quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef MrDice het volgende:[..]
Jammie, tot je elleboog in Huig z'n kontje. Vind je wel lekker, of niet Bartje
Ach laat ook maar. Gisteren was eigenlijk te triest voor woorden. Stuk puberale frustratie wat er kennelijk bij jullie uit moest. En ondertussen nummers en dj's verafgoden met net zulke belachelijke lyrics (geldt dit niet voor 90% van de nummers?). Hey, maar veel plezier en zo.
joh...neem t allemaal niet te serieus. Dat topic van gisteren was mijns inziens gewoon om een beetje flauw te doen en te lachen...even geen serieuze discussies (voorzover die er normaal wel zijn), maar inderdaad even kinderachtig/puberaal gedrag..En daar ben ik altijd wel voor in
ik vind showtek toevallig niet zo heel denderend de laatste tijd. Maar het is niet zo dat ik ze haat ofzo. Als er ergens op een feest een FTS voorbij komt is het ook niet zo dat ik principieel stil blijf staan..ik zing vaak zelfs vrolijk mee..
maar als jij showtek wél vet vindt, prima

a. ik ken je verder niet, dus waarom zou ik me druk maken om wat voor muziek je vet vindt. b. wie ben ik uberhaupt om een mening te hebben over iemand anders zn smaak?
wat ik al eerder zei..andere mensen klagen weer over het trucje van hhz..dat het steeds hetzelfde is enzo..zal best, maar dat vind ik dan weer vet..
anywayz..ik hoop iig niet dat je mijn (pogingen tot) showtekbashen persoonlijk opvat, want dat is niet de bedoeling..en ik ben het met je eens dat mn today is tomorrow grapje niet echt op zn plaats was in dit topic..ik bedacht hem ineens, en t topic van gisteren was al dicht..en iets in mij zei dat ik het toch kwijt moest..
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:35 schreef NLS04 het volgende:de meeste hardstyle fokkers trouwens hier dezelfde naam als bij pf? Dan voeg ik wat mensen toe, handig om te zien welke fokkers naar dezelfde feesten gaan
Huig it is..
en wie is hrdstl op PF? of ben jij dat en had je me al toegeveogd