh T0ppickk #113 Waar 2 x 9 ook 18 is.
Met dank aan the terminator
Trusten. Ik ga mijn jointje rokenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga slapen! Welterusten allemaal
Ik wil er wel een hebben hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
There are people who don't like iPod, FUCK THEM!
Ik wil serieus wel eens weten wie die pics allemaal maaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
omg, nóg niet goed ?! wat jailbait dan ?![]()
(misschien issie een beetje erg)
Dat mag ook in B&H-SCquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
omg, nóg niet goed ?! wat jailbait dan ?![]()
(misschien issie een beetje erg)
ik probeer jullie gewoon tevreden te stellen met foto's van lekkere wijvenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wtf ik vraag me echt af wat jij voor iemand bent.
Lijk je op deze meneer?
[ afbeelding ]
Dit topic is toch geopend zodat we niet in andere topics gaan baggerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat KLB-SC steeds meer op B&H-SC gaat lijken met al die plaatjes. 1 is te doen maar een hele reeks niet. En in meerdere postings achter elkaar plaatjes posten is ook niet de bedoeling.
Bevalt het niet?
Ohja, mocht het nog niet opgevallen zijn ik ben weer terug in KLB-SC.
Het lukt je niet bijzonder goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik probeer jullie gewoon tevreden te stellen met foto's van lekkere wijven
die gast die altijd achter de camera staat heeft vast een geweldig leventje, vooral omdat die meiden meestal naakt zijn en een uiterst geile blik in hun ogen hebben =Oquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wil serieus wel eens weten wie die pics allemaal maakt
Hoe hoe hoe, ik ben Marc Dutroux.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die gast die altijd achter de camera staat heeft vast een geweldig leventje, vooral omdat die meiden meestal naakt zijn en een uiterst geile blik in hun ogen hebben =O
kut camera-man ook altijd
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit topic is toch geopend zodat we niet in andere topics gaan baggeren? Gaan jullie hier weer restricties aan stellen
.
KLB-SC is slowchat voor de KLBérs, naakt e.d. hoort in een ander sub-forum thuis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit topic is toch geopend zodat we niet in andere topics gaan baggeren? Gaan jullie hier weer restricties aan stellen
.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:15 schreef Sackboy het volgende:
OMG mogen we nu ook al geen plaatjes van mooie dames meer posten?![]()
Dit begint echt zielige vormen aan te nemen. Epic fail
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:14 schreef KingOfPop het volgende:
Ze hoeven toch niet meteen naakt, post eens wat fatsoenlijks, nee ik niet.
Valt wel mee hoor. Maar soms moet ik wel zo een boodschap overbrengen anders snappen sommigen het nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:19 schreef KingOfPop het volgende:
Die gast die voelt zich wel machtig als mod, pffffff
Jaa, dat is beter, alleen liever ene waar ik niet me hoofd eerst een kwartslag moet draaienquote:
Zulke plaatjes is niets mis mee in KLB, het gaat mij puur om het naakt dat in B&H thuishoort.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bedoel je 'ook mooi' of bedoel je 'tyf op naar b&h' ?
Ban voor een jaar, dat helpt wel, voorlopig althans, hoef ik dat gekanker niet meer te zien hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar soms moet ik wel zo een boodschap overbrengen anders snappen sommigen het niet
Ik zal even verder op mn hyves kijkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jaa, dat is beter, alleen liever ene waar ik niet me hoofd eerst een kwartslag moet draaien
Gelukkig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zulke plaatjes is niets mis mee in KLB,
Hehehehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zal even verder op mn hyves kijken
Dus als er hier over voetbal gepraat wordt haal je het ook weg en zeg je 'dat doe je maar in VBL'?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zulke plaatjes is niets mis mee in KLB, het gaat mij puur om het naakt dat in B$H thuishoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |