quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[Hardstyle] beste hardstyle nummers?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[Hardstyle] beste hardstyle nummers?
Allebei? Ik heb er al wel meer voorbij zien komen hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Heeey Gerritjes!! Tis weer vrijdag .... wat zijn de plannen, ze maakte een chewy en keek alsof ze wilde zeggen jullie, mannen.
[..]
was mij ontglipt ...
Nog nix van de mixjes geluisterd, heb ze wel allebei binnen dus misschien later ... men mag ook alvast stiekem aan een TT voor #67 gaan denken!
Die twee bedoel ik ook ... heb ik nog meer over het hoofd gezien dan dat topicje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:29 schreef CrustyClown het volgende:
Allebei? Ik heb er al wel meer voorbij zien komen hoor
Als ons favo modje verwachten we natuurlijk wel dat je ze allemaal gehoord hebt![]()
@Bartman: Amen my Brother !!![]()
Still counting down: 1.5 hours remaining
@hardstyle_babbels; welke midi controller had je ook alweer?
Ik tel er zo snel 3; babbels, bartman & myselfquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Die twee bedoel ik ook ... heb ik nog meer over het hoofd gezien dan dat topicje?
Zoals misschien die counter, ik heb hem nog niet gezien maar van de opties hier genoemd van de week acht ik een XQ van TBY heel goed mogelijk
Niet dusquote:
quote:Kom in Black Tie of White Tie, of zorg voor je eigen interpretatie van het gala kledingthema.
quote:
dat wel maar iets wat meer bij oud op nieuw past.quote:Voor Qountdown: The Q-dance gala wordt opnieuw een dresscode gehanteerd. Deze is niet verplicht maar wel gewenst, omdat hiermee het saamhorigheidsgevoel versterkt wordt. ‘Een goed begin is het halve werk’ luidt het gezegde en wat is een beter begin dan 2009 in stijl in te luiden? Er is daarom gekozen voor ‘gala’. Kom in Black Tie of White Tie, of zorg voor je eigen interpretatie van het gala kledingthema.
Ja hoor, in pak staan te zweten en stampen?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja hoor, in pak staan te zweten en stampen?![]()
Gast, hou je mondquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ach ik zie wel, biertje #1 is open!
ik heb mijn outfit al aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef MrDice het volgende:
Ja hoor, in pak staan te zweten en stampen?![]()
de jaarwisseling an sich was idd best teleurstellend ... en dat extasegevoel heb ik zowiezo welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:45 schreef de_huig het volgende:
... en dat de avond ook écht op de jaarwisseling is gericht, dat je dan om middernacht echt zon extasegevoel kan creeren..
Neej dus!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:10 schreef Da_Ripper het volgende:
(ff luisteren of ik daar nog op moet terugkomen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |