Ligt eraan, als ze een geldige reden bedenken dan wil ik me zeker aanpassen en zal ik dus niet meer door groen rijden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als door groen rijden ineens verboden wordt, blijf jij dan toch door groen rijden omdat jij vindt dat jij dat moet kunnen?
Ik mis ook een groot gedeelte van de regel met de delen, gaat tot 77, daarna zie ik niets meer terwijl de pagina wel doorloopt. Hier begin ik maar niet aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n hel met mijWas altijd een half topic schelden
Hier kon Hitler met zijn censuur nog wat van leren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:07 schreef Sackboy het volgende:
Oh ik zie dat er alweer een rits posts verwijderd is
Weet ik veel, ik kijk dat nooitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Vanavond in het dorp
![]()
Bestaat TelSell nog dan?
Schijnheilige hypocrisiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens waarom moet het nou zo ordinair allemaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met als titelsong:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik heb de reden al gegeven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze een geldige reden bedenken dan wil ik me zeker aanpassen en zal ik dus niet meer door groen rijden.
Heb ik van horen zeggen dat er ooit zoiets op tv was en ik heb ze nog niet van horen zeggen dat het er al weer afgehaald was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het erop is?
televisiequote:
He, nou, verdikkie zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:14 schreef BigKahuna het volgende:
Paaskonijn wil graag dat hier gemeld wordt dat NoelGallagher faalt @ life.
Niet mijn woorden he [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Daar hebben we [B&H SC] boem houd van SC voor. Behangplakkert is weg trouwens, omdat ie bleef provoceren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Naakt moet ook gewoon kunnen. Althans, het heeft altijd gekund, zelfs vanmiddag nog, dus waarom zou het nu opeens niet meer kunnen
Diep van binnen, heel diep, voel ik mij gekwetst.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jaja doe maar alsof je het zo ff van je afschud!
Voor hoe lang?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we [B&H SC] boem houd van SC voor. Behangplakkert is weg trouwens, omdat ie bleef provoceren.
GODVERDOMME HOE LANG IS HIJ WEGquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we [B&H SC] boem houd van SC voor. Behangplakkert is weg trouwens, omdat ie bleef provoceren.
Waarom ben jij zo'n gemene tiran ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Beschaafd naakt is volgens de FAQ niet verboden. En nu wordt het verboden omdat het op B&H SC gaat lijken? Hoeveel van de 300 posts per topic bevatten nou van die plaatjes? Echt niet meer dan een stuk of 10, vaak helemaal geen. En zoals ik al zei, als er over voetbal gepraat wordt lijkt het ook net de VBL SC. En met andere onderwerpen net zo. Waarom zou dit dan niet mogen.quote:
mooi zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
GODVERDOMME HOE LANG IS HIJ WEG![]()
IEDEREEN OM ME HEEN WORDT GEBAND
IK STA ALLEEN
De vraag is meer waarom zijn sommige users hier in KLB zo verschrikkelijk irritant.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n gemene tiran ?
Ja eentje zo af en toe mag, maar als je een heel topic wil volposten met zulke plaatjes moet je toch echt in B&H zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beschaafd naakt is volgens de FAQ niet verboden. En nu wordt het verboden omdat het op B&H SC gaat lijken? Hoeveel van de 300 posts per topic bevatten nou van die plaatjes? Echt niet meer dan een stuk of 10, vaak helemaal geen. En zoals ik al zei, als er over voetbal gepraat wordt lijkt het ook net de VBL SC. En met andere onderwerpen net zo. Waarom zou dit dan niet mogen.
En trouwens, waar leg je de grens?
Dit is nog wel toegestaan neem ik aan?
[ afbeelding ]
Er mogen nu geen tepels meer in beeld of wat?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom zijn sommige users hier in KLB zo verschrikkelijk irritant.
De vraag is waarom in de eerste honderd topics van de KLB BAGGER SC alles gewoon toegestaan was (en dat ging prima, wekenlang) en er nu sinds enkele weken ineens steeds meer en meer wordt verboden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom zijn sommige users hier in KLB zo verschrikkelijk irritant.
Blote tieten en kutjes worden hier niet als beschaafd naakt gezien in KLB-SC.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beschaafd naakt is volgens de FAQ niet verboden. En nu wordt het verboden omdat het op B&H SC gaat lijken? Hoeveel van de 300 posts per topic bevatten nou van die plaatjes? Echt niet meer dan een stuk of 10, vaak helemaal geen. En zoals ik al zei, als er over voetbal gepraat wordt lijkt het ook net de VBL SC. En met andere onderwerpen net zo. Waarom zou dit dan niet mogen.
En trouwens, waar leg je de grens?
Dit is nog wel toegestaan neem ik aan?
[ afbeelding ]
Er mogen nu geen tepels meer in beeld of wat?
Het is aan de moderators, FA's en A's om te beoordelen wat schokkend of storend is, en die naakte meiden zijn storend.quote:en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Hihihi, Juup valt op mannen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blote tieten en kutjes worden hier niet als beschaafd naakt gezien in KLB-SC.
Stukje uit de Policy
[..]
Het is aan de moderators, FA's en A's om te beoordelen wat schokkend of storend is, en die naakte meiden zijn storend.
Nou, storend niet hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:26 schreef Juup© het volgende:
Het is aan de moderators, FA's en A's om te beoordelen wat schokkend of storend is, en die naakte meiden zijn storend.
Misschien komt het vanuit een soort psychologisch standpunt::: zoals wanneer een kind moordlustig en verbitterd wordt als het verdorven wezen niet mee mag spelen met de andere kindertjes: het kind gaat het spel van de andere kindertjes dwarsbomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De vraag is waarom in de eerste honderd topics van de KLB BAGGER SC alles gewoon toegestaan was (en dat ging prima, wekenlang) en er nu sinds enkele weken ineens steeds meer en meer wordt verboden.
Dat is wel zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:28 schreef Juup© het volgende:
Zoals eerder door mij en net door remlof is aangegeven is een plaatje op z'n tijd niet erg, maar hele reeksen of vele postings achter elkaar met zulk soort plaatjes niet gewenst, ga dan in B&H-SC posten.
Het liep de spuigaten uit, daarom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De vraag is waarom in de eerste honderd topics van de KLB BAGGER SC alles gewoon toegestaan was (en dat ging prima, wekenlang) en er nu sinds enkele weken ineens steeds meer en meer wordt verboden.
Om even bij het verkeerslicht-voorbeeld te blijven. Er rijden mensen door rood. Jullie laten de mensen twee maanden lang door rood rijden zonder in te grijpen. Dan opeens vinden jullie het welletjes en nemen jullie iedereen die door rood rijdt z'n rijbewijs af.quote:
De aarde is een enorme hamburgerquote:
Regels veranderen soms, nu kun je nog naar de coffeeshop, over een paar jaar kan dat afgelopen zijn en krijge je boetes als je toch in wiet handelt. Maar ik ga hier verder niet op in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Om even bij het verkeerslicht-voorbeeld te blijven. Er rijden mensen door rood. Jullie laten de mensen twee maanden lang door rood rijden zonder in te grijpen. Dan opeens vinden jullie het welletjes en nemen jullie iedereen die door rood rijdt z'n rijbewijs af.
HMquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:21 schreef BigKahuna het volgende:
Bericht van behangplakker:
-posten uit naam van een gebande is ban-
Nogmaals; I'm just the messenger
Had ik ook nog nooit van gehoord inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HM![]()
Eigenlijk wist niemand dat dit niet mocht... ?
Want ik (en vele met mij) hebben dit al vet vaak gedaan.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:00 schreef Sackboy het volgende:
Maargoed, behangplakker en BigKahuna kunnen aanschuiven op het strafbankje. Ohnee wacht die mocht ook niet meer
Het denkbeeldige strafbankje dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |