denk dat het eerder in deze reeks wordt, topic is namelijk dicht gegaan door jouw postquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat beide kritieken waar zijn als ik dat filmpje zo bekijk (beluister). Matigjes dus.![]()
Headhunterz komt ook nog in zwaar weer in dit topic.
Goede keuze.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
je hebt geluisterd naar mijn idee voor een TT je bent echt mijn handpop
Hello puppet![]()
Wanna play?
ok,ok TVP
had het niet eens in de gaten...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat het eerder in deze reeks wordt, topic is namelijk dicht gegaan door jouw post
Ik vind het retegaafquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:34 schreef Da_Ripper het volgende:
De TT van #65 is alleen maar zichtbaar in dit topic R.I.P. 16:06 - 20:32 = 4,5 uurtjes![]()
nou, misschien ist wel waardig om dat juweeltje er op die manier tussen te laten staan... eens kijken wat onzen Paternoster Boy ervan vindt ... tradities enzo![]()
Ook in het rijtje van Her Voice - Lockdown etc.. als in een dikke hit (en uiteindelijk helemaal stuk gedraaid worden). Ik vind hem geweldig in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:11 schreef LeonH het volgende:
he zo... kunnen we tenminste weer over echte hardstyle blaaten...
waarom heb ik een voorgevoel dat Serenity van The Pitcher wel eens het rijtje van Her Voice en Nowhere to Hide bij mij kan komen als behoorlijk groot favoriet...
quote:
When I say IP you say Banquote:When I say Show, you say Tek...
??quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Lache als strax Harry / J0nes een keer komen kijke ...![]()
quote:
Snapt ie ook wel, de_huig probeerde grappig te zijn. Erg matigjes overigens...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Volgens mij stond de TT niet iedereen aan....
Ik sta je altijd half, dat weet je he!?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Snapt ie ook wel, de_huig probeerde grappig te zijn. Erg matigjes overigens...
quote:With the Scantraxx party in the Heineken Music Hall coming up I have an important news message. I will not perform in area 1, even though this was announced on the official website and partyflock party information. So for those who hoped to see me perform in the Blackbox, make sure to visit me in the second area (and make it overcrowded, hehehe). Then my preparations won't be for nothing. But hey.. after so much bad luck and errors..sunshine is waiting!
LMSJNK??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:26 schreef CrustyClown het volgende:
Als tvp roep ik iets met PM met don keys
Nee man bleedmasturz is vEt kOowl jeweettok vooral die ruimtepakken van die schreeuwerds enzo I liVe FoR hArDstYlow aight!!1quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:43 schreef HarryVanDeTap het volgende:
beetje lomp verhaal, beter rosse ze de blademasterz naar zaal 2 ofzo
ik vind blademasterz ook bashwaardiger dan showtek laatste tijd om eerlijk te zijn, op defqon d8 ik al van wtf doen die mafkezen op dat podium maarja ik zag t niet zo goed plus ik was wazig, maar nu ik die dvd heb terug gezien......quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee man bleedmasturz is vEt kOowl jeweettok vooral die ruimtepakken van die schreeuwerds enzo I liVe FoR hArDstYlow aight!!1
Verkapte blademasterz-bash-woensdag-post
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee man bleedmasturz is vEt kOowl jeweettok vooral die ruimtepakken van die schreeuwerds enzo I liVe FoR hArDstYlow aight!!1
Verkapte blademasterz-bash-woensdag-post
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Lekker in the end of do it my way meebleren ondersteund door 16.000 MC's met oorbellen in voor het geval je de tekst vergeet
en snapte 't inmiddels ....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:43 schreef HarryVanDeTap het volgende:
... en ripper ksnap je je niet come again?
Kwordt nooit agressiefquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:04 schreef DJ_ het volgende:
toen ik de op zag dacht ik dat de modjes agressief gingen worden vanwege alle illegale download discussie hier
inderdaad een heerlijk nummer , maar wat een kut passwordquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kwordt nooit agressief![]()
en idd lekkere PM trouwens
Niet door mij verzonnen. Ik kom er altijd op andere manieren aanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad een heerlijk nummer , maar wat een kut password
haha ja maar ik ben niet zo oplettend dat ik dat ontbrekende deel mis ofzo, ik check ook nooit mijn actieve topics ik open gewoon muziek en daar zie ik het HS topic altijd wel ergens bovenaan bungelenquote:
Jammie, tot je elleboog in Huig z'n kontje. Vind je wel lekker, of niet Bartjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
en Huig wat die showtek fans ook zeggen... ik vind je grap wel erg leuk
Bart heeft anders wel lekkere vuistjes hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef MrDice het volgende:
Jammie, tot je elleboog in Huig z'n kontje. Vind je wel lekker, of niet Bartje![]()
Ach laat ook maar. Gisteren was eigenlijk te triest voor woorden. Stuk puberale frustratie wat er kennelijk bij jullie uit moest. En ondertussen nummers en dj's verafgoden met net zulke belachelijke lyrics (geldt dit niet voor 90% van de nummers?). Hey, maar veel plezier en zo.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:41 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha ja maar ik ben niet zo oplettend dat ik dat ontbrekende deel mis ofzo, ik check ook nooit mijn actieve topics ik open gewoon muziek en daar zie ik het HS topic altijd wel ergens bovenaan bungelen
ik zeg *boks*quote:Bart heeft anders wel lekkere vuistjes hoor![]()
ik dacht eerder als in onderboksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
snappen jullie hem vuistjes <-> boks ?
Heej dat is mijn profielpicca bij pfquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik dacht eerder als in onderboks
dat 1e filmpje is gemaakt in de Radstake *jeugdsentiment*quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:59 schreef CrustyClown het volgende:
Intervieuw met de Prophet trouwens @ Q-Dance. Best grappig
Schuldigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef NLS04 het volgende:
Hebben de meeste hardstyle fokkers trouwens hier dezelfde naam als bij pf? Dan voeg ik wat mensen toe, handig om te zien welke fokkers naar dezelfde feesten gaan![]()
joh...neem t allemaal niet te serieus. Dat topic van gisteren was mijns inziens gewoon om een beetje flauw te doen en te lachen...even geen serieuze discussies (voorzover die er normaal wel zijn), maar inderdaad even kinderachtig/puberaal gedrag..En daar ben ik altijd wel voor inquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef MrDice het volgende:
[..]
Jammie, tot je elleboog in Huig z'n kontje. Vind je wel lekker, of niet Bartje![]()
Ach laat ook maar. Gisteren was eigenlijk te triest voor woorden. Stuk puberale frustratie wat er kennelijk bij jullie uit moest. En ondertussen nummers en dj's verafgoden met net zulke belachelijke lyrics (geldt dit niet voor 90% van de nummers?). Hey, maar veel plezier en zo.
Huig it is..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef NLS04 het volgende:
de meeste hardstyle fokkers trouwens hier dezelfde naam als bij pf? Dan voeg ik wat mensen toe, handig om te zien welke fokkers naar dezelfde feesten gaan![]()
16meterquote:
Ik zal eens wat mensen gaan toevoegenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Koepert het volgende:
Zelfde naam op PF idd.. s wel makkelijk idd
Hm nu moet ik ineens aan een plaat denken die volgens mij Scope DJ of A-Lusion wel eens draait met de vocals "Oh Boy" of "Homeboy" (aan het eind van de climax met daarna een beuk-stuk)..... iemand een idee?quote:
die heb ik gemistquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:26 schreef mstx het volgende:
D-Block & S-te-Fan - Words From The Gang (Dutch Version)
Lig steeds weer in een deuk
Vrúúúger, vrúúúger
lijkt inderdaad wel alsof The Prophet mensen als Headhunterz en Wildstylez veel hoger heeft staan dan A-lusion; qua draaien op feesten dan!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:31 schreef NLS04 het volgende:
voor de mensen die naar scantraxx gaan zaterdag:
[..]
Ga zelf naar de matrixx zaterdag maar ik vind het vreemd verhaal. Als er een iemand is die al jaren bij scantraxx zit en daarom gewoon op de main hoort is het A-lusion wel.
plaatjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik dacht eerder als in onderboks
PF = Remco -_- ReMcOrEquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef NLS04 het volgende:
Hebben de meeste hardstyle fokkers trouwens hier dezelfde naam als bij pf?
inderdaad, daar ging ik vroegâh ook wel eens heenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
dat 1e filmpje is gemaakt in de Radstake *jeugdsentiment*
VRÚÚGER VRÚÚGERquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, daar ging ik vroegâh ook wel eens heen![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
linkje?
[..]
maar gelukkig zegt de timetable en PF: "Door de positieve berichten tegenover Onne gaat hij dus WEL in de main staan."![]()
serieus?quote:Ik herinner mij nog goe den dag dak vert eerst house te hore kreeg.
Toen wist ik het al, DEES IST!
Mijne tikker ging tegen honderd int uur,
Op plaatjes van 2 unlimited, thunderdome en happy hardcore,
Nu zenk volledig verkocht!
T'maakt mij niet of dat tek is, hardstyle, hardcore of jump,
Noem mer op!
Ik verston da ni,
Mensen die gewoon meelope me alles wa den tv/radio doe of zegt.
PLUS die bengels die staan te springen op elken hoek vant straat,
En verdoeme, ze vinden het nog geweldig ook ..
Sommige mensen denken da welle gestoord zen,
Misschien hemme zelle wel gelijk!
Misschien zen welle ook wel gestoord!
Misschien is deze muziek ook wel gestoord ..
Maar wij zijn me veul ze maat!
As ge in dieje wereld zit, dan lekt da heel simpel om DJ te worde ..
Maar vruuger?
Vruuger waarde nen debiel als ge plaatjes stond te draaie ..
Vruuger moeste een janet zen as ge DJ wou worde ,
Mor nu?
Iedereen wil DJ worde, Iedereen wil die janet van toen zen!
Ik word daar mottig van!
Allemaal van die gasten die denken da ze op die manier gemakkelijk van de grond kunnen gaan.
Rot toch oep gast ..
Ast ni echt veur de muziek is,
Kust dan mijn klote!
door alle (zeer) positieve reacties, op PF onder andere, die er kwamen op Onne nadat bleek dat ze hem in zaaltje 2 hadden geplaatst...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
serieus?was het vanwege de reacties op PF dat ze hem hebben teruggezet ...
boerûh, boerûh, boerûhquote:
Is goed man. Ik ga lekker nuchterquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit die CD van the Dutchmaster te luisteren en kvind dat stukje van 3 Hard Way toch zo lekkerrrr
nu ik toch een handig proggie heb gevonden, heb ik meteen ff die overgang geript uit de Lisboa-set.
De epic-failure overgang
en J_S_U tik mij zaterdag 's aan
net zo falend als de tekstquote:
Fansquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:44 schreef BlikkenS het volgende:
Zijn alle mixes van DJ Homeboy nog ergens te vinden?
kwaliteit krijgt vanzelf de waardering die het verdientquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed bij jullie he
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed bij jullie he
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:44 schreef kollie het volgende:
NLS04, kunnen we dit jaar nog een jaarmix van je verwachten
Voegt niets toe aan het origineel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:52 schreef LeonH het volgende:
kom ik misschien al een beetje in de buurt? of nog niet?
oh jawel, passie en gevoel kan je er juist in kwijt... dan maak/remix je het gewoon zoals jij de plaat zou maken. Daarom blijf ik ook met m'n tengels af van goeie platenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Voegt niets toe aan het origineel.
Wat ik niet goed begrijp, waarom ga je tijd en energie steken in een nummer wat je niks aan vind. Dan kun je er toch geen passie en gevoel in kwijt? Lijkt me?
pass me 's ff die link want ik wordt heeeeeeelemaal gek van die stinkende Q-sitequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
scope vs A-lusion zoals je hem hoort tijdens het interview
waarschijnlijk is dat het dan ... maar normaal krijg je dan nog een gebroken quicktime.file icoontje bijquote:
Haha ja zijn leuke mixen voor in de auto! Heb jij toevallig geen overzicht meer van de mixen die je uitgebracht hebt? (Downloadlocatie zou ook leuk zijnquote:
Hè hè, thnx bartmanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
check het is echt de moeite waard...
hij heeft ten minste wat te vertellen in tegenstelling tot the prophet in het 1ste interview
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik denk dat het een kutfeest word.
Boe!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik heb best wel zin in dat feesje genaamd Q-dance presents:
Scantraxx
so Watch your back
'cause You might get a heart attack
Fear the things you will expect
That's our aphrodisiac
Lucky when you are prepared
Love to loose your mind in there
Now it's time to say your prayers
Scantraxx, hell yeah!!!![]()
Beetje Words from a gang gemixt met HH geluidenquote:
A-Lusion & Frontliner worden ziek, daardoor een speciale 3 uur lange blademasterz setquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
A-Lusion & Frontliner worden ziek, daardoor een speciale 3 uur lange blademasterz set Showtek als surprise act.
Een wat oudere kale vent met een snorretje en een baardje?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:52 schreef Da_Ripper het volgende:
De BoB![]()
Zit die ouwe, dikke uitsmijter nog steeds bij de deur op die kruk ...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind Magic Spell 10 x beter dan GOD.
Wellicht dat ik mijn camera meeneem vanavondquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:12 schreef LeonH het volgende:
Voor alle Scantrekkers vanavond: Veul Plezier!en we zien de filmpjes en foto's wel verschijnen
Ik neem 'm sowieso mee....maar filmpjes zijn altijd bagger bij mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Wellicht dat ik mijn camera meeneem vanavond
en foto's mèt mij ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik neem 'm sowieso mee....maar filmpjes zijn altijd bagger bij mij
de dinsdagavonden lopen daar vooral heel goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:08 schreef Da_Ripper het volgende:
De Bob is heul geen slechte tent voor een (beginnend) DJ ... is volgens mij de meest populaire discotheek in NW
Ik vind die dikke kicks zoveel vetter dan die half gare vocalquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vond het jammer dat die nieuwe mix van crump al 2 keer (q-base ook) zo slecht door Dov ingemixt wordt. Tis heerlijk om de gehele vocal te horen. "we're back at tis MF, Fucking, Cru-huh-huh-hm enz)
ruffian - ? - dbstf - zany - darkraver - wildstylez - prophet - ? - j&w - noisecontrollers - ? - max enforcerquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:20 schreef mstx het volgende:
[..]
ruffian - Brennan Heart - dbstf - zany - darkraver - wildstylez - prophet - NC (plus MC renegade) - j&w (Staan er niet op) - Dozer - -max enforcer
Ohja... ik was nog niet helemaal wakkerquote:
Van vorig jaar jaquote:
nooit geweten dat er toch nog kleinere dj's zijn dan zanyquote:
Verwacht dat het de counter voor Qlimax is hoor. Word altijd rond deze tijd bekend gemaakt en de XQ pas op Qlimax.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee ik bedoel meer als aankondiging voor een XQ technoboy in 2009 ofzo
En dan zeg je dat je technoboy vet vind?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef signom het volgende:
Ik hou van die rauwe italian style, niet al te blij. lekker beuken, niet om de minuut weer wachten totdat je weer verder kan stampen.
ik moest ook gelijk aan de plaat denken toen ik het op TV zagquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand de reclame van Lidl gezien...... en neem dan ook de Dikke Bleek mee. Deze is nu in de aanbieding. Dikke bleek, 3 flessen voor maar ....
![]()
En koepert xal strax eens wat gaan knutselen
Als je na die speciale Flyer kijkt van Technoboy in de outtland (plus dat kies zijn 5 beste tracks voor een cd gedoe) dan is die counter wel een beetje in dezelfde grafische stijl. Daarbij weet ik ook zeker dat in het algemeen voor Qlimax al bekend is wat Xqlusive 3 maanden later wordt. Dus ik denk eigenlijk dat het de aankondiging is van Xqlusive Technoboy - al is het op basis van flinterdunne argumentenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Trouwens ook beetje met de Flash file zitten spelen in de hoop al een hint te vinden, maar hij stopt gewoon op 0.0.0:00:00 en dat is het.. dus nog 4 dagjes wachten...
Als je traktor gebruikt kijk dan eens naar Native Recordingquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nondejuuu ben aan het mixen als een dolle otter!
Mix je 3 nummers achter elkaar alsof je pavo himself bent, krijg je daarna een overgang zo slecht maakt brennan heart ze niet... Kan wel lachen en huilen tegelijk...
Anyway mijn eerste helemaal goed gelukte setje moet binnenkort wel gaan lukken. Wanneer dit het geval is zal ik hem eens online pleuren, voor een wat kritischer oordeel...
Mooi dat iedereen zich heb vermaakt op scantraxx trouwens:-)
Nu het jaar er qua dikke feesten alweer bijna op zit. Wat zijn de toppertjes en floppertjes tot dusver? Met qrimetime en qlimax hier dus nog niet bij. Ben wel benieuwd wat de fokkers mee en/of tegen is gevallen...
Een XQ voor technoboy kan dus nog steeds, dus ik sluit het niet uitquote:In 2009 zal tijdens het tienjarig bestaan van Technoboy zijn langverwachte ‘Best Of’ album uitgebracht worden.
Of een counter voor Qrimetime?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een XQ voor technoboy kan dus nog steeds, dus ik sluit het niet uit
Idd vet nummer, vind deze remix persoonlijk nog iets beter:quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:06 schreef Silaz het volgende:
Zeeer vette lasershow. Dat nummer zelf ook
Jezus, wat een magistrale trackquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:06 schreef Silaz het volgende:
Zeeer vette lasershow. Dat nummer zelf ook
godverredomme wat een geile remix van Airwavequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd vet nummer, vind deze remix persoonlijk nog iets beter:
Expose - Airwave (Section 8 Vs Dark By Design Remix)
Vond het wel jammer dat DbD dit jaar niet op Q-Base stond, had ik graag eens willen zien
quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
En koepert xal strax eens wat gaan knutselen
die Anologic boy zou ik zowiezo niet vertrouwen.. Misschien is dat ook wel zown maffe italiaan die continue door de mic loopt te bleren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:11 schreef Da_Ripper het volgende:
http://partyflock.nl/party/135873:Q_dance.html
hmmmmmmmmmmm .... line-up gezien?![]()
Kweet nu niet meer zo zeker of ik überhaupt nog wil gaan, hoewel het natuurlijk wel wat heeft 'n hs-feesie in It... iig toegevoegd als optie
och ken jij Patto en Yannick! Daar ging ik "vruuger" altijd mee naar houseparty's!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:47 schreef nattermann het volgende:
groepsfoto:
3e kop van rechts ben ik
KLIK
Haha ja, de vriend van t zusje van Patto is een goede vriend van mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
och ken jij Patto en Yannick! Daar ging ik "vruuger" altijd mee naar houseparty's!
Kben erachterquote:Op maandag 29 september 2008 23:22 schreef Da_Ripper het volgende:
volgens een maat die vant weekend in Den Haag was staat hier Marcel (Deepack) te draaien:
iemand een idee welk nummer @ 0.42 ???
De spatie-fouten daargelaten, dan nog jeuken mijn vingers om 's creatief met de rode pen te wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
interactable one & alpha verb starten eigen label, AVIO Records, release nummer 1 wordt
Interactable One - Play the games
Gentallica - Thunderstyle
The first release on this brand new hardstyle label is produced by the founders themselves. This label has decided toforget about the B-sides and make this opener a double A-side! On the A-side the slammer Play The Games by IntractableOne. Makin dancefloors shake like they never did before.On the AA-side the much requested Gentalica track; Thunderstyle produced by Alphaverb. Wich already had alot of airplayin the last months.After leaving Bazz Implant records, Alphaverb & Intractable One (AVIO) decided to keep the strings in their own hands and bring the beats on their brand new hardstyle label, AVIO Records. Starting off with a double A-side wich alreadygets big support.Alphaverb & Intractable One (AVIO) are known for their unique hardstyle sounds.After releasing tracks like Low Frequenced Bass, Rockin Da Place (Remix) and Go Crazy they gained a lot of respect andDJ support.Dj Support: D-Block & S-te-Fan, Josh & Wesz, Deepack, Zatox, Brainkicker, Brennan Heart, Vortex and many more!
http://www.astralmusic.co(...)tyle-en/Default.aspx
snappie?!
Godverdomme om te janken ook weer zo slechtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
interactable one & alpha verb starten eigen label, AVIO Records, release nummer 1 wordt
Interactable One - Play the games
Gentallica - Thunderstyle
The first release on this brand new hardstyle label is produced by the founders themselves. This label has decided toforget about the B-sides and make this opener a double A-side! On the A-side the slammer Play The Games by IntractableOne. Makin dancefloors shake like they never did before.On the AA-side the much requested Gentalica track; Thunderstyle produced by Alphaverb. Wich already had alot of airplayin the last months.After leaving Bazz Implant records, Alphaverb & Intractable One (AVIO) decided to keep the strings in their own handsand bring the beats on their brand new hardstyle label, AVIO Records. Starting off with a double A-side wich alreadygets big support.Alphaverb & Intractable One (AVIO) are known for their unique hardstyle sounds.After releasing tracks like Low Frequenced Bass, Rockin Da Place (Remix) and Go Crazy they gained a lot of respect andDJ support.Dj Support: D-Block & S-te-Fan, Josh & Wesz, Deepack, Zatox, Brainkicker, Brennan Heart, Vortex and many more!
http://www.astralmusic.co(...)tyle-en/Default.aspx
snappie?!
Nu ik er over nadenk he... dat feest in Outland heet "Technoboy - a preview"... een "preview" dus voor XQ TBYquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als je na die speciale Flyer kijkt van Technoboy in de outtland (plus dat kies zijn 5 beste tracks voor een cd gedoe) dan is die counter wel een beetje in dezelfde grafische stijl. Daarbij weet ik ook zeker dat in het algemeen voor Qlimax al bekend is wat Xqlusive 3 maanden later wordt. Dus ik denk eigenlijk dat het de aankondiging is van Xqlusive Technoboy - al is het op basis van flinterdunne argumenten![]()
haha ja moet eerlijk bekennen dat ik die tekst nieteens gelezen hadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
De spatie-fouten daargelaten, dan nog jeuken mijn vingers om 's creatief met de rode pen te worden![]()
keep the strings in their own hands o-m-g, nederlands letterlijk vertalen naar het engels is een compensatie-strategie wat we leerlingen leren wanneer je het echt niet meer weet. Je krijgt dan van die 'boterham met pindakaas' ---> 'butterham with peanutcheese'
Maar een nederlandse gezegde letterlijk gaan vertalen![]()
![]()
Thunderstyle
Jammer dat ze het origineel releasen en niet de remix van Hold us Back.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:54 schreef Digiwave het volgende:
Release van Showtek - Hold us back/ Back 2 reality
njah..eerst was Hold us back wel een degelijk nummertje.
Nu vind ik het persoonlijk niet echt veel maar aan xD
http://www.recess.nl/vinyl/products/hold-us-back-showtek/11243/quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:45 schreef MrDice het volgende:
[..]
Jammer dat ze het origineel releasen en niet de remix van Hold us Back.
Ah okay, beter. Die remix zat overigens niet bij de PM in, vandaar mijn opmerking.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://www.recess.nl/vinyl/products/hold-us-back-showtek/11243/
Daar zat ik dus ook aan te denken (dacht dat ik dat al gepost had) maar dat zou nog best eens kunnen. Maar hij heeft toch al een XQ gehad? (niet dat ik het erg vind dat er nog 1 komtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk he... dat feest in Outland heet "Technoboy - a preview"... een "preview" dus voor XQ TBY![]()
Dat klinkt wel logisch
Ik heb er laatst wel eentje gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef Silaz het volgende:
Heeft iemand mss een linkje naar die Hardstyle ringtone pack>? die is in een van de laatste 5? topics voorbij gekomen.. geloof gemaakt door boy. maar dat weet niet meer pcies.
Mja, viel mij ook al op. Promovinyltje ofzo?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:59 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ah okay, beter. Die remix zat overigens niet bij de PM in, vandaar mijn opmerking.
heb nog steeds momento als mijn ringtonequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst wel eentje gemaaktCheck PM
Die exqlusive was niet vanuit Q geregeld. En miss krijgt hij zelf wel een nieuw concept waar hij mee mag beginnen, net zoals Promo heeft gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken (dacht dat ik dat al gepost had) maar dat zou nog best eens kunnen. Maar hij heeft toch al een XQ gehad? (niet dat ik het erg vind dat er nog 1 komt)
Ow ja die !!!quote:
Hij luistert ook zeker wel lekker weg, alleen jij wilde kritisch commentaar, dan krijg je kritisch commentaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
@Koepert, thnx voor je mening. Dat geluidsniveau snap ik ook niet helemaal. Krijg ik elke keer als ik de cross-fader in ableton gebruik... Maar goed, ben maar een amateurtje en als je niet te kritisch luisert is het best een leuk auto cdtje
Proef ik daar een hint sarcasme?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow ja die !!!![]()
![]()
![]()
Super man, bedankt,![]()
![]()
gelukkig heb je mij verbeterd, anders had niemand mij gesnapt en dan was mijn post onzinnig geweest.!!!
![]()
![]()
Je hebt m ' n dag weer goed gemaakt, ik kan vanavond met een gerust hart slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent zo goed bezig. Misschien moet je gewoon Modje worden
Als jij dit niet had gepost was ik er nooit achtergekomen dat er sarcasme in die post zat, misschien moet JIJ wel modje worden!quote:
Ik stel het ook zeer op prijs hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hij luistert ook zeker wel lekker weg, alleen jij wilde kritisch commentaar, dan krijg je kritisch commentaar![]()
En de planning was om dat 'wow wowwow' stukje uit Sensational Gargle idd als ringtone te gaan gebruiken :") maar k krijg t niet voor elkaar haha
Is ook zo, maar dit zijn geen tere zieltjes meer en mogen dus rustig even met de neus op de feiten fouten gedrukt worden!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat engels is idd om te huilen weer... en rippertje rode pen is didactisch niet verantwoord he.. beter groen(hebben ze mij ooit op mijn opleiding geleerd
)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Da_Ripper het volgende:
I'm Da_Ripper and I approve this post
Nee, die dan weer nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef HarryVanDeTap het volgende:
SHOWTEK=GOD
http://www.google.com/search?hl=nl&q=commerciele%20rommel&btnG=Zoeken&lr=quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dankzij [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique zijn we de #1-google-hit bij:
showtek is kut
showtek kakka
showtek lapschwanzen
showtek rotzooi
showtek commerciele rommel
showtek bagger
&
showtek is gay
![]()
![]()
Dat had ik ook al geprobeerd, maar is helaas niet leesbaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Dankzij [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique zijn we de #1-google-hit bij:
[ afbeelding ]![]()
hoeft ook niet persé hoor, twas ook wel een beetje wrang zo; jij zo'n mooie appel voor me gemaakt en ik kraak meteen je ge-quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:57 schreef MrDice het volgende:
Oh en de rest van je post reageer ik verder niet op
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb nog steeds momento als mijn ringtone
Jawel, ze zaten in Spanje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En het is niet dat ze toen een andere boeking ofzo hadden
Stond niks op pf van maar idd wel op hun site..quote:
nix op PF??, op elke pagina in dat Scantraxx-topic werd er wel gevraagd/gemeld dat dbstfn erbij horen maar niet kwamen vanwege een gig in spanje!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Stond niks op pf van maar idd wel op hun site..
me2quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb nog steeds memento als mijn ringtone
in hun archief bedoel ik, de Scantraxx topics heb ik niet echt bezocht omdat ik toch naar happy hardcore in de matrix gingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nix op PF??, op elke pagina in dat Scantraxx-topic werd er wel gevraagd/gemeld dat dbstfn erbij horen maar niet kwamen vanwege een gig in spanje!
ik tune in bij fransesco zeta - Fairylandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Bob-B het volgende:
iedereen hier heeft nu natuurlijk braaf hardhouse generation aanstaan van fresh fm!
http://fresh.fm/ rechts bovenin, voor de echte liefhebber natuurlijk.
Tis weer een lekker setje
Die luisteren we maar even gezellig mee dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Bob-B het volgende:
iedereen hier heeft nu natuurlijk braaf hardhouse generation aanstaan van fresh fm!
http://fresh.fm/ rechts bovenin, voor de echte liefhebber natuurlijk.
Tis weer een lekker setje
Hijs elke woensdag avond. Elke week andere DJ, soms komen dj's vaker jah, zany is al geweest, luna, deepack en ga maar door.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik tune in bij fransesco zeta - Fairyland![]()
draaide ze vorige week ook al!
Duur: 01:09:09quote:1) Nowhere to hide - Alpha twins
2) The A-lusion show (wbst) - A-lusion
3) Yerba Diabolika (tby mix) - The Kgbs
4) Angel (hardstyle masterz cut) - The nasty boyz
5) Home (blademasterz RMX) - Brennan Heart ft Shanokee
6) Voodoo - A-lusion
7) Fairyland - Francesco Zeta
8) Cold Rockking - The prophet ft Wiltdstylez
9) Les drums (tby RMX) - 2 best enemies
10) Pleasuredome - Grandmaster Q
11) Fantasy or reality - Project one
12) The last city on earth - Donkey Rollers
13) Voice of conscience (orginal mix) - Donkey Rollers
14) Thunderbeats (orginal mix) - Donkey Rollers
15) LMPSJNK (orginal mix) - Donkey Rollers
haha ik bedoelde dat ik in tunede bij het nummer van fransesco zeta - fairylandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hijs elke woensdag avond. Elke week andere DJ, soms komen dj's vaker jah, zany is al geweest, luna, deepack en ga maar door.
Edit: ik zet hem er ff bij voor de fans die op deze pagina beginne met lezen:
http://www.fresh.fm
dan rechtsboven in klikken om te luisteren: hardstyle generation, lekker setje
hahaha ja t is altijd wel lekker lomp haags lulle in die booth daarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Cor fijnehout, die naam rinkelt een belletje ... komt tie niet van de trance ofzo?
en we hebben de Marokkanen: lelelelelelelelelelelelelelelelelele![]()
is alleen voor vrouwen maar toch![]()
Pila is lekker bezigquote:Cor Fijneman (9 april 1977) is een Nederlandse dj en producer uit Breda. Hij draait vooral Trance, en hij heeft onder meer op Dance Valley en Innercity gedraaid, Ook heeft hij onder het pseudoniem Silence The Sneak een single uitgebracht.
Naar mijn bescheiden mening:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:41 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mijn eerste set voor 100% gemixt met een MIDI-player is een feit...
Tracklist:
[..]
Duur: 01:09:09
Opslag: 126 MB
Kwaliteit: 256 kbps
Mocht er intresse zijn, pm maar...
ik vind hem niet heel geniaal, maar met die bass erbij ging hij wel lekker losjes bij Scantraxxquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die edit van Fuck It was echt fucking geniaal zaterdag!
Hij duurt vast zo lang als onze autorit morgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Intro
Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass (Technoboys Rude mix)
Dj Duro - Psycho
Hardstyle Guru - the counter (paco ezzemoto rmx)
Luna - Bring That Shit Back
Crypsis - oppose the majors
Tatanka - borderline (parto mix)
The navigator vs dj amon - save my soul
Killerclown - Tormented
Donkey rollers - voice of conscience (original mix)
Max Enforcer - Loudness
Vortex ft Da rook MC - bassdrum (vortex and arpas dream mix)
Max enforcer - catchin' up
Kasparov - Inferno
Dione - F the world
Dione - never Lost his hardcore
Enzyme X - Dreadlock
is er interesse? 1ste probeersel dus verwacht niet teveel(er zitten wat twijfelachtige overgangen in
veroorzaakt door onkunde of cd ipv vinylrips
) ik weet dat jullie niet van HC houden maar ik heb hem dan ook niet speciaal voor jullie gemaakt
en ik vind het persoonlijk WEL lekker om mee af te sluiten
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Intro
Dj Duro - Psycho
Killerclown - Tormented
Max Enforcer - Loudness
Kasparov - Inferno
Dione - F the world
Enzyme X - Dreadlock
is er interesse? 1ste probeersel dus verwacht niet teveel(er zitten wat twijfelachtige overgangen in
) ik weet dat jullie niet van HC houden maar ik heb hem dan ook niet speciaal voor jullie gemaakt
Dank dank dank...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening:![]()
Luistert lekker weg (misschien mede daardoor) geen grote fouten (gehoord). Lekkere platen keuze. Ik voel mij onderontwikkeld
Ik kan zulke dingen niet
Sterker, zou niet eens weten waar te beginnen.
Nicee bartjee. ziet er vet uit. pm please. als catchin up beetje gepitcht is ben je helemaal heldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Intro
Dj Duro - Psycho
Killerclown - Tormented
Max Enforcer - Loudness
Kasparov - Inferno
Dione - F the world
Enzyme X - Dreadlock
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[Hardstyle] beste hardstyle nummers?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[Hardstyle] beste hardstyle nummers?
Allebei? Ik heb er al wel meer voorbij zien komen hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Heeey Gerritjes!! Tis weer vrijdag .... wat zijn de plannen, ze maakte een chewy en keek alsof ze wilde zeggen jullie, mannen.
[..]
was mij ontglipt ...
Nog nix van de mixjes geluisterd, heb ze wel allebei binnen dus misschien later ... men mag ook alvast stiekem aan een TT voor #67 gaan denken!
Die twee bedoel ik ook ... heb ik nog meer over het hoofd gezien dan dat topicje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:29 schreef CrustyClown het volgende:
Allebei? Ik heb er al wel meer voorbij zien komen hoor
Als ons favo modje verwachten we natuurlijk wel dat je ze allemaal gehoord hebt![]()
@Bartman: Amen my Brother !!![]()
Still counting down: 1.5 hours remaining
@hardstyle_babbels; welke midi controller had je ook alweer?
Ik tel er zo snel 3; babbels, bartman & myselfquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die twee bedoel ik ook ... heb ik nog meer over het hoofd gezien dan dat topicje?
Zoals misschien die counter, ik heb hem nog niet gezien maar van de opties hier genoemd van de week acht ik een XQ van TBY heel goed mogelijk
Niet dusquote:
quote:Kom in Black Tie of White Tie, of zorg voor je eigen interpretatie van het gala kledingthema.
quote:
dat wel maar iets wat meer bij oud op nieuw past.quote:Voor Qountdown: The Q-dance gala wordt opnieuw een dresscode gehanteerd. Deze is niet verplicht maar wel gewenst, omdat hiermee het saamhorigheidsgevoel versterkt wordt. ‘Een goed begin is het halve werk’ luidt het gezegde en wat is een beter begin dan 2009 in stijl in te luiden? Er is daarom gekozen voor ‘gala’. Kom in Black Tie of White Tie, of zorg voor je eigen interpretatie van het gala kledingthema.
Ja hoor, in pak staan te zweten en stampen?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja hoor, in pak staan te zweten en stampen?![]()
Gast, hou je mondquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ach ik zie wel, biertje #1 is open!
ik heb mijn outfit al aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef MrDice het volgende:
Ja hoor, in pak staan te zweten en stampen?![]()
de jaarwisseling an sich was idd best teleurstellend ... en dat extasegevoel heb ik zowiezo welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:45 schreef de_huig het volgende:
... en dat de avond ook écht op de jaarwisseling is gericht, dat je dan om middernacht echt zon extasegevoel kan creeren..
Neej dus!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:10 schreef Da_Ripper het volgende:
(ff luisteren of ik daar nog op moet terugkomen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |