Een kenner!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
Scuse me, while I kiss the sky!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een kenner!
Dude, het werk van die god mag niemand niet kennen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Inderdaad, je bent een legende of je bent het niet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, het werk van die god mag niemand niet kennen!
thnQquote:
ikke, nu voel ik me vergeten en in de steek gelaten..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Who gives a fuck about that list?
Je staat hier in de OP dat geeft veel meer aanzienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ikke, nu voel ik me vergeten en in de steek gelaten..*huil-huil, snij-snij, hak-hak, bloed-bloed, sprietsj-sprietsj*
Ja dat is waar, ik sta tussen de bazen en dat heeft meer waardequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je staat hier in de OP dat geeft veel meer aanzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
jah, geef maar een lading valium en verder nog een paar kilo van die kleine witte ronde pilletjes die ze op feestjes altijd uitdelen, tegen de sloom-heid. En muffinsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef KingOfPop het volgende:
Ok komt ie.. zo die zit weer. Wil je nog wat voor de pijn?
Wat is er mis met het strafbankje dan? Ik snap het probleem met de bazen wel, maar het strafbankje was toch juist wel komischquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef remlof het volgende:
OP aangepast, de "bazen" en het strafbankje zijn er uit en die wil ik ook niet terugzien. Update je wiki of whatever, de volgende die een OP met die elementen post heeft een ban. En die kan voor sommigen hier wel eens drie maanden gaan duren.
Ilse !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met het strafbankje dan? Ik snap het probleem met de bazen wel, maar het strafbankje was toch juist wel komisch? Ooh, je gaat hier zeker niet meer antwoorden trouwens..
Haha, hoiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ilse !![]()
Eindelijk weer iemand hier.
Hahaha arme jijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:07 schreef The_Terminator het volgende:
Godver. Het bier is op (hoe het mogelijk is weet ik niet) en nu zit ik hier opgescheept met een aantal flesjes Dommelsch, dat ook een maand over datum is. Wish me luck.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef remlof het volgende:
OP aangepast, de "bazen" en het strafbankje zijn er uit en die wil ik ook niet terugzien. Update je wiki of whatever, de volgende die een OP met die elementen post heeft een ban. En die kan voor sommigen hier wel eens drie maanden gaan duren.
1 maand maar? Ik heb bier gedronken dat 6 maanden over datum was en het smaakte goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:07 schreef The_Terminator het volgende:
Godver. Het bier is op (hoe het mogelijk is weet ik niet) en nu zit ik hier opgescheept met een aantal flesjes Dommelsch, dat ook een maand over datum is. Wish me luck.
Geen verkapte, kijk mij stoer doen met een ban dinges. Punt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met het strafbankje dan? Ik snap het probleem met de bazen wel, maar het strafbankje was toch juist wel komisch? Ooh, je gaat hier zeker niet meer antwoorden trouwens..
Ja hoor. Ik zag het in de OP ja..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, hoi! Alles goeeed? Ik ben wel weer klaar met leren. Trouwens
aan de mensen die me uitlachen omdat ik leer op vrijdagavond, normaal heb ik een heel spannend leven
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:04 schreef KingOfPop het volgende:
Valium heb ik net al aan iemand besteedIk heb nog wel wat anders. Just try, you gonna like it!
Hmkay, ik snap het. Dit was trouwens een kettingpost van je juup! BANquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen verkapte, kijk mij stoer doen met een ban dinges. Punt.
Dat maakt alles goed jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Och, zometeen een dikke joint roken en het komt helemaal goed.
Boeiend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmkay, ik snap het. Dit was trouwens een kettingpost van je juup! BAN
ilse ? that's a sweet namequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, hoi! Alles goeeed? Ik ben wel weer klaar met leren. Trouwens
aan de mensen die me uitlachen omdat ik leer op vrijdagavond, normaal heb ik een heel spannend leven
Valt best mee..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ok.. als het maar niet griezelig is
En dan vlambogen trekken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Och, zometeen een dikke joint roken en het komt helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |