KLB SC is toch in eerste instantie opgericht om plaatjes te postenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat KLB-SC steeds meer op B&H-SC gaat lijken met al die plaatjes. 1 is te doen maar een hele reeks niet. En in meerdere postings achter elkaar plaatjes posten is ook niet de bedoeling.
Bevalt het niet?
Nu maar de kleindochter van je buurvrouw?quote:
Nee. KLB-SC is in leven geroepen om de baggeraars en slowchatters een plekje te geven. Maar ook baggeren en slowchatten is aan regels gebondenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KLB SC is toch in eerste instantie opgericht om plaatjes te posten?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. wat moet dat voorstellen, een verlaten hoekje in een sm kelder ofzo?
Jij hoeft hier niet te lezen of posten hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een autoritair gezag hierLijkt Iran wel.
Op het randjequote:
Mensen met een iPodquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef The_Terminator het volgende:
Fuck, en natuurlijk niemand die mijn retegave youtube video ziet omdat de thumb mist![]()
Second try:
Bekijk deze YouTube-video
En nu ik der nog een keer zie herken ik het, dat is die kelder van Fritzl en dat is zijn dochter in betere tijden.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nu maar de kleindochter van je buurvrouw?Het is vooruitgang, maar veel niet
omg, nóg niet goed ?! wat jailbait dan ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. wat moet dat voorstellen, een verlaten hoekje in een sm kelder ofzo?
Perfectquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
Voor jullie: Brr3ezaHh T0ppickk #113 Waar 2 x 9 ook 18 is.
Met dank aan the terminator
Trusten. Ik ga mijn jointje rokenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga slapen! Welterusten allemaal
Ik wil er wel een hebben hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
There are people who don't like iPod, FUCK THEM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |